Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihdoinkin sain orgasmin vakipanon kanssa!

Vierailija
15.04.2025 |

Tilanne siis se, että kun olin yksin niin saan helposti orgasmin. Ihan vain vaikka sormilla klitorista hieromalla, nykyään käytän joskus lelujakin. Miesten seurassa on kuitenkin vaikeuksia asian suhteen ja tätä ennen olen kaksi kertaa saanut orgasmin erään miehen kanssa. Nautin kuitenkin seksistä ja haluan sitä. Vaikka en saakaan orgasmia niin penis pillussa sisällä tuntuu niin hyvältä ja auttaa panetukseen. 

Moni mies on saanut mut kyllä lähelle orgasmia, mutta jotenkin aika jännitän kai sitä tilannetta enkä pääse ns. rajan yli. Vakipanon kanssa nautin erittäin paljon seksistä ja hän on sormillaan löytänyt mun sisältä ilmeisesti g-pisteen. Myös hänen kullinsa tuntuu paremmalta mun sisällä kuin kenenkään muun aikaisemmin.

Kolme viikkoa sitten käytin pientä klitorisvibraa kun vakipano pani mua takaapäin, mutta olin laittanu liikaa liukuvoidetta ja vibra lipsui pois klitorikselta ja oli vaikea pitää sitä sormilla. Lopulta turhauduin ja heitin sivuun koko vibran ja keskityin vain nauttimaan panosta.

No eilen tavattiin vakipanon kanssa taas ja hyvältä tuntui taas. Kun mies pani mua takaapäin, niin otin tuon vibran uudestaan käyttöön ja laitoin kärkeen vain vähän liukuvoidetta. Oman haasteensa tuo toki sekin, että miehen pannessa mäkin liikun ja pitää yrittää pitää vibra oikeassa kohdassa. Olin kyllä muutamaan kertaan lähellä, mutta sitten lisäsin tehoa vibraan ja lopulta sain orgasmin! Vihdoinkin! Ikää kuitenkin yli 40v ja vasta kolmas orgasmin toisen ihmisen läsnäollessa...

Olen siis tosiaan aina nauttinut kyllä seksistä enkä ole jaksanut stressata sillä, että en saa miesten kanssa orgasmia. Olen vain nauttinut siitä mitä saan. Olin kuitenkin 10 vuoden parisuhteessa, mutta en koskaan tämän miehen kanssa saanut orgasmia vaikka seksistä hänen kanssaan nautinkin paljon. Viime aikoina on toki välillä ärsyttänyt ja jopa turhauttanut, että miksi olen näin viallinen. Tullut paha mieli esim. tämän palstan kirjoituksista kun toiset saa helposti ja sitten osa kirjoittaa, että ei huolisi naista joka ei saa orgasmia. Joo tosi kiva juttu. 

Mitään takeitahan ei ole siitä, että seuraavilla kerroilla saisin orgasmin, mutta ehkä se olisi nyt helpompaa kun ns. jää murrettu? 

Ja ei, mulla ei ole mitään traumoja mikä tämän olisi aiheuttanut joten ei tarvitse alkaa sellaisesta vänkyttämään. Naiset ei vain kaikki saa helposti orgasmia. Jotkut saa yksin kuten mä. Jotkut ei saa edes yksin. Joillakin orgasmi vaatii työtä, mutta pystyy silti saamaan lähes aina toisen ihmisen kanssa. Jotkut taas saa helposti ja jotkut useita orgasmeja. Naiset on erilaisia eikä pitäisi halveksua tämän erilaisuuden vuoksi. 

En ole koskaan ymmärtänyt sitä ajatusta, että ei kannata edes harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. No anteeksi nyt vain, mutta mä nautin silti seksistä ja haluan sitä. Himoitsen tätä vakipanoa ja haluan tuntea hänen kosketuksensa ja kullinsa. En voisi kuvitella eläväni ilman seksiä. Mikään lelu eikä itsetyydytys ei korvaa miehen kosketusta ja hänen kulliaan sisällä pillussa. Aito kulli on ihan eri asia kuin joku lelu.

Ja ei, en ole mies vaan yli 40v nainen. Sekin tässä palstassa ärsyttää kun jotkut kuvittelee, että naiset ei voisi kirjoittaa suorasukaisesti seksistä. Tuollaisia kuvitteleva ei oikeasti tiedä naisista mitään. Kuvittelee kaikkien naisten olevan kilttejä siveyden sipuleita jotka ei seksistä puhu.  

Kommentit (266)

Vierailija
141/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin kyllä, että kertomani vinkki nainen päällä aiheuttaisi porua saitilla. Syy ei ollut inttämisessäni vaan saitin punainen vaate = orgasmin saaminen kalun avulla. Aina sama juttu. Kuten se toinen, ison kullin mainitseminen. Taas tullaan heti lankoja pitkin. 

Ja löysän.

Vierailija
142/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kalulla saamisessa ole mitään vikaa. Mutta aivan yhtä hyviä ovat muutkin tavat, ja se taas ei joillekkin miehille, tai muutamalle, käy. He nimenomaan arvottavat naista sen mukaan miten saavat sen orgasminsa. 

Miksi väite pitää heti kääntää siihen, että yhdyntäorgasmista pitävät eivät arvostaisi klitorista??  Ilman klitoriksen huomioimista ei taida nainen saada millään konstilla yhdynnässä. Joten pakkohan on klittaa huomioida ennen tai yhdynnän aikana. Ei ole joko tai. 

Eikä täällä taida olla kuin tuo yksi mies joka vouhottaa yhdyntäorgasmien autuutta. Minullekin mouhottaa, ettei vainoni ole saanut vähään aikaan yhdynnässä. Ei pöljä ymmärrä, että vaimo halunnut nykyisin suuseksillä. Sitä paitsi hänkin tietää, että rakastan pillun nuolemista ja naimista. Ja vain sillä on merkitystä miten vaimo haluaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin kyllä, että kertomani vinkki nainen päällä aiheuttaisi porua saitilla. Syy ei ollut inttämisessäni vaan saitin punainen vaate = orgasmin saaminen kalun avulla. Aina sama juttu. Kuten se toinen, ison kullin mainitseminen. Taas tullaan heti lankoja pitkin. 

Et sitten edelleenkään ymmärrä pointtia. Mä en ole missään väittänyt, että nainen ei saisi saada orgasmia yhdynnässä. Mä olen nyt huomauttanut tuosta sun ylimielisestä ja kaikkitietävästä asenteesta. Sä kuvittelet tietäväsi asiat paremmin kuin naiset itse. Etkä näytä edelleenkään tajuavan sitä, että kaikki asennot ja tyylit ei toimi kaikilla. 

Olen myös tuonut esille sitä, että jotkut naiset tarvitsee kosketuksen klitorikseen saadakseen orgasmin. Tätä sä et halua mitenkään hyväksyä. Mulle on ihan veen sama miten kukin orgasminsa saa, mutta en voi sietää sun ylimielistä asennetta. 

Vierailija
144/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kalulla saamisessa ole mitään vikaa. Mutta aivan yhtä hyviä ovat muutkin tavat, ja se taas ei joillekkin miehille, tai muutamalle, käy. He nimenomaan arvottavat naista sen mukaan miten saavat sen orgasminsa. 

Miksi väite pitää heti kääntää siihen, että yhdyntäorgasmista pitävät eivät arvostaisi klitorista??  Ilman klitoriksen huomioimista ei taida nainen saada millään konstilla yhdynnässä. Joten pakkohan on klittaa huomioida ennen tai yhdynnän aikana. Ei ole joko tai. 

Eikä täällä taida olla kuin tuo yksi mies joka vouhottaa yhdyntäorgasmien autuutta. Minullekin mouhottaa, ettei vainoni ole saanut vähään aikaan yhdynnässä. Ei pöljä ymmärrä, että vaimo halunnut nykyisin suuseksillä. Sitä paitsi hänkin tietää, että rakastan pillun nuolemista ja naimista. Ja vain sillä on merkitystä miten vaimo haluaa. 

No keskity siihen vaimoosi ja anna muiden naisten orgasmien olla. 

Vierailija
145/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajattelin vaan, että KH haluaisi auttaa miehiä kollektiivisesti muuttumaan paremmiksi rakastajiksi ja opettelemaan klitoriksen hyväilyä yhdynnän aikana. Kertomalla ne USEAT asennot, joissa mies voi helposti hyväillä klitorista naidessa. Mutta ei KH silti halua auttaa muita naisia saamaan orgasmia. Ei mikään tiimipelaaja. Itsekäs kiukuttelija. Semmonen se vaan on."

Johan sinä hiekkakulli, vitsin murjasit! Olet mestari vääntämään mustan valkoiseksi. Vai en minä ole puhunut naisen nautinnon puolesta!

Ja jos olet niin tajuton, ettet tiedä missä kaikissa asennoissa se on mahdollista, niin voin kertoa että lähes kaikissa asennoissa, ehkä  se lähäri on vaikein. Ja nyt olet muuttanut klitoriksen "hinkkaamisen" hyväilyksi. No ainakin edistyt..

Olet sinä härski mies.

Vierailija
146/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi yhdynnässä ja orgasmi suuseksissä on naiselle eri asia, tämä on todettu ihan tutkimuksissa.

Klitoris ulottuu kauemmaksi kuin on luultu, sen paisuvaiskudokset reunustuvat emättimen aukkoa. Se levittäytyy laajalle lantioon, emättimen aukon ympärille saakka. Siksi .yhdynnässäkin klitoris saa kiihotusta. Eräs mies sanoi kerran asian, joka minusta tuntuu todelta: tärkeää on miehen löytää oikea "aurauskulma".

Ihmeen aggressiivinen asenne tätä miestä kohtaan, joka täällä puhuu yhdyntäorgasmista. Minusta hän ei ole halveksinut naisia, jotka eivät sitä saa, vaan tuonut esille faktoja.

Naiset, jotka eivät saa yhdynnässä orgasmia, selvästikin tuntevat, että se on heissä puute, niin kovaa he tässä ketjussa hyökkäävät. Ehkä kannattaa yrittää syvemmin rentoutua tai kokeilla vaikkapa tantrajooga-terapiaa.

Itse saan mieluummin orgasmin kasvotusten kuin että mies on haudannut kasvonsa sukuelimeeni. Kyllästyin suuseksiin parin vuosikymmenen jälkeen. Halusin jotain syvempää ja todellisempaa, suuseksi on vähän kuin masturbointia miehen suun avulla.

Tämä mies, jonka nainen saa orgasmin yhdynnässä,  on varmasti hyvä rakastaja. Hän tuntuu ymmärtävän naisen seksuaalisuudesta jotain olennaista. t. kokenut nainen

Vierailija
147/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmi yhdynnässä ja orgasmi suuseksissä on naiselle eri asia, tämä on todettu ihan tutkimuksissa.

Klitoris ulottuu kauemmaksi kuin on luultu, sen paisuvaiskudokset reunustuvat emättimen aukkoa. Se levittäytyy laajalle lantioon, emättimen aukon ympärille saakka. Siksi .yhdynnässäkin klitoris saa kiihotusta. Eräs mies sanoi kerran asian, joka minusta tuntuu todelta: tärkeää on miehen löytää oikea "aurauskulma".

Ihmeen aggressiivinen asenne tätä miestä kohtaan, joka täällä puhuu yhdyntäorgasmista. Minusta hän ei ole halveksinut naisia, jotka eivät sitä saa, vaan tuonut esille faktoja.

Naiset, jotka eivät saa yhdynnässä orgasmia, selvästikin tuntevat, että se on heissä puute, niin kovaa he tässä ketjussa hyökkäävät. Ehkä kannattaa yrittää syvemmin rentoutua tai kokeilla vaikkapa tantrajooga-terapiaa.

Itse saan mieluummin orgasmin kasvotusten kuin että mies on haudannut kasvonsa sukuelimeeni. Kyllästyi

Tässä on puututtu Paten ylimieliseen ja kaikkitietävään asenteeseen ja siihen, että ei ymmärrä kuin oma napansa ja oman vaimonsa. Ei mene millään jakeluun, että naiset ovat erilaisia. Esim. ap kertoi, että ei hänellä oikein toimi olla päällä niin Pate vain inttää vastaan. Kun HÄNEN mielestään se asento toimii. Ei vain millään mene jakeluun, että ei se kaikilla toimi.

Mä en ole missään kertonut omista orgmasmeista kuin yhdessä viestissä kerroin, että kyllä mä orgasmeja saan. Tässä ei nyt ollut kyse mun orgasmeista vaan tosiaan Paten asenteesta joka on tympinut jo monia pitkän aikaa. 

Vierailija
148/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse saan mieluummin orgasmin kasvotusten kuin että

Tässä on puututtu Paten ylimieliseen ja kaikkitietävään asenteeseen ja siihen, että ei ymmärrä kuin oma napansa ja oman vaimonsa. Ei mene millään jakeluun, että naiset ovat erilaisia. E

Oletan, että nimenomaan Pate kirjoitti: "En halveksu naisia, vaan totesin että on erilaisia naisia ja he saavat orgasmin eri tavalla." Miten tästä saadaan ylimielinen ja kaikkitietävä asenne?

Vierailija
149/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni tämä mies, "Pate", puhuu paljon sovinnollisemmin aiheesta kuin häntä arvostelevat eikä hauku ketään. Hän kirjoitti, että kun nykyinen naisystävä saa myös yhdynnässä orgasmin, on ihan uusia ulottuvuuksia tullut vastaan. Tätä joku fanaatikko täällä ei kestä. 

Oletettavasti tämä yksi ihminen haukkuu häntä "ääliöksi", "tolloksi", "persesilmäpateksi", "saa tanan pässiksi", paska-pateksi, "ylimieliseksi ääliöksi", "keskenkasvuiseksi kakaraksi" ja "säälittäväksi pikkupiliksi". Väistämättä näin alatyylinen viestintä vähentää viestin uskottavuutta. Sitä alkaa epäillä kirjoittajan mielenterveyttä.

Kun tämä mies kirjoittaa, että haluaa olla sellaisen naisen kanssa, joka saa hänen kanssaan orgasmin, häntä syytetään "kuvottavan asenteelliseksi". Mitä ihmettä? Kysehän on seksuaalisesta yhteensopivuudesta. En itsekään haluaisi olla miehen kanssa, joka ei millään laukeaisi kanssani.

Ilmeisesti Pate kirjoittaa: "En halveksu naisia, vaan totesin että on erilaisia naisia ja he saavat orgasmin eri tavalla." Eikö tämä mene jakeluun ketjun klitoris-jankkaajalle?

Pate myös kirjoittaa: "En halveksu naisia, vaan totesin että on erilaisia naisia ja he saavat orgasmin eri tavalla." Ja:" Nuo ovat ihan faktoja. Se on pieni osa naisista, jotka saavat pelkässä yhdynnässä orgasmin. Se on ihan se ja sama miten nainen saa orgasmin."

Vierailija
150/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että tällä aggressiivisella naisella on jotain penistä vastaan, kun hän puhuu että nainen ottaa oman orgasminsa. Mulle yhdyntä ja seksi yleensäkin on yhteistä toimintaa yhteisillä tavoitteilla: molemmilla orgasmit sen tuloksena. Mies "ottaa oman orgasminsa" oli ennen vanhaan yleistä: mies otti oman nautintonsa ja nainen jäi ilman.

Minusta on käsittämätöntä, että tätä esineellistä suhtautumista seksikumppaniin pidetään naisen toteuttamana jotenkin oikeana ja hyvänä asenteena.

Vierailija
151/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mixed seko on nyt kirjoittanut.. aivan päätöntä.

Vierailija
152/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ajattelin vaan, että KH haluaisi auttaa miehiä kollektiivisesti muuttumaan paremmiksi rakastajiksi ja opettelemaan klitoriksen hyväilyä yhdynnän aikana. Kertomalla ne USEAT asennot, joissa mies voi helposti hyväillä klitorista naidessa. Mutta ei KH silti halua auttaa muita naisia saamaan orgasmia. Ei mikään tiimipelaaja. Itsekäs kiukuttelija. Semmonen se vaan on."

Johan sinä hiekkakulli, vitsin murjasit! Olet mestari vääntämään mustan valkoiseksi. Vai en minä ole puhunut naisen nautinnon puolesta!

Ja jos olet niin tajuton, ettet tiedä missä kaikissa asennoissa se on mahdollista, niin voin kertoa että lähes kaikissa asennoissa, ehkä  se lähäri on vaikein. Ja nyt olet muuttanut klitoriksen "hinkkaamisen" hyväilyksi. No ainakin edistyt..

Olet sinä härski mies.

Miten se onnistuu helposti takaa päin naidessa, kun ainakaan mulla ei ole ranteessa palloniveltä. Sun miehelläsi ehkä on.

Vierailija
153/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että tällä aggressiivisella naisella on jotain penistä vastaan, kun hän puhuu että nainen ottaa oman orgasminsa. Mulle yhdyntä ja seksi yleensäkin on yhteistä toimintaa yhteisillä tavoitteilla: molemmilla orgasmit sen tuloksena. Mies "ottaa oman orgasminsa" oli ennen vanhaan yleistä: mies otti oman nautintonsa ja nainen jäi ilman.

Minusta on käsittämätöntä, että tätä esineellistä suhtautumista seksikumppaniin pidetään naisen toteuttamana jotenkin oikeana ja hyvänä asenteena.

Kuka tässä on aggressiivinen ja penistä vastaan? En ainakaan mä vaan edelleen kuulutan sen perään, että jokainen nainen on erilainen. Joku ylimielinen ja itseriittoinen Pate ei määritä sitä mitä naiset saa haluta ja mitä ei. Paskat tuo mitään naisia kunnioita ja ymmärrä naisten olevan erilaisia koska jankuttaa noita juttujaan ketjusta toiseen vuosien ajan. Oikeasti hänen juttuihinsa on moni todella kyllästynyt. 

Vierailija
154/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan mieluummin orgasmin kasvotusten kuin että mies on haudannut kasvonsa sukuelimeeni. Kyllästyi

Vai kokenut nainen..

Kukaan nainen ei kirjoita, ettö on todettu tutkimuksissa! Oikeassa elämässä, eli pilussa ne asiat kokemustuvat, ei tuttkimuksissa tai kirjoissa.   Jos ei tule orgasmia niin ei, vaikka kirjassa lukis mitä.

Ja mitä ihmeen aurauskulmaa täällä kirjoitellaan "eräs mies" kertoi.."tuntuu todelta" - siis miehestä. Naisissa ei ole puute, vaan miesten taidoissa ja tioidoissa.

Vierailija
155/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mieshän sen tietää miltä naisen orgasmit tuntuu.

Vierailija
156/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihanaa vääntää joka ikinen asia miehet vastaan naiset. Haet riitaa ihan joka kommentissasi.

No kerro sinä sitten naisena, miltä naisen orgasmi tuntuu. 

Vierailija
157/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mixed seko on nyt kirjoittanut.. aivan päätöntä.

Kuka? Mikä viesti? Etkö osaa lainata?

Vierailija
158/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihanaa vääntää joka ikinen asia miehet vastaan naiset. Haet riitaa ihan joka kommentissasi.

No kerro sinä sitten naisena, miltä naisen orgasmi tuntuu. 

Sä tollo luulet, että tässä kirjoittaa vain yksi nainen. Mä en kirjoittanut tuota kommenttia. Mä olen se joka yrittää takoa Paten kovaan kalloon, että naiset ovat erilaisia eikä hän päätä siitä mistä kukin tykkää.

Mutta olen samaa mieltä kuin tuo toinen kirjoittaja, että jotkut miehet kuvittelee tietävänsä miltä naisen orgasmit tuntuu. Jotkut miehet myös kuvittelee tietävänsä miten kaikki naiset saa orgasmin eikä ole mitään merkitystä sillä mitä nainen itse haluaa ja tuntee. Ei mene millään jakeluun, että nuo ovat asioita joista miehet ei päätä ja tiedä totuutta. Naiset tietää nämä asiat itse. Naiset itse päättää mikä on heille parasta seksissä. Tämä ei vain uppoa joidenkin paksuun kalloon.

Vierailija
159/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai kokenut nainen..

Kukaan nainen ei kirjoita, ettö on todettu tutkimuksissa! Oikeassa elämässä, eli pilussa ne asiat kokemustuvat, ei tuttkimuksissa tai kirjoissa.   Jos ei tule orgasmia niin ei, vaikka kirjassa lukis mitä.

Olen sen verran kokenut nainen, että aikoinaan 16-vuotiaana 70-luvulla kirjoitin radion "Sukupuolielämän kirjelaatikko"-ohjelmaan kysellen asiantuntijoilta siellä, miksi en saa orgasmia. Takana vastentahtoinen neitsyyden menetys 14-vuotiaana kuplavolkkarin takapenkillä kaksi kertaa tansseissa tavatun 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Selvää, että se vaikutti orgasmikykyyni ja suhtautumiseeni seksiin. Itse en sitä silloin täysin tajunnut.

Orgasmi-kysymyksestä tuli minulle ongelma, koska 70-luvulla naisten piti olla seksuaalisesti vapautuneita. No, minä en ollut.

Siitä elämä sitten jatkui, parantava ja hoitava seurustelusuhde samanikäisen pojan kanssa 17-vuotiaana ja se eka orgasmikin suuseksissä. Avioliitossa vuosia myöhemmin paljon suuseksiä, mutta yhdyntäorgasmia oli edelleen vaikea saada. Lopulta aloin niitä saada, mutta ne liittyivät yleensä suureen tunnekuohuun ja rakkauden tuntemuksiin. Joillekin naisille yhdynnässä orgasmin saaminen on helppoa ilman sitä tunnekuohuakin, sen käsityksen olen saanut.

Kirjoitin "tutkimuksissa", koska täällä on vain sana sanaa vastaan, jokainen kertoo omista kokemuksistaan, mutta niillä ei siksi juuri ole suurta todistusvoimaa välttämättä. Ja tuo klitoriksen suuruus ja ulottuvuus on aika uutta tietoa, monet ovat luulleet, että se on vain se pieni kieli siellä vulvan ylälaidassa.

Aurauskulma-asian sanoi joku mies netissä, ja oman kokemukseni mukaan sillä on merkitystä, missä kulmassa penis vaginaan työntyy ja siellä liikkuu. Tää mies oli varmaan löytänyt g-pisteen.

Seksistä nauttiminen paranee iän myötä ainakin mulla, ja synnyttäminen avasi myös psyykeä. Edelleen puhuisin seksissä siitä antautumisen psyykkisestä merkityksestä. Se on jotain muuta kuin "paneminen".

Sulle vielä, joka kommentoit noin kiihtyneeseen sävyyn: koeta rauhoittua, verenpaineesi nousee turhaan.

Vierailija
160/266 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla naisilla jotka ei saa orgasmia ole taustalla jotakin traumaa. Tuntuu, että moni luulee tuotakin.