Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS avoimena: Tatuoinnit kaduttavat syvästi niitä ottaneita. Mitä ajatuksia herättää? Kadutko syvästi?

Vierailija
19.04.2025 |

Niin

Kommentit (287)

Vierailija
161/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat joko merimiehen, moottoripyöräjengiläisen tai muun rikollisjengin jäsenyyden merkki. Kukaan normaali ei halua tärvellä ihoaan rumilla tatuoinneilla.

Vierailija
162/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aikamoinen lapatossu tuo jutun nainen, ei siis kehdannut/uskaltanut sanoa tatuoijalle, ettei tykkää tatuoinnista. Otti siis rumat pashat iholle tatuoijaa miellyttääkseen. WTF???

Jos se kuva on jo iholla, niin mitäpä sille siinä tilanteessa voi? Sitä enenn ei tajunnut miltä oikeesti näyttää.

Ei ollut jo iholla, siinä iholla oli tää siirtokuva jonka avulla se tatuointi tehdään ja joka lähtee siis pyyhkimällä pois. Siinä kohti jo oli sitä mieltä että liian iso ja ei sovi, mutta ei kehdannut sanoa enää mitään.

Pelottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kadun, mutta en niin paljon, että olisin valmis laittamaan rahaa poistoon. Nuorena 2000 luvun alussa piti saada alaselkään tribaalitatuointi, jota näytteltiin matalien farkkujen kanssa. Nyt se on levinnyt ja näyttää sottaiselta, tosin ei se juuri muualla näy kuin uimahalleissa, pukuhuoneessa jne. Lisäksi nuorena Thaimaan reissuilla tuli otettua kavereiden kanssa ikuisen nuoruuden huumassa kuvia käsivarsiin ja takaolkapäihin. Niitä kadun, sillä heijastelevat sen ajan tyyliä, ovat levinneitä, enkä enää 45-vuotiaana pysty samaistumaan 22-vuotiaan bilettäjän mielenmaailmaan.

Vierailija
164/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadu.

Mun tatskoilla on sanoma. Eivät ole hetken mielijohteesta. Yhden näistä on taiteilija alkujaan piirtänyt.

Ketä kiinnostaa sun sanomat 😅. Nykyajan harha omasta kiinnostavuudesta.

Olikohan mahdollista että ne ovat merkityksellisiä hänelle itselleen ja ihan itseä varten otettu?

Vierailija
165/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kadun, mutta en niin paljon, että olisin valmis laittamaan rahaa poistoon. Nuorena 2000 luvun alussa piti saada alaselkään tribaalitatuointi, jota näytteltiin matalien farkkujen kanssa. Nyt se on levinnyt ja näyttää sottaiselta, tosin ei se juuri muualla näy kuin uimahalleissa, pukuhuoneessa jne. Lisäksi nuorena Thaimaan reissuilla tuli otettua kavereiden kanssa ikuisen nuoruuden huumassa kuvia käsivarsiin ja takaolkapäihin. Niitä kadun, sillä heijastelevat sen ajan tyyliä, ovat levinneitä, enkä enää 45-vuotiaana pysty samaistumaan 22-vuotiaan bilettäjän mielenmaailmaan.

Eli olet lihonut reilusti.  Ei ne muuten leviä.

Noh,oma valintahan tuokin on.

Vierailija
166/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tatuointeja eikä tule, en ole mikään merimies enkä linnakundi. Tatuoinnit ovat RUMIA ja rumentavat ainakin naisia. Tulee valkorska mieleen. 

Nainen 55-vuotta

Vierailija
167/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mihinkään pääse että harva älykäs niitä ottaa. Jos näkee jollakin tatskan niin tietää heti että Kampaaja Sirpa tai jääkiekon kolmosdivarin Pete kyseessä.

Vierailija
168/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat on kiinnostava juttu, koska se liittyy yhteen tärkeään eroon ihmisissä.

On ihmisiä jotka suunnittelee ja tekee asioita pitkäjänteisesti. Ja sitten on ihmisiä jotka tekee asioita koska siinä hetkessä tuntui siltä. Ja tatskoista tai niiden puuttumisesta näkee kumpi on kyseessä.

Vierailija
169/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskaakin voi suunnitella pitkään. 

