Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin kateellinen erään tuttuni elämästä, että itku pääsi

Vierailija
19.04.2025 |

Kaikki on täydellistä ja harmonista ja elämä on onnistumisia täynnä.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö että ihmiset, jotka ei peri rahaa tai nai rahaa hankkivat ne rahat itse? Eli he tekevät töitä saadakseen rahaa ja raha tuo ennen kaikkea paljon vapautta. Sinä itse olet este onnellisuutesi tiellä kun makaat kotona itkemässä ja kahdehtimassa. Asioille kun täytyy aktiivisesti tehdä jotakin että oma elämä muuttuu.

Vierailija
42/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös sinun on mahdollista saavuttaa ne asiat, joista kateutta tunnet!

Älä myöskään säti itseäsi, on ymmärrettävää että herää kateutta kun näkee jollain jotain mitä todella haluaa. Se on inhimillistä:)

Kypsät aikuiset ihmiset käsittelevät kateutensa itsensä kanssa ja eivät osoita sitä käytöksellään.

Ei ole mahdollista aina saavuttaa kateutta herättävät asiat, esim, perhettä, sukua, lapsia, lapsenlapsia, rahaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että itku pääsee, kertoo pikemminkin surusta. Ymmärrettävää silloin, kun itsellä on rankkaa.

Nääh. Itsesääliä se on.

Vierailija
44/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa keskittyä oman elämän hyviin asioihin. Pieniinkin. Sillä tulevaisuudessa voi olla jotain rankempaa ja silloin ajattelee, että voi kunpa olisin osannut elää toisin ja nyt elämä on liian kauheaa. Koettu on.

Kukaan ei elä elämäänsä noin 

Vierailija
45/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa keskittyä oman elämän hyviin asioihin. Pieniinkin. Sillä tulevaisuudessa voi olla jotain rankempaa ja silloin ajattelee, että voi kunpa olisin osannut elää toisin ja nyt elämä on liian kauheaa. Koettu on.

Eikä kannatakaan elää koko ajan siinä pelossa, että jotain kauheaa kuitenkin tapahtuu tulevaisuudessa. Aivan hullua.

Vierailija
46/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä myöskään säti itseäsi, on ymmärrettävää että herää kateutta kun näkee jollain jotain mitä todella haluaa. Se on inhimillistä:)

Kypsät aikuiset ihmiset käsittelevät kateutensa itsensä kanssa ja eivät osoita sitä käytöksellään.

Älä horise joutavia, kun et mitään mistään ymmärrä. Miten muka on mahdollista saavuttaa ne asiat?

Valitettavasti ei ole mahdollista saavuttaa varakkaita vanhempia ja perittyä varallisuutta. Ei ole mahdollista saavuttaa hyvää terveyttä, kun sen on menettänyt ilman omaa syytään. Ei ole mahdollisuutta saavuttaa aikaista eläkeikää, niin että se siitä.

Joidenkin kommentit ovat todella älyvapaita, pitäisivät suunsa vaan kiinni.

Ei, en ole itse pahasti kateellinen, mutta joskus ottaa päähän se, että itsellä on niin rankkaa, vaikka on yrittänyt koko ikänsä tehdä työtä, hoitaa perheensä ja elää ihmisiksi.

Ja jotkut k..päät sen kun mennä porskuttavat.

Vierailija
47/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää sun kannalta jos olet kateellinen. Itse en ole kateellinen kenellekään mistään.

Vierailija
48/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö että ihmiset, jotka ei peri rahaa tai nai rahaa hankkivat ne rahat itse? Eli he tekevät töitä saadakseen rahaa ja raha tuo ennen kaikkea paljon vapautta. Sinä itse olet este onnellisuutesi tiellä kun makaat kotona itkemässä ja kahdehtimassa. Asioille kun täytyy aktiivisesti tehdä jotakin että oma elämä muuttuu.

Lopeta jo joutava jorinasi. Et tiedä mistään mitään ja luulet olevasi joku viisas.

Vierailija
49/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä horise joutavia, kun et mitään mistään ymmärrä. Miten muka on mahdollista saavuttaa ne asiat?

Valitettavasti ei ole mahdollista saavuttaa varakkaita vanhempia ja perittyä varallisuutta. Ei ole mahdollista saavuttaa hyvää terveyttä, kun sen on menettänyt ilman omaa syytään. Ei ole mahdollisuutta saavuttaa aikaista eläkeikää, niin että se siitä.

Ei, en ole itse pahasti kateellinen, mutta joskus ottaa päähän se, että itsellä on niin

Ei ole mahdollista saavuttaa myöskään kauniita kasvoja tai upeaa vartaloa, jos ruumiinrakenne on ruma.

Ap

Vierailija
50/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kannatakaan elää koko ajan siinä pelossa, että jotain kauheaa kuitenkin tapahtuu tulevaisuudessa. Aivan hullua.

Ei kyse ole pelosta vaan sen arvostamisesta, mitä nyt on ja mihin voi vielä vaikuttaa. Monet todella kovia kärsineet kokevat noin. Ja siitä on ihan tieteellistä tutkimusta, että osalla elämä tragedian jälkeen juurikin muuttuu sellaiseksi, että arvostaa ja iloitsee todella pienistä asioista. Havainnoi ne.

Vierailija
51/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vaan ovat perusnegatiivisia ja silloin käy juuri noin kuin ap:lle. En tiedä voiko tuota luonteenpiirrettä itsessään muuttaa, mutta ei perusnegatiivista oikein kukaan jaksa. Voisi aloittaa vaikka sillä että lopettaa jatkuvan märehtimisen ja valituksen. Mieti joka päivästä vaikka yksi positiivinen asia. Esim tänään sataa mutta hienoa että kasvit saavat nyt kauan kaipaamaansa vettä ja kevään vihreys edistyy vauhdilla. 

Vierailija
52/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en ole itse pahasti kateellinen, mutt

Mitä kauniilla keholla tekee eri tavalla kuin rumemmalla? Toimiiko se jotenkin hienostuneemmin? Syö, nukkuu, liikkuu, työskentelee ulkonäön voimin?

Vierailija
53/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aplla olisi paljon parempi olo, jos keskittyisi ihan vaan siihen omaan elämäänsä 

Suomi on näitä kateellisia täynnä ja täällä tehdään kateuden pohjalta jo politiikkaakin, ei tosiaankaan hyvältä näytä tulevaisuus, kun ihmiset jäävät junnaamaan omaan kateuteensa sen sijaan, että menisivät omassa elämässään eteenpäin 

Vierailija
54/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauniilla keholla tekee eri tavalla kuin rumemmalla? Toimiiko se jotenkin hienostuneemmin? Syö, nukkuu, liikkuu, työskentelee ulkonäön voimin?

Saa haluamansa kumppanin ja voi pukeutua mihin vaan vaatteisiin ja näyttää hyvältä. Voi mennä uimarannalle tai kylpylöihin ilman häpeää.

Vierailija
55/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämäni näyttää ihan hyvältä ulospäin ja on oikeastikin ihan hyvää. Toki on ollut erilaisia vaikeuksia - aika tavanomaisia - ja varmasti tulee olemaan jotain haastetta tulevaisuudessakin. 

Kateellisimpia tuntuvat olevan ne ihmiset, joilla on ollut elämässään ihan yhtä hyvät kortit kuin minulla, mutta sitten on itse kaivettu aina sitä omaa kuoppaa ja jääty siihen.

Esim. hyvähän se minun on kun löytyi hyvä puoliso nuorena. Valittaja unohtaa täysin ne hänen omat nuoruuden tarjokkaansa ja tapansa torpeido joka suhteenpoikanen. Valittaja itse kerto silloin nuorena, miten ei tyytyisi minun poikaystävääni, vaan minunkin pitäisi etsiä parempaa. 

Tai hyvähän minun on kun niin keskiluokkainen elämä. No valittaja itse kieltäytyi mistään tylsästä ja työläästä opiskelusta tai työstä nuorena, kun hänen pitää toteuttaa itseään haluamallaan tavalla täysin vapaasti. Vieläkään ei olisi myöhäistä päästä mukaan oravanpyörään jos haluaisi, mutta ilmeisesti on mukavampi kadehtia toisten valmista oravanpyörää kuin rakentaa oma (ts olisi kiva saada rahaa ilman uhrauksia).

Jne jne

Vierailija
56/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Itse olen pyrkinyt ratkaisemaan kateuden myrkyllisen kaikertamisen sillä, etten suo noille ihmisille liikaa ajatuskapasiteettiani, suljen ne pois mieleni päältä itseäni suojellakseni. Jos on pakko olla tekemisissä, tapaamisen jälkeen menen äkkiä tekemään jotain itselleni mieluista/ tapaan heti perään omia kavereita/ syvennyn omiin juttuihini, jotta saan ajatukset muualle. Ja muulloin yritän löytämällä löytää omasta pienen ihmisen taaperruksestani jotain hyvää, esim. tänään tunnen itseni melko terveeksi/ saan syödä lempiruokaani/ pääsen omin jaloin ulos auringonpaisteeseen tms.

Vierailija
57/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, etkö saanut statusmiestä? Mieti niitä kaikkia miehiä kenelle nuorena selitit sitä mä haluan olla vain kaveri-paskaasi, aivan oikein sinulle, toivottavasti kärsit.

Vierailija
58/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut kuvittelee, että elämässä jaetaan nallekarkit kaikille tasan ja on vaan itsestä kiinni miten asiat onnistuu? 

Vierailija
59/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Itse olen nyt 40 ja olen tajunnut elämästä sen, että mikään ei ole täydellistä, vaikka se kuinka näyttäisi siltä!

Kauniissa kehossa voi olla sairauksia, jotka eivät näy päälle päin. Parisuhde voi olla suljettujen ovien takana väkivaltainen. Työpaikka voi olla stressaava, vaikka sillä tienaakin hyvin jne.

Elämässä aina jollakin menee paremmin, mutta onnellisuus piilee pienissä arjen asioissa ja niistä iloitsemisessa.

Olen 44 ja olisin varmasti onnellisempi, jos itse saisin näiden ongelmieni kanssa elää kauniissa talossa puolison kanssa ja tukenani olisi laaja ystäväpiiri ja lapsuudenperhe. Eikä tarvitsisi miettiä onko varaa ostaa ruokaa tai kehtaanko mennä ulos näin rumana. 

Ap

Luuserit keskittyy voittajiin. Voittajat keskittyy voittamiseen.

Vierailija
60/106 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista aina saavuttaa kateutta herättävät asiat, esim, perhettä, sukua, lapsia, lapsenlapsia, rahaa 

Sitten pitää muuttaa haaveita. Onnellisuus ja tyytyväisyys on itsestä, mm. omasta suhtautumisesta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi