Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihdoinkin sain orgasmin vakipanon kanssa!

Vierailija
15.04.2025 |

Tilanne siis se, että kun olin yksin niin saan helposti orgasmin. Ihan vain vaikka sormilla klitorista hieromalla, nykyään käytän joskus lelujakin. Miesten seurassa on kuitenkin vaikeuksia asian suhteen ja tätä ennen olen kaksi kertaa saanut orgasmin erään miehen kanssa. Nautin kuitenkin seksistä ja haluan sitä. Vaikka en saakaan orgasmia niin penis pillussa sisällä tuntuu niin hyvältä ja auttaa panetukseen. 

Moni mies on saanut mut kyllä lähelle orgasmia, mutta jotenkin aika jännitän kai sitä tilannetta enkä pääse ns. rajan yli. Vakipanon kanssa nautin erittäin paljon seksistä ja hän on sormillaan löytänyt mun sisältä ilmeisesti g-pisteen. Myös hänen kullinsa tuntuu paremmalta mun sisällä kuin kenenkään muun aikaisemmin.

Kolme viikkoa sitten käytin pientä klitorisvibraa kun vakipano pani mua takaapäin, mutta olin laittanu liikaa liukuvoidetta ja vibra lipsui pois klitorikselta ja oli vaikea pitää sitä sormilla. Lopulta turhauduin ja heitin sivuun koko vibran ja keskityin vain nauttimaan panosta.

No eilen tavattiin vakipanon kanssa taas ja hyvältä tuntui taas. Kun mies pani mua takaapäin, niin otin tuon vibran uudestaan käyttöön ja laitoin kärkeen vain vähän liukuvoidetta. Oman haasteensa tuo toki sekin, että miehen pannessa mäkin liikun ja pitää yrittää pitää vibra oikeassa kohdassa. Olin kyllä muutamaan kertaan lähellä, mutta sitten lisäsin tehoa vibraan ja lopulta sain orgasmin! Vihdoinkin! Ikää kuitenkin yli 40v ja vasta kolmas orgasmin toisen ihmisen läsnäollessa...

Olen siis tosiaan aina nauttinut kyllä seksistä enkä ole jaksanut stressata sillä, että en saa miesten kanssa orgasmia. Olen vain nauttinut siitä mitä saan. Olin kuitenkin 10 vuoden parisuhteessa, mutta en koskaan tämän miehen kanssa saanut orgasmia vaikka seksistä hänen kanssaan nautinkin paljon. Viime aikoina on toki välillä ärsyttänyt ja jopa turhauttanut, että miksi olen näin viallinen. Tullut paha mieli esim. tämän palstan kirjoituksista kun toiset saa helposti ja sitten osa kirjoittaa, että ei huolisi naista joka ei saa orgasmia. Joo tosi kiva juttu. 

Mitään takeitahan ei ole siitä, että seuraavilla kerroilla saisin orgasmin, mutta ehkä se olisi nyt helpompaa kun ns. jää murrettu? 

Ja ei, mulla ei ole mitään traumoja mikä tämän olisi aiheuttanut joten ei tarvitse alkaa sellaisesta vänkyttämään. Naiset ei vain kaikki saa helposti orgasmia. Jotkut saa yksin kuten mä. Jotkut ei saa edes yksin. Joillakin orgasmi vaatii työtä, mutta pystyy silti saamaan lähes aina toisen ihmisen kanssa. Jotkut taas saa helposti ja jotkut useita orgasmeja. Naiset on erilaisia eikä pitäisi halveksua tämän erilaisuuden vuoksi. 

En ole koskaan ymmärtänyt sitä ajatusta, että ei kannata edes harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. No anteeksi nyt vain, mutta mä nautin silti seksistä ja haluan sitä. Himoitsen tätä vakipanoa ja haluan tuntea hänen kosketuksensa ja kullinsa. En voisi kuvitella eläväni ilman seksiä. Mikään lelu eikä itsetyydytys ei korvaa miehen kosketusta ja hänen kulliaan sisällä pillussa. Aito kulli on ihan eri asia kuin joku lelu.

Ja ei, en ole mies vaan yli 40v nainen. Sekin tässä palstassa ärsyttää kun jotkut kuvittelee, että naiset ei voisi kirjoittaa suorasukaisesti seksistä. Tuollaisia kuvitteleva ei oikeasti tiedä naisista mitään. Kuvittelee kaikkien naisten olevan kilttejä siveyden sipuleita jotka ei seksistä puhu.  

Kommentit (266)

Vierailija
201/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos 45 vee mies tulis tänne ja kirjoittaisi saman kuin AP? Miehelle epänormaalia ja naiselle ihan normia, eikö se kenenkään päässä soita kelloja.

Se nyt on ihan tosiasia, että miehille orgasmin saaminen on helpompaa kuin monelle naiselle. Miten tällaista asiaa ei aikuiset ihmiset vielä nykypäivänäkään ymmärrä? Jotkut naiset saa helposti monella eri tapaa. Jotkut saa yhdynnässä, jotkut sormilla, jotkut suuseksillä, jotkut leluilla. Jotkut ei saa toisen seurassa lainkaan, mutta saavat yksin. Jotkut ei saa edes yksin. 

https://www.terve.fi/artikkelit/10-faktaa-naisen-orgasmi-on-pitka-ja-ma…

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00395

https://riinakatainen.fi/orgasmin-saamisen-vaikeus/

Vierailija
202/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi se yhdyntä on normi? Sehän on karkeasti puolelle väestöstä se orgasmin tuoja, eli miehille. Miksei normaali ole orgasmi naiselle, ja jos nainen sitten olis armollinen saisi mieskin sitten panna. Asiat ovat aina ajateltavissa toisinkin päin!

Ihan naisen oma ongelma ja valinta olla sellaisen miehen kanssa joka ei hoida naiselle orgasmia tavalla tai toisella. Vaimoni ollut alusta lähtien niin vaativa, ettei ole suostunut jäämään ilman. Toki minustakin naisen orgasmin kokeminen on parasta seksissä, vasta silloin omakin tuleminen tuntuu tulemisen arvoiselta. Eli meillä ollut yhteinen tavoite. Minun ollut vaikea nauttia seksistä, jos vaimo on jäänyt jostain syystä ilman orgasmia. T

Todella idioottimaista laittaa miesten syyksi jos nainen ei saa orgasmia. Herää todellisuuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi se yhdyntä on normi? Sehän on karkeasti puolelle väestöstä se orgasmin tuoja, eli miehille. Miksei normaali ole orgasmi naiselle, ja jos nainen sitten olis armollinen saisi mieskin sitten panna. Asiat ovat aina ajateltavissa toisinkin päin!

Ihan naisen oma ongelma ja valinta olla sellaisen miehen kanssa joka ei hoida naiselle orgasmia tavalla tai toisella. Vaimoni ollut alusta lähtien niin vaativa, ettei ole suostunut jäämään ilman. Toki minustakin naisen orgasmin kokeminen on parasta seksissä, vasta silloin omakin tuleminen tuntuu tulemisen arvoiselta. Eli meillä ollut yhteinen tavoite. Minun ollut vaikea nauttia seksistä, jos

No Pate on Pate ja aina oikeassa.

Vierailija
204/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas miten pihalla on porukka täällä! Täällä pitää ajatella kuten muutkin ja kuten aina ennenkin ajteltu. Mitään uutta ei saa jatella eikä tehdäkkään.

ies haluaa panna jasen pitää saada tehdä niin. Mies saa myös käydä vieraissa, koska sekin on normaalia.

Irto panoja myös miehille, mutta naisille ei missään tapauksessa.

Näillä tässä pahkakulttuurin kehdossa mennään...

Jos poikkeat säännöistä olet hullu.

Vierailija
205/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt näköjään väännetty vaikka mitä. 

Nyt mä ketjun ap vastaan muutamaan asiaan. 

Ensinnäkin kerroin jo aloituksessa, että mulla ei ole taustalla mitään traumaa. Kyse on siitä, että en ehkä rentoudu tarpeeksi, että pystyisin laukeamaan. Jännitän toisen seuraa vaikka kyse olisi kuinka tutusta ja turvallisesta ihmisestä jonka seurasta ja seksistä hänen kanssaan nautin. 

Ei, kyse ei ollut mun ensimmäisestä orgasmista. Mä en tiedä montako orgasmia olen elämäni aikana saanut koska mä saan helposti kun tyydytän itseäni ja olen yksin. Mä saan myös pieniä orgasmeja unissani kun näen oikein kiihkeää unta ja siihen pieneen orgasmiin herään. 

Ei, kyse ei ollut mun ensimmäisestä orgasmista toisen ihmisen kanssa vaan olen aiemmin saanut kaksi kertaa orgasmin toisen miehen kanssa.

Mä nautin seksistä ja haluan sitä. En ole kokenut orgasmittomuutta ongelmaksi enkä ole jaksanut stressata asialla. Ei ole kyse siitä etteikö miehet olisi yrittäneet saada mua laukeamaan. Tämä nykyinen vakipano on tehnyt paljon sen eteen, että laukeaisin, mutta koska vika on mun korvien välissä niin ei siinä auta kaiken maailman konstit. Ei ole vika miehissä. Tämä miehen kanssa nautin seksistä enemmän kuin kenenkään muun kanssa. Meillä on hyvää seksiä ja luotan mieheen. Nautin siitä kun mies himoitsee mua, koskettaa, suutelee ja panee.

Mulle seksissä on erittäin tärkeää yhdyntä. Mä haluan sitä, mä haluan tuntea kullin sisälläni. Vaikka en saa orgasmia, niin kunnon pano poistaa panetuksen tunteen. Mikään lelu ei korvaa aitoa kullia. Jos mies väkisin yrittää ensin saada mut laukeamaan, niin se vain alkaa turhauttamaan. Ei orgasmi väkisin yrittämällä tule. Mulle tulee muutenkin jossakin vaiheessa tunne, että nyt saa sormettaminen ja/tai nuoleminen riittää koska haluan kullia. 

Ja ei, edelleenkään se miehen päällä oleminen ei ole asento joka saisi mun nauttimaan paljon. Ei vain toimi vaikka mitä tekisi. Mä nautin siitä kun mies on mun päällä, panee takaapäin tai sitten makaan selälläni pöydällä ja mies panee seisaaltaan. Pöydällä jos makaan, niin siinä miehen on helppo hieroa mun klitorista. Ja tuossa asennossa miehen kulli osuu hyvään kohtaan. 

Mun mielestä on kummallista joidenkin ajattelutapa, että nainen ei voisi nauttia yhdynnästä. Sekin on kummallista, että jotkut ei tajua, että seksiä voi haluta ja nauttia siitä vaikka ei saisi toisen kanssa orgasmia. En mä todellakaan haluaisi elää ilman seksiä miehen kanssa. Mikään itsetyydytys orgasmeineen ei korvaa sitä. Mä haluan tuntea sen kiihkon, himon ja kosketuksen. Mä haluan tuntuea kullin sisälläni.

Mä olen aikuinen nainen ja päätän ihan itse siitä mistä mä tykkään. En edelleenkään suostu ottamaan stressiä orgasmista koska mitä se hyödyttäisi? Voi olla, että seuraavalla kerralla saan orgasmin tai sitten en saa. En mä sitä ala etukäteen murehtimaan. 

Ap

Vierailija
206/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinäkään AP tajunnut mun kirjoituksiani. Ei ollut kyse sinusta, vaan yeleisesti ajattelutavasta. Sinäkin tyydyt siihen, sanojesi mukaan, ettet saa kuin joskus  tai sitten et.

Joku muu tai jotkut muut silti haluavat. Ja ei edes siitä ollut kyse. Ajatelkaa mitä luette.

Edelleen, miehen nautinto ja määräysvalta seksissä on se lähtökohta. MOT

Vierailija
207/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea lähtökohtahan asiaan on, että jos lasta yritetään, niin silloin se mies - nainen yhdyntä on normaali. Mutta tavallisessa seksissä ei todellakaan yritetää lasta, vaan saada nautintoa. Mutta tässä tulee se epätasa-arvo. Mies haluaa panna, koska sitä himoitsee, ja jos mies on "kiltti" antaa naiselle sen orgasmin sitten tavalla tai toisella tai sitten ei yhtään mitään. Ja vielä päälle vielä sinkoaa jatteluaan, että sellaista naista ei edes halua, joka ei sillä naimisella saa.

Aika kuvottavaa.

Pidän aina huolen siitä, että naisystäväni saa orgasmin ennen minua. Tämä tarkoittaa käytännössä ennen varsinaista penetraatiota. Joskus harvoin hän on tullut toisen kerran yhdynnässä, mutta yleensä minä laukean ennen kuin hän ehtii tulla toisen kerran. 

Vierailija
208/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään AP tajunnut mun kirjoituksiani. Ei ollut kyse sinusta, vaan yeleisesti ajattelutavasta. Sinäkin tyydyt siihen, sanojesi mukaan, ettet saa kuin joskus  tai sitten et.

Joku muu tai jotkut muut silti haluavat. Ja ei edes siitä ollut kyse. Ajatelkaa mitä luette.

Ihan on naisesta itsestä kiinni haluaako alistua miehen määräysvaltaan vaiko ei. Miehellä ei lähtökohtaisesti ole mitään eritystä määräysvaltaa, eikä sitä ole hänelle kukaan valtuuttanut, jos nainen ei sitä hänelle itse suo. Oma valinta, jos antaa miehen dominoida ja jää itse vaille tyydytystä. Jos mies ei kestä naisen vaatimuksia, niin luiskaan. Ei siinä mitään häviä. 

Vierailija
209/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Lopeta jo nyt. Mä vastasin monen tässä ketjussa esille tuomaan asiaan. Mun ketju ja mä saan tähän vastata omia tuntemuksia. Sä et siitä määrää. 

Mä en tyydy yhtään mihinkään. Mä tiedän oman rajoitteeni enkä jaksa stressata sitä. Stressaaminen ei auttaisi asiaa yhtään. Silti haluan seksiä ja haluan saada nautintoa. Yhdenkään miehen mieliksi en seksiin suostu vaan kyllä mä haluan sitä ihan itse. 

Sä tässä yrität nyt laittaa sanoja mun näppikselle ja määrätä mun ajatuksia. 

Ap

Vierailija
210/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan on naisesta itsestä kiinni haluaako alistua miehen määräysvaltaan vaiko ei. Miehellä ei lähtökohtaisesti ole mitään eritystä määräysvaltaa, eikä sitä ole hänelle kukaan valtuuttanut, jos nainen ei sitä hänelle itse suo. Oma valinta, jos antaa miehen dominoida ja jää itse vaille tyydytystä. Jos mies ei kestä naisen vaatimuksia, niin luiskaan. Ei siinä mitään häviä. 

Ei luoja. 

Mua ei kukaan mies määrää vaan mä ITSE haluan seksiä. Ei ole miesten vika, että mulla vaikeuksia orgasmin kanssa. Kyllä on yritystä ollut paljonkin ja miehet ovat halunneet mun saavan orgasmin. Vika on MUN korvien välissä. Koita nyt aikuinen ihminen tajuta tämä. Todella lapsellisesta ja suorastaan idioottimaista tuollainen ajattelu, että vain miehissä vika. Todella vinoutunut ajattelutapa syyttää miehiä kaikesta. 

Ap

Vierailija
211/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mikä tässä ketjussa luki jossakin kohtaa oli, että orgasmi tarvitaan raskautumiseen. Niin miehen laukeaminen ja siemensyöksy tarvitaan. Nainen tulee kyllä raskaaksi vaikka ei saisi orgasmia. Ensimmäinen raskaus sai alkunsa tokasta kierrosta ja lapsi on jo aikuinen. Toinen raskaus sai alkunsa ekasta kierrosta, mutta päättyi keskenmenoon. Orgasmia en saanut noilla yrityskerroilla. 

Ap

Vierailija
212/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jankuttaa noita juttujaan ketjusta toiseen vuosien ajan. Oikeasti hänen juttuihinsa on moni todella kyllästynyt. 

Miten voit sen tietää, kuka mitäkin kirjoittaa? Itse opetan työkseni tekstianalyysiä, enkä pysty päättelemään kovinkaan usein, mitä kukin kirjoittaja on ketjuun aiemmin laittanut. Miten sinä päätteket sen ja luuletko olevasi oikeassa päätelmissäsi?

Pate ihan itse tuo esille olevansa Pate. 

Mutta siis tällä sivustolla vuodesta toiseen niin kuin kirjoittaja väittää? Olen käynyt täällä vuosien ajan, mutta en muista "Patea" nähneeni.

Vierailija
213/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP hyvä: en puhu edelleenkään sinusta, ihan yleisistä olettamuksista ja tavoista. Miksi aina otetaan henk. koht kaikki sanomiset; eihän otsikko määrittele mitä sanotaan, kuin vain osin!

Miksi käsket sinua lopettamaan, enhän minäkään sinua.

Vierailija
214/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mikä tässä ketjussa luki jossakin kohtaa oli, että orgasmi tarvitaan raskautumiseen. Niin miehen laukeaminen ja siemensyöksy tarvitaan. Nainen tulee kyllä raskaaksi vaikka ei saisi orgasmia. Ensimmäinen raskaus sai alkunsa tokasta kierrosta ja lapsi on jo aikuinen. Toinen raskaus sai alkunsa ekasta kierrosta, mutta päättyi keskenmenoon. Orgasmia en saanut noilla yrityskerroilla. 

Ap

En sanonut, että orgasmi olisi välttämätöntä hedelmöittymiselle. Mutta se edistää hedelmöittymistä, kyse on orgasmin tuottamasta lihasten liikkeestä kohti kohtua.  Mutta ihmissuku olisi jo sammunut, jos hedelmöittyminen edellyttäisi naisen orgasmia. :)

Vierailija
215/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ap nyt on saanut eka orgasmin miehen kanssa, sitä voi seurata muitakin positiivisia muutoksia, esim. jossain vaiheessa se täällä kiistelty yhdyntäorgasmikin. Hermoradat alkaa toimia. Ihmisen seksuaalisuus kehittyy iän myötä. t. nainen 69 v

Vierailija
216/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP hyvä: en puhu edelleenkään sinusta, ihan yleisistä olettamuksista ja tavoista. Miksi aina otetaan henk. koht kaikki sanomiset; eihän otsikko määrittele mitä sanotaan, kuin vain osin!

Miksi käsket sinua lopettamaan, enhän minäkään sinua.

Kyllä sä tulit mulle soittamaan suutasi. Tämä on mun ketju ja mä saan kertoa tässä omia tuntemuksia ja ajatuksia. Sä väitit mun vain tyytyvän jne. Et edes muista mitä kirjoitat toisille.

Ap

Vierailija
217/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamisista; naiset eivät arvosta omaa orgasmiaan, naisten tapaan...miehen saaminen on tärkeää, oma ei. Ja tämä juntattu tajuntaan, onneksi ei kaikkien.

Minä esimerkiski vaadin ( ja tähän nyt toki tartutaan,) itselleni orgasmeja, ja sillä selvä. Saahan mieskin niin vaatia, ja saakin! Se on tasa-arvoista seksiä, ja kumpikin saa miten haluaa ja saa saada.

En ole mikää piipittäjä.

Vierailija
218/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ap nyt on saanut eka orgasmin miehen kanssa, sitä voi seurata muitakin positiivisia muutoksia, esim. jossain vaiheessa se täällä kiistelty yhdyntäorgasmikin. Hermoradat alkaa toimia. Ihmisen seksuaalisuus kehittyy iän myötä. t. nainen 69 v

Edelleenkään tämä ei ollut ensimmäisen orgasmi miehen kanssa. Tämä oli kolmas orgasmi. Kaksi muuta tapahtunut vuosia aiemmin toisen miehen kanssa. Hänenkin kanssaan seksiä oli useita kertoja ja mies halusi mun nauttivan, mutta vain kaksi kertaa laukesin.

Yhdyntäorgasmi ei ole kaikille koskaan mahdollinen. Tämä pitäisi jo ihmisten tajuta. Tuntuu olevan pakkomielle teille joillekin tuo asia.

Ap

Vierailija
219/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saamisista; naiset eivät arvosta omaa orgasmiaan, naisten tapaan...miehen saaminen on tärkeää, oma ei. Ja tämä juntattu tajuntaan, onneksi ei kaikkien.

Minä esimerkiski vaadin ( ja tähän nyt toki tartutaan,) itselleni orgasmeja, ja sillä selvä. Saahan mieskin niin vaatia, ja saakin! Se on tasa-arvoista seksiä, ja kumpikin saa miten haluaa ja saa saada.

En ole mikää piipittäjä.

Lopeta jo. 

Etkö osaa lukea. Orgasmi EI TULE VÄKISIN YRITTÄMÄLLÄ. Jos väkisin yritetään ja yritetään, niin se vain turhauttaa. Mä nautin kuitenkin seksistä ja haluan sitä. Jos en nauttisi seksistä, niin en mä siihen suostuisi kenenkään kanssa. Mä en ala vaatimaan itselleni orgasmeja koska tiedän kuinka vaikeaa sellaisen saaminen mulle on toisen ihmisen seurassa enkä mä halua seksissä turhautua kun toinen yrittää väkisin saada laukeamaan. Seksi on nauttimista eikä väkisin yrittämistä. Seksi on silti tasa-arvoista mulle. Mulle ei ole ongelma orgasmin saamattomuus, mutta sulle se tuntuu olevan ongelma jos muut ei ole samanlaisia kuin sä.

Mua tympii tuo sun itsekeskeinen ajattelu kun et näytä hyväksyvän meitä toisin ajattelevia. Etkä myöskään hyväksy sitä, että tässä kerrotaan omia kokemuksia ja tuntemuksia koska ne eivät vastaa sun kokemuksia ja ajatuksia. 

Ap

Vierailija
220/266 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luoja. 

Mua ei kukaan mies määrää v

Missä täällä joku idiootti miehiä syyttää ja mistä? Täällä puhuttu nyt yleisellä tavalla siitä, mitä yleiset normit ja ajattelu on. Ja jos jotain miestä voikin syyttää, niin juu useitakin, esim, just heitä, jotka määrittelevät naisen arvon sen mukaan, miten orgasminsa saavat tai eivät saa. Jos sinusta mihissä yleisesti tai edes yksilöissä ei ole mitään moitittavaa, niin ok, olet omaksnut kaiken mitä sulta odotettukkin.