Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihdoinkin sain orgasmin vakipanon kanssa!

Vierailija
15.04.2025 |

Tilanne siis se, että kun olin yksin niin saan helposti orgasmin. Ihan vain vaikka sormilla klitorista hieromalla, nykyään käytän joskus lelujakin. Miesten seurassa on kuitenkin vaikeuksia asian suhteen ja tätä ennen olen kaksi kertaa saanut orgasmin erään miehen kanssa. Nautin kuitenkin seksistä ja haluan sitä. Vaikka en saakaan orgasmia niin penis pillussa sisällä tuntuu niin hyvältä ja auttaa panetukseen. 

Moni mies on saanut mut kyllä lähelle orgasmia, mutta jotenkin aika jännitän kai sitä tilannetta enkä pääse ns. rajan yli. Vakipanon kanssa nautin erittäin paljon seksistä ja hän on sormillaan löytänyt mun sisältä ilmeisesti g-pisteen. Myös hänen kullinsa tuntuu paremmalta mun sisällä kuin kenenkään muun aikaisemmin.

Kolme viikkoa sitten käytin pientä klitorisvibraa kun vakipano pani mua takaapäin, mutta olin laittanu liikaa liukuvoidetta ja vibra lipsui pois klitorikselta ja oli vaikea pitää sitä sormilla. Lopulta turhauduin ja heitin sivuun koko vibran ja keskityin vain nauttimaan panosta.

No eilen tavattiin vakipanon kanssa taas ja hyvältä tuntui taas. Kun mies pani mua takaapäin, niin otin tuon vibran uudestaan käyttöön ja laitoin kärkeen vain vähän liukuvoidetta. Oman haasteensa tuo toki sekin, että miehen pannessa mäkin liikun ja pitää yrittää pitää vibra oikeassa kohdassa. Olin kyllä muutamaan kertaan lähellä, mutta sitten lisäsin tehoa vibraan ja lopulta sain orgasmin! Vihdoinkin! Ikää kuitenkin yli 40v ja vasta kolmas orgasmin toisen ihmisen läsnäollessa...

Olen siis tosiaan aina nauttinut kyllä seksistä enkä ole jaksanut stressata sillä, että en saa miesten kanssa orgasmia. Olen vain nauttinut siitä mitä saan. Olin kuitenkin 10 vuoden parisuhteessa, mutta en koskaan tämän miehen kanssa saanut orgasmia vaikka seksistä hänen kanssaan nautinkin paljon. Viime aikoina on toki välillä ärsyttänyt ja jopa turhauttanut, että miksi olen näin viallinen. Tullut paha mieli esim. tämän palstan kirjoituksista kun toiset saa helposti ja sitten osa kirjoittaa, että ei huolisi naista joka ei saa orgasmia. Joo tosi kiva juttu. 

Mitään takeitahan ei ole siitä, että seuraavilla kerroilla saisin orgasmin, mutta ehkä se olisi nyt helpompaa kun ns. jää murrettu? 

Ja ei, mulla ei ole mitään traumoja mikä tämän olisi aiheuttanut joten ei tarvitse alkaa sellaisesta vänkyttämään. Naiset ei vain kaikki saa helposti orgasmia. Jotkut saa yksin kuten mä. Jotkut ei saa edes yksin. Joillakin orgasmi vaatii työtä, mutta pystyy silti saamaan lähes aina toisen ihmisen kanssa. Jotkut taas saa helposti ja jotkut useita orgasmeja. Naiset on erilaisia eikä pitäisi halveksua tämän erilaisuuden vuoksi. 

En ole koskaan ymmärtänyt sitä ajatusta, että ei kannata edes harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. No anteeksi nyt vain, mutta mä nautin silti seksistä ja haluan sitä. Himoitsen tätä vakipanoa ja haluan tuntea hänen kosketuksensa ja kullinsa. En voisi kuvitella eläväni ilman seksiä. Mikään lelu eikä itsetyydytys ei korvaa miehen kosketusta ja hänen kulliaan sisällä pillussa. Aito kulli on ihan eri asia kuin joku lelu.

Ja ei, en ole mies vaan yli 40v nainen. Sekin tässä palstassa ärsyttää kun jotkut kuvittelee, että naiset ei voisi kirjoittaa suorasukaisesti seksistä. Tuollaisia kuvitteleva ei oikeasti tiedä naisista mitään. Kuvittelee kaikkien naisten olevan kilttejä siveyden sipuleita jotka ei seksistä puhu.  

