Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lehtiä sinulle tulee tilattuna kotiin?

Vierailija
15.04.2025 |

Itselleni ei ole vuosikausiin tullut enää mitään. 

Edelleen näkee säästövinkkejä, että lehtitilaukset pois. 

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähetkellä ei tule mitään digi-eikä printtilehteä. Ei se pois suljettu ole että voisin tilata

Vierailija
62/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mitä tarvetta ja käyttöä on rahoille, kun sitä on tuhlattava näin valtavia summia noin toisarvoisiin kohteisiin."

Päivän oxymoron :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
64/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latu ja polku tulee Suomen Ladun jäsenmaksun myötä. DigiHesarin luen kaverin tunnuksilla. Pirkka lehden otan aina kaupasta. Kirjastossa käydessä saatan mennä lukemaan naistenlehtiä tai matkailulehtiä. Jos asuisin lähempänä kirjastoa, kävisin säännöllisesti lukemassa.

Kävin aiemmin kirjastossa lukemassa, mutta nykyään lapset mellastaa siellä, niin lukemisesta ei tule mitään. Ne on siellä aamulla ennen koulua, sitten tulee päiväkotiryhmät ja vauvaperheet ja päivällä taas koululaiset.

Vierailija
65/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee viikkolehti ulkomailta. Kyseinen maa ei ole enää eu maa. Kyseinen lehti tullut jo vuosikymmeniä.

Vierailija
66/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen e-kirjastossa ilmaiseksi lehtiä. Paikallislehti on tilattuna diginä. 

Vierailija
67/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten tuli Kodinkuvalehti, lopetin sen kun niitä lehtiä jäi tulematta välistä enkä edes huomannut sitä. Eli siis täysin yhdentekevä lehti.

Vierailija
68/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mondo ja Matka-lehti. Välillä tulee joku naistenlehtikin. Joululehtiä ostan irtonumeroina.

Joskus aloitan viikonlopun niin, että ostan tuoreita kukkia ja pari hyvää lehteä. Kohta pääsee parvekkeelle juomaan kahvit ja siinä kun lukee lehteä, niin ymmärtää taas miten pienet asiat tekee onnelliseksi.

Mä taas selailen ruokalehtiä iltapalaa yksin syödessäni, etenkin ennen eri juhlapyhiä. Niissä on käännettyinä sivun alareunasta nurkka, jos on jotain kokeilemisen arvoista. Mun rentoutumiskeino :D

Vierailija
69/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Sanomat, Apu Terveys, Hyvä Terveys, Suomen Kuvalehti, Kodin Kuvalehti, Seura ja Apu.

Vierailija
70/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari, Teema, Avotakka, Apu, Tuulilasi ja näytejakso Kodin Kuvalehdestä ja Me naisista.

Vierailija
71/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulehti ja Leivotaan-lehden edullinen tarjouspätkä. Toisinaan otan Kodin Kuvalehdestä tai Hyvä Terveys-lehdestä edullisia pätkiä. Omilla rahoillani maksan tilaukseni, en kenenkään muiden.

Vierailija
72/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoihin ei mitään, pari viikkoa sitten alkoi tulla seiska, tilasin koska tilaajalahjana on punakullatut aterimet, joita olen jo kauan halunnut mutta ostettuna pitänyt kalliina, nyt 10 nroa seiskaa ja aterimet 25,99.

Vierailija
73/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT. Huomaa että monelle tulee yllätyksenä se ettei kaikilla ole rahasta hirveä pula. Jos meillä jätettäisiin lehdet tilaamatta, niin se ei näkyisi missään.

Tämä!

Vierailija
74/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin mielelläni lyhyitä pätkiä eri naisten- ja sisustuslehdistä, niitä tarjouksia. Mutta kun ne on aina niitä jotka jatkuu automaattisesti ja peruuttaminen on vaikeaa tai saattaa unohtuakin joskus. Siksi luen sitten vaan netistä eri juttuja mitä ilmaiseksi voi lukea. Yhdeltä ystävältä sain juuri erään naistenlehden viime vuoden lehdet, olen onnellinen siitä. Irtonumerot on kalliita jos ei satu olemaan joku tarjous. 

Vierailija
75/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän hyvänä muistisääntönä, että kun mahdollinen tilaajalahja on tullut, tai lasku maksettu, käyn netissä katkaisemassa tilauksen maksetun jakson loppuun. Siten säästyn jatkuvalta tilaukselta. Netissä katkaisu on melko helppoa, lehdestä löytyy asiakasnumero nimen alta joka yleensä tarvitaan. Myönnän, että joillain lehtitaloilla voi olla hankalampaakin, en tiedä kaikkia.

Vierailija
76/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari

Vierailija
77/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulisi jokin, tulisi Valitut palat. Harmi että vihaan kotiin kertyvää roinaa, joten minun ei kannata lehtiä tilailla. Niitä kertyy sitten jättipino jolle en osaa tehdä mitään, kun en jaksa kymmeneen kertaan lukea samoja, en jaksa myydä enkä halua heittää roskiin.

Meille ei kerry lehtipinoja. Vien sovitusti naapurin postilaatikkoon lukemani lehdet tai sisaruksille/ kirjaston kierrätyshyllyyn. 

Vierailija
78/78 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähdet ja avaruus tulee, koska olen Ursan jäsen. Kotiliesi Käsityö -lehti tulee tilattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi