Vihreitten Sofia Virta jäi kiinni törkeistä valheista koskien puolisonsa metsänhakkuita! Tätä on vihreä TEKOPYHYYS ja VALEHTELU!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6bf3241e-239d-4081-8d96-037b579e7…
Hienoa. Kusettajapuolueen puheenjohtajakin on kusettaja.
Yllättyneitä olivat?
Kommentit (396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syytön, en ole tiennyt miehen omistavan metsää, ja vielä vähemmän mistään avohakkuista.
S. V.
Uskon, ei vihreät tiedä koskaan mistään mitään😉
Minä tiedän kaikesta MUUSTA kaiken!
S. V.
Paitsi paljon terveyskeskusmaksut on, mutta se onkin poikkeus ja tiedät kaikesta muusta kaiken
Ei minun tarvitse tietää tällaisia asioita kuin joku täysin turha terveyskeskusmaksu
-vihreät
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä vihreät eukot, lennellään lomille ulkomaille minkä kerkeää ja puolisona on öljyparonia ja metsänhakkaajaa. Ei ne sanat vaan ne teot, jotka vihreillä on räikeästi toistensa kanssa ristiriidassa.
Yhdestä vihreästä oli aikoinaan kohua kun jäi kiinni siitä, että teetti pimeästi remonttia asunnossaan. Juuri oli ollut mölyämässä harmaan talouden kitkemistä ja samaan aikaan teetti itse pimeää työtä
Rahan perään noi kaikki on. Siinä ei aatteet paina.
Vihreitä itseään eivät koske mitkään säännöt joita muilta vaativat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä vihreät eukot, lennellään lomille ulkomaille minkä kerkeää ja puolisona on öljyparonia ja metsänhakkaajaa. Ei ne sanat vaan ne teot, jotka vihreillä on räikeästi toistensa kanssa ristiriidassa.
Yhdestä vihreästä oli aikoinaan kohua kun jäi kiinni siitä, että teetti pimeästi remonttia asunnossaan. Juuri oli ollut mölyämässä harmaan talouden kitkemistä ja samaan aikaan teetti itse pimeää työtä
Olen kuullut myös yhdestä vihreiden eurokansanedustajasta paljon samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas, ihan samanlaista kuin muidenkin puolueiden TEKOPYHYYS ja VALEHTELU - ainoastaan tapahtuu harvaksempaan kuin kokkareilla ja persuilla.
No kas. Ainoa erotus on, että viher-vasemmiston tekemisistä media on hiljaa
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten minun pieni metsähakkuu aiheuttaisi ilmastopäästöjä.
Ilmastopäästöt aiheutuvat niistä suurista miljoonien tai miljardien ihmisten hakkuista, ei minun hakkuilla ole mitään merkitystä päästöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut myös yhdestä vihreiden eurokansanedustajasta paljon samaa.
Vuosi 2013 ja käräjiäkin siitä käytiin, mutta kannattajiin sellaiset pikku yksityiskohdat eivät tietenkään vaikuta
Olen kuullut että Persupoikien mieliharrastus on ottaa niggaakakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo nyt viimeistään, mitään väliä ei ole pienen puolueen jäsenten tekemisillä. Harmaa talous on iso ongelma, mutta Heidi Hautalan oviremontti ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät on oikeistopuolue, mitä te odotitte?
Kyllä vihreät on vasemmistopuolue, jonka äänestäjät ovat hyvätuloisia kaupunkilaisia, koska vihreys maksaa ja äärimmilleen vietynä vie keskituloisilta elinolosuhteet, mahdollisuuden lasten elättämiseen, kohtuuhintaiseen ruokaan ja elämisen maaseudulla.
Mahtaa Virran perheessä olla nyt jäätävä tunnelma kun mies soitti ja kertoi miten asiat oikeasti on.
Ai että Persupokien peräaukkoa kivistää heti aamusta.Huutonaurua.Lisää.Lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa Virran perheessä olla nyt jäätävä tunnelma kun mies soitti ja kertoi miten asiat oikeasti on.
Lähtee sutta pakoon niin tuli karhu vastaan :(
Vierailija kirjoitti:
Eikä jää pelkästään vihreisiin eukkoihin, vaan myös vihreät miehet ovat kunnon kapitalisteja. Hyvänä esimerkkinä asuntosijoittaja ja kuplavolkkarikeräilijä Haavisto. Hänellä on bensa-autoja jopa monia ja ihan keräilee niitä. Tosi vihreää.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimesta oli loppunut akku, joten en tiennyt että Sofia oli kieltänyt minua kommentoimasta. Nyt tiedän, ja perunkin kaikki puheeni.
Sofia puhui niin totta kuin osaa.
Vierailija kirjoitti:
Sofia puhui niin totta kuin osaa.
>>>eli täyttä puppua.
Politiikassa valehtelu ja ympäripyöreät vastaukset ovat ihan arkipäivää. Puolueessa kuin puolueessa.