Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihdoinkin sain orgasmin vakipanon kanssa!

Vierailija
15.04.2025 |

Tilanne siis se, että kun olin yksin niin saan helposti orgasmin. Ihan vain vaikka sormilla klitorista hieromalla, nykyään käytän joskus lelujakin. Miesten seurassa on kuitenkin vaikeuksia asian suhteen ja tätä ennen olen kaksi kertaa saanut orgasmin erään miehen kanssa. Nautin kuitenkin seksistä ja haluan sitä. Vaikka en saakaan orgasmia niin penis pillussa sisällä tuntuu niin hyvältä ja auttaa panetukseen. 

Moni mies on saanut mut kyllä lähelle orgasmia, mutta jotenkin aika jännitän kai sitä tilannetta enkä pääse ns. rajan yli. Vakipanon kanssa nautin erittäin paljon seksistä ja hän on sormillaan löytänyt mun sisältä ilmeisesti g-pisteen. Myös hänen kullinsa tuntuu paremmalta mun sisällä kuin kenenkään muun aikaisemmin.

Kolme viikkoa sitten käytin pientä klitorisvibraa kun vakipano pani mua takaapäin, mutta olin laittanu liikaa liukuvoidetta ja vibra lipsui pois klitorikselta ja oli vaikea pitää sitä sormilla. Lopulta turhauduin ja heitin sivuun koko vibran ja keskityin vain nauttimaan panosta.

No eilen tavattiin vakipanon kanssa taas ja hyvältä tuntui taas. Kun mies pani mua takaapäin, niin otin tuon vibran uudestaan käyttöön ja laitoin kärkeen vain vähän liukuvoidetta. Oman haasteensa tuo toki sekin, että miehen pannessa mäkin liikun ja pitää yrittää pitää vibra oikeassa kohdassa. Olin kyllä muutamaan kertaan lähellä, mutta sitten lisäsin tehoa vibraan ja lopulta sain orgasmin! Vihdoinkin! Ikää kuitenkin yli 40v ja vasta kolmas orgasmin toisen ihmisen läsnäollessa...

Olen siis tosiaan aina nauttinut kyllä seksistä enkä ole jaksanut stressata sillä, että en saa miesten kanssa orgasmia. Olen vain nauttinut siitä mitä saan. Olin kuitenkin 10 vuoden parisuhteessa, mutta en koskaan tämän miehen kanssa saanut orgasmia vaikka seksistä hänen kanssaan nautinkin paljon. Viime aikoina on toki välillä ärsyttänyt ja jopa turhauttanut, että miksi olen näin viallinen. Tullut paha mieli esim. tämän palstan kirjoituksista kun toiset saa helposti ja sitten osa kirjoittaa, että ei huolisi naista joka ei saa orgasmia. Joo tosi kiva juttu. 

Mitään takeitahan ei ole siitä, että seuraavilla kerroilla saisin orgasmin, mutta ehkä se olisi nyt helpompaa kun ns. jää murrettu? 

Ja ei, mulla ei ole mitään traumoja mikä tämän olisi aiheuttanut joten ei tarvitse alkaa sellaisesta vänkyttämään. Naiset ei vain kaikki saa helposti orgasmia. Jotkut saa yksin kuten mä. Jotkut ei saa edes yksin. Joillakin orgasmi vaatii työtä, mutta pystyy silti saamaan lähes aina toisen ihmisen kanssa. Jotkut taas saa helposti ja jotkut useita orgasmeja. Naiset on erilaisia eikä pitäisi halveksua tämän erilaisuuden vuoksi. 

En ole koskaan ymmärtänyt sitä ajatusta, että ei kannata edes harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. No anteeksi nyt vain, mutta mä nautin silti seksistä ja haluan sitä. Himoitsen tätä vakipanoa ja haluan tuntea hänen kosketuksensa ja kullinsa. En voisi kuvitella eläväni ilman seksiä. Mikään lelu eikä itsetyydytys ei korvaa miehen kosketusta ja hänen kulliaan sisällä pillussa. Aito kulli on ihan eri asia kuin joku lelu.

Ja ei, en ole mies vaan yli 40v nainen. Sekin tässä palstassa ärsyttää kun jotkut kuvittelee, että naiset ei voisi kirjoittaa suorasukaisesti seksistä. Tuollaisia kuvitteleva ei oikeasti tiedä naisista mitään. Kuvittelee kaikkien naisten olevan kilttejä siveyden sipuleita jotka ei seksistä puhu.  

Kommentit (266)

Vierailija
221/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mikä tässä ketjussa luki jossakin kohtaa oli, että orgasmi tarvitaan raskautumiseen. Niin miehen laukeaminen ja siemensyöksy tarvitaan. Nainen tulee kyllä raskaaksi vaikka ei saisi orgasmia. Ensimmäinen raskaus sai alkunsa tokasta kierrosta ja lapsi on jo aikuinen. Toinen raskaus sai alkunsa ekasta kierrosta, mutta päättyi keskenmenoon. Orgasmia en saanut noilla yrityskerroilla. 

Ap

En sanonut, että orgasmi olisi välttämätöntä hedelmöittymiselle. Mutta se edistää hedelmöittymistä, kyse on orgasmin tuottamasta lihasten liikkeestä kohti kohtua.  Mutta ihmissuku olisi jo sammunut, jos hedelmöittyminen edellyttäisi naisen orgasmia. :)

Niin ja silti tulin kahdesti helposti raskaaksi. Ajatella.

Ap

Vierailija
222/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään AP tajunnut mun kirjoituksiani. Ei ollut kyse sinusta, vaan yeleisesti ajattelutavasta. Sinäkin tyydyt siihen, sanojesi mukaan, ettet saa kuin joskus  tai sitten et.

Joku muu tai jotkut muut silti haluavat. Ja ei edes siitä ollut kyse. Ajatelkaa mitä luette.

Edelleen, miehen nautinto ja määräysvalta seksissä on se lähtökohta. MOT

Ihan on naisesta itsestä kiinni haluaako alistua miehen määräysvaltaan vaiko ei. Miehellä ei lähtökohtaisesti ole mitään eritystä määräysvaltaa, eikä sitä ole hänelle kukaan valtuuttanut, jos nainen ei sitä hänelle itse suo. Oma valinta, jos antaa miehen dominoida ja jää itse vaille tyydytystä. Jos mies ei kestä naisen vaatimuksia, niin luiskaan. Ei siinä mitään häviä. 

Ei lu

Ei vit tu suoraan sanottuna! Älä TAAS laita sanoja mun näppikselle!

Mä en todellakaan ole omaksunut yhtään mitään! Mä olen realisti joka tajuaa, että ongelma on MUN KORVIEN VÄLISSÄ. Mikä saa tana siinä on, että tuota ei voida tajuta?!??! Ei ole yhdenkään miehen vika jos mä en saa orgasmia. Vika on mussa itsessä. Pitääkö vielä toistaa?? Ei ole kyse siitä etteikö miehet olisi yrittäneet ja tehneet sitä mistä mä pidän. 

On hel vetin kumma, että aikuiset ihmiset ei tajua naisten orgasmeja ja sitä, että se ei ole kaikille helppoa. Missä tynnyrissä te olette oikein kasvaneet?? Joo tulee rumaa tekstiä, mutta mua alkaa vi tuttamaan tuo sanojen laittaminen mun näppikselle ja kuvitellaan tietävänsä mitä mä ajattelen ja tunnen!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään AP tajunnut mun kirjoituksiani. Ei ollut kyse sinusta, vaan yeleisesti ajattelutavasta. Sinäkin tyydyt siihen, sanojesi mukaan, ettet saa kuin joskus  tai sitten et.

Joku muu tai jotkut muut silti haluavat. Ja ei edes siitä ollut kyse. Ajatelkaa mitä luette.

Ihan on naisesta itsestä kiinni haluaako alistua miehen määräysvaltaan vaiko ei. Miehellä ei lähtökohtaisesti ole mitään eritystä määräysvaltaa, eikä sitä ole hänelle kukaan valtuuttanut, jos nainen ei sitä hänelle itse suo. Oma valinta, jos antaa miehen dominoida ja jää itse vaille tyydytystä. Jos mies ei kestä naisen vaatimuksia, niin luiskaan. Ei siinä mi

Itse laitat näppiksellesi mitä laitat. Tajua nyt, ettei ole kyse SINUSTA, vaan ihan yleisesti. Ole saamatta , jos se mielestäsi on oma "syysi", itse en ottais syytä itselleni. Eikä mun tarviikkaan. koska mies osaa ja tekee kuten hluan, ja saan vaikka kuinka monta orgasmia päivittäin. Meillä tuo keskstelu pelannut aina hyvin. Molemmat osaa aukaisat suunsa ja tekee sen mukaan asiat.  Mikä on tässä vaikeeta tajuta.

Vierailija
224/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mikä tässä ketjussa luki jossakin kohtaa oli, että orgasmi tarvitaan raskautumiseen. Niin miehen laukeaminen ja siemensyöksy tarvitaan. Nainen tulee kyllä raskaaksi vaikka ei saisi orgasmia. Ensimmäinen raskaus sai alkunsa tokasta kierrosta ja lapsi on jo aikuinen. Toinen raskaus sai alkunsa ekasta kierrosta, mutta päättyi keskenmenoon. Orgasmia en saanut noilla yrityskerroilla. 

Ap

En sanonut, että orgasmi olisi välttämätöntä hedelmöittymiselle. Mutta se edistää hedelmöittymistä, kyse on orgasmin tuottamasta lihasten liikkeestä kohti kohtua.  Mutta ihmissuku olisi jo sammunut, jos hedelmöittyminen edellyttäisi naisen orgasmia. :)

Niin ja silti tulin kahdesti helposti raskaaksi. Ajatella.

Ap

Oletko ironinen, ja jos niin miksi? Juurihan totesin, että emättimen kouristelut eivät ole ratkaiseva seikka.

Mutta jos naisella on vaikeuksia tulla raskaaksi, niin usein kehotetaan nostamaan yhdynnän jälkeen jalat ja alapää ylös. Myös muumimukihedelmöityksessä näin tehdään. Kaikille se ei käy yhtä helposti kuin sinulle, koeta muistaa se.

Vierailija
225/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan on naisesta itsestä kiinni haluaako alistua miehen määräysvaltaan vaiko ei. Miehellä ei lähtökohtaisesti ole mitään eritystä määräysvaltaa, eikä sitä ole hänelle kukaan valtuuttanut, jos nainen ei sitä hänelle itse suo. Oma valinta, jos antaa miehen dominoida ja jää itse vaille tyydytystä. Jos mies ei ke

Itse laitat näppiksellesi mitä laitat. Tajua nyt, ettei ole kyse SINUSTA, vaan ihan yleisesti. Ole saamatta , jos se mielestäsi on oma "syysi", itse en ottais syytä itselleni. Eikä mun tarviikkaan. koska mies osaa ja tekee kuten hluan, ja saan vaikka kuinka monta orgasmia päivittäin. Meillä tuo keskstelu pelannut aina hyvin. Molemmat osaa aukaisat suunsa ja tekee sen mukaan asiat.  Mikä on tässä vaikeeta tajuta.

En ole tuo jota kommentoit, mutta jos saisit monta orgasmia päivässä, et olisi täällä kiukuttelemassa. Oletko teini, joka yrittää vain ärsyttää muita huvitellakseen noilla äärijärjettömillä mielipiteillä?

Vierailija
226/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain, mutta kyllä pitää ihmisen olla todella tyhmä jos ei ymmärrä sellaista asiaa kuin, että vika on naisen omien korvien välissä. Miksi tämä ei mene millään jakeluun vaan syytetään miehiä asiasta jolle he eivät voi mitään? 

Ihan älytöntä tuollainen ajattelu.

Ap

Vierailija
227/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva että mies pitää miesten puolta , ja niin pitää naisetkin. Eihän se orgasmi mitenkään miehestä ole kiinni!

Vierailija
228/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta kyllä pitää ihmisen olla todella tyhmä jos ei ymmärrä sellaista asiaa kuin, että vika on naisen omien korvien välissä. Miksi tämä ei mene millään jakeluun vaan syytetään miehiä asiasta jolle he eivät voi mitään? 

Ap

Olen miehenä sitä mieltä, että on miehen tehtävä saada nainen siihen mielentilaan, rentouteen ja haluun, että nainen voi heittäytyä seksiin täydellä luottamuksella eikä jännitä orgasmia eikä mitään muutakaan. Jouduin itsekin selättämään samat ongelmat kun vaimon ex oli haukkunut häntä kylmäksi. Meni aika kauan todistaa orgasmein, ettei pitänyt paikkansa ja sittenkin sai välillä taistella orgasmijännitystä vastaan. Kun saa naisensa uudestaan rakkaudentäytteiseen tilaan ja sopivaan mielenliikutukseen niin orgasmit on herkässä. Tämä on MINUN kokemus ja mielipide lukuisista onnistuneista orgasmeista. 

Vierailija
229/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen miehenä sitä mieltä, että on miehen tehtävä saada nainen siihen mielentilaan, rentouteen ja haluun, että nainen voi heittäytyä seksiin täydellä luottamuksella eikä jännitä orgasmia eikä mitään muutakaan. Jouduin itsekin selättämään samat ongelmat kun vaimon ex oli haukkunut häntä kylmäksi. Meni aika kauan todistaa orgasmein, ettei pitänyt paikkansa ja sittenkin sai välillä taistella orgasmijännitystä vastaan. Kun saa naisensa uudestaan rakkaudentäytteiseen tilaan ja sopivaan mielenliikutukseen niin orgasmit on herkässä. Tämä on MINUN kokemus ja mielipi

Allekirjoitan naisen kokemuksella tämän asian. Monessa naisessa on paljon salaista miehen pelkoa ja peniksenkin pelkoa, monet olleet hyväksikäytettyjä, vasten tahtoaan penetroituja. Jää torjunta. t.nainen 69 v

Vierailija
230/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Okei, jos siis mies ei suostu mitenkään nuolemaan, tai sormettamaan, tai panemaan ja samalla hyväilemään klitorista, on vika naisen korvien välissä?

Vierailija
231/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Okei, jos siis mies ei suostu mitenkään nuolemaan, tai sormettamaan, tai panemaan ja samalla hyväilemään klitorista, on vika naisen korvien välissä?

En mä ole tuollaisesta miehistä puhunut vaan sellaisista jotka ovat tehneet paljon sen eteen, että saisin orgasmin. Hyvä luoja sentään. 

Ap

Vierailija
232/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En mä ole tuollaisesta miehistä puhunut vaan sellaisista jotka ovat tehneet paljon sen eteen, että saisin orgasmin. Hyvä luoja sentään. 

Ap

No me täällä  luemme mitä  kirjoitettu. Ei sitä mitä mielessäsi ajattelet.

Vierailija
233/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No me täällä  luemme mitä  kirjoitettu. Ei sitä mitä mielessäsi ajattelet.

Mä olen täysin selkeästi aiemmin kirjoittanut, että miehet ovat kyllä tehneet kaikkensa. Olen saanut suuseksiä, sormettamista ja sellaista mistä pidän. En voi mitään sille, että et osaa lukea.

Ap

Vierailija
234/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vihdoin löytänyt oikean asennon, takaapäin?

Vierailija
235/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen miehenä sitä mieltä, että on miehen tehtävä saada nainen siihen mielentilaan, rentouteen ja haluun, että nainen voi heittäytyä seksiin täydellä luottamuksella eikä jännitä orgasmia eikä mitään muutakaan. Jouduin itsekin selättämään samat ongelmat kun vaimon ex oli haukkunut häntä kylmäksi. Meni aika kauan todistaa orgasmein, ettei pitänyt paikkansa ja sittenkin sai välillä taistella orgasmijännitystä vastaan. Kun saa naisensa uudestaan rakkaudentäytteiseen

Ja juuri tuosta syystä ne "vakipanot" ei oikein sovi yhtälöön.

Vierailija
236/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun seisoo välillä muu kun järkikin.

Vierailija
237/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri tuosta syystä ne "vakipanot" ei oikein sovi yhtälöön.

Sellanen harhaluulo sieltä. Mä olen kyllä ollut ihan pitkässäkin suhteessa ja naimisissa enkä tuon miehen kanssa saanut orgasmia. Seksi on parasta tämän vakipanon kanssa.  Älkää tehkö oletuksia. 

Ap

Vierailija
238/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No me täällä  luemme mitä  kirjoitettu. Ei

Eihän ne kaikkeensa ole tehny, jos orkkua ei ole tullut.

Vierailija
239/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kysyä, että mikä hel vetti teit joitakin vaivaa?? Miksi ei mene jakeluun, että vika on MUN KORVIEN VÄLISSÄ. EI miehissä. Oikeasti pitää ihmisen olla todella tyhmä jos ei tätä tajua. 

Mut on saatu kyllä lähelle orgasmia, mutta MUN OMA KORVIEN VÄLI estää menemästä ns. rajan yli ja saamaan orgasmin. Koittakaa nyt hel vetti vieköön jo tajuta. 

Ap

Vierailija
240/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä, että mikä hel vetti teit joitakin vaivaa?? Miksi ei mene jakeluun, että vika on MUN KORVIEN VÄLISSÄ. EI miehissä. Oikeasti pitää ihmisen olla todella tyhmä jos ei tätä tajua. 

Mut on saatu kyllä lähelle orgasmia, mutta MUN OMA KORVIEN VÄLI estää menemästä ns. rajan yli ja saamaan orgasmin. Koittakaa nyt hel vetti vieköön jo tajuta. 

Ap

Jos ne olis tehneet kaikkensa ja oikein, niin olisit saanut. Ihan nii kun sen vakipanosi kanssa.