Vihdoinkin sain orgasmin vakipanon kanssa!
Tilanne siis se, että kun olin yksin niin saan helposti orgasmin. Ihan vain vaikka sormilla klitorista hieromalla, nykyään käytän joskus lelujakin. Miesten seurassa on kuitenkin vaikeuksia asian suhteen ja tätä ennen olen kaksi kertaa saanut orgasmin erään miehen kanssa. Nautin kuitenkin seksistä ja haluan sitä. Vaikka en saakaan orgasmia niin penis pillussa sisällä tuntuu niin hyvältä ja auttaa panetukseen.
Moni mies on saanut mut kyllä lähelle orgasmia, mutta jotenkin aika jännitän kai sitä tilannetta enkä pääse ns. rajan yli. Vakipanon kanssa nautin erittäin paljon seksistä ja hän on sormillaan löytänyt mun sisältä ilmeisesti g-pisteen. Myös hänen kullinsa tuntuu paremmalta mun sisällä kuin kenenkään muun aikaisemmin.
Kolme viikkoa sitten käytin pientä klitorisvibraa kun vakipano pani mua takaapäin, mutta olin laittanu liikaa liukuvoidetta ja vibra lipsui pois klitorikselta ja oli vaikea pitää sitä sormilla. Lopulta turhauduin ja heitin sivuun koko vibran ja keskityin vain nauttimaan panosta.
No eilen tavattiin vakipanon kanssa taas ja hyvältä tuntui taas. Kun mies pani mua takaapäin, niin otin tuon vibran uudestaan käyttöön ja laitoin kärkeen vain vähän liukuvoidetta. Oman haasteensa tuo toki sekin, että miehen pannessa mäkin liikun ja pitää yrittää pitää vibra oikeassa kohdassa. Olin kyllä muutamaan kertaan lähellä, mutta sitten lisäsin tehoa vibraan ja lopulta sain orgasmin! Vihdoinkin! Ikää kuitenkin yli 40v ja vasta kolmas orgasmin toisen ihmisen läsnäollessa...
Olen siis tosiaan aina nauttinut kyllä seksistä enkä ole jaksanut stressata sillä, että en saa miesten kanssa orgasmia. Olen vain nauttinut siitä mitä saan. Olin kuitenkin 10 vuoden parisuhteessa, mutta en koskaan tämän miehen kanssa saanut orgasmia vaikka seksistä hänen kanssaan nautinkin paljon. Viime aikoina on toki välillä ärsyttänyt ja jopa turhauttanut, että miksi olen näin viallinen. Tullut paha mieli esim. tämän palstan kirjoituksista kun toiset saa helposti ja sitten osa kirjoittaa, että ei huolisi naista joka ei saa orgasmia. Joo tosi kiva juttu.
Mitään takeitahan ei ole siitä, että seuraavilla kerroilla saisin orgasmin, mutta ehkä se olisi nyt helpompaa kun ns. jää murrettu?
Ja ei, mulla ei ole mitään traumoja mikä tämän olisi aiheuttanut joten ei tarvitse alkaa sellaisesta vänkyttämään. Naiset ei vain kaikki saa helposti orgasmia. Jotkut saa yksin kuten mä. Jotkut ei saa edes yksin. Joillakin orgasmi vaatii työtä, mutta pystyy silti saamaan lähes aina toisen ihmisen kanssa. Jotkut taas saa helposti ja jotkut useita orgasmeja. Naiset on erilaisia eikä pitäisi halveksua tämän erilaisuuden vuoksi.
En ole koskaan ymmärtänyt sitä ajatusta, että ei kannata edes harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. No anteeksi nyt vain, mutta mä nautin silti seksistä ja haluan sitä. Himoitsen tätä vakipanoa ja haluan tuntea hänen kosketuksensa ja kullinsa. En voisi kuvitella eläväni ilman seksiä. Mikään lelu eikä itsetyydytys ei korvaa miehen kosketusta ja hänen kulliaan sisällä pillussa. Aito kulli on ihan eri asia kuin joku lelu.
Ja ei, en ole mies vaan yli 40v nainen. Sekin tässä palstassa ärsyttää kun jotkut kuvittelee, että naiset ei voisi kirjoittaa suorasukaisesti seksistä. Tuollaisia kuvitteleva ei oikeasti tiedä naisista mitään. Kuvittelee kaikkien naisten olevan kilttejä siveyden sipuleita jotka ei seksistä puhu.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi se yhdyntä on normi? Sehän on karkeasti puolelle väestöstä se orgasmin tuoja, eli miehille. Miksei normaali ole orgasmi naiselle, ja jos nainen sitten olis armollinen saisi mieskin sitten panna. Asiat ovat aina ajateltavissa toisinkin päin!
Ihan naisen oma ongelma ja valinta olla sellaisen miehen kanssa joka ei hoida naiselle orgasmia tavalla tai toisella. Vaimoni ollut alusta lähtien niin vaativa, ettei ole suostunut jäämään ilman. Toki minustakin naisen orgasmin kokeminen on parasta seksissä, vasta silloin omakin tuleminen tuntuu tulemisen arvoiselta. Eli meillä ollut yhteinen tavoite. Minun ollut vaikea nauttia seksistä, jos vaimo on jäänyt jostain syystä ilman orgasmia. Tottunut siihen että hän on aina saanut.
