Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen karttaa miestä, jota ei pysty kontrolloimaan?

Vierailija
18.04.2025 |

Siis sellainen mies jolla on selkeät rajat ja jota ei pysty manipuloimaan. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Kontrollointiin pyrkii epävarma nainen.

Vierailija
2/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämähän on se syy, miksi jotkut naiset tykkäävät vanhemmista miehistä. Kun mies ei ole liian elinvoimainen ja viriili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit itse vastaamalla omaan kysymykseesi saada sen vastauksen jonka halusit

4/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei karta. Normaalissa suhteessa kukaan ei manipuloi tai kontrolloi ketään. Kuka edes kysyy tällaista? Kontrolloiva ja manipuloiva mies?

Vierailija
5/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit itse vastaamalla omaan kysymykseesi saada sen vastauksen jonka halusit

Eli mikä noista?

-nimimerkki tiedosta kiitollinen.

Vierailija
6/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen rajat ovat sellaiset että ne eivät sovi minun elämääni ja rajoihini, niin totta kai kartan tätä miestä. Ei minua kiinnosta manipuloida tai kontrolloida ketään, vaan päätän itse mitä tahdon lähelleni ja mitä en ja tällaisesta pysyn mieluummin kaukana.

Vierailija
7/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen rajat ovat sellaiset että ne eivät sovi minun elämääni ja rajoihini, niin totta kai kartan tätä miestä. Ei minua kiinnosta manipuloida tai kontrolloida ketään, vaan päätän itse mitä tahdon lähelleni ja mitä en ja tällaisesta pysyn mieluummin kaukana.

Hyvä neuvo kaikille!

Vierailija
8/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karttaa? Suuremmalla vimmalla vain käy kiinni kun mies pitää saada taipumaan kuten ne muutkin.

Vierailija
9/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olen tapaillut miestä jolta ei saanut kysyä mitään, ei odottaa mitään, ei ilmaista toiveita, ei suunnitella mitään koska TÄSSÄ MENEE HÄNEN RAJA. Eipä tuollaisen kanssa voi syntyä mitään yhteistä, kun on vain hänen ahtaat rajat joista hän on rakentanut häkin ympärilleen. Aloin karttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä