Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole appiporukan ilmainen siivooja!

Vierailija
16.04.2025 |

He muuttivat lähelle meitä, kun mieheni puhui heidät ympäri: Meissä olisi heille turva ja apu. Sanoin etukäteen jo, että kun mieheni on päivittäin 10 tuntia pois (töissä ja matkalla sinne/sieltä plus ruokatuntinsa ja kuopuksen vieminen aamulla tarhaan) ja minä 6-tuntisena toimistotyöläisenä  noin 7 tuntia (kaupassa käynti ja kuopuksen haku päiväkodista mukaan luettuna) minkä jälkeen yksin siivoan, kokkaan, pyykkään, tarkastan läksyt ja wilman, ja vien jokaisen kolmesta lapsesta kerran viikossa harrastukseen, muuhun EN TULE suostumaan. Miehen vastaus oli aina että no no, katsotaan sitten. Nyt on katsottu, hitto vie, miehen vaatimuksesta ihan excel-taulukossa, sillä tuloksella, että käänsi tai väänsi asioita miten vain, miehelle jäi enemmän aikaa! No no. . . eihän hän nyt sitä ollut tarkoittanut, että HÄNEN pitäisi käväistä kaupassa vanhemmilleen, juosta siellä satunnaisesti yhtä sun tätä tekemässä (lampunvaihto, taulun ripustus, pölynimuripussin vaihto, papereiden läpikatsominen, puhelimen selittäminen, ja pois mennessään roskis ulos). Että miksi MINÄ en voisi tehdä sitä ,siinä sivussa . . . Pariterapiaan on aika varattu. Saa nähdä mitä tapahtuu. Kiva, jos joku on jaksanut lukea. Oli vain tällainen vuodatus. 

Kommentit (625)

Vierailija
1/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppärä mies delegoimaan. Miten voi toimia noin ja olettaa, että sinä hoidat? Pidä pääsi, mies hoitakoon nuo juoksevat asiat, kun kerran meni lupaamaankin. 

Vierailija
2/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut jotenkin voin ymmärtää, mutta minkälainen ihminen ei pysty itse vaihtamaan pussia pölynimuriin tai käymään läpi papereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut jotenkin voin ymmärtää, mutta minkälainen ihminen ei pysty itse vaihtamaan pussia pölynimuriin tai käymään läpi papereita?

Muistisairas tai kongnitiivisilta taidoiltaan heikentynyt ihminen? Vanheneminen tuo mukanaan kaikenlaista ongelmaa.

Vierailija
4/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Miehen vanhemmat, miehen murhe.

Vierailija
5/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kädetön ja jalaton.

Vierailija
6/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se tasa-arvo toimii. Vaimo hoitaa kaiken.. (lue sarkastisesti)

Vierailija
7/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että miehesi on noin alistava ja itsekäs.

Itse vaimona kyllä muuttaisin ainakin omaan asuntoon, jollen vielä erois.

Vierailija
8/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo niin jätä se vässykkä.  

M44  

Vierailija
9/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, älä mene sinne. Ei oo sun vanhemmat. 

Vierailija
10/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman eläneenä kerron tulevaisuudesta: Sitten kun miehen vanhemmat tarvitsevat pysyvämpää hoitopaikkaa tai ostettavaa apua kotiin niin miehen kauempana asuvat sisarukset vastustavat henkeen ja vereen. Ja sitten kun vanhemmat joutuvat hoitokotiin niin siitä syytetään sinua eikä miestäsi.

Vierailija
11/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitää edes pariterapiaan mennä? Kumman ehdotus? Mies voi vapaapäivinään käydä vanhemmillaan auttamassa. Ja ostaa heille robotti imurin omista rahoistaan jos vanhemmilla ei rahaa.

Vierailija
12/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voisit auttaa heitä ihan siitä hyvästä, että ovat lapsiesi isovanhempia tai ihan vaan vanhuksia, ketkä tarvitsevat apua. En yhtään vähättele työmäärääsi mutta surullista, jos pitää exelissä laskea kukau auttaa vanhempia.

Vierailija
13/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän heidän auttamisensa kuulu mitenkään sinulle. Mies hoitaa tai palvelu ostetaan. En suostuisi mihinkään vaikka olisin työtön. 

Vierailija
14/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä metsässä te asutte jos apet ei pääse itse kauppaan?  Ettet nyt vaan vähän liiottele?   Perheen marttyyri, mies tienaa rahat  ja on niin raskasta osapäivätyön ohessa käynnistää pyykkikone.

Vierailija
15/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten voisit auttaa heitä ihan siitä hyvästä, että ovat lapsiesi isovanhempia tai ihan vaan vanhuksia, ketkä tarvitsevat apua. En yhtään vähättele työmäärääsi mutta surullista, jos pitää exelissä laskea kukau auttaa vanhempia.

Ja uskot että mies kävisi auttamassa ap:n  vanhempia jos aikaa olisi? Paskat. Kukaan mies ei tee niin. Naistenkaan ei tule suostua tuohon. 

Vierailija
16/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloittajan mies ei voi auttaa vanhempiaan ihan siitä hyvästä, että ovat hänen vanhempiaan ja hänen lapsiensa isovanhepia ja tarvitsevat apua?

Vierailija
17/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä metsässä te asutte jos apet ei pääse itse kauppaan?  Ettet nyt vaan vähän liiottele?   Perheen marttyyri, mies tienaa rahat  ja on niin raskasta osapäivätyön ohessa käynnistää pyykkikone.

No huhhuh. Noin ne naiset lähtevät "yllättäen".

Vierailija
18/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat eläkeläisiä pyydä paikkakuntasi vanhustyöstä luettelo siivousliikkeistä jotka voivat huonokuntoisille tehdä arvonlisäverottomana.  Oon 80 ja mua ihmetyttää nää kun jokaisella avuttomat vanhemmat  ja appivanhemmat.

Vierailija
19/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä, N29, reumasairaus. Jouduin myymään Dysonin pois kun en saanut sormillani pölysäiliötä avattua. Älyssä ja työkyvyssä ei ole mitään vikaa, liikuntaakin pystyn harrastamaan.

Vierailija
20/625 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia pitää edes pariterapiaan mennä? Kumman ehdotus? Mies voi vapaapäivinään käydä vanhemmillaan auttamassa. Ja ostaa heille robotti imurin omista rahoistaan jos vanhemmilla ei rahaa.

No ei se rahankäyttö ainakaan normiperheissä niin mene, että toinen ostelee kalliita tavaroita muille kuin omalle perheelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme