Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saavuttanut tai tehnyt elämässäsi jotain sellaista, jota harva palstalainen jos kukaan lienee tehnyt?

Vierailija
18.04.2025 |

Ja jos olet niin mitä?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

osaan ajaa autoa. Se harvalta palstamammukalta onnistuu

Olet siis niitä hanneksia, jotka ajavat aina lippalakki päässä 15 km/h alle nopeusrajoituksen, kiihdyttävät ohituskaistan ajaksi, opettavat toisia autoilijoita liikenteessä mm. äkkijarrutuksin ja kirjoitat tulikivenkatkuisia mielipidekirjoituksia Moottori-lehteen nimimerkillä " 2,5 miljoonaa ajokilometriä takana"

Olitko sä niitä jotka tossa viikolla heitti satasen rajotuksella 130:llä ohi, ja sen jalkeen heitit pientareen puolelle kun auto hajos. Oli muuten aika näky:DD

Vierailija
42/76 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa varastanut tuntemattoman norjalaisnaisen (puhtaat) alushousut. Ja kauan sitten ollut yön putkassa Pietarissa ihan oman turvallisuuteni vuoksi. Ovet auki, miliisit keittelivät uppokeittimellä teetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menestyvä sanoittaja muusikkopiireissä.

Vierailija
44/76 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neljä. En ole suudellut koskaan, en ole seurustellut koskaan, en ole harrastanut seksiä koskaan, en ole ollut humalassa koskaan.

Vierailija
45/76 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis niitä hanneksia, jotka ajavat aina lippalakki päässä 15 km/h alle nopeusrajoituksen, kiihdyttävät ohituskaistan ajaksi, opettavat toisia autoilijoita liikenteessä mm. äkkijarrutuksin ja kirjoitat tulikivenkatkuisia mielipidekirjoituksia Moottori-lehteen nimimerkillä " 2,5 miljoonaa ajokilometriä takana"

aha, mistä sulle tällainen tuli mieleen? Olen 50+ nainen. En aja ali- enkä ylinopeutta. En opeta ketään, enkä kärsi rattiraivosta. 

Vierailija
46/76 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorittanut tohtorin tutkinnon. Palstalla on kokemusteni mukaan muitakin, mutta jo tilastollisesti voidaan sanoa varmuudella että kyseessä on asia jonka vain harva on suorittanut.

Vierailija
47/76 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on neljä. En ole suudellut koskaan, en ole seurustellut koskaan, en ole harrastanut seksiä koskaan, en ole ollut humalassa koskaan.

Ei ole harvinaista. En minäkään ole seurustellut koskaan enkä harrastanut seksiä. Se ei kiinnosta minua, toisin sanoen minulta puuttuu seksuaalivietti. Samasta syystä en ole seurustellut, koska minulla itselläni on käsitys, että seksi kuuluu seurusteluun. Olen tutustunut monta kertaa mielenkiintoiseen ihmiseen, mutta koen mahdottomana ajatuksen seurustelusta. Ehkä jonakin päivänä vastaan tulee ihminen, joka haluaa romanttisen parisuhteen ilman seksuaalisia tekoja.

Vierailija
48/76 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on testattu olevan noin kaksi kertaa paremmat aistit/refleksit ja kolme kertaa suuremmat voimat kuin keskivertoihmisellä

Lähteekö penkistä 300 kg kuten Kummelin rapakympissä?

Vierailija
49/76 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt rakettitiedettä, kirjaimellisesti.

Vierailija
50/76 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, miten harvinaista on, mutta näen musiikin väreinä ja kuvina. Minulla on aistien sekoittuminen siellä taustalla. Lapsena en tiennyt, etteivät muut näe. Esimerkiksi olen sanonut äidille Pienen pieni veturi-laulusta, että keltainen laulu, mutta miksi sillä veturilla on niin suuret silmät. Ja kyllä, se on edelleen keltainen laulu, näen keltaista väreilyä, aaltoilua ja sitten ne suuret, siniset silmät, jotka seuraavat kaikkea.

Vierailija
51/76 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen ollut tekemässä jotain sellaista mitä noin puolet maailman väestöstä käyttää nykyään päivittäin.

Leipää?

Vierailija
52/76 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt yhden toistaiseksi lyömättömän maailmanennätyksen. Tehnyt erään liikuntaan liittyvän asian ensimmäisenä maailmassa.

Vierailija
53/76 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suorittanut tohtorin tutkinnon. Palstalla on kokemusteni mukaan muitakin, mutta jo tilastollisesti voidaan sanoa varmuudella että kyseessä on asia jonka vain harva on suorittanut.

Täällä toinen tohtori. Tai oikeastaan dosentti. Eihän tämä tosiaan nyt mikään ääriharvinaisuus ole, mutta jossain määrin kuitenkin.

Vierailija
54/76 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontoinut talon Italiassa.

No on meitä jo satoja ja lisää tulee joka kuukausi

Vierailija
55/76 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, miten harvinaista on, mutta näen musiikin väreinä ja kuvina. Minulla on aistien sekoittuminen siellä taustalla. Lapsena en tiennyt, etteivät muut näe. Esimerkiksi olen sanonut äidille Pienen pieni veturi-laulusta, että keltainen laulu, mutta miksi sillä veturilla on niin suuret silmät. Ja kyllä, se on edelleen keltainen laulu, näen keltaista väreilyä, aaltoilua ja sitten ne suuret, siniset silmät, jotka seuraavat kaikkea.

Sama ja myös tuoksut on värillisiä. Osin toki liittyy näköhavaintoihin mutta kuitenkin

Vierailija
56/76 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittelin kahteen kertaan, kahdella eri väitöskirjalla.

Vierailija
57/76 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä harvinaisin:

Olen osallistunut rapeh-seremoniaan. 

Vierailija
58/76 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salama on iskenyt minua otsaan, mikä on sukuvika: myös mummoni äidin puolelta joutui salamaniskun uhriksi. Kysymys on magneettikentästä, joka on päässäni aika voimakas, joka vetää sähkövirtaa (salama on sähkövirtaa) puoleensa. En silti pelkää erityisemmin ukonilmaa vieläkään, mutta pysyn kuitenkin sisällä varmuuden vuoksi, jos ukonilma tulee.

Vierailija
59/76 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut brasilialaiselta shemalelta +20cm parrua papanaluukkuun ja kermat naamalle.

T. 43v perheenisä

Vierailija
60/76 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aha, mistä sulle tällainen tuli mieleen? Olen 50+ nainen. En aja ali- enkä ylinopeutta. En opeta ketään, enkä kärsi rattiraivosta. 

Varmaan siitä että harva fiksu aikuinen nainen fleksaa ajotaidollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän