Vihdoinkin sain orgasmin vakipanon kanssa!
Tilanne siis se, että kun olin yksin niin saan helposti orgasmin. Ihan vain vaikka sormilla klitorista hieromalla, nykyään käytän joskus lelujakin. Miesten seurassa on kuitenkin vaikeuksia asian suhteen ja tätä ennen olen kaksi kertaa saanut orgasmin erään miehen kanssa. Nautin kuitenkin seksistä ja haluan sitä. Vaikka en saakaan orgasmia niin penis pillussa sisällä tuntuu niin hyvältä ja auttaa panetukseen.
Moni mies on saanut mut kyllä lähelle orgasmia, mutta jotenkin aika jännitän kai sitä tilannetta enkä pääse ns. rajan yli. Vakipanon kanssa nautin erittäin paljon seksistä ja hän on sormillaan löytänyt mun sisältä ilmeisesti g-pisteen. Myös hänen kullinsa tuntuu paremmalta mun sisällä kuin kenenkään muun aikaisemmin.
Kolme viikkoa sitten käytin pientä klitorisvibraa kun vakipano pani mua takaapäin, mutta olin laittanu liikaa liukuvoidetta ja vibra lipsui pois klitorikselta ja oli vaikea pitää sitä sormilla. Lopulta turhauduin ja heitin sivuun koko vibran ja keskityin vain nauttimaan panosta.
No eilen tavattiin vakipanon kanssa taas ja hyvältä tuntui taas. Kun mies pani mua takaapäin, niin otin tuon vibran uudestaan käyttöön ja laitoin kärkeen vain vähän liukuvoidetta. Oman haasteensa tuo toki sekin, että miehen pannessa mäkin liikun ja pitää yrittää pitää vibra oikeassa kohdassa. Olin kyllä muutamaan kertaan lähellä, mutta sitten lisäsin tehoa vibraan ja lopulta sain orgasmin! Vihdoinkin! Ikää kuitenkin yli 40v ja vasta kolmas orgasmin toisen ihmisen läsnäollessa...
Olen siis tosiaan aina nauttinut kyllä seksistä enkä ole jaksanut stressata sillä, että en saa miesten kanssa orgasmia. Olen vain nauttinut siitä mitä saan. Olin kuitenkin 10 vuoden parisuhteessa, mutta en koskaan tämän miehen kanssa saanut orgasmia vaikka seksistä hänen kanssaan nautinkin paljon. Viime aikoina on toki välillä ärsyttänyt ja jopa turhauttanut, että miksi olen näin viallinen. Tullut paha mieli esim. tämän palstan kirjoituksista kun toiset saa helposti ja sitten osa kirjoittaa, että ei huolisi naista joka ei saa orgasmia. Joo tosi kiva juttu.
Mitään takeitahan ei ole siitä, että seuraavilla kerroilla saisin orgasmin, mutta ehkä se olisi nyt helpompaa kun ns. jää murrettu?
Ja ei, mulla ei ole mitään traumoja mikä tämän olisi aiheuttanut joten ei tarvitse alkaa sellaisesta vänkyttämään. Naiset ei vain kaikki saa helposti orgasmia. Jotkut saa yksin kuten mä. Jotkut ei saa edes yksin. Joillakin orgasmi vaatii työtä, mutta pystyy silti saamaan lähes aina toisen ihmisen kanssa. Jotkut taas saa helposti ja jotkut useita orgasmeja. Naiset on erilaisia eikä pitäisi halveksua tämän erilaisuuden vuoksi.
En ole koskaan ymmärtänyt sitä ajatusta, että ei kannata edes harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. No anteeksi nyt vain, mutta mä nautin silti seksistä ja haluan sitä. Himoitsen tätä vakipanoa ja haluan tuntea hänen kosketuksensa ja kullinsa. En voisi kuvitella eläväni ilman seksiä. Mikään lelu eikä itsetyydytys ei korvaa miehen kosketusta ja hänen kulliaan sisällä pillussa. Aito kulli on ihan eri asia kuin joku lelu.
Ja ei, en ole mies vaan yli 40v nainen. Sekin tässä palstassa ärsyttää kun jotkut kuvittelee, että naiset ei voisi kirjoittaa suorasukaisesti seksistä. Tuollaisia kuvitteleva ei oikeasti tiedä naisista mitään. Kuvittelee kaikkien naisten olevan kilttejä siveyden sipuleita jotka ei seksistä puhu.
Kommentit (266)
Varmaan ei ollut edes Paten kirjoituksia nuo ekat. Se on se ennustaja hiekkakulli, joka haluaa olla paskiaianen varsinkin naisille, ja sille Patelle.
Sillä on ongelmia oman naisen tai sen puutteen kanssa, pikkukulli kun on. Haaveilee jostain naisen orgasmista hänen ja vain hänen pikkukullillaaan. No kun ei voi muuta sanoa kuin terapiaan vaan. Mikropeniksetkin voivat oikealla asenteella tyydyttää naisen, ja tapoja on monia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta paskanjauhamista taas. Ehdotin van ap:lle, että kokeilee itse päällä ollessa ottaa orgasmin miehen kalun avullla klittaa hieromassa. Niin ilmeisesti KH otti herneen nenään, kun oli taaskin kullin tuottamasta orgasmista kyse. Fakta kumminkin on, että naisen pitää olla myös itse aktiivinen jos meinaa saada yhdynnässä. Pitäisi osata ottaa orgasmin miehen avustuksella. Yksin ei onnistu, joten miehen pitää viedä rajalle jotta nainen pystyy ottamaan itseään liikuttamalla ja tai pillunlihaksia jännittämällä. Naisen orgasmin saanti on mitä suurimmassa määrin molempien yhteistyötä, oli orgasmi saatu miten hyvänsä. Jos ei osaa, niin pitää harjoitella.
Eikä vinkkini ollut tarkoitettu pelkästään ap:lle vaan ylipäätään naisille, jos olisi jollekin apua. Kh saa minun puolestaan tehdä mitä lystää, kunhan ei aina soita suutaan ja edusta "kaikkia" naisia.
Pate.
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
Pate
Vierailija kirjoitti:
Lisätään vielä Patelle sen verran, että on naisia jotka eivät tule koskaan saamaan yhdynnässä orgasmia vaikka mitä tekisi. Tämä on ihan fakta ja Paten kannattaisi tämä tajuta. Se mikä toimii sun vaimolla, ei toimi kaikilla. Siinä toinen asia joka pitäisi tajuta. Jokainen nainen päättää ihan itse miten asiat hoitaa eikä joku Pate siitä määrää.
Ihmeellinen pakkomielle sulla, että jokaisen naisen pitäisi saada orgasmi pelkällä yhdynnällä. Kun normaali ihminen tajuaa kyllä, että se ei vain ole kaikille mahdollista. Seksistä voi silti nauttia ja saaad orgasminsa suuseksissä, sormien avulla ja miten kukin. Ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa tapaa. Kun fakta yksinkertaisesti on se, että jotkut naiset tarvitsee kosketuksen klitoriksen näkyvään osaan, että saavat orgasmin. Naiset ovat erilaisia ja tämä pitäisi Paten tajuta, mutta ei näytä menevän jakeluun.
Ja ei, en edelleenkään ole KH. Mua ärsyttää tuo Paten ylim
No eihän Paten vaimo ole saanu orkkua yhdynnässä sitten 2000-luvun alkuvuosien. Pate vaan haluaa muistella menneitä. Nykyään se on vaan pelkkä pillunnuolija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätään vielä Patelle sen verran, että on naisia jotka eivät tule koskaan saamaan yhdynnässä orgasmia vaikka mitä tekisi. Tämä on ihan fakta ja Paten kannattaisi tämä tajuta. Se mikä toimii sun vaimolla, ei toimi kaikilla. Siinä toinen asia joka pitäisi tajuta. Jokainen nainen päättää ihan itse miten asiat hoitaa eikä joku Pate siitä määrää.
Ihmeellinen pakkomielle sulla, että jokaisen naisen pitäisi saada orgasmi pelkällä yhdynnällä. Kun normaali ihminen tajuaa kyllä, että se ei vain ole kaikille mahdollista. Seksistä voi silti nauttia ja saaad orgasminsa suuseksissä, sormien avulla ja miten kukin. Ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa tapaa. Kun fakta yksinkertaisesti on se, että jotkut naiset tarvitsee kosketuksen klitoriksen näkyvään osaan, että saavat orgasmin. Naiset ovat erilaisia ja tämä pitäisi Paten tajuta, mutta ei näytä menevän jakeluun.
Ja ei, en e
Vässykkä piilohomo se oikeastaan on.
Vierailija kirjoitti:
Ap. ei tällä palstalla kukaan kuvittele mitään, orgasmi kuin orgasmi, kevät tulee ja upeat ilmat, rupea käymään ulkona liikkumassa ja kohdista energiasi johonkin muuhun, kuin tuohon loputtomaan orgasmin miettimiseen.
Anteeksi mitä? Mitä ihmettä sä oikein selität? Mä en ole missään kirjoittanut, että mietin loputtomasti orgasmia. Enkä todellakaan niin tee. Tuo oli ihan sun omaa oletusta nyt. Lisäksi mitä ihmettä käydä ulkona jne. Ei hyvää päivää. Mistä ihmeestä sä keksit sellaista, että en käy ulkona?! No kyllä käyn ja mulla on paljon asioita elämässä mihin kohdistaa energiani. Sä voisit nyt kyllä keskittyä omaan elämääsi etkä tehdä oletuksia toisista ihmisistä.
Mä en ole edes hetkeen kirjoittanut tähän ketjuun vaan muut ovat tässä pitäneet yllä jotakin ihmeellistä väittelyä, mutta sä alat mulle soittamaan suutasi. Häivy vaikka pihalle siitä.
Ap
Olen kuullut muilta naisilta, että he joilla on klitoris lähellä vaginaa niin he saavat helpommin orgasmeja, kun mies jyystää vehkeellään. Ja ihan looginen selitys. Mutta se ei välttämättä tarkoita, että nämä naiset olisivat sen innokkaampia seksiin kuin muut. Eiköhän se ole ihan sama, miten kukakin orgasminsa hankkii, jos sellaisen haluaa. N60
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut muilta naisilta, että he joilla on klitoris lähellä vaginaa niin he saavat helpommin orgasmeja, kun mies jyystää vehkeellään. Ja ihan looginen selitys. Mutta se ei välttämättä tarkoita, että nämä naiset olisivat sen innokkaampia seksiin kuin muut. Eiköhän se ole ihan sama, miten kukakin orgasminsa hankkii, jos sellaisen haluaa. N60
Mä ainakin olen innokas seksiin vaikka en ole orgasmeja saanut. Mulle ei itsetyydytys ja siinä saadut orgasmit korvaa seksiä osaavan miehen kanssa. Miehen kosketus, suudelmat, himo ja kiihkeä seksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen pakkomielle sulla, että jokaisen naisen pitäisi saada orgasmi pelkällä yhdynnällä. Kun normaali ihminen tajuaa kyllä, että se ei vain ole kaikille mahdollista. Seksistä voi silti nauttia ja saaad orgasminsa suuseksissä, sormien avulla ja miten kukin. Ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa tapaa. Kun fakta yksinkertaisesti on se, että jotkut naiset tarvitsee kosketuksen klitoriksen näkyvään osaan, että saavat orgasmin. Naiset ovat erilaisia ja tämä pitäisi Paten tajuta, mutta
Sen hanuriin kuulemma menee 14cm ympärysmittainen Jelly Jortikkakin aika helposti. Ja harjoittelutunteja takana 1500.
Katkeran suloista, miten joku voi olla noin kateellinen Paten hyvälle parisuhteelle. Toistaa samaa kuin rikkinäinen levy. Siinäkö koko elämä?
Vierailija kirjoitti:
Katkeran suloista, miten joku voi olla noin kateellinen Paten hyvälle parisuhteelle. Toistaa samaa kuin rikkinäinen levy. Siinäkö koko elämä?
Kateellinen jollekin vanhalle jankuttavalle runkkarille. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, en e
Ennenmmin pillunnuolija kuin tuo räksyttävä muiden haukkuja vässykkä hiekkapippeli.
Vierailija kirjoitti:
Eli sait itsetyydyttämällä samalla kun mies pani sinua. No jos tuo kelpaa miehelle, niin kaikki hyvin.
Itse en koskaan voisi seurustella naisen kanssa, jolle en pysty antamaan orgasmia.
Oon tän miehen kans kyllä samoilla linjoilla. Itse siis nainen ja nautin nimenomaan siitä, että mies saa minut laukeamaan. Ja siitä, että saan miehen laukeamaan. Tuohan on vastaava, kuin jos kiehnäisin itseäni miehen kylkeen ja mies vetäs käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sait itsetyydyttämällä samalla kun mies pani sinua. No jos tuo kelpaa miehelle, niin kaikki hyvin.
Itse en koskaan voisi seurustella naisen kanssa, jolle en pysty antamaan orgasmia.
Oon tän miehen kans kyllä samoilla linjoilla. Itse siis nainen ja nautin nimenomaan siitä, että mies saa minut laukeamaan. Ja siitä, että saan miehen laukeamaan. Tuohan on vastaava, kuin jos kiehnäisin itseäni miehen kylkeen ja mies vetäs käteen.
Oletko sä yhtä idioot ti kuin tuo aiemmin kirjoittanut mies? Ettekö osanneet lukea ap:n kirjoitusta? Ettekö tiedä sellaista tosiasiaa, että kaikki naiset eivät noin vain saa orgasmia? Mistä teitä idioot teja riittää??? Miksi ei voi vain olla iloinen ap:n puolesta kun hän itse selvästi on iloinen asiasta. Miksi pitää tulla kirjoittamaan tuollaisia typeryyksiä kuten te kaksi? Miksi ei voi vain olla sitten vaikka hiljaa? Mitä te saatte tuosta ap:n alentamisesta ja ilon pilaamisesta?
Tuo ap:n juttu ei todellakaan ollut sama asia kuin nainen kiehnaisi itseään miehen kylkeen ja mies vetäisi käteen. Pitää olla totaalisen tyhmä ihminen jos pitää noita samana asiana kuin mitä ap:lle tapahtui. VMP.
Onnittelut . Itsekin sain ekaa kertaa orgasmin uuden ihmisen kanssa vastikään. Kolmas mies elämässäni kenen kanssa saan yhdynnässä. Ei tarvittu mitään vibroja, g piste orgasmi. Ja sain kolmesti putkeen. Aivan mieletöntä
Evoluluution kannalta naisen orgasmi nimenomaan yhdynnässä on hyödyllinen hedelmöittymiselle, koska vagina kouristellessaan sysii siittiöitä kohti kohtua.
Siksi voisi ajatella, että orgasmi yhdynnässä olisi naisen alkuperäisissä keho-mieli -asetuksissa, ja vaikeus saada sitä yhdynnässä olisi häiriö normaalissa toiminnassa. Näin itsekin ajattelen.
Mies, joka täällä on kertonut päässeensä naisensa kanssa uusille tasoille, kun tämä saa yhdynnässä orgasmin, on mielestäni oikeilla jäljillä. On eri asia saada orgasmi kun mies lipsuttelee kielellä klitorista, kuin jos miehen herkin elin on syvällä sisälläsi. Se on näkymättömän tason kommunikaatiota peniksen ja vaginan kesken. Paljon informaatiota siirtyy tiedostamattomasti osapuolten välillä. Myös rakkautta, jos sitä on.
Itselläni on ollut nuorempana vaikeaa saada orgasmia yhdynnässä, taustalla lapsuuden seksuaalinen hyväksikäyttö, joka teki antautumisen vaikeaksi. Siitä on naisen kannalta perimmältään orgasmissa kysymys: antautumisesta, siitä, että nainen luopuu itsekontrollistaan ja antaa mennä!
Mielenkiintoista on, että FinnSex-tutkimuksen (2015) mukaan alle 40-vuotiailla naisilla on ollut 2000-luvulla lisääntyvässä määrin vaikeuksia kokea orgasmeja. Vähiten seksistä ovat nauttineet noin 20-vuotiaat naiset, joista vain joka kolmas sai tavallisesti orgasmin yhdynnöissään. Ennen 2000-lukua vastaava osuus oli tämän ikäluokan naisilla vielä puolet. Kaikista naisista orgasmin yhdynnässä saa 46 %.
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/
Vierailija kirjoitti:
Evoluluution kannalta naisen orgasmi nimenomaan yhdynnässä on hyödyllinen hedelmöittymiselle, koska vagina kouristellessaan sysii siittiöitä kohti kohtua.
