Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junttimaisin teko mitä suomalainen nainen on tehnyt treffeillä?

Vierailija
19.04.2025 |

Nyt sitten katotaan onko suominaisilla varaa haukkua suomalaisia miehiä.

Kommentit (179)

Vierailija
21/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saapui paikalle, katsoi mua päästä varpaisiin ja tokaisi "Ai sä oot livenä noin lyhyt" (olen 179cm).

Jälkeenpäin näin hänen instasta että oli ottanut kuvan pullasta ja postannut sen tekstillä '"en tiedä kumpi oli suurempi pettymys, pulla vai mun deitti"

Ikää tällä naisella oli yli 30v.

😬

No, et varmaan olis itsekään ollut hänestä  kovin kiinnostunut noiden kuvioiden jälkeen.😅😅😅

Pääsit pälkähästä.

Kuulostaa siltä, että tuosta olis tullu roikkuja, jos olisit ollut 180.

Vierailija
22/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toi klassinen: juo ihan liikaa.

Yksi tuli heti mieleen, joka oli tuollaviisii ympäripäissään ja kruunuksi väänsi pyttyyni karmean rekkamiespaskan, ei vetänyt ja lähti kotiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ovelle pieruverkkareissa ja puoliksi juotu lonkeropullo kädessä. Sytytti tupakan ja kysyi tykkäänkö harrastaa seksiä ekoilla treffeillä. 

- lesbo

Vierailija
24/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamautti treffeillä että paneskelee monia miehiä.

Toinen selosti ensitreffeillä tarkasti panemistaan autossa.

Kolmas huuteli pöydästä mitä haluaa.

Neljäs esitteli antabuskapseli purkkiaan.

Ja lisääkin olisi......

Vierailija
25/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, mitä satuja miehet itse kirjoittelee. Siihen on syynsä, miksi naiset eivät teitä huoli.

Vierailija
26/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsui kavereitaan mukaan, kaikki tilasi listan kalleimmat annokset. Koko treffien ajan tämä nainen keskittyi vain ystäviinsä ja puhelimeensa ja lopuksi odotti että minä maksan koko lystin. Koko treffien aikana vaihdoimme neljät lauseet joista kaksi liittyi siihen että kai minä maksan hänen ja hänen kavereiden ruuat kun olenhan mies ja miehen kuuluu maksaa. Siinä oli kaikki keskustelu mitä treffeillä kävimme. En jäänyt paikalle katsomaan miten ne hoiti laskunsa kun minä maksoin vain oman osuuteni lähtiessäni ja estin tämän naisen kaikkialla

Vierailija
27/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluaiheet:

Miten hänen entinen miesystävänsä pilasi hänen virtsateidensä bakteerikannan

Miten hänen lempikissaa ei haudattu kunnolla

Vierailija
28/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi, mitä satuja miehet itse kirjoittelee. Siihen on syynsä, miksi naiset eivät teitä huoli.

Hei kamoon, tännehän nimenomaan pyydettiin niitä karmeimpia kokemuksia ja niitä sitten saatiin. Kyllä naisissakin on ihan uskomattomia s i k o j a usko tai älä ja tämän sanon ihan heteronaisena. 

Vierailija
29/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saapui paikalle, katsoi mua päästä varpaisiin ja tokaisi "Ai sä oot livenä noin lyhyt" (olen 179cm).

Jälkeenpäin näin hänen instasta että oli ottanut kuvan pullasta ja postannut sen tekstillä '"en tiedä kumpi oli suurempi pettymys, pulla vai mun deitti"

Ikää tällä naisella oli yli 30v.

Älä rutise pätkä!

Vierailija
30/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se varmasti vaikea uskoa millaisia sikoja naiset todellisuudessa on kun olet koko ikäsi valehdellut itsellesi että naiset on vain kaikella tapaa täydellisiä

Vierailija
31/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että suihinotto on 50 eeroa ja täysilataus ilman kumia 150.

Vierailija
32/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä treffeille jos on alle 180cm. Naisilla on lasertutka päässä jolla huomaavat heti jos mies on millinkin alle 180cm.

Vierailija
33/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin hänen kadun toisella puolella olevaan pubiin. Baarimikko oli kuulemma hyvä kaveri. Niinpä puhui koko ajan mikon kanssa. Selvästi näki että tyyppi oli lopen kyllästynyt sen jaaritteluun, mutta asiakaspalvelussa kun oli niin tottakai hymyili välillä. Akka veti siihen iltapäivään jäykkää, mä lähdin käymään vessassa joka oli sopivasti ulko-oven lähellä. Loput arvaattekin.

Vierailija
34/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotteli ensin useamman kerran kun kerroin juttujani, ja lopulta kaivoi kutimen esiin. Sanoi, että jotakin hyödyllistä saa aikaiseksi tälläkin aikaa. 

35/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pamautti treffeillä että paneskelee monia miehiä.

Toinen selosti ensitreffeillä tarkasti panemistaan autossa.

Kolmas huuteli pöydästä mitä haluaa.

Neljäs esitteli antabuskapseli purkkiaan.

Ja lisääkin olisi......

Kerro lisää! Tässä oli monta ihan helmeä! 😅

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
36/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko stanan kolme tuntia esitteli ja jauhoi kumparemäenlaskusta, joka oli vaikuttanut neidin polviin kielteisellä tavalla. Huoh ...

Vierailija
37/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kuvioiduissa legginseissä ravintolaan jossa ruoat maksaa min 35 e. 

Tää on paha. Oon nainen, mutta sivusta havainnut naapuripöydässä naisella persrypytyshousut ja hupparin. Miehellä oli siisti asu. Ihmettelen, miten ovat alunperin edes päätyneet treffeille hyvään ravintolaan kun nainen oikein huokui abc:n buffetin kanta-asiakasta.

Vierailija
38/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken panon vastasi puhelimeen. Tuumasi soittajalle, "ei tässä mitään ihmeempiä".

M

Vierailija
39/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli kuvioiduissa legginseissä ravintolaan jossa ruoat maksaa min 35 e. 

Tää on paha. Oon nainen, mutta sivusta havainnut naapuripöydässä naisella persrypytyshousut ja hupparin. Miehellä oli siisti asu. Ihmettelen, miten ovat alunperin edes päätyneet treffeille hyvään ravintolaan kun nainen oikein huokui abc:n buffetin kanta-asiakasta.

Se että ukko haluaa ja pyytää jonnekin parempaan ravintolaan ei tarkoita että minun pitäisi panostaa ja pukeutua jotenkin nätimmin kun perus arki vaatteisiin!!

Vierailija
40/179 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyi vain kavereihinsa, istui homomieskaverinsa sylissä koko illan ja pussaili sitä miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän