Uusista spermanluovuttajista on kova pula. 💝
Uusista spermanluovuttajista on kova pula.
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000010689552.html
Tavallisimmin luovutus- ja pakastuskertoja on 810.
Jos pohdit luovuttamista, kannattaa vaan rohkeasti ottaa meihin yhteyttä, silloin et vielä ole sitoutunut mihinkään, Klami kehottaa.
Luovuttajalle maksetaan Kelan päivärahan suuruinen korvaus ja kilometrikorvaukset jokaisesta käyntikerrasta.
Jokaisesta kerrasta saa rahaa! 💶💴💵💰
Jokaisesta 💰
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Sille on tarkat kriteerit kuka saa luovuttaa. Vastaanotetaan pelkkää priimaa.
Joo, sen siittiöiden liikkuvuuden osalta priimaa, EI ulkonäkö eikä älykkyysgeenien osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei voi tulla raskaaksi ja saada omia lapsia minun kanssani. Hedelmällisyystutkimuksissa selvisi, että ejakuloin spermaa aika paljon ja siinä on paljon elinvoimaisia siittiöitä. Lääkäri ehdotti luovuttajaksi ryhtymistä. Pitkän pohdinnan jäkeen päätimme ryhtyä siihen, sillä vaimoni halusi, että siittiöistäni on iloa jollekin toiselle.
Ensimmäinen luovutustapahtuma oli ikimuistoinen. Meille annettiin kuppi ja sanottiin, että ei ole kiire. Käytännössä rakastelimme hellästi pitkän kaavan kautta, paitsi etten luovutustilanteen vuoksi saanut työntyä vaimooni, kuten normaalisti teen.
Viimein vaimoni hieroi ja silitteli hellästi kivespussiani. Totesi sanoin, että "anna kaikkesi täältä pussien pohjia myöten". Se oli kiihottava hetki. Vaimoni otti kupin käteensä ja ryhtyi toisella kädellä vetämään viimeisiä vetoja. Tunnelma oli erikoinen, kun vaimoni piti purkkia kädessään ja minä laskin sinne valkoisen lastini pus
Okei. Haluatko tietää totuuden? Sinun jöötispermasi on tuhonnut vaimosi hedelmällisyyden koska olet pumpannut hänet täyteen sitä ilman hedelmöittymistarkoitusta vuosikausia.
Vaimosi haluaa että spermasi tekee jonkun onnelliseksi ? S a i r a s t a . Ei varmastikaan ainoita asioita, missä tuhoat, alistat ja käytät häntä hyväksesi.
Toivottavasti eroatte ja vaimo pääsee palautumaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja tuosta sairaasta psykologisesta alentamisesta ja paskanjauhannasta.
JUMALA ei ole antanut naisia tuollaiseen käyttöön. Avionne on mitätön.
Vierailija kirjoitti:
Annan spermani vain miehelleni
Niin minäkin.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei voi tulla raskaaksi ja saada omia lapsia minun kanssani. Hedelmällisyystutkimuksissa selvisi, että ejakuloin spermaa aika paljon ja siinä on paljon elinvoimaisia siittiöitä. Lääkäri ehdotti luovuttajaksi ryhtymistä. Pitkän pohdinnan jäkeen päätimme ryhtyä siihen, sillä vaimoni halusi, että siittiöistäni on iloa jollekin toiselle.
Ensimmäinen luovutustapahtuma oli ikimuistoinen. Meille annettiin kuppi ja sanottiin, että ei ole kiire. Käytännössä rakastelimme hellästi pitkän kaavan kautta, paitsi etten luovutustilanteen vuoksi saanut työntyä vaimooni, kuten normaalisti teen.
Viimein vaimoni hieroi ja silitteli hellästi kivespussiani. Totesi sanoin, että "anna kaikkesi täältä pussien pohjia myöten". Se oli kiihottava hetki. Vaimoni otti kupin käteensä ja ryhtyi toisella kädellä vetämään viimeisiä vetoja. Tunnelma oli erikoinen, kun vaimoni piti purkkia käd
Niin joo ja koska olet vieläpä lisääntynyt aviottomasti (aviorikoksella) niin myös jälkeläisesi menevät helvettiin. Heipsulivei!
Vierailija kirjoitti:
T. Sebastian Tynkkynen
Vierailija kirjoitti:
En luovuttaisi varsinkin, kun lapsi saa tiedot täytettyään 18 vuotta. Vaimon kanssa tehty kolme lasta, se riittää omien geenien jatkamiseksi täysin.
Oikein 👍 Lapsia vain aviossa👍 Elatusvelvollisuus 👍 Ei aviorikosta 👍
Vierailija kirjoitti:
Jos minun pitäisi nyt tehdä lapsi, siis ihan vaan lapsi ilman parisuhdetta, niin haluaisin siittäjäksi 20-25v geenikomean ja älykkään miehen, jolla on terveet elintavat ja taustalla terve kasvuympäristö.