Siksi voisi ajatella, että orgasmi yhdynnässä olisi naisen alkuperäisissä keho-mieli -asetuksissa, ja vaikeus saada sitä yhdynnässä olisi häiriö normaalissa toiminnassa. Näin itsekin ajattelen.
Mies, joka täällä on kertonut päässeensä naisensa kanssa uusille tasoille, kun tämä saa yhdynnässä orgasmin, on mielestäni oikeilla jäljillä. On eri asia saada orgasmi kun mies lipsuttelee kielellä klitorista, kuin jos miehen herkin elin on syvällä sisälläsi. Se on näkymättömän tason kommunikaatiota peniksen ja vaginan kesken. Paljon informaatiota siirtyy tiedostamattomasti osapuolten välillä. Myös rakkautta, jos sitä on.
Itselläni on ollut nuorempana vaikeaa saada orgasmia yhdynnässä, taustalla lapsuuden seksuaalinen hyväksikäyttö, joka teki antautumisen v
Tossa finsex jutussahan puhutaan monissa kohdin rakastelusta, ja siinähän orgasmin voi saada muullakin tavoin, kuin pelkällä yhdynnällä. Ja tuskin ne siittiöt tietävät millä konstin se orgasmi on tullut, ainakin itsellä supistelee pillu aina orgasmissa. Kyllä olis väestönkasvu tyrehtynyt, jos olis kiinni naiisten orgasmeista! Samoin ei raiskauksen uhrit olis tulleet raskaaksi.
Naisen orgasmi on aina hyvää tekevä naiselle, saa sen sitten miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ollut nuorempana vaikeaa saada orgasmia yhdynnässä, taustalla lapsuuden sek
Synnytyslääkäri Kia Lampi kertoo, että erilaisissa orgasmeissa aktivoituvat eri hermoradat, minkä vuoksi ne myös tuntuvat keskenään hieman erilaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ollut nuorempana vaikeaa saada orgasmia yhdynnässä, taustalla lapsuuden sek
Ja tuskin ne siittiöt tietävät millä konstin se orgasmi on tullut, ainakin itsellä supistelee pillu aina orgasmissa.
Joo, mutta jos orgasmi tulee miehen nuollessa, siittiöt tulevat hieman myöhässä, koska mies ei voi nuolla ja naida samaan aikaan. Eli jos mies naisen orgasmin jälkeen lopetettuaan nuolemisen siirtyy sisähommiin ja menee vaginaan, se ei enää supistele, jollei mies ole tosi liukas liikkeissään. :) Se heikentää myös miehen nautintoa, koska mies kokisi vaginan supistelut nautinnollisina. Mutta tällaista järjestelyä olen itsekin käyttänyt suuseksissä, vaikka se onkin hieman hankalaa ja vaillinaista.
Kaikkein hienointa on kuulema yhtäaikainen orgasmi, jossa puolisot sulautuu toisiinsa yhteisessä ekstaasissa. Itse en ole sitä vielä kokenut, mutta silti minulla ei ole tarvetta kieltää sen olemassaoloa tai merkitystä. Sellaisessa yhdynnässä osapuolet ovat hetken yhtä.
Ei kannata tuon ketjussa miehiä ärtyneesti kommentoineen naisen olla niin kiukkuinen yhdyntäorgasminsa puuttumisesta. Naisen seksuaalisuus kehittyy koko iän ja esim. raskaudet ja synnytykset kehittävät sitä. Ehkä aliarvioit seksin henkistä puolta? Ilman luottamusta on vaikea antautua "pohjiaan myöten".
Joo siis miehen nautinto edellä tässäkin, naisen pitäsis miehen nautinnon vuoksi saada pelkässä yhdynnässä, jottei miehen TARVITSE naiselle sitä orgasmia suoda muulla tapaa. Kyllä minun mies osaa panna ja samalla kosketella klitoristani, aivan helppoa. Ja lapsia saa kyllä ihan vaan tavis panolla tehtyä. Olen myös saanut ihan panollakin, ja vielä yhtäaikaa miehen kanssa. Kyllä siis tiedän mistä puhun. Mutta naiset ovat orgasmikuilussa, se on aivan tutkittu juttu.
Mene nussimaan sitä vanhaa kantturaasi ja jätä tämä palsta rauhaan.