Yli 50-vuotias, miten varaudut vanhuuteen?
Kommentit (109)
- seuraava asuntoni on hissillisessÀ talossa.
- vahdin kolesteroliarvojani
- lisÀkouluttaudun jotta voin tehdÀ elÀkkeellÀ hanttihommia
Vierailija kirjoitti:
MistÀ iÀstÀ se vanhuus alkaa?
48v eteenpÀin.
Treenaan lihaskuntoa sen minkÀ kerkiÀn, ettÀ on sitten jotain mitÀ surkastuttaa vanhempana.
Henkisesti valmistaudun realisoimaan talon ja kÀyttÀmÀÀn vapautuvat varat elÀkkeen tilkkeenÀ elÀmiseen.
Olen mietiskellyt sopivaa aikaa irtautua vaimosta.
Vierailija kirjoitti:
Treenaan lihaskuntoa sen minkÀ kerkiÀn, ettÀ on sitten jotain mitÀ surkastuttaa vanhempana.
Henkisesti valmistaudun realisoimaan talon ja kÀyttÀmÀÀn vapautuvat varat elÀkkeen tilkkeenÀ elÀmiseen.
Heheh, yritÀt tllÀ provosoida mammoja samalla unohtaen, ettÀ "vaimosi" omistaa puolet talostanne.
Avioehtoahan et aikoinaan halunnut, koska vaimosi on sinua varakkaampi.
Nyt salille kuin olisit jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heheh, yritÀt tllÀ provosoida mammoja samalla unohtaen, ettÀ "vaimosi" omistaa puolet talostanne.
Avioehtoahan et aikoinaan halunnut, koska vaimosi on sinua varakkaampi.
Nyt salille kuin olisit jo.
Joo, tottakai hÀn puolikkaansa saa 50/50 omistamastamme. Ei sen olemassaolo minun osuuteni realisoimiseen vaikuta.
Juu, kyllÀ se henkisellÀ puolella on varmaan se eroaminen. Jos nyt vuoden-pari kuitenkin odottelisi viimeisen lapsen lÀhdettyÀ omilleen.
Ostin vaivaiskepin valmiiksi. Odottaa eteisenkomerossađ€Ł.
MistÀ iÀstÀ se vanhuus alkaa?