Eikö kelpaa älykääpiö viidakon latvustosta?
Vierailija kirjoitti:
Tästä asiasta on tehty liian vaikeaa sekä syyllistävää luovuttajalle, ja se olisi suositumpaa, jos smegmapankki pystysi "käsittelemään" ryhmiä.
YTHS yksin saisi kerättyä tuhat litraa siemeniä päivässä, jos luovuttamisesta saisi pienen palkinnon, ja siellä voisi käydä porukalla "läpällä".
Itse on sahattu oma oksa ja kädet heiluu sekä ulina kuuluu, kun mitään ei oikeasti haluta tehdä.
Mitäh? Vaippahousun pitää rinkirunkata purkkiin kavereiden kanssa, kun ei muuten onnistu? Ja karkkirahaa palkinnoksi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko luovutus suorana panona pilluun vain miten asiassa menetellään. Olen valmis nussimaan useamman nuoren naisen raskaaksi jos siitä ei seuraa taloudellisia sitoumuksia.
Kenenkäs pilluun sen sais suorittaa?
Vaikka minun poikapimppiin 😘
T. Pekka H
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen luovutus on eettisesti ja moraalisesti väärin.
Äärimmäisen!
Luonnonvastaista ja yhteiskuntaa mädättävää touhua edistää vasentuneiden yh-akkojen sikiämistä.
Jos joku on luonnonmukaista niin se, että nisäkäsnaaras huolehtii yksin poikasista.
No toivottavasti sinne ei oteta kenen tahansa aineita. Monella voi olla kaikkeaa periytyvää vajaamielisyyttä, palstahulluutta ym.
Vierailija kirjoitti:
Minaminamina olla valmis. Toimita siemen pesa pera halpalla. Jos kaunis naine niin ilmaine toimitus ruma 20 eroa.
T. Jamal
Teitä ei tarvita lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille on tarkat kriteerit kuka saa luovuttaa. Vastaanotetaan pelkkää priimaa.
Joo, sen siittiöiden liikkuvuuden osalta priimaa, EI ulkonäkö eikä älykkyysgeenien osalta.
No älykkyys pitäisi kyllä olla tiedossa, ettei mitään nepsyjä tule lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka itseään kunnioittava mies edes luovuttaisi siittioitään jollekin lesboparille, jotka "eivät tarvitse miestä mihinkään".
Lapsettomuus homo/lesbosuhteissa on luonnollinen tila, ei mikään hoitoa vaativa sairaus.
He eivät tarvitse miestä ihmissuhteisiinsa. Yhteiskunnassa saa miesten palvelut myös rahalla: talot, huoltopalvelut, ym.
Sairas ajatus, että naisen pitäisi esim. asua miehen kanssa tullakseen äidiksi.
Äidiksi tulemiseen riittää se siemen. Se että mies yrittää pakottaa itsensä tuohon kuvioon joksikin "isäksi" on sitä, että mies loisii äitiydessä. Yrittää tehdä itsestään enemmän kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki miehet l o r t t o j a?
Kyllä. Ei ole miehissä aviomiesmatskua
Isäsi oli h u o r a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin.
M42
No ei sinne tuommoisia otetakaan. Homous on periytyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakimuutoksen jälkeenhän lapset saivat aikuistuttuaan tietää isän tiedot. Silloin luovuttajien määrä romahti.
Mielestäni on täysin ok, että seulotaan miehet luovutusvaiheessa, mutta kuka luovuttaja oikeasti haluaa että siitä tulleet lapset ottavat mahdollisesti yhteyttä vuosikymmenien päästä? Ei kovin moni, siksi ei enää kukaan luovuta.
No voi kamala kun on pelottava skenaario 😅
Olet ilmeisesti itse aktiivinen munasolujen luovuttaja?
Ohis, mutta munasolujen ja sperman luovutusta ei voi oikein verrata keskenään. Olin nuorempana kiinnostunut luovuttamaan munasoluja, mutta kun tutkin tarkemmin ja selvisi millaisesta operaatiosta on kyse, sanoin ei kiitos. Se voi pahimmillaan olla jopa hengenvaarallista luovuttajalle, ja helpo
Jeps ja naisia on myös kaapattu munasolufarmeille vasten tahtoaan. Minne nämä munasolut menevät? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko luovutus suorana panona pilluun vain miten asiassa menetellään. Olen valmis nussimaan useamman nuoren naisen raskaaksi jos siitä ei seuraa taloudellisia sitoumuksia.
Kenenkäs pilluun sen sais suorittaa?
Vaikka minun poikapimppiin 😘
T. Pekka H
Noh, onneksi siitä ei mitään seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uutinen. Isättömiä lapsia on jo tarpeeksi.
Usein lapselle vaan plussa kun kotona ei ole hääräilemässä siittäjää.
Kulukorvaus ei ole rahaa lisää lompakkoon, vaan korvaa osan syntyneistä kustannuksista. Palkkio pitäisi maksaa, niin pulaa ei olisi.