Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet nyt aikuisena koulukiusaamistasi ihmisistä, joita kiusasit?

Vierailija
15.04.2025 |

olisi kiva kuulla kiusaajan kommentit

Kommentit (233)

Vierailija
41/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten rikollliset tuomitaan lain mukaan, myös kusipäät ja ryhmähengen rikkojat tuomitaan porukalla. Ei se ole mitään kIusAaMsTa vaan todellakin arvokas oppitunti!!

Vierailija
42/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsin aikuisena panemaan kiusaamaani🙂

Minä olen kiusattu ja annan kyllä kiusaajieni panna. Saavat lähtemättömän muiston. Minua ei välttämättä edes tunnista samaksi ihmiseksi kuin silloin aikanaan. Tunteeni kuolivat kauan sitten, joten annan kehoni käyttöön ilman että se haittaa minua mitenkään.

Mua ei kyllä kiinnostanut ketään mun kiusaaja silloin nuorena, eikä kyllä todallakaan nyt. Sitäpaitsi ei ne cooleimmat kiusanneet. Niillä oli tyttöystävät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tehnyt itse murhan 😂

Naura sinä vaan. Tällä ihmisellä voi olla omainen tai muu tuttava jolla on paljonkin hampaankolossa sinua vastaan ja hän vain odottaa sopivaa aikaa ja tilannetta.

Vierailija
44/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin pyytäisin anteeksi kaikilta. Vaikka mitä se auttaisi, enää.

Minä olen koulukiusattu ja en tosiaan tiedä mitä vastaisin, jos kiusaajani, tai joku heistä pyytäisi nyt vuosikymmenien jälkeen anteeksi. Ei se niitä haavoja ainakaan kokonaan parantaisi..

Vierailija
45/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole pahimmat kiusaajat koskaan pyytäneet anteeksi. Ja nyt ei puhuta mistään pienestä kiusaamisesta vaan sellaisesta jota ovat jatkaneet KAUAN 

Mä jotenkin vaan sulkeuduin. Musta tuli tosi surullinen ihminen. Mutta siinä oli se, että mä olen ollut aina hiukan erilainen. Ei ne sitten enää kiusannut, kun olin surullinen. 

Paskimmat ihmiset löytyivät lopulta ihan kaveripiiristä. Sellaiset, joita olin pitänyt ystävinä. 

kertoivat kiusaajille kaiken musta

Eivät. Vaan sulkivat ulos kateuden takia ja muita inhottavia juttuja. Niiden miehet vilkuili mua. 

Vierailija
46/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen nauraa vakavalle asialle? Vttu oot sairas. 

Vierailija
47/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luusereita lienevät edelleen.

Jos se sinun itsetuntoas hivelee

Vierailija
48/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kiusattu ja annan kyllä kiusaajieni panna. Saavat lähtemättömän muiston. Minua ei välttämättä edes tunnista samaksi ihmiseksi kuin silloin aikanaan. Tunteeni kuolivat kauan sitten, joten annan kehoni käyttöön ilman että se haittaa minua mitenkään.

Mua ei kyllä kiinnostanut ketään mun kiusaaja silloin nuorena, eikä kyllä todallakaan nyt. Sitäpaitsi ei ne cooleimmat kiusanneet. Niillä oli tyttöystävät. 

Se on kyllä totta. Sellaiset söpöt tarkkispojat oli kivoja. Tarkkistytötkin. Ehkä olivat nähneet niin paljon, että olivat kypsempiä. 

Vierailija
49/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kiinnostuksesta mitään puhunut.

Vierailija
50/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen koulukiusattu ja en tosiaan tiedä mitä vastaisin, jos kiusaajani, tai joku heistä pyytäisi nyt vuosikymmenien jälkeen anteeksi. Ei se niitä haavoja ainakaan kokonaan parantaisi..

Voi kyynel 😢

Vierailija
51/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes muista. Eikä edes kiinnosta. Elän omaa elämääni tyytyväisenä. Sillä ei ole merkitystä. Ehkä on vain ohjannut kohti omaa polkuani. 

Vierailija
52/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei naurata. Kiusaaminen jättää elämänmittaiset arvet. 

Miten voi olla niin luuseri, että täytyy saada toinen tappamaan itsensä, jotta voi tuntea olevansa merkityksellinen?

Vierailija
53/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että pojat kiusas mua yläasteella sen takia, että olivat ihastuneita. En oikein sopinut joukkoon. Mä olisin pärjännyt paremmin tarkkiksella tai jossain erikoisluokalla. 

Vierailija
54/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto tuo ois kiihottavaa, oikein raivopanis ja se uikuttaisi orgasmeissa.

Okeii eli jotain tämmöisiä tuntemuksia sen kiusaamisen takana

Vierailija
55/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelisin sitä turpaan jos tulisi vastaan. Tyyppi oli vässykkäluuseri joka löi niiden koiraa.

Vierailija
56/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi anteeksipyytämistä kunnolla. Hitto, mä en kyllä tunne mitään kiinnostusta mun kiusaajia kohtaan. 

Vierailija
57/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toedä pyytäisinkö mitään anteeksi. Vaikeaahan se tietty olis kun tappoi itsensä.

No nyt tiedät sitten mitä kiusaamisesta hänelle seurasi, toivottavasti olet itseesi tyytyväinen.

Vierailija
58/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että pojat kiusas mua yläasteella sen takia, että olivat ihastuneita. En oikein sopinut joukkoon. Mä olisin pärjännyt paremmin tarkkiksel

Ainoa hyvä hetki oli jälki-istunnot. Mitä lie häirikköjä muut olivat. 

Vierailija
59/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän luulen, että mun kiusaajat oli ihastuneet minuun. En jotenkaan osannut kohdata tilannetta oikein. Olin hyvännäköinen bööna. 

Syy voi olla mikä vain.Yhtä tyttöä kiusas koko koulun tytöt, koska se oli niin kaunis. 

Sitten se jotenkin meni sekaisin ja harrasti seiskaluokkalaisena seksiä ja maine meni ja alkoi h**rittelu. Mitähän sillekin tytölle kuuluu nykyään. 

Vierailija
60/233 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytötki oli varmaan vaan kateudesta kankeita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä