Yliopiston aloittaminen 24-vuotiaana
Kommentit (15)
Ei ole. Toki tiedekunnittain jonkin verran eroja. Aloitin itse lääkiksen 26v enkä ollut edes vanhimpia, vähän yli keski-iän.
Ei. Itse aloitin aikoinaan 28-vuotiaana.
No ei ole, toki voi riippua siitä mitä opiskelee. Itse aloitin 52-vuotiaana ja meillä oli ihan oma fuksiryhmä yli 30-vuotiaille.
Varmaan valtaosa uusista fukseista tuli suoraan lukiosta, mutta opiskelijoita on niin monen ikäisiä, ettei 24-vuotiaana tarvitse edes miettiä, että jotenkin erottuisi joukosta.
Älä sinäkään ap pelästy, jos siellä opiskelijoiden joukossa on joku isäsi tai äitisi ikäinen opiskelija :-)
Hahahhahhaa! Aloitin yliopiston lähes viisikymppisenä ja valmistuin vuoden alussa.
Ei todellakaan ole. Aloitin 26-vuotiaana ja kaikki opiskelijamenot ja -riennot ehdin kokea, päädyin jopa ainejärjestön hallitukseen vuodeksi. Monta mun ikäistä ja itseä vanhempaakin aloitti yhtäaikaa saman pääaineen.
Ei ole. 24v on hyvin nuori ja on mahdollista olla siellä.
On niitä silti, mut varmaan alle 5%
Menin yliopistoon 25 vuotiaana, aikoinaan väittelin sitten tohtoriksi 36 vuotiaana.
Ei. Eikös aloittaneiden keski-ikä ollut joskus takavuosina 22 ja tuskin on siitä ainakaan nuorentunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Eikös aloittaneiden keski-ikä ollut joskus takavuosina 22 ja tuskin on siitä ainakaan nuorentunut.
Amerikassa valmistutaan yliopistosta 22 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kandiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kandiksi
Niin Suomessakin mikäli opinnot ovat alkaneet suoraan yo-kirjoitusten jälkeen.
Aloitin yliopiston 22-vuotiaana. Meidän kurssin ikähaitari oli 18-56v.
Ei