Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni 45+ ikäinen nainen uskaltaisi olla ilman ehkäisyä jos ei enää ole lapsia haaveissa?

Vierailija
19.04.2025 |

Mä täytän kesällä 46 ja kyllä mulla on minipillerit käytössä. En ole parisuhteessa, mutta mulla on seksisuhde erään miehen kanssa. En todellakaan edes tämän ikäisenä ota riskiä, että tulisin raskaaksi varatulle reilusti vanhemmalle miehelle. En mä ainakaan tämän ikäisenä vielä uskalla luottaa siihen, että en tulisi raskaaksi. Riski on pieni, mutta olemassa silti. Olin alkuvuodesta pari kuukautta ilman pillereitä ja kyllä mulla tuli menkat ihan normaalisti. 

Täällä palstalla kun jotkut joko trollaa tai sitten oikeasti uskoo, että yli 40v ei voi tulla raskaaksi. Tai jos tulee raskaaksi, niin se onnistuu vain hoidoilla. No ei se kyllä noinkaan ole. Kyllä voi tulla ihan luomusti raskaaksi. 

Mun toinen isoäiti sai nuorimman lapsensa 44-vuotiaana 50-luvun alkupuolella. 

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ota pienintään riskiä eli ehkäisyä käytetään. Lapsukainen täyttää kohta 18, en todellakaan aloita hommaa enää alusta. N53

Olet 53. Et tule raskaaksi vaikka olisi kuukautiset vielä!

Vierailija
102/112 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapuri sai luomuna lapsen 53vuotiaana. 

Tuskin luomuna. Ei ole monta luomuna tuon ikäisenä lapsen saaneita maaimanlaajuisesti! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin luomuna. Ei ole monta luomuna tuon ikäisenä lapsen saaneita maaimanlaajuisesti! 

Siis maailmanlaajuisesti.

Vierailija
104/112 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teet väärin kun olet varatun kanssa. Lopeta suhde. Kun jäisitte kiinni.

Vierailija
105/112 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 50, jos olis seksiä, todellakin käyttäisin ehkäisyä. Käytän tosin nytkin minipillereitä, olo parempi niiden kanssa.

Vierailija
106/112 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tätäkään voi tietää, kun ei se päädy länsimaisiin tilastoihin, jos esim. Intian tai Kiinan syrjäseuduilla yli 50-vuotiaat saavat lapsia.

Vierailija
107/112 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on tuollaisia ihmisiä jotka AINA alkavat päteä. Kun sanon että naapurini sai lapsen luomuna hän sai sen luomuna, synnytti vielä alateitse ihan normaalisti. Oli kyllä lääkäreiden mielestä ihme että ylipäätään tuli raskaaksi. Tunnen naapurini hyvin, sä et, joten lopeta toi älytön päteminen. PS: itsekin tulin raskaaksi luomuna 46vuotiaana , väitätkö siihen vielä jotain typerää ?

Vierailija
108/112 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tätäkään voi tietää, kun ei se päädy länsimaisiin tilastoihin, jos esim. Intian tai Kiinan syrjäseuduilla yli 50-vuotiaat saavat lapsia.

Intiassa nyt yli 70 vuotiaatkin saavat lapsia luovutetuilla munasoluilla. 

Ota selvää naisen hedelmällisestä iästä. Googlesta löytyy!

Vierailija
109/112 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on tuollaisia ihmisiä jotka AINA alkavat päteä. Kun sanon että naapurini sai lapsen luomuna hän sai sen luomuna, synnytti vielä alateitse ihan normaalisti. Oli kyllä lääkäreiden mielestä ihme että ylipäätään tuli raskaaksi. Tunnen naapurini hyvin, sä et, joten lopeta toi älytön päteminen. PS: itsekin tulin raskaaksi luomuna 46vuotiaana , väitätkö siihen vielä jotain typerää ?

46 v ja 53 v on täysin eri asia!  Naapurisi on sitten yksi noista harvoista maailmassa.

Vierailija
110/112 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intiassa nyt yli 70 vuotiaatkin saavat lapsia luovutetuilla munasoluilla. 

Ota selvää naisen hedelmällisestä iästä. Googlesta löytyy!

Jotkut meistä tietää asioita opiskeltuaan, että nämä asiat ovat kovin yksilöllisiä. Hedelmällisyyden alkamisen ja loppumisen ajankohdassa on isoja eroja eri naisten välillä. Ja vaikka jonkun asian todennäköisyys olisi pieni (esim. lapsen saaminen 53-55-vuotiaana luonnollisin keinoin) niin jos väestöä on tarpeeksi paljon, löytyy ihmisiä, joille se tapahtuu.

Vierailija
111/112 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini sai luomusti ainoan lapsensa 47-vuotiaana. Ei edes sektiolla, vaan normaali synnytyskin.

Vierailija
112/112 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni sai kuopuksensa 45-vuotiaana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän