Olen huomannut että juuri tietyn tyyppiset naiset inhoaa anoppiaan
He ovat pitkälti sellaisia, jotka omassakin parisuhteessa miehensä kanssa haluavat olla se, joka sanelee suhteessa asiat. Appivanhempiin tämä vaan ei tehoa, koska heillä on se oma elämänsä ja omat tapansa olleet jo kauan. Tämä on kontroloivalle naiselle kova paikka ja yhteentörmäys on taattu. Tästä saa sitten aina lukea, että kuinka nämä akat haukkuu, että kuinka anoppi toimii siten ja täten, ja kuinka anoppii toimii lapsenlapsen kanssa jne. Anoppi kun sattuukin olemaan tämän pirttihirmun kontrollin ulkopuolella.
Kommentit (116)
Niin, kontrollifriikit ei siedä toisia kontrollifriikkejä. Sellaista kuningatarainesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sanoa, että olet inhottu anoppi sanomatta, että olet inhottu anoppi.
Meitä sivustaseuraajia on useampia ja sille et voi mitään. Mulla ei edes ole miniää.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ap varmaan haluaisi valita verhot poikansa ja miniänsä kotiin?
Jaa-a, voihan tuo olla tottakin. Itse en vihaa anoppiani, päin vastoin. Pojan tyttöystävät ovat olleet ainakin minulle mukavia, joten tuskin hekään minua vihaavat. Saa nähdä, miten käy, kun se oikea löytyy. Poikaa ei kyllä kovin helposti määräillä.
Entä jos olen yhtä anoppia inhonnut ja nykyisestä pidän todella paljon? Onko vika silloinkin minussa, vai mahdollisesti ensimmäisen anoppini huonossa käytöksessä minua kohtaan, mikä oli se syy miksi en hänestä pitänyt?
Tähän ketjuun hyökkäsi heti aloituksessa kuvailtuja naisia haukkumaan muut naiset 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kalahtiko noita-akalla kipeästi xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä sivustaseuraajia on useampia ja sille et voi mitään. Mulla ei edes ole miniää.
Miksi seurailet sivusta muiden ihmisten perhe-elämää? Jospa keskittyisit siihen omaasi, vai eikö ole?
Olen ap:n kanssa samaa mieltä: anoppia dissaavat naiset/miniät ovat järjestään ihme päsmäreitä, kontrollifriikkejä. Anopin poikahan on nyt heidän omaisuuttaan ja he määräävät hänen elämästään.
Tässä ei ole mitään väliä sillä, kuinka läheinen anoppi on poikansa kanssa. Päsmäriminiä inhoaa anoppia ihan periaatteesta. Että kehtaakin olla olemassa! Ja sitä pitäisi vielä joskus käydä katsomassa tai ostaa jotain lahjoja! Kyllä otta miniälle koville, että ukollaan on äitimuori. 😁
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun hyökkäsi heti aloituksessa kuvailtuja naisia haukkumaan muut naiset 😂😂
Minun anoppini on mullan alla, joten ei ole minkäänlaista suhdetta häneen. Sen sijaan tunnistan kyllä sen tukahduttavan äitityypin, jota ap edustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seurailet sivusta muiden ihmisten perhe-elämää? Jospa keskittyisit siihen omaasi, vai eikö ole?
On tervettä seurata tietyssä määrin sivusta myös muiden elämää. Jos esim näkee ja kuulee naapurista parisuhdeväkivaltaa, niin siitä voi ilmoittaa ennen kuin sattuu jotain peruuttamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ap:ta varmaan tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Niin, kontrollifriikit ei siedä toisia kontrollifriikkejä. Sellaista kuningatarainesta.
Tälläisiä pieniä yhteentörmäyksiä sattuu naisten kanssa paljon
Vierailija kirjoitti:
Olen ap:n kanssa samaa mieltä: anoppia dissaavat naiset/miniät ovat järjestään ihme päsmäreitä, kontrollifriikkejä. Anopin poikahan on nyt heidän omaisuuttaan ja he määräävät hänen elämästään.
Tässä ei ole mitään väliä sillä, kuinka läheinen anoppi on poikansa kanssa. Päsmäriminiä inhoaa anoppia ihan periaatteesta. Että kehtaakin olla olemassa! Ja sitä pitäisi vielä joskus käydä katsomassa tai ostaa jotain lahjoja! Kyllä otta miniälle koville, että ukollaan on äitimuori. 😁
Tämä! Ja jos miehellä on läheiset välit äitiinsä, niin kontrolli-akan mielestä hän on napanuorassa riippuva mammanpoika 😄Nämä akat ovat rasiattavia ympärillä oleville ihmisilleen myös esim työelämässä. Kaiken kaikkiaan vaikeita tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tervettä seurata tietyssä määrin sivusta myös muiden elämää. Jos esim näkee ja kuulee naapurista parisuhdeväkivaltaa, niin siitä voi ilmoittaa ennen kuin sattuu jotain peruuttamatonta.
Naapureita vakoilemallako olet tehnyt johtopäätöksiä myös anopin ja miniän suhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet minun olevan nainen? Haluatko tulla tarkistamaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ja jos miehellä on läheiset välit äitiinsä, niin kontrolli-akan mielestä hän on napanuorassa riippuva mammanpoika 😄Nämä akat ovat rasiattavia ympärillä oleville ihmisilleen myös esim työelämässä. Kaiken kaikkiaan vaikeita tyyppejä.
Sun kannattaisi varmaan käsitellä tuota tyhjän pesän syndroomaa terapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet minun olevan nainen? Haluatko tulla tarkistamaan?
Ap
Juu tosiaan miehethän hyvin yleisesti tekevät tällaisia avauksia vauvapalstalle. 😂
Miniöissä ja anopeissa voi olla molemmissa huonosti käyttäytyviä ihmisiä. Ja apeissa ja vävyissä. Miniä on helposti epävarma suhteessa miehen perheeseen. Jokainen haluaa olla hyväksytty. Jos tulee kokemus, että yli kävellään, tai että ei kelpaa joukkoon, voi oma reaktio olla negatiivinen.
Itse en usko, että on juurikaan miniöitä, jotka pyrkivät kontrolloimaan anoppia. Mikä järki siinä olisi? Miniä tunkisi anopin kotiin, ja vaatisi, että anoppi toimii jollain tietyllä tavalla? Ei sellaista tapahdu. Harvaa miniää hirveästi kiinnostaa, mitä anoppi elämällään tekee.
Sen sijaan sitä tapahtuu kyllä, että anoppi sekaantuu miniän elämään. Tulee kutsumatta kylään, kommentoi miniän siivousta, sisustusta, lastenhoitoa jne. Tai lapsenlapsen kohdalla haluaa toimia omien päähänpistojensa mukaan, vaikka tietysti vanhemmat ovat niitä, jotka päättävät lapseen liittyvät asiat.
En keksi yhtään järkevää esimerkkiä siitä, miten miniät yleensä anoppia kontrolloisivat.