Oletko saavuttanut tai tehnyt elämässäsi jotain sellaista, jota harva palstalainen jos kukaan lienee tehnyt?
Kommentit (76)
2015 AC/DC.n keikalla tyyppi tuli kertomaan kuinka bändi jossa soitin joskus 1990-luvulla oli parempaa kuin AC/DC.
Hämmennyin kovasti, mutta jäihän tuo mieleen. Ihan unohdettavia olimme.
Uin tammerkosken yli, virta vei, joten uin sitte mukana viistoon yli. Onnistu ja pääsin siinä viimeisessä altaassa laidalle, josta hiuksista vetivät ylös🙄
ei kande kokeilla, kuulemna 9/10 jää sinne ja kaikkia ei o löydetty edes.
Olen istuttanut yli satatuhatta puuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on testattu olevan noin kaksi kertaa paremmat aistit/refleksit ja kolme kertaa suuremmat voimat kuin keskivertoihmisellä
Mikäs taho tällaisia testejä suorittaa?
Tutkittiin aikanaan sivuoireena muiden lääketieteellisten tutkimusten yhteydessä
Millä todettiin, että voimat ovat "kolme kertaa suuremmat"? Laitettiin vetämään kokovartalotreeni salilla?
Vierailija kirjoitti:
Uin tammerkosken yli, virta vei, joten uin sitte mukana viistoon yli. Onnistu ja pääsin siinä viimeisessä altaassa laidalle, josta hiuksista vetivät ylös🙄
ei kande kokeilla, kuulemna 9/10 jää sinne ja kaikkia ei o löydetty edes.
Sekoitatko Ruskeaan Taloon ja Aurajokeen?
Ei voi kertoa, mutta päädyin sairaalaan 2 päiväksi, muistelen hyvällä
Olen ollut saman työnantajan palveluksessa 44 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitin syövän 🤗
Niin minäkin!
Ei sitä voiteta, se on salakavala ja tulee takaisin. Lääkkeet ehkä lamauttaa, mutta sinä et sitä voi voittaa, koska se ei ole peli.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut saman työnantajan palveluksessa 44 vuotta.
perus boomer
Olen elänyt yli 40 vuotta (=elämäni) ilman seksiä kumppanin kanssa. - Ei mikään ylpeyden aihe, ei mikään tavoite tai meriitti saati ansio. Mutta hyvilläni olen siitä, että etten ole menettänyt järkeäni ja katkeroitunut. - Ja ei en osaa tai halua pitä itseäni aseksuaalina.
Teen työkseni sellaista, josta en saa hiiskua kenellekään työn ulkopuoliselle. Olen ostanut auton mieheltä, joka oli alun perin nainen. Olen jutellut kahden kesken Donald Trumpin kanssa.
Olen matkannut maailman jokaisella asutulla mantereella, kymmenissä valtioissa, enimmäkseen työasioissa raskaan kamerakaluston kanssa. Nähtyjen syrjäkylien ja pikkukaupunkien määrä on tuntematon.
Sitä tietoa en teille myisi edes miljoonasta eurosta, vaikka köyhä olenkin.
osaan ajaa autoa. Se harvalta palstamammukalta onnistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on testattu olevan noin kaksi kertaa paremmat aistit/refleksit ja kolme kertaa suuremmat voimat kuin keskivertoihmisellä
Mikäs taho tällaisia testejä suorittaa?
Tutkittiin aikanaan sivuoireena muiden lääketieteellisten tutkimusten yhteydessä
Millä todettiin, että voimat ovat "kolme kertaa suuremmat"? Laitettiin vetämään kokovartalotreeni salilla?
Periaatteessa. Kyseessä oli kuntoutusjakso onnettomuuden jälkeen, jossa testattiin erinäisten neuromotoristen funktioiden toimivuutta, ja viitearvoina käytettiin kirjallisuuden keskivertotuloksia
Vierailija kirjoitti:
osaan ajaa autoa. Se harvalta palstamammukalta onnistuu
Olet siis niitä hanneksia, jotka ajavat aina lippalakki päässä 15 km/h alle nopeusrajoituksen, kiihdyttävät ohituskaistan ajaksi, opettavat toisia autoilijoita liikenteessä mm. äkkijarrutuksin ja kirjoitat tulikivenkatkuisia mielipidekirjoituksia Moottori-lehteen nimimerkillä " 2,5 miljoonaa ajokilometriä takana"
Olen taatusti ajanut useammalla rekisteröimättömållå autolla kuin keskiverto palstailija. Todennäköisesti myös useammalla koe-kilpisellä autolla kuin keskiverto palstailija.
Oletko ollut vankilassa vankina, no vastauksia kehiin eikä mitään valheita.