Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS avoimena: Tatuoinnit kaduttavat syvästi niitä ottaneita. Mitä ajatuksia herättää? Kadutko syvästi?

Vierailija
19.04.2025 |

Niin

Kommentit (287)

Vierailija
121/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadu.

Mun tatskoilla on sanoma. Eivät ole hetken mielijohteesta. Yhden näistä on taiteilija alkujaan piirtänyt.

Nämä on just noloimpia, jotka kuvittelee niillä sotkuilla olevan jokin "sanoma"!

Se ns. sanoma on vain henkilön omassa päässä, ei se ulkopuoliselle avaudu. Vuosia kuntosalilla olen katsellut näitä töherryksiä. Eipä ole kertaakaan tullu wau fiilistä. Hyvin usein vain ihmettelee, että miksi tuollainen töherrys. No kai se on tärkeintä, että itse tykkää.

Vierailija
122/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen syvästi vielä 20 vuoden jälkeen ja jatkan samalla mallilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kadu omiani, mutta usean muun tatuoinnit tuntuvat rumilta. Ehkä mun tatuoinnit ovat sitten rumia muiden mielestä. En tosin välitä siitä. 

Tähän lisään vielä, että olen ottanut tatuointeja 2000-luvun alkupuolelta ja otan vieläkin. 

Vierailija
124/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah. Aina nämä oudot ihmiset valittavat muiden tatuoinneista. 

"En huolisi sellaista kumppania joka on tatuoitu." No älä huoli. Ketä kiinnostaa incelin ininät? 

"En ottais töihin semmosta ku on tatuoitu." Älä sitten ota siihen kuvitteelliseen työhön.

"Varmaan katuu ku ottaa tatuoinnin." Jos joku katuu, mitä se  sinua haittaa?

Ai niin kaikki on inceleitä, jopa naiset? 

Näyttää kiinnostavan kun pitää haukkua, monta tatuointia sulla on? 🤣

Vierailija
125/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten huvittaa itseäni aina se kun joku päälle nelikymppinen mahakas kalpeaihoinen mies alkaa kertomaan miten rumia tatuoinnit on.

Omassa kaveripiirissä (korkeakoulutettuja miehiä) on monilla käsissä tatuointeja ja koko porukka harrastaa salihommia / crossfittiä.

Nämä kalpeat mahakkaat, jotka ovat ylpeitä tatuoimattomuudestaan ovat kyllä yleensä näitä "narukäsiä".

Menikö tunteisiin noin pahasti? Tatuoinnit on yleensä rumia, olivatpa ne miten korkeakoulutetun kädessä tahansa. Kuvittele kun Trumpilla ois tribaalit käsissä 😄 vielä pellemmän näköinen kun tällä hetkellä

:D jep

Vierailija
126/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kadu mutta häpeän. Nuorena olin idiootti kuten muutkin tatuoinnin ottajat. Yök.

Mikset käy poistattaan?

Vierailija
127/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Minulla on neljä pienehköä tatuointia ja pidän niistä. 

Vierailija
128/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette käytä väliaikaisia tatuointeja? Täysin aidon näköisiä.

Vierailija
129/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella saa olla mielipide mutta sillä ei ole mitään väliä. 

Vierailija
130/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä joita häiritsee tatuoinnit, räväkkä kampaus, vihreät hiukset, erikoiset vaatteet jne.

Vierailija
131/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä joita häiritsee tatuoinnit, räväkkä kampaus, vihreät hiukset, erikoiset vaatteet jne.

Minusta tuntuu että taustalla on halu tehdä jotain erottuvampaa myös itselle, mutta ei uskalleta, koska pelkäävät että eivät enää etene työurallaan siellä pörssiyhtiössä. Sen takia pukeudutaan hillitymmin ja leikkautetaan klassisempi kampaus. Ihan uran takia.

Vierailija
132/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kadu omiani, mutta usean muun tatuoinnit tuntuvat rumilta. Ehkä mun tatuoinnit ovat sitten rumia muiden mielestä. En tosin välitä siitä. 

Heh itekkin tatuoituna saatan kauhistella jonkun tatuointeja :D

Vierailija
133/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa ne saattaa kaduttaa mutta kun ikää tulee tarpeeksi niin ei ne sit enää kiinnosta. 

Vierailija
134/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

THERE WHERE IS MILL IS ROAD.

- Martina Aitodigilehti

Vierailija
135/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että taustalla on halu tehdä jotain erottuvampaa myös itselle, mutta ei uskalleta, koska pelkäävät että eivät enää etene työurallaan siellä pörssiyhtiössä. Sen takia pukeudutaan hillitymmin ja leikkautetaan klassisempi kampaus. Ihan uran takia.

Uran takia ei kannata ottaa ainakaan naamatatskaa.

Vierailija
136/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu, enkä etenkään syvästi, mutta jos joku kerta heräisin ilman kuvia, en todellakaan lähtisi  uusia ottamaan. Ei näillä kuvilla enää ole oikeastaan mitään huomioarvoa. Tehty mitä tehty, samalla tavalla kuin elämä muutenkin, eletty mikä eletty. 

Vierailija
137/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista, normiet täälä arvottaa taas maailmaa sen mukaan kuka mahtuu heidän ahtaaseen boksiin normaalista ja hyväksyttävästä, te olette minulle kuin kauhuelokuvan hahmoja, yksiulotteisia tuomitsevia hirviöitä.

En minä kadu leimojani, mutta ymmärrän kyllä senkin puolen että tämmöisen ns äärimmäisen taiteen muodon siirtyminen mainstreamiks ei ole harmitonta eikä sen kuuluisi olla joka irmelin ja jannen saatavilla.

Nyt kuitenkin puhutaan body modifikaatiosta, pysyvistä muutoksista jotka voi pahimmillaan aiheuttaa solumuutoksia ja syöpää.

Tatuoinneille kävi vähän sama kun internetille, molemmat meni pilalle kun ihmismassat saapui ja kapitalismi alkoi tuhoamaan kaiken.

Vierailija
138/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadu.

Mun tatskoilla on sanoma. Eivät ole hetken mielijohteesta. Yhden näistä on taiteilija alkujaan piirtänyt.

Nämä on just noloimpia, jotka kuvittelee niillä sotkuilla olevan jokin "sanoma"!

Se ns. sanoma on vain henkilön omassa päässä, ei se ulkopuoliselle avaudu. Vuosia kuntosalilla olen katsellut näitä töherryksiä. Eipä ole kertaakaan tullu wau fiilistä. Hyvin usein vain ihmettelee, että miksi tuollainen töherrys. No kai se on tärkeintä, että itse tykkää.

Meidän jokaisen koko maailma on "vain" meidän omassa päässä, todellisuus on hallusinaatio jota sun aivot luo sensoridatan perusteella joita sun aivot kerää.

Kokeiles käydä kirjastossa sen salin lisäks, sinun maailman kuva on pelottavan pieni.

Vierailija
139/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ihmisten töhriä ainoa ihonsa ihan vapaasti. Itsepä ihonsa kantavat ja peilikuvansa näkevät. Omapa on lisääntynyt syöpäriskinsä. Omapa on antamansa ensivaikutelma.

Minun ihooni töhryjä kuitenkaan ei tule.

Vapaasti vaan vapaassa maailmassa.

Vierailija
140/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat ilmaisua siinä missä pukeutuminenkin.

Kun miehellä on vanha haalistunut karjalalippis päässä, tietää että siinä on yksinkertainen tapaus eli sama kuin tatuoitu nainen. Karjalalippis ja tatska -ihmiset päätykööt yhteen tekemään pikku Jere Karalahteja.