Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut että juuri tietyn tyyppiset naiset inhoaa anoppiaan

Vierailija
19.04.2025 |

He ovat pitkälti sellaisia, jotka omassakin parisuhteessa miehensä kanssa haluavat olla se, joka sanelee suhteessa asiat. Appivanhempiin tämä vaan ei tehoa, koska heillä on se oma elämänsä ja omat tapansa olleet jo kauan. Tämä on kontroloivalle naiselle kova paikka ja yhteentörmäys on taattu. Tästä saa sitten aina lukea, että kuinka nämä akat haukkuu, että kuinka anoppi toimii siten ja täten, ja kuinka anoppii toimii lapsenlapsen kanssa jne. Anoppi kun sattuukin olemaan tämän pirttihirmun kontrollin ulkopuolella.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun hyökkäsi heti aloituksessa kuvailtuja naisia haukkumaan muut naiset 😂😂

Minun anoppini on mullan alla, joten ei ole minkäänlaista suhdetta häneen. Sen sijaan tunnistan kyllä sen tukahduttavan äitityypin, jota ap edustaa. 

Ainoa vaan että AP sanoo olevansa sivustaseuraaja noissa kommenteissa ja sinä kontrollifriikki miniä päätit omassa mielessäsi AP:n olevan anoppi 😂😂

Vierailija
22/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tule toimeen edes toisten naisten kanssa niin onko se mikään ihme että naiset ei tule toimeen miestenkään kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun hyökkäsi heti aloituksessa kuvailtuja naisia haukkumaan muut naiset 😂😂

Minun anoppini on mullan alla, joten ei ole minkäänlaista suhdetta häneen. Sen sijaan tunnistan kyllä sen tukahduttavan äitityypin, jota ap edustaa. 

Ainoa vaan että AP sanoo olevansa sivustaseuraaja noissa kommenteissa ja sinä kontrollifriikki miniä päätit omassa mielessäsi AP:n olevan anoppi 😂😂

Tätä minäkin ihmettelen, että mistä nuo ovat saaneet päähänsä minun olevan anoppi saati nainen. Ihan olen miehenä seurannut tätä ilmiötä noin muuten ja siitä nämä kirjoittamani havainnot.

Ap

Vierailija
24/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä ihmisistä, jotka väheksyy minua ja luulevat saavansa sanoa joka asiassa sen viimeisen sanan. Ihan sama onko se anoppi tai joku muu, niin älkää yrittäkö. 

Vierailija
25/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat se mikään sivustaseuraaja on. Omaa loukattua egoaan yrittää hoivata tällä räksytyksellä. 

Vierailija
26/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen, että mistä nuo ovat saaneet päähänsä minun olevan anoppi saati nainen. Ihan olen miehenä seurannut tätä ilmiötä noin muuten ja siitä nämä kirjoittamani havainnot.

Ap

No kerrotko, millä tavalla tämä sivusta seuraamasi miniä on yrittänyt kontrolloida anoppinsa elämää? Onko tunkenut kutsumatta anopin luo? Onko määräillyt jotain anopin elämästä? Ei kuulosta uskottavalta. 

Vierailija
27/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lopeta itsellesi vastaileminen! Olet nolo. 

Vierailija
28/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ensimmäinen ja ainoa tyttöystäväehdokkaasi säikähti, kun asut yhä mamman peräkammarissa? 

Vierailija
29/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sekä anoppi että miniä. Moni meistä on. En määräile anoppiani enkä lasteni puolisoita. Kotonani sen sijaan päättää vain mieheni ja minä. Minulla ei ole mitään halua sekaantua muiden ihmisten elämään. Autan kyllä jos on tarve. Sillä tavalla kuin pyydetään. 

Vierailija
30/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa samaa mieltä: anoppia dissaavat naiset/miniät ovat järjestään ihme päsmäreitä, kontrollifriikkejä. Anopin poikahan on nyt heidän omaisuuttaan ja he määräävät hänen elämästään.