Vierailija kirjoitti:
Ette taida tajuta lainkaan tätä pointtia. Ei ole kysen minun tai jonkun munkaan orgasmista, paitsi siitä, että se on normi miehille. Ajattelua voi laajentaa, ja miettiä eri kantilta kuin yleisesti ajateltu, eli miehen kantilta.
Kovin agressiivisa ihmisiä nyt palstalla.
Ja miksei seksipalstalla saa puhua seksistä, vaan sanotaan "sun orgasmisi ei kiinnosta"..ei niin, vaan oma orgasmi kyllä kiinnostaa, ja siitä saa ja voi puha loputtomiin, miten ja mistä kulmasta ja mihin saa panna. Eikö? Oletteko aivan silmät ummessa täällä putkeen ajattelevia.
Ja etten ole sovelias puhmaan tasa-arvosta, kuinka niin en? Epätasa-arvostahan tässä kyse onkin. Yrittäkää, edes hiukan laajentaa ajatteluanne.
Koska sun jutuista paistaa feminismi ja feministit eivät kannata oikeaa tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerrot siitä täällä. Kerro sille ukollesi.Ei kiinnosta sun orkut.
Ei kukaan pakota lukemaan näitä juttuja. Tässä on paljon muutakin keskustelua kuin vain ap:n orgasmi. Sun kaltaisia märisijöitä en ymmärrä.
Eikä kannattaisikaan, jos ei ymmärrä edes mitä aloituksessa lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi se yhdyntä on normi? Sehän on karkeasti puolelle väestöstä se orgasmin tuoja, eli miehille. Miksei normaali ole orgasmi naiselle, ja jos nainen sitten olis armollinen saisi mieskin sitten panna. Asiat ovat aina ajateltavissa toisinkin päin!
Ihan naisen oma ongelma ja valinta olla sellaisen miehen kanssa joka ei hoida naiselle orgasmia tavalla tai toisella. Vaimoni ollut alusta lähtien niin vaativa, ettei ole suostunut jäämään ilman. Toki minustakin naisen orgasmin kokeminen on parasta seksissä, vasta silloin omakin tuleminen tuntuu tulemisen arvoiselta. Eli meillä ollut yhteinen tavoite. Minun ollut vaikea nauttia seksistä, jos vaimo on jäänyt jostain syystä ilman orgasmia. Tottunut siihen että hän on aina saanut.
Nyt ei Patekaan tajunnut. En puhu itsestäni vaan yleisesti mikä on trendi ja pidetään normaalina. Mun oma mies kyllä antaa mulle orgasmeja mielin määrin joten ei mulla ole henkilökohtaista syytä valittaa. Ja en valita vaan pohdin asioita! Miksi tällaista pohdintaa pitää lytätä, ja taas, kirjoittajaa pidetään lesbona.
Voi taivas miten voikin olla oikeassa sanonta, miehet ajattelevat putkiaivoilla.
Ja kyllä se karkeasti menee niin, että puolet saa aina naimalla. Ettekö kertakaikkiaan pysty lajentamaan ajatteluanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei Patekaan tajunnut. En puhu itsestäni vaan yleisesti mikä on trendi ja pide
Etkö sä taaskaan ymmärrä. Yli puolet, koska osa naisista saa naimalla ja osa miehistä on homoja.
Etkö kertakaikkiaan pysty laajentamaan ajatteluasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei Patekaan tajunnut. En pu
Tuo tyyppi kyllä pystyy laajentamaan tajuntaansa. Sen huomaa siitä, miten pihalla se on.
Jo aloituksessahan tuo juttu todistettu; VIHDOINKIN sain orgasmin vakipanon kanssa!! Se ei siis ole mikään normaalijuttu, vaan aikuisen naisen elämässä eka kerta.. ja senkö pitää olla se normaali?
Vierailija kirjoitti:
Jo aloituksessahan tuo juttu todistettu; VIHDOINKIN sain orgasmin vakipanon kanssa!! Se ei siis ole mikään normaalijuttu, vaan aikuisen naisen elämässä eka kerta.. ja senkö pitää olla se normaali?
Kyllä se toisille on ihan normaali tilanne. Varsinkin heille, joilla ei ole jotain "vakipanoja".
Oikea lähtökohtahan asiaan on, että jos lasta yritetään, niin silloin se mies - nainen yhdyntä on normaali. Mutta tavallisessa seksissä ei todellakaan yritetää lasta, vaan saada nautintoa. Mutta tässä tulee se epätasa-arvo. Mies haluaa panna, koska sitä himoitsee, ja jos mies on "kiltti" antaa naiselle sen orgasmin sitten tavalla tai toisella tai sitten ei yhtään mitään. Ja vielä päälle vielä sinkoaa jatteluaan, että sellaista naista ei edes halua, joka ei sillä naimisella saa.
Aika kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei Patekaan tajunnut. En puhu itsestäni vaan yleisesti mikä on trendi ja pide
Kyllä se nyt vaan on niin, että on naisen omalla vastuulla etsiä sellainen mies joka hänet pystyy ja haluaa tyydyttää.Turha valittaa täällä miehistä, jos ei itse valitse sellaista joka tyydyttää naisen. Minulle on turha tulla selittämään, että pitäisin yhdyntäorgasmeja ainoina oikeina. Antanut omalle vaimolle joku tuhat kertaa orgasmeja suuseksillä ja sormettaen. Siitä huolimatta vaimolleni seksi ei ole seksiä ilman yhdyntää. Eikä ole varmasti ainut nainen joka noin ajattelee. Kulli on pillun vastakappale ja avain, ei se fakta mihinkään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä tajuavan sitä tosiasiaa, että vaikka mies olisi kuinka oikea ja tekisi kaikkensa, niin jotkut naiset eivät saa orgasmia. Jotkut naiset ei saa edes yksin ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikea lähtökohtahan asiaan on, että jos lasta yritetään, niin silloin se mies - nainen yhdyntä on normaali. Mutta tavallisessa seksissä ei todellakaan yritetää lasta, vaan saada nautintoa. Mutta tässä tulee se epätasa-arvo. Mies haluaa panna, koska sitä himoitsee, ja jos mies on "kiltti" antaa naiselle sen orgasmin sitten tavalla tai toisella tai sitten ei yhtään mitään. Ja vielä päälle vielä sinkoaa jatteluaan, että sellaista naista ei edes halua, joka ei sillä naimisella saa.
Aika kuvottavaa.
Uli uli. Mee jo nuolemaan kultasi pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä turhaa sun on selittää muille yhtään mitään. Kokemus huutaa tyhjyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tajua vieläkään; ei ole kyse siitä kuka minkäkinlaisen naisen tai miehen löytää, vaan ajattelutavasta. Ja vielä kerran: mies haluaa yhdyntää ja saa siinä ssen orgasminsa ja sen miehen pitää siis saada panna, ja tämä monen naisenkin mieleen iskostettu, että se on pakollista ja normaalia. Miksi ei olisi normaalia, että nainen saisi sen orgasmin ensin, miten haluaa, ja sitten jos halaisi antaa miehellekkin, niin se olisi naisen päätäntävallassa. Mikä estää moisen ajattelun? Täällä vaan raivotaan, että vai vali ja hui jui,mene lesbo muualle valittamaan, vaikken valita vaan yritän kääntää ajatteltapoja. Mutta miehet raivoavat mene pois idiotti sun uuta, pelkäävätkö siis, että noin voisi oikeasti käydäkkin. Ai kauheeta.
Opetelkaa nyt ääliöt tekemään lainaukset oikein! Nyt ei taaskaan tiedä kenelle kommentoidaan. Eikö pieneen mieleen tule vaikka kopioida sitä tekstiä johon kommentoitte, liitätte sen tähän kommenttiosioon, kursivoitte ja sitten oma kommentti tavallisella fontilla. Onnistuu myös puhelimella.
Eikö kellään ole mitään oikeita ajatuksia, muutakuin haukkua hulluksi tai lesboksi tai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä tajuavan sitä tosiasiaa, että vaikka mies olisi kuinka oikea ja tekisi kaikkensa, niin jotkut naiset eivät saa orgasmia. Jotkut naiset ei saa edes yksin ollessaan.
Mistä kukaan tietää onko joku mies oikea ja vai saisiko jonkun toisen miehen kanssa, ei mistään. Onhan täälläkin jatkuvasti naisten kertomuksia kuinka uusi mies on herättänyt orgasmit henkiin. Eikä sekään merkitse mitään saako nainen yksinään vaiko ei. Vaimonikaan ei ole saanut yksinään, mutta minun kanssa on. Olen ostanut hänelle erikoisia dildoja ja satisfier2.sen, käyttämättä kaikki. Dildoja käytetty joskus harvoin yhdessä. Mutta toki ei ole olllut tarvettakaan sooloseksiin kun seksiä ollut muutenkin tarpeeksi. Hänelle on riittänyt, että olen hoitanut hänelle orgasmit tavalla tai toisella. Jos minulta kysytään, niin olen sitä mieltä, että on miehestä kiinni saako nainen vai onko saamatta. En etsisi naisesta vikaa. Luulen, että yksi iso syy saamattomuuteen on se, että nainen itse kuvittelee ja uskoo, ettei voi saada. Miehen pitäisi pystyä kääntämään tuo ajatusmalli ympäri ja osoittaa vääräksi.
Mitä jos 45 vee mies tulis tänne ja kirjoittaisi saman kuin AP? Miehelle epänormaalia ja naiselle ihan normia, eikö se kenenkään päässä soita kelloja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään ole mitään oikeita ajatuksia, muutakuin haukkua hulluksi tai lesboksi tai muuta.
Kuka sinä luulet olevasi määrittelemään oikeita ajatuksia. Varsinainen feministi.
Ei kukaan pakota lukemaan näitä juttuja. Tässä on paljon muutakin keskustelua kuin vain ap:n orgasmi. Sun kaltaisia märisijöitä en ymmärrä.