Mitä lehtiä sinulle tulee tilattuna kotiin?
Itselleni ei ole vuosikausiin tullut enää mitään.
Edelleen näkee säästövinkkejä, että lehtitilaukset pois.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Glorian Ruoka ja viini, Golflehti
Glorian ruoka ja viini on oikeasti ihan huippulehti. Ja se digilehtiarkisto, hyvänen aika! Olikohan jotain 10 vuotta? Reseptejä tosiaankin löytyy!
-sivusta
Mulle tuli aikaisemmin Maku mutta totesin tuon Glorian paremmaksi muutama vuosi sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kodin Kuvalehti, Suomen kuvalehti, Koiramme-lehti, Talouselämä, Tekniikan Maailma, Hesari, Ruotuväki. Tuossapa noita meidän perheen lehtiä, eikä ollut ehkä vielä kaikkikaan.
Millähän rahalla nuo kaikki lehdet on maksettu? Kai ne kaikki on maksettu??
Palkkatuloilla? Eihän nuo nyt mahdottomia maksa, jos ottaa tarjousjaksoja ja katkaisee tilauksen ajoissa
-sivusta
Tarjousjaksoja tilailen, vaihdan tilaukset välillä lahjatilaukseksi miehelle niin säästän.
t. senteistä tarkka
Hesari ja sen Teema, Kodin Kuvalehti, ET, Antiikki&Design, syntymäpaikkani paikallislehti, Erälehti.
Minusta on mukava lukea kotiin kannettuja paperilehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Puppalan Sanomat. Ou jee! 🤠🤯💩
pskin pakotettu meemi
Vierailija kirjoitti:
Paikallislehti
Meillä myös vain paikallislehti paperisena. ja maakuntalehti diginä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kodin Kuvalehti, Suomen kuvalehti, Koiramme-lehti, Talouselämä, Tekniikan Maailma, Hesari, Ruotuväki. Tuossapa noita meidän perheen lehtiä, eikä ollut ehkä vielä kaikkikaan.
Millähän rahalla nuo kaikki lehdet on maksettu? Kai ne kaikki on maksettu??
Ihan omalla rahalla! Ei täällä kaikki ole kaltaisiasi risapersetyöttömiä kelaelättejä. Mutta köyhästä tuntuu tietty kalliilta.
Hesari, tähdet ja avaruus, omakoti, hippos ja tyttärelle mädchen
Ruotuväki ja yleensä armeijalehdet on niin syvältä persereiästä kun olla voivat!
Vierailija kirjoitti:
Jallu ja kalle
m 56
Ja Ratto
Vierailija kirjoitti:
Hesari ja sen Teema, Kodin Kuvalehti, ET, Antiikki&Design, syntymäpaikkani paikallislehti, Erälehti.
Minusta on mukava lukea kotiin kannettuja paperilehtiä.
Niin on
Oon oikeasti miettinyt, että paperilehdet ovat nostalgiaa, lämmin kokemus joka vie nuoruusvuosiin. Digilehdet ok, mutta ovat vähän niin kuin pikaruoka ja paperilehdet se 6 ruokalajin gourmetruoka tunnelmallisessa ravintolassa rauhaisasti.
Ehkä olen vanhanaikainen, mutta nautin oikeiden paperilehtien lukemisesta ja odotan aina lehtipostia <3
Kuppi teetä, muutama palanen hyvää suklaata ja lehti, jossa tarinoita. Oma tapani rentoutua, tavallaan pako nykydigikiireestä omaan yksityiselämään. En tiedä, ymmärrättekö,
Ei tule mitään lehtiä tilattuna kotiin. Ostan irtonumeroita; Kodin Kuvalehti, ET, Kotiliesi, Eeva jne.
Tilaan Gloriaa . Mulla siis tosiaan ei ole varaa niihin vaatteisiin tai meikkeihin mitä siellä esitellään, mutta tykkään jutuista ja sovellan omalle tasolle. Muotijutuista nään tyylin ja oon taitava shoppailija, löydän netistä halvalla muodikasta. Me Naiset myös ok. Kodin kuvalehdestä en niin hirveästi tykkää, on vähän marttalehti
Ei mitään ha nyt viimeistään kun niistä sossutuista puhutaan niin please jättäkää ne lehtitilaukset pois! Onko joskus kuuluneet kuluihin?
Ulkomaiset lehdet tosiaan tuoksui aina jollekin. Oli 17 lehti ja Cosmopolitan. Jotain hajustetta laitettu lehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä jo aprikoitiin, kenen rahoilla nämä tilataan. Herää toinenkin kysymys: mitä tarvetta ja käyttöä on rahoille, kun sitä on tuhlattava näin valtavia summia noin toisarvoisiin kohteisiin. Huom.: osan näistä selailen itsekin, mutta ei tulisi mieleenkään maksaa niistä jotain.
Jos tulisi jokin, tulisi Valitut palat. Harmi että vihaan kotiin kertyvää roinaa, joten minun ei kannata lehtiä tilailla. Niitä kertyy sitten jättipino jolle en osaa tehdä mitään, kun en jaksa kymmeneen kertaan lukea samoja, en jaksa myydä enkä halua heittää roskiin.
Ei tule lehteä.