Vierailija
170/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa olla omaperäinen, kannattaa jättää töhryt piirtelemättä. Tavisjengi on jo itsensä käynyt töhrimässä. Töhryissä ei ole mitään "erikoista".

Muutama vuosikymmen sitten oli muka erikoista ja rohkeaa riisua solmio ja vaihtaa puku rääsyisiin farmareihin ja kauhtuneeseen villapaitaan. Tänään todellista kapinaa on vetäistä puku päälle ja solmio kaulaan.

Vierailija
171/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu.

Otin ensimmäisen kuvan 19vuotiaana ja viimeisen eilen,olen 50vuotias.

En kadu edes alaselän tribaalia.

Vierailija
172/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy 22 tatuointia,nenäkoru,kulmakoru ja rastat. Olen 41-vuotias. Haistatan paskat niille joiden mukaan minun pitäisi katua tatuointejani,ottaa lävistykset pois ja leikata rastat pois,"näyttää ikäiseltäni". 

Vierailija
173/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy 22 tatuointia,nenäkoru,kulmakoru ja rastat. Olen 41-vuotias. Haistatan paskat niille joiden mukaan minun pitäisi katua tatuointejani,ottaa lävistykset pois ja leikata rastat pois,"näyttää ikäiseltäni". 

Nytkö näytät 65-vuotiaalta?

Vierailija
174/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt kolmea erittäin merkityksellistä ja itselle tärkeää asiaa, jotka haluan tatuoida ihooni ja ne tulevat olemaan sanat, Live, Laugh, Love. Ensi viikolle on aika varattu ja uskon että tämä muuttaa elämäni ja ihmiset katsovat minua jatkossa uusin silmin. Nähden syvyyden joka minussa piilee.

Vierailija
175/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10  kuvaa ja ainoa mitä kadun on se liian syvään tehty jossa kirjoitusvirhe ja jonka otin festareilla umpilärveissä,sammuin siihen tatskatuoliin ja tyyppi vaan nakutti.

Vierailija
176/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai tatuoinnit kaduttavat. Nyt ovat jo menneen talven lumia ja pois niitä ei saa. Sääli niitä nuoria ihmisiä, jotka ottivat tatuointeja kun oli tatskaboomi päällä.

Laserpostoista on nousemassa tuottoisa bisnes.

Vierailija
177/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tatuoida ympäri kehoa kaikenlaisia tunnettuja mietelauseita vieraalla kielellä niin, että tekstiin jää kielioppivirheitä. Sitten kannattaa tatuoida erilaisia päivämääriä ja ihmisten nimiä. Pääkallo on kanssa hyvä, ja risti. Mitä enemmän tatuointeja, sen parempi. Kaikkein paras paikka on naamataulu ja sitten kaula ja rintakehä. Perseeseen kannattaa tatuoida EXIT ONLY varmuuden varalta molempiin kannikoihin.

Vierailija
178/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet lihonut reilusti.  Ei ne muuten leviä.

Noh,oma valintahan tuokin on.

Ihmiskeho ja iho muuttuu 22v -> 45v, varsinkin iho. 

Vierailija
179/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia kommentteja. Minulla on useampi tatuointi ja pidän niistä itse. Olen kaikki ottanut jostain syystä ja halunnut tietynlaisia. En jaksa ajatella pitääkö niistä joku toinen. En muissakaan omissa jutuissa mieti että tykkääkö joku. Esim onko ok käydä lenkillä, saanko tykätä pizzasta, saanko hankkia kissan. Kummallista sinänsä että tatuointien kanssa pitäisi miettiä toisten mielipiteitä.

Vierailija
180/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tatuoida ympäri kehoa kaikenlaisia tunnettuja mietelauseita vieraalla kielellä niin, että tekstiin jää kielioppivirheitä. Sitten kannattaa tatuoida erilaisia päivämääriä ja ihmisten nimiä. Pääkallo on kanssa hyvä, ja risti. Mitä enemmän tatuointeja, sen parempi. Kaikkein paras paikka on naamataulu ja sitten kaula ja rintakehä. Perseeseen kannattaa tatuoida EXIT ONLY varmuuden varalta molempiin kannikoihin.

Mustaa ja punaista väriä kannattaa suosia. Niihin liittyy korkein syöpäriski nykykäsityksen mukaan.