Mitä ajattelet nyt aikuisena koulukiusaamistasi ihmisistä, joita kiusasit?
Kommentit (233)
mä muutuin kiusaajaks sen jälkeen ku mua oltiin kiusattu ja ajattelen et se on väärin
Samanlainen kusihousu se on vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
mä muutuin kiusaajaks sen jälkeen ku mua oltiin kiusattu ja ajattelen et se on väärin
Mä muutuin jotenkin välinpitämättömäksi. Mulla on mennyt luottamus ihmisiin ja yhteisöön.
Minulta ei ole pahimmat kiusaajat koskaan pyytäneet anteeksi. Ja nyt ei puhuta mistään pienestä kiusaamisesta vaan sellaisesta jota ovat jatkaneet KAUAN
Vierailija kirjoitti:
Apua se olis tarvinnut, kiusatun kanssa. Kiusaajilla on paha olla.
Paha olo vain lisääntyy yhteiskunnassa.
En ole koskaan kiusannut ketään. Vaikken muuten varmaan mikään erinomainen ihminen olekaan. Työelämässä joku oikein suuttui, kun en lähtenyt ketään takanapäin haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei ole pahimmat kiusaajat koskaan pyytäneet anteeksi. Ja nyt ei puhuta mistään pienestä kiusaamisesta vaan sellaisesta jota ovat jatkaneet KAUAN
Mä jotenkin vaan sulkeuduin. Musta tuli tosi surullinen ihminen. Mutta siinä oli se, että mä olen ollut aina hiukan erilainen. Ei ne sitten enää kiusannut, kun olin surullinen.
Paskimmat ihmiset löytyivät lopulta ihan kaveripiiristä. Sellaiset, joita olin pitänyt ystävinä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kiusannut ketään. Vaikken muuten varmaan mikään erinomainen ihminen olekaan. Työelämässä joku oikein suuttui, kun en lähtenyt ketään takanapäin haukkumaan.
Helposti aletaan kiusaamaan niitä, jotka ei osallistu kiusaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pyytää anteeksi. Kaduttaa.
Naurahdin. Mua lapsuudessa kiusanneet on ihan samoja kiusaajia vielä aikuisinakin.
Heillä on laaja ystäväpiiri ja ovat muka niin mahtavia ihmisiä.
Vanhempien luokan Whatsup ryhmässä järkytyin, mitä kiusaamismeininkiä. Opettaja kiusattiin sairaslomalle sekä oppilaiden, että vanhempien toimesta.
En ota kantaa tapaukseen. Mitä jos joku ope on vaativa ja rasittava. Siitä on pakko sanoa. Ope itkee sitten että kiusataan yhyy. Mitä jos jotkut itse lasten kiusaajia. Jotain muutoksia ehkä toivottu jo.
Kiusattiin porukalla vitosella luokan pienintä tyttöä joka oli ihan saatananmoinen kielikello ja pikkuvanha vit-tunaama! En kadu pätkääkään.
Mä vähän luulen, että mun kiusaajat oli ihastuneet minuun. En jotenkaan osannut kohdata tilannetta oikein. Olin hyvännäköinen bööna.
Syy voi olla mikä vain.Yhtä tyttöä kiusas koko koulun tytöt, koska se oli niin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä anteeksi. Mun lapsen kiusaajista yksi pyysi anteeksi aikuisena ja nykyään he ovat hyvät ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua se olis tarvinnut, kiusatun kanssa. Kiusaajilla on paha olla.
Paha olo vain lisääntyy yhteiskunnassa.
Lässyn lässyn lää. Kiusaaminen on opetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin vaan sulkeuduin. Musta tuli tosi surullinen ihminen. Mutta siinä oli se, että mä olen ollut aina hiukan erilainen. Ei ne sitten enää kiusannut, kun olin surullinen.
Paskimmat ihmiset löytyivät lopulta ihan kaveripiiristä. Sellaiset, joita olin pitänyt ystävinä.
kertoivat kiusaajille kaiken musta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä anteeksi. Mun lapsen kiusaajista yksi pyysi anteeksi aikuisena ja nykyään he ovat hyvät ystävät.
hyi miten myrkyllistä
Kannattaisko olla vähemmän ärsyttävä kuspää jos kiusataan?
Vierailija kirjoitti:
Yhyy😢. Kato saatanan peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin aikuisena panemaan kiusaamaani🙂
Minä olen kiusattu ja annan kyllä kiusaajieni panna. Saavat lähtemättömän muiston. Minua ei välttämättä edes tunnista samaksi ihmiseksi kuin silloin aikanaan. Tunteeni kuolivat kauan sitten, joten annan kehoni käyttöön ilman että se haittaa minua mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin. Mua lapsuudessa kiusanneet on ihan samoja kiusaajia vielä aikuisinakin.
Heillä on laaja ystäväpiiri ja ovat muka niin mahtavia ihmisiä.
Vanhempien luokan Whatsup ryhmässä järkytyin, mitä kiusaamismeininkiä. Opettaja kiusattiin sairaslomalle sekä oppilaiden, että vanhempien toimesta.
En ota kantaa tapaukseen. Mitä jos joku ope on vaativa ja rasittava. Siitä on pakko sanoa. Ope itkee sitten että kiusataan yhyy. Mitä jos jotkut itse lasten kiusaajia. Jotain muutoksia ehkä toivottu jo.
Toi malli? Onko susta ok, että takanapäin puhutaan? Tuossahan annetaan lapsille suora esimerkki kiusaamisesta.
Hitto tuo ois kiihottavaa, oikein raivopanis ja se uikuttaisi orgasmeissa.