Yli 50-vuotias, miten varaudut vanhuuteen?
Kommentit (109)
- seuraava asuntoni on hissillisessä talossa.
- vahdin kolesteroliarvojani
- lisäkouluttaudun jotta voin tehdä eläkkeellä hanttihommia
Vierailija kirjoitti:
Mistä iästä se vanhuus alkaa?
48v eteenpäin.
Treenaan lihaskuntoa sen minkä kerkiän, että on sitten jotain mitä surkastuttaa vanhempana.
Henkisesti valmistaudun realisoimaan talon ja käyttämään vapautuvat varat eläkkeen tilkkeenä elämiseen.
Olen mietiskellyt sopivaa aikaa irtautua vaimosta.
Vierailija kirjoitti:
Treenaan lihaskuntoa sen minkä kerkiän, että on sitten jotain mitä surkastuttaa vanhempana.
Henkisesti valmistaudun realisoimaan talon ja käyttämään vapautuvat varat eläkkeen tilkkeenä elämiseen.
Heheh, yrität tllä provosoida mammoja samalla unohtaen, että "vaimosi" omistaa puolet talostanne.
Avioehtoahan et aikoinaan halunnut, koska vaimosi on sinua varakkaampi.
Nyt salille kuin olisit jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heheh, yrität tllä provosoida mammoja samalla unohtaen, että "vaimosi" omistaa puolet talostanne.
Avioehtoahan et aikoinaan halunnut, koska vaimosi on sinua varakkaampi.
Nyt salille kuin olisit jo.
Joo, tottakai hän puolikkaansa saa 50/50 omistamastamme. Ei sen olemassaolo minun osuuteni realisoimiseen vaikuta.
Juu, kyllä se henkisellä puolella on varmaan se eroaminen. Jos nyt vuoden-pari kuitenkin odottelisi viimeisen lapsen lähdettyä omilleen.
Mistä iästä se vanhuus alkaa?