Kommentit (266)

Vierailija
121/266 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis miehen nautinto edellä tässäkin, naisen pitäsis miehen nautinnon vuoksi saada pelkässä yhdynnässä, jottei miehen TARVITSE naiselle sitä orgasmia suoda muulla tapaa. Kyllä minun mies osaa panna ja samalla kosketella klitoristani, aivan helppoa. Ja lapsia saa kyllä ihan vaan tavis panolla tehtyä. Olen myös saanut ihan panollakin, ja vielä yhtäaikaa miehen kanssa. Kyllä siis tiedän mistä puhun. Mutta naiset ovat orgasmikuilussa, se on aivan tutkittu juttu.

Miksi olet niin kiukkuinen? Etkä ota vastaan mitään.

Vierailija
122/266 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis miehen nautinto edellä tässäkin, naisen pitäsis miehen nautinnon vuoksi saada pelkässä yhdynnässä, jottei miehen TARVITSE naiselle sitä orgasmia suoda muulla tapaa. Kyllä minun mies osaa panna ja samalla kosketella klitoristani, aivan helppoa. Ja lapsia saa kyllä ihan vaan tavis panolla tehtyä. Olen myös saanut ihan panollakin, ja vielä yhtäaikaa miehen kanssa. Kyllä siis tiedän mistä puhun. Mutta naiset ovat orgasmikuilussa, se on aivan tutkittu juttu.

Sä muuten lupasit jo aikoja sitten kertoa niitä miehelle helppoja asentoja, missä herkkunappulaa on helppo hieroa. Aika hiljaista on kyllä pidellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/266 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut hyvästä orgasmista !

Onko niin että takaapäin asento on sinulle se toimiva juttu sillä siinähän miehen kalu työntyy tosiaan syvälle vaginaan ja siten pillu saa parhaiten hyväilevää kiihotusta.

Takaapäin ei ole sen kummempi kuin muukaan, mutta jos mies ei sitä muuta hyväilyä itse anna,on se helpointa ja toiseksi paras asento tehdä itse.

Kyllä tämä mies hyväilee yhdynnän aikana. Me kuitenkin halutaan vaihdella asentoja. Mies myös välillä lopettaa panemisen kun on liian lähellä laukeamista ja nuolee sitten mua. 

Ap

Mikä juttu tääkin on? Naisethan tykkäävät spermasta, miksei vain voi antaa runsauden sarven hoitaa hommansa. Kyllähän terve mies oikeassa seurassa ainakin viidesti lastin toimittaa. 

Vierailija
124/266 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Pate on ihan ok. Ja uskon, että hänen kanssaan olisi hyvää seksiä.

Vierailija
125/266 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut hyvästä orgasmista !

Onko niin että takaapäin asento on sinulle se toimiva juttu sillä siinähän miehen kalu työntyy tosiaan syvälle vaginaan ja siten pillu saa parhaiten hyväilevää kiihotusta.

Takaapäin ei ole sen kummempi kuin muukaan, mutta jos mies ei sitä muuta hyväilyä itse anna,on se helpointa ja toiseksi paras asento tehdä itse.

Kyllä tämä mies hyväilee yhdynnän aikana. Me kuitenkin halutaan vaihdella asentoja. Mies myös välillä lopettaa panemisen kun on liian lähellä laukeamista ja nuolee sitten mua. 

Ap

Mikä juttu tääkin on? Naisethan tykkäävät spermasta, miksei vain voi antaa runsauden sarven hoitaa hommansa. Kyllähän terve mies oikeassa seurassa ainakin viidesti lastin toimit

Idiootti.

Vierailija
126/266 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä muuten lupasit jo aikoja sitten kertoa niitä miehelle helppoja asentoja, missä herkkunappulaa on helppo hieroa. Aika hiljaista on kyllä pidellyt.

Etkö itse tai partnerisi keksi? Siis ihan lusikassa, naisen reisi miehen lantion yli, siinähän kaikki tarjolla, ja samalla voi panna. Tässä asennossa meillä osuu varmaankin  pisteeseen "ye yes" sillä melko kovaa tulen ja squirttaan myös.

Vierailija
127/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse tai partnerisi keksi? Siis ihan lusikassa, naisen reisi miehen lantion yli, siinähän kaikki tarjolla, ja samalla voi panna. Tässä asennossa meillä osuu varmaankin  pis

KH kertoi asentoja olevan USEITA.

Vierailija
128/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse tai partnerisi keksi? Siis ihan lusikassa, naisen reisi miehen lantion yli, siinähän kaikki tarjolla, ja samalla voi panna.

KH kertoi asentoja olevan USEITA.