Tässä ei ole mitään väliä sillä, kuinka läheinen anoppi on poikansa kanssa. Päsmäriminiä inhoaa anoppia ihan periaatteesta. Että kehtaakin olla olemassa! Ja sitä pitäisi vielä joskus käydä katsomassa tai ostaa jotain lahjoja! Kyllä otta miniälle koville, että ukollaan on äitimuori. 😁

Äitimuori voi painua persee seen. Et omista poikaasi. 

M42

Vierailija
31/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vielä yksi asia haukkua anoppiaan, mutta sitten on näitä "prinsessoja", jotka jatkuvasti haukkuvat miehiään näiden selän takana jollekin.

Vierailija
32/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan inhonnut anoppeja.

Mutta työelämässä jotkut vanhemmat naiset on inhonneet tms.

En ole kontrollifriikki. Vaikka tykkäänkin vastuusta välillä. :)

Vierailija
33/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miniöissä ja anopeissa voi olla molemmissa huonosti käyttäytyviä ihmisiä. Ja apeissa ja vävyissä. Miniä on helposti epävarma suhteessa miehen perheeseen. Jokainen haluaa olla hyväksytty. Jos tulee kokemus, että yli kävellään, tai että ei kelpaa joukkoon, voi oma reaktio olla negatiivinen. 

Itse en usko, että on juurikaan miniöitä, jotka pyrkivät kontrolloimaan anoppia. Mikä järki siinä olisi? Miniä tunkisi anopin kotiin, ja vaatisi, että anoppi toimii jollain tietyllä tavalla? Ei sellaista tapahdu. Harvaa miniää hirveästi kiinnostaa, mitä anoppi elämällään tekee. 

Sen sijaan sitä tapahtuu kyllä, että anoppi sekaantuu miniän elämään. Tulee kutsumatta kylään, kommentoi miniän siivousta, sisustusta, lastenhoitoa jne. Tai lapsenlapsen kohdalla haluaa toimia omien päähänpistojensa mukaan, vaikka tietysti vanhemmat ovat niitä, jotka päättävät lapseen liittyvät asiat. 

Mun anoppi aikoinaan mm. alkoi jouluksi kylään tullessaan ripustamaan omin päin jouluvaloja ja koristeita. Kun katsokaa minä en ollut panostanut oman kotini joulukoristeluihin riittävästi. Soitteli myös pojalleen lähes päivittäin kaikesta joutavasta ja jos poika joskus ei ehtinyt tai jaksanut jutella, suuttui minulle kun oletti että yritän taustalla rajoittaa yhteydenpitoa. Aivan sekopää. Avioeron paras puoli oli se että pääsin siitä akasta lopullisesti eroon. Epäilemättä hänkin oli riemuissaan, kun oli taas ainoa nainen pojan elämässä. 

Vierailija
34/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle anoppi alkoi luettelemasn, että kuinka minun ja poikansa tulee elää (olin tuolloin 16v, enkä kyllä edes suunnitellut mitään lopunelämän suhdetta) Hän lateli, että yötä ei olla toisen kotona ennen kuin mennään kihloihin (en olisi sattunut tyyppiin, vaikka olisi pakotettu. Kuvitteli akka kyllä liikoja) Yhteen ei kuulemma muuteta, ennen kuin ollaan naimisissa (Silloinkin tulisi kyseeseen vain muutto heidän ulkovarastoon, joka remontoitaisiin lämmönpitäväksi..)  Lapset kuulemma hoitaisi anoppi, koska ne kuuluisivat nimenomaan heidän sukuunsa.  Käsi ylös, joka olisi jäänyt tähän? Ei varmaan yllätys, että tämä "poika" on naimaton yksineläjä, nyt 60 vuotiaanakin. 

Vierailija
35/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en inhoa anoppiani, vaikka en aina kaikesta ole hänen kanssaan samaa mieltä. Hänen on esim. vaikea myöntää, että hänen poikansa tupakoi. Muitakin asioita on, joihin hänellä on oma totuutensa. Jotenkin se asioiden kaunistelu tuntuu kummalliseltä, mutta olen siihen tottunut.

