Vihdoinkin sain orgasmin vakipanon kanssa!
Tilanne siis se, että kun olin yksin niin saan helposti orgasmin. Ihan vain vaikka sormilla klitorista hieromalla, nykyään käytän joskus lelujakin. Miesten seurassa on kuitenkin vaikeuksia asian suhteen ja tätä ennen olen kaksi kertaa saanut orgasmin erään miehen kanssa. Nautin kuitenkin seksistä ja haluan sitä. Vaikka en saakaan orgasmia niin penis pillussa sisällä tuntuu niin hyvältä ja auttaa panetukseen.
Moni mies on saanut mut kyllä lähelle orgasmia, mutta jotenkin aika jännitän kai sitä tilannetta enkä pääse ns. rajan yli. Vakipanon kanssa nautin erittäin paljon seksistä ja hän on sormillaan löytänyt mun sisältä ilmeisesti g-pisteen. Myös hänen kullinsa tuntuu paremmalta mun sisällä kuin kenenkään muun aikaisemmin.
Kolme viikkoa sitten käytin pientä klitorisvibraa kun vakipano pani mua takaapäin, mutta olin laittanu liikaa liukuvoidetta ja vibra lipsui pois klitorikselta ja oli vaikea pitää sitä sormilla. Lopulta turhauduin ja heitin sivuun koko vibran ja keskityin vain nauttimaan panosta.
No eilen tavattiin vakipanon kanssa taas ja hyvältä tuntui taas. Kun mies pani mua takaapäin, niin otin tuon vibran uudestaan käyttöön ja laitoin kärkeen vain vähän liukuvoidetta. Oman haasteensa tuo toki sekin, että miehen pannessa mäkin liikun ja pitää yrittää pitää vibra oikeassa kohdassa. Olin kyllä muutamaan kertaan lähellä, mutta sitten lisäsin tehoa vibraan ja lopulta sain orgasmin! Vihdoinkin! Ikää kuitenkin yli 40v ja vasta kolmas orgasmin toisen ihmisen läsnäollessa...
Olen siis tosiaan aina nauttinut kyllä seksistä enkä ole jaksanut stressata sillä, että en saa miesten kanssa orgasmia. Olen vain nauttinut siitä mitä saan. Olin kuitenkin 10 vuoden parisuhteessa, mutta en koskaan tämän miehen kanssa saanut orgasmia vaikka seksistä hänen kanssaan nautinkin paljon. Viime aikoina on toki välillä ärsyttänyt ja jopa turhauttanut, että miksi olen näin viallinen. Tullut paha mieli esim. tämän palstan kirjoituksista kun toiset saa helposti ja sitten osa kirjoittaa, että ei huolisi naista joka ei saa orgasmia. Joo tosi kiva juttu.
Mitään takeitahan ei ole siitä, että seuraavilla kerroilla saisin orgasmin, mutta ehkä se olisi nyt helpompaa kun ns. jää murrettu?
Ja ei, mulla ei ole mitään traumoja mikä tämän olisi aiheuttanut joten ei tarvitse alkaa sellaisesta vänkyttämään. Naiset ei vain kaikki saa helposti orgasmia. Jotkut saa yksin kuten mä. Jotkut ei saa edes yksin. Joillakin orgasmi vaatii työtä, mutta pystyy silti saamaan lähes aina toisen ihmisen kanssa. Jotkut taas saa helposti ja jotkut useita orgasmeja. Naiset on erilaisia eikä pitäisi halveksua tämän erilaisuuden vuoksi.
En ole koskaan ymmärtänyt sitä ajatusta, että ei kannata edes harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. No anteeksi nyt vain, mutta mä nautin silti seksistä ja haluan sitä. Himoitsen tätä vakipanoa ja haluan tuntea hänen kosketuksensa ja kullinsa. En voisi kuvitella eläväni ilman seksiä. Mikään lelu eikä itsetyydytys ei korvaa miehen kosketusta ja hänen kulliaan sisällä pillussa. Aito kulli on ihan eri asia kuin joku lelu.
Ja ei, en ole mies vaan yli 40v nainen. Sekin tässä palstassa ärsyttää kun jotkut kuvittelee, että naiset ei voisi kirjoittaa suorasukaisesti seksistä. Tuollaisia kuvitteleva ei oikeasti tiedä naisista mitään. Kuvittelee kaikkien naisten olevan kilttejä siveyden sipuleita jotka ei seksistä puhu.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne kaikkeensa ole tehny, jos orkkua ei ole tullut.
Nyt on pakko kysyä, että mikä hel vetti teit joitakin vaivaa?? Miksi ei mene jakeluun, että vika on MUN KORVIEN VÄLISSÄ. EI miehissä. Oikeasti pitää ihmisen olla todella tyhmä jos ei tätä tajua.
Mut on saatu kyllä lähelle