Mitä sä jatkuvasti valitat toisten seksistä. Eikö kullisi mitta riitä lusikassa, vai mistä kenkä puristaa?

Vierailija
129/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse tai partnerisi keksi? Siis ihan lusikassa, naisen reisi miehen lantion yl

Riittää ihan loistavasti. Kiitos vaan kysymästä. Kylläpä sinua kiinnostaa kullini pituus. Aika homoa, sanoisinko.

Ajattelin vaan, että KH haluaisi auttaa miehiä kollektiivisesti muuttumaan paremmiksi rakastajiksi ja opettelemaan klitoriksen hyväilyä yhdynnän aikana. Kertomalla ne USEAT asennot, joissa mies voi helposti hyväillä klitorista naidessa. Mutta ei KH silti halua auttaa muita naisia saamaan orgasmia. Ei mikään tiimipelaaja. Itsekäs kiukuttelija. Semmonen se vaan on.

Vierailija
130/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse tai partnerisi keksi? Siis ihan lusikassa, naisen reisi miehen lantion yli, siinähän kaikki tarjolla, ja samalla voi panna.

Sä leimaat kaikki KH:ksi jotka kehtaavat kertoa sellaisesta kuin että moni nainen tarvitsee kosketuksen klitorikseen saadakseen orgasmin. Mä tuolla aiemmin väittelin Paten kanssa ja mun väitettiin olevan KH. No en ole. Nyt sitten jotakin toista väitetään KH:ksi enkä usko hänenkään olevan se. Teidän mielestä kaikki on KH jotka kehtaa kirjoittaa klitoriksesta. Kertoo vain siitä, että teitä ei oikeasti kiinnosta naisten nautinto vaan teidän mielestä naisten pitäisi saada orgasmi teidän haluamalla tavalla vaikka sitten väkisin. Ei mitään merkitystä teille sillä miten kukin nainen oikeasti saa orgasmin. Vain teidän omalla halulla on teille merkitystä ja teidän mielestä yhdynnän aikana ei saisi koskea klitorikseen koska se on silloin väärin saatu orgasmi. Teille kelpaisi vain pelkällä yhdynnällä saatu orgasmi vaikka tosiasia on, että se ei ole kaikille naisille mahdollista.

Ja ei, en kerro miten mä saan orgasmini. Aiemmin jo soitettiin suuta, että en saa orgasmia ja siksi väittelen Paten kanssa. Kyllä mä orgasmin saan, mutta en voi sietää itsekeskeisiä besserwissereitä jotka eivät tajua jokaisen naisen olevan erilainen. Mä olen aikuinen nainen joka ymmärtää sen tosiasian, että naiset saavat orgasmin eri tavoin eikä mikään näistä tavoista ole väärin. 

Vierailija
131/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne naiset, jotka eivät saa pelkällä yhdynnällä, on täällä leimattu hiukan kakkosluokan naisiksi, ja kaikki muut ovat joko hiekkapildejä tai klitorishulluja.

Ajatelkaa miten absurdia se onkaan!

Erinomainen kirjoitus yllä, kiitos!

Vierailija
132/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, en kerro miten mä saan orgasmini. Aiemmin jo soitettiin suuta, että en saa orgasmia ja siksi väittelen Paten kanssa. Kyllä mä orgasmin saan, mutta en voi sietää itsekeskeisiä besserwissereitä jotka eivät tajua jokaisen naisen olevan erilainen. Mä olen aikuinen nainen joka ymmärtää sen tosiasian, että naiset saavat orgasmin eri tavoin eikä mikään näistä tavoista ole väärin. 

Turha tulle mulle valittamaan, ettei huomiosi klitorista tai en arvostaisi naisilla erilaisia orgasmeja.  Tässä tullut jo 49 vuotta varmistettua vaimon orgasmit sormettaen, suuseksillä ja sormettaen, suuseksillä ja dildoilla ja yhdynnöissä.  Seksi aloitettu aina klitan sormetuksellla ja siirrytty siitä nuolemaan jne... Vaimo saanut alusta lähtien 99% orgasmit kun meillä olllut seksiä. En ole koskaan arvottanut mikä orgasmi on ollut parasta. Pääasia, että vaimo saanut haluamansa. Hän saanut itse päättää ja minä olen vain auttanut toteuttamisessa.

Joten minua ei kannata sotkea tuohon suunsoittajaan ja yhdyntäorgasmeihin jumittuneeseen. 

Vierailija
133/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse tai partnerisi keksi? Siis ihan lusikassa, naisen reisi miehen lantion yl

En ole väittänyt KH:ski ketään muuta kuin itse The One and Only KH.

Vierailija
134/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tulle mulle valittamaan, ettei huomiosi klitorista tai en arvostaisi naisilla erilaisia orgasmeja.  Tässä tullut jo 49 vuotta varmistettua vaimon orgasmit sormettaen, suuseksillä ja sormettaen, suuseksillä ja dildoilla ja yhdynnöissä.  Seksi aloitettu aina klitan sormetuksellla ja siirrytty siitä nuolemaan jne... Vaimo saanut alusta lähtien 99% orgasmit kun meillä olllut seksiä. En ole koskaan arvottanut mikä orgasmi on ollut parasta. Pääasia, että vaimo saanut haluamansa. H

Kukahan se täällä on niistä vaimon tuhansista yhdyntäorgasmeista jauhanut. Tiedätkö ketään sellaista?

Vierailija
135/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole väittänyt KH:ski ketään muuta kuin itse The One and Only KH.

No kyllä mulle ainakin tässä ketjussa väitetty, että olen KH. En ole hän. Mulle on aivan sama miten kukin saa orgasminsa, mutta olen peräänkuuluttanut sitä, että jokainen nainen on erilainen eikä ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa. Kun on ihan tosiasia, että moni nainen ei saa pelkällä yhdynnällä orgasmia. Miksi pitää inttää tätä vastaan ja tulla tähän ketjuun sanomaan, että ei huolisi naista joka ei saa orgasmia yhdynnässä. Miksi ei voi tehdä omaa aloitusta tästä aiheesta eikä tulla ap:n ketjuun kirjoittamaan tuollaista? Ap on iloinen, että ylipäätään sai vakipanonsa kanssa orgasmin ja sitten joidenkin pitää tulla siihen teilaamaan hänet. Eikö teillä joillakin ole mitään tilannetajua? Oletteko te oikeassakin elämässä tuollaisia, että kun joku iloitsee jostakin onnistumisestaan niin te sanotte, että väärin tehty kun ei ollut tehty teitä miellyttävällä tavalla. Eikö teillä yhtää järki säteile? Ei näköjään.

En ymmärrä miksi joillekin miehille tuntuu olevan niin kova paikka, että nainen ei saa orgasmia pelkällä yhdynnällä. Tuollainen naisia halveksuva ja teilaava asenne ei kyllä auta ap:n kaltaisia naisia yhtään. Suorastaan sairasta, että naisia arvotetaan tuollaisen seikan vuoksi. Tuollaisten miesten olisi parempi olla ilman naisia ja alkaa vaikka homoiksi kun eivät kestä naisten eroavaisuuksia.

Ja Pate, mene jo pois. Ei meitä kiinnosta sun vaimon tuhannet orgasmit joista olet jauhanut sen tuhanteen kertaan. Olet tylsän puuduttava tyyppi joka ei näe kuin oman maailmansa. Tämähän lähti siitä, että ehdotit ap:lle päällä olemista johon ap totesi, että ei se asento ole hänelle paras mahdollinen. Sä aloit sitten siihen inttää vastaan ja huomautin sua asiasta, mutta sä vain intät. 

Vierailija
136/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina yhtä huvittavaa kun naiset kertovat omista kokemuksistaan ja mieltymyksistään seksin suhteen, niin jotkut miehet tulee siihen pätemään, että kyllä he tietävät asiat paremmin. Niin eihän nainen itse voi mitenkään tietää mistä tykkää ja mistä ei. :D 

Vierailija
137/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet, inttäjä hiekkakalu, tietäväsi kuka on KH. Ja mitä väliä, täällä näyttää olevan paljon naisia jotka arvostavat sittä klitoristaan, ovatko he kaikki hulluja?

Olet aivan sekopäinen mies.

Vierailija
138/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi intät KHsta?? Mistä luulet tietäväsi kuka hän on, ja miksi hän olisi hullu? itse olet aivan sekopäinen inttäjä. Ja mitä väliä kuka hän oliskaan. Aivan

Vierailija
139/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin kyllä, että kertomani vinkki nainen päällä aiheuttaisi porua saitilla. Syy ei ollut inttämisessäni vaan saitin punainen vaate = orgasmin saaminen kalun avulla. Aina sama juttu. Kuten se toinen, ison kullin mainitseminen. Taas tullaan heti lankoja pitkin. 

Vierailija
140/266 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kalulla saamisessa ole mitään vikaa. Mutta aivan yhtä hyviä ovat muutkin tavat, ja se taas ei joillekkin miehille, tai muutamalle, käy. He nimenomaan arvottavat naista sen mukaan miten saavat sen orgasminsa.