Vierailija
36/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kerrotko, millä tavalla tämä sivusta seuraamasi miniä on yrittänyt kontrolloida anoppinsa elämää? Onko tunkenut kutsumatta anopin luo? Onko määräillyt jotain anopin elämästä? Ei kuulosta uskottavalta.

Minulla on varsin laaja kaveripiiri ja olen yli 20 vuoden ajan seurannut sivusta heidänkin parisuhde-elämiään. Käytännössä aina se, jolla on kontroloiva akka, puhuu eniten paskaa myös esim anopistaan. Ne taas joilla on kumppaninaan sellainen mukava "maalaistyttö", niin eivät todellakaan hauku samalla tavalla anoppiaan. Tässä on useamman parin otanta pitkältä väliltä.

Ap

Vierailija
37/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sanoa, että olet inhottu anoppi sanomatta, että olet inhottu anoppi. 

Kalahtiko noita-akalla kipeästi xD

Niin ap:ta varmaan tarkoitit? 

Mistä päättelet minun olevan nainen? Haluatko tulla tarkistamaan?

Ap

Juu tosiaan miehethän hyvin yleisesti tekevät tällaisia avauksia vauvapalstalle. 😂

Vauvapalstalle?

Vierailija
38/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa samaa mieltä: anoppia dissaavat naiset/miniät ovat järjestään ihme päsmäreitä, kontrollifriikkejä. Anopin poikahan on nyt heidän omaisuuttaan ja he määräävät hänen elämästään.

Tässä ei ole mitään väliä sillä, kuinka läheinen anoppi on poikansa kanssa. Päsmäriminiä inhoaa anoppia ihan periaatteesta. Että kehtaakin olla olemassa! Ja sitä pitäisi vielä joskus käydä katsomassa tai ostaa jotain lahjoja! Kyllä otta miniälle koville, että ukollaan on äitimuori. 😁

Äitimuori voi painua persee seen. Et omista poikaasi. 

M42

Näinhän se menee. Nyt miehen omistaa vaimo. Ja määrää miehen tekemisistä. 

Vierailija
39/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi aikoinaan mm. alkoi jouluksi kylään tullessaan ripustamaan omin päin jouluvaloja ja koristeita. Kun katsokaa minä en ollut panostanut oman kotini joulukoristeluihin riittävästi. Soitteli myös pojalleen lähes päivittäin kaikesta joutavasta ja jos poika joskus ei ehtinyt tai jaksanut jutella, suuttui minulle kun oletti että yritän taustalla rajoittaa yhteydenpitoa. Aivan sekopää. Avioeron paras puoli oli se että pääsin siitä akasta lopullisesti eroon. Epäilemättä hänkin oli riemuissaan, kun oli taas ainoa nainen pojan elämässä. 

Näin juuri. Onko kukaan kuullut ikinä miniästä, joka menisi lupaa kysymättä laittamaan anoppinsa kotiin jotakin? En minä ainakaan. Sen sijaan valitettavan yleistä on, että appivanhemmat käyttäytyvät lapsensa kodissa kuin heillä olisi oikeus kommentoida asioita tai jopa tehdä asioita ilman, että heiltä sitä pyydetään.  Ja tuskin miniät myöskään jatkuvasti anopille soittelevat. 

Vierailija
40/116 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No k

"Minulla on varsin laaja kaveripiiri ja olen yli 20 vuoden ajan seurannut sivusta heidänkin parisuhde-elämiään. Käytännössä aina se, jolla on kontroloiva akka, puhuu eniten paskaa myös esim anopistaan. Ne taas joilla on kumppaninaan sellainen mukava "maalaistyttö", niin eivät todellakaan hauku samalla tavalla anoppiaan. Tässä on useamman parin otanta pitkältä väliltä.

Ap"

Nyt menee jo ihan sekavaksi. Siis nytkö ne onkin ne miehet, jotka puhuu paskaa anopistaan? Tai jos ne on kuitenkin ne miniät (mitä tossa kyllä ei lue) niin miten sulla on muka miehenä pilvin pimein naimisissa olevia naiskavereita, jotka haukkuvat anoppejaan sulle? 😂 Ootko joku sellainen homokaveri? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän