Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS avoimena: Tatuoinnit kaduttavat syvästi niitä ottaneita. Mitä ajatuksia herättää? Kadutko syvästi?

Vierailija
19.04.2025 |

Niin

Kommentit (287)

Vierailija
141/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ristiriitaisen näköistä jotkut hirveän räväkät töherryksen kauniin häämekon kanssa. Tämä aina pistää silmiin hääohjelmissa. Pilaa monesti kokonaisuuden mielestäni.

Vierailija
142/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tatuointeja ja ei ole pojallakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin lentäjillä ei saa näkyä tatuoinnit. 

Vierailija
144/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi ristiriitaisen näköistä jotkut hirveän räväkät töherryksen kauniin häämekon kanssa. Tämä aina pistää silmiin hääohjelmissa. Pilaa monesti kokonaisuuden mielestäni.

Eikä tarvita edes häitä. Ihan tavallinen hihaton (varsinkin vaalea) kesämekko näyttää julmalta, jos käsivarsi näyttää marjanuijalta tai kaulan alueella on sotkua tai jalassa.

Vierailija
145/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on ihan järjettömän seksikästä kun pukumiehen valkean paidan alta näkyy hieman tatuointia. Silloin todennäköisesti mies pitää itsestään huolta ja on kunnossa.

N35

Vierailija
146/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kaksi pientä 90-luvun puolivälissä. Ovat paikoissa, jotka eivät arjessa näy ja siksikään eivät kaduta. Jos mulla olisi kaulassa, kasvoissa tai esimerkiksi näitä hihatatuointeja, kaduttaisi varmasti. Lisäksi epäilisin mielenterveyttäni, kuten teen kaikkien kasvo- ja kaulatatuointeja ottaneiden kohdalla.

Vierailija
147/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnista tulee mieleen alkoholismi ja päihdeongelmat, jääkiekkoääliö, vankeusrangaistukset, mielenterveysongelmat, kouluttamattomuus, sosiaalinen alaluokkaisuus.

Vierailija
148/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole leimoja. Olenko ainoa?

Ei ole tatuointeja minullakaan eikä tule.

Minulle on kuitenkin ok, jos joku sellaisen haluaa ottaa. Jokainen päättää omasta kehostaan.

Vierailija
149/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole leimoja. Olenko ainoa?

Ei ole tatuointeja minullakaan eikä tule.

Minulle on kuitenkin ok, jos joku sellaisen haluaa ottaa. Jokainen päättää omasta kehostaan.

Minä en toivoisi, että esimerkiksi lapseni opettajilla koulussa olisi tatuointeja. Opettajan pitäisi antaa hyvää esimerkkiä myös ulkoasun puolesta. Tatuoitu heppu hakaneula nenässä ei olisi hyvän ulkoasun esimerkki.

Vierailija
150/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadu.

Mun tatskoilla on sanoma. Eivät ole hetken mielijohteesta. Yhden näistä on taiteilija alkujaan piirtänyt.

Ketä kiinnostaa sun sanomat 😅. Nykyajan harha omasta kiinnostavuudesta.

Ei kai se pointti ole sanoma ulkopuoliselle vaan sanoma itselle. Mun tatskasta saa ulkopuoliset olla mitä mieltä hyvänsä. Se on mun pienen kuolleen poikani muistoksi, koska halusin että hän on edes jollakin tapaa fyysisesti minulle näkyvänä. Miksi sen pitäisi edes kiinnostaa ketään muuta? Ei muakaan kiinnosta toisen tatuoinnit tai tatuoimatta olemiset.

Vierailija
151/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadu.

Mun tatskoilla on sanoma. Eivät ole hetken mielijohteesta. Yhden näistä on taiteilija alkujaan piirtänyt.

Ei kai se pointti ole sanoma ulkopuoliselle vaan sanoma itselle. Mun tatskasta saa ulkopuoliset olla mitä mieltä hyvänsä. Se on mun pienen kuolleen poikani muistoksi, koska halusin että hän on edes jollakin tapaa fyysisesti minulle näkyvänä. Miksi sen pitäisi edes kiinnostaa ketään muuta? Ei muakaan kiinnosta toisen tatuoinnit tai tatuoimatta olemiset.

Etkö muistaisi poikaasi, ellet olisi tatuoinut ihoasi?

Vierailija
152/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aikamoinen lapatossu tuo jutun nainen, ei siis kehdannut/uskaltanut sanoa tatuoijalle, ettei tykkää tatuoinnista. Otti siis rumat pashat iholle tatuoijaa miellyttääkseen. WTF???

Jos se kuva on jo iholla, niin mitäpä sille siinä tilanteessa voi? Sitä enenn ei tajunnut miltä oikeesti näyttää.

Vierailija
153/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadu.

Etkö muistaisi poikaasi, ellet olisi tatuoinut ihoasi?

Oon eri mutta eihän muistoksi jonkun asian laittaminen tai tässä tapauksessa ottaminen tarkoita, että se olis kirjaimellisesti muistin takia

Vierailija
154/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna tulee siitä ensimmäisestä ja ainoasta 20v. Päivääkään en ole katunut, jos olisin aikanaan ollut yhtään epävarma en olisi edes ottanut

Vierailija
155/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aikamoinen lapatossu tuo jutun nainen, ei siis kehdannut/uskaltanut sanoa tatuoijalle, ettei tykkää tatuoinnista. Otti siis rumat pashat iholle tatuoijaa miellyttääkseen. WTF???

Jos se kuva on jo iholla, niin mitäpä sille siinä tilanteessa voi? Sitä enenn ei tajunnut miltä oikeesti näyttää.

Ei ollut jo iholla, siinä iholla oli tää siirtokuva jonka avulla se tatuointi tehdään ja joka lähtee siis pyyhkimällä pois. Siinä kohti jo oli sitä mieltä että liian iso ja ei sovi, mutta ei kehdannut sanoa enää mitään.

Vierailija
156/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hienoa että heikompi aines merkitsee itsensä aivan vapaaehtoisesti

Heikompi aines sanoo anonyymi kirjoittelija vauvapalstalla. Just.

Vierailija
157/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pelkästään hyvä, että alemman tason roskaväestö ilmoittaa noilla tuhruilla statuksensa ja niitä osaa sitten välttää.

Vierailija
158/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä joita häiritsee tatuoinnit, räväkkä kampaus, vihreät hiukset, erikoiset vaatteet jne.

Minusta tuntuu että taustalla on halu tehdä jotain erottuvampaa myös itselle, mutta ei uskalleta, koska pelkäävät että eivät enää etene työurallaan siellä pörssiyhtiössä. Sen takia pukeudutaan hillitymmin ja leikkautetaan klassisempi kampaus. Ihan uran takia.

Miksi niitä tatuointeja sitten otetaan tai niihin erikoisempiin vaatteisiin pukeudutaan, jos ei huomiota ja tunteita herättääkseen? Muuthan niitä enemmän katselevat kuin henkilö itse.

Vierailija
159/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnairin lentäjillä ei saa näkyä tatuoinnit. 

Eikä lentoemännillä. Ei olisi mitään asiaa Japaniin, jos olisi näkyviä tatointeja. Eikä matkustajia tulisi, jos henkilökunta näyttää vankilasta karanneilta jengiläisiltä.

Vierailija
160/287 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyään haluaa erottua, ei ota tatuointia.

Marseillesin merimiehille ne aikoinaan sopivat, mutta sinä pullamössö et muutu millään tatuoinnilla katu-uskottavaksi.