Vihreitten Sofia Virta jäi kiinni törkeistä valheista koskien puolisonsa metsänhakkuita! Tätä on vihreä TEKOPYHYYS ja VALEHTELU!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6bf3241e-239d-4081-8d96-037b579e7…
Hienoa. Kusettajapuolueen puheenjohtajakin on kusettaja.
Yllättyneitä olivat?
Kommentit (396)
Suosittelen PersuPojille peräaukonkutinaan Dermagiq 7% voidetta.Parinvuodenkuluttua voi siirtyä miedompaan.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen PersuPojille peräaukonkutinaan Dermagiq 7% voidetta.Parinvuodenkuluttua voi siirtyä miedompaan.
Kyllä viherhomppeli tietää.
Vihreät on sanojensa mukaan homehtunut puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vihreys on silkkaa elitismiä!
Ovat myös globalisteja. Pahimmasta pahin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan vilkaisin Sebun lääkekaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Peräkammarin PersuPoikien aamutumputukset käynnissä.Oli MutkuSannakin saatu mukaan ennen kliimaxia.Wau.Lisää.Lisää.Ihanaa ulinaa.
Rukoile Jeesusta niin pelastut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä vihreät eukot, lennellään lomille ulkomaille minkä kerkeää ja puolisona on öljyparonia ja metsänhakkaajaa. Ei ne sanat vaan ne teot, jotka vihreillä on räikeästi toistensa kanssa ristiriidassa.
En ymmärrä miten minun pieni metsähakkuu aiheuttaisi ilmastopäästöjä.
Ilmastopäästöt aiheutuvat niistä suurista miljoonien tai miljardien ihmisten hakkuista, ei minun hakkuilla ole mitään merkitystä päästöihin.
Eihän siitä hakkuusta juuri päästöjä tulekaan. Lahoavasta puusta tulee. Hakatun puun päästöt riippuu siitä mitä siitä tehdään, jos se poltetaan, sitoutunut hiili vapautuu heti, mutta jos siitä tehdään talo, pysyy hiili sitoutuneena. Taimikko alkaa toimia hiilinieluna kymmenen vuoden kuluttua.
Ok. Eli hakataan kaikki hiilinielut, kun ne ei päästöjä lisää🤣😂😉
Mutta kai edes sen verran ymmärrät, ettei päästöistä ole kysymys, vaan hiilen sitomisessa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä vihertäjät ne ajelevat eniten lyhyitä taksi matkoja valtion piikkiin!
Sitten ilmasto poseerataan!
Joukkoliikenne on päästöjen kannalta hyvä asia. Itse ajan vihreänä poliitikkona lyhyetkin matkat aina taksilla.
Oikea älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon Sofia Virta.
Aivan ihanaa PientalonPoikienPienpuolueen ulinaa.Lisää.Lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kiihkeä yö? Kutiseeko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän sen...kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä vihreät eukot, lennellään lomille ulkomaille minkä kerkeää ja puolisona on öljyparonia ja metsänhakkaajaa. Ei ne sanat vaan ne teot, jotka vihreillä on räikeästi toistensa kanssa ristiriidassa.
Ilmastopäästöt aiheutuvat niistä suurista miljoonien tai miljardien ihmisten hakkuista, ei minun hakkuilla ole mitään merkitystä päästöihin.
Eihän siitä hakkuusta juuri päästöjä tulekaan. Lahoavasta puusta tulee. Hakatun puun päästöt riippuu siitä mitä siitä tehdään, jos se poltetaan, sitoutunut hiili vapautuu heti, mutta jos siitä tehdään talo, pysyy hiili sitoutuneena. Taimikko alkaa toimia hiilinieluna kymmenen vuoden kuluttua.
Ok. Eli hakataan kaikki hiilinielut, kun ne ei päästöjä lisää🤣😂😉
Mutta kai edes sen verran ymmärrät, ettei päästöistä ole kysymys, vaan hiilen sitomisessa.
Hakkuukypsä metsä ei enää hiiltä sido kun ei se enää kasvakaan. Kuoriaisten tuhoamasta pystyyn lahoavasta metsästä si jopa vapautuu.
Heti tarttui persujen tavat vihreisiin, kun menivät vaaliliiittoon keskenään. Ovat kuin akaksi marjaa nyt! Köyhiltä ei leikata, metsiä ei avohakata, veroja ei nosteta! Vielä kun Virta heittäisi mutqu Sanna kommentin, niin se olisi piste iin päälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän sen...kokemuksesta.
No en. En ole Sebun lääkekaappeja tutkimassa, en heti aamusta enkä muutenkaan. Perspanot ei oleminun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä hakkuusta juuri päästöjä tulekaan. Lahoavasta puusta tulee. Hakatun puun päästöt riippuu siitä mitä siitä tehdään, jos se poltetaan, sitoutunut hiili vapautuu heti, mutta jos siitä tehdään talo, pysyy hiili sitoutuneena. Taimikko alkaa toimia hiilinie
Ei Persu noin monimutkaisia asioita ymmärrä.Se on vaan ööyyhhöyyyhhrööyyyhröööyyyhhh.
Vihreä: Älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vihreiden poliittisten ohjelmien mukaan
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se näköjään kaiken persevoiteista tiedät. Itse en ole koskaan joutunut peräreikääni voitelemaan, mutta en olekaan vihreä