Junttimaisin teko mitä suomalainen nainen on tehnyt treffeillä?
Nyt sitten katotaan onko suominaisilla varaa haukkua suomalaisia miehiä.
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Pamautti treffeillä että paneskelee monia miehiä.
Toinen selosti ensitreffeillä tarkasti panemistaan autossa.
Kolmas huuteli pöydästä mitä haluaa.
Neljäs esitteli antabuskapseli purkkiaan.
Ja lisääkin olisi......
Antabus ei ole kapseleissa, ei edes porvoossa. Se on poretabletti.
Rysssänmaalla tilasi koko kaveriköörinsä raflaan tämä Veera ja maksatti minulla heidän iltansa. Kysymättä minulta mitään. Lokki mikä lokki ja siellä näitä riittää. Oli toisin tosihalvan ruplan aikaa eikä tullut konkurssia.
Vilkuili koko alkuillan vieraisiin pöytiin, lähti kesken kaiken selittämättä pöydästä ja meni mieskaverinsa kanssa tanssimaan hitaita loppuillaksi. Oli muutenkin melko tukevassa kunnossa eikä todellakaan mikään kaunotar.
Roudas treffeille poikaystävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Pamautti treffeillä että paneskelee monia miehiä.
Toinen selosti ensitreffeillä tarkasti panemistaan autossa.
Kolmas huuteli pöydästä mitä haluaa.
Neljäs esitteli antabuskapseli purkkiaan.
Ja lisääkin olisi......
Millä strategialla näitä löydät?
Tuli hajuvedeltä marinoituna ja kännissä,kävi kiinni tisseihin (olen siis nainen itsekin) ja vittuili siitä että join vaan kahvia. Kun sai selville että olin autolla,koetti nakittaa minut päiväkännikuskiksi. Ajoin yhden baarin pihaan ja kun nousi autosta,häivyin.
Treffeillä puhui vaan aviomiehestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli kuvioiduissa legginseissä ravintolaan jossa ruoat maksaa min 35 e.
Tää on paha. Oon nainen, mutta sivusta havainnut naapuripöydässä naisella persrypytyshousut ja hupparin. Miehellä oli siisti asu. Ihmettelen, miten ovat alunperin edes päätyneet treffeille hyvään ravintolaan kun nainen oikein huokui abc:n buffetin kanta-asiakasta.
Se että ukko haluaa ja pyytää jonnekin parempaan ravintolaan ei tarkoita että minun pitäisi panostaa ja pukeutua jotenkin nätimmin kun perus arki vaatteisiin!!
Turbojuntti tai paska trolli bongattu.
Minä olen tämmöinen kun olen minä en ala esittämään mitään parempaa!!! Joko minut hyväksytään tämmöisenä kuin olen tai sitten ei, aivan sama minulle!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on paha. Oon nainen, mutta sivusta havainnut naapuripöydässä naisella persrypytyshousut ja hupparin. Miehellä oli siisti asu. Ihmettelen, miten ovat alunperin edes päätyneet treffeille hyvään ravintolaan kun nainen oikein huokui abc:n buffetin kanta-asiakasta.
Se että ukko haluaa ja pyytää jonnekin parempaan ravintolaan ei tarkoita että minun pitäisi panostaa ja pukeutua jotenkin nätimmin kun perus arki vaatteisiin!!
Minä olen tämmöinen kun olen minä en ala esittämään mitään parempaa!!! Joko minut hyväksytään tämmöisenä kuin olen
Älä sitten mene paikkoihin, joihin et pukeudu asianmukaisella tavalla. Saat aivan vapaasti käydä mäkkärissä pieruverkkareissa. Siellä sinut hyväksytään sellaisena kuin olet.
No pyytää sänkyyn ja sitten pitää pilkkopimeässä yrittää työntää munaa pilluun. Nuolla ei saa ja kommentoi vain kädet sivuilla paska-lahnahalvauksessa että nyt menee väärään reikään. Vittumikäjuntti.
Vierailija kirjoitti:
Tosi tarina:
Istuttiin ravintolan pöydässä, nosti toisen puolen kankkua, pieraisi äänekkäästi, löyhytteli kädellään ja nauroi räkäisesti päälle.
Noh, puutteessa olin, mentiin drinksujen jälkeen mun kämpille, alaselässä kamala tribaalitatska.
Kermat torttuun ja nukkumaan, aamulla kun piti töihin lähteä, ei suostunut häipymään vaan ensiksi piti heittää hänen vaatteet rappukäytävään ja nainen perässä.
Ei enää ikinä treffejä itähelsinkiläisen naisen kanssa!
M41
Miten tyhmät käytöstavat sillä oli? miten jaksoit katsella sitä? onko edes totta tämä koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tämmöinen kun olen minä en ala esittämään mitään parempaa!!! Joko minut hyväksytään tämmöisenä kuin olen
Oletko kännissä kun tulit jankuttamaan tähän ketjuun itsestäsi?
Kyseessä oli meidän kolmannet treffit. Mentiin erääseen ravintolaan ja sovimme etukäteen, että molemmat maksavat omat osuutensa. Maksun hetken lähestyessä nainen kuitenkin tokaisi, että oli aamulla antanut exälleen parisataa euroa jotta ex pääsisi bilettämään. Siksi naisella ei ollut kuulema käyttötilillä juurikaan rahaa (eikä hän halunnut käyttää säästöjään) ja minun pitäisi maksaa hänenkin puolestaan.
Muistan vieläkin kuinka raivostuttavasti hän hetken aikaa tuijotti minua silmät lautasen kokoisina ja kysyi vielä todella veemäiseen äänensävyyn "niin?" kun en heti vastannut hänelle. En todellakaan maksanut ja totta kai hän alkoi haukkumaan minua paskaksi ja vaikka miksi.
Emme ole tuon jälkeen olleet enää misään tekemisissä. Tosin laittoi hän vielä muutaman viestin jälkeenpäin joissa haukkui minua, mutta minä en vastannut. Tilanne oli todella absurdi varsinkin kun sitä ennen nainen oli vaikuttanut kaikin puolin todella mukavalta. Onneksi hän ei vielä tiennyt tarkkaan missä asun. Voi olla, että hän olisi ilmestynyt oven taakse kitisemään.
Baarissa ilta sujui mukavasti, joten lähdettiin vielä jatkoille minun luokseni. Veti viinat huiviin, haukkui sisustuksen, lemmikkieläimet, äänilevyt, ylpeili sillä että oli jonkun semikuuluisan muusikon exä, ja loukkaantui kun tämän jälkeen tilasin hänelle taksin. Halusi kuitenkin että pidettäisiin yhteyttä myöhemmin... ei pidetty...
Kertonut kannattavansa junttipuolue Vasemmistoliittoa.
Olin ruma ja lyhyt. Se on ilmeisesti väärin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalainen nainen on niin saatanan lihava: 163 cm ja 74 kg. Hyi helvetti.
Ajatelkaa naiset, tämmöinenkin sivistynyt helmi olisi tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Rysssänmaalla tilasi koko kaveriköörinsä raflaan tämä Veera ja maksatti minulla heidän iltansa. Kysymättä minulta mitään. Lokki mikä lokki ja siellä näitä riittää. Oli toisin tosihalvan ruplan aikaa eikä tullut konkurssia.
Oliko tämä sitä aikaa, kun venäläiset yrittivät ostaa sukkahousut turistien jalasta? No voi voi, köyhän maan kaunottarethan ovat kautta aikojen olleet parhaita aidon rakkauden lähteitä.