HS avoimena: Tatuoinnit kaduttavat syvästi niitä ottaneita. Mitä ajatuksia herättää? Kadutko syvästi?
Kommentit (287)
Pidän kyllä edelleen omistani. Mutta laitoinkin viiltelyarpien vuoksi, että peittyvät.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Tai tässä tapauksessa iho.
En kadu syvästi mutta kadun sen verran että olen aloittanut laserpoistot. Aika harmittomia tatuointeja onneksi otin niin poistamisella ei ole kiire.
En kadu.
Mun tatskoilla on sanoma. Eivät ole hetken mielijohteesta. Yhden näistä on taiteilija alkujaan piirtänyt.
Jotkut vielä luulevat, että tatuoinnit on jotenkin hienoja ja yksilöllisiä. Vaikka jokaisella torspolla on niitä nykyään.
En kadu. Just viikko sitten otin uuden. 🤩
Vierailija kirjoitti:
En kadu.
Mun tatskoilla on sanoma. Eivät ole hetken mielijohteesta. Yhden näistä on taiteilija alkujaan piirtänyt.
Nämä on just noloimpia, jotka kuvittelee niillä sotkuilla olevan jokin "sanoma"!
Olin rokkari ennen, se on yhä identiteettini vaikka ura on ohi. Olen ylpeä siitä ajasta ja sen merkeistä.
Vierailija kirjoitti:
En kadu.
Ketä kiinnostaa sun sanomat 😅. Nykyajan harha omasta kiinnostavuudesta.
Mun kaveri katuu kun otti ison englanninkielisen tekstin, jossa on kielioppivirhe. Otti sen parisuhteen kunniaksi, puoliso oli hirveä väkivaltainen paska ja suhde onneksi loppui n kuukauden tatuoinnin ottamisen jälkeen. Lesbot on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kadu.
Sanoma = Minulla on mielenterveysongelmia ja siksi sotkin ihoni
Vierailija kirjoitti:
Pidän kyllä edelleen omistani. Mutta laitoinkin viiltelyarpien vuoksi, että peittyvät.
Rumat tuhrut korreloi mt-ongelmien kanssa.
Ei kaduta. Minulla on useita tatuointeja 90-luvun lopulta.
Tosin sairastuin viime vuonna lymfaattiseen leukemiaan, mutta kun kysyin syy-yhteyttä Syöpäkeskuksen hematologilta, hän sanoi ettei tutkimusnäyttöä ole vielä tarpeeksi. Todennäköisesti verisyövät tulevat lisääntymään tulevaisuudessa niin kuin kaikki muutkin syövät.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vielä luulevat, että tatuoinnit on jotenkin hienoja ja yksilöllisiä. Vaikka jokaisella torspolla on niitä nykyään.
Torspo? Mikä muinaissuomalainen siellä on kirjoittelemassa?
Vierailija kirjoitti:
Voihan kuva silti olla yksilöllinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kadu.
Nämä on just noloimpia, jotka kuvittelee niillä sotkuilla olevan jokin "sanoma"!
Kyllähän se voi itselle olla merkityksellinen sanoma.
-eri
Minulla ei ole (jos olisi niin varmaan katuisin), kaverilla on ja on yrittänyt poistattaa mutta se vain haalenee, ei lähde kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kadu.
Olisiko sinulle jännä ajatus, että joku asia on itselleen merkityksellinen. Eikä itseä kiinnosta se kiinnostaako se sanoma muita?
-eri, ei leimoja
Kenen mielestä tatuointi kasvoihin on hyvä idea?
Ei ole leimoja. Olenko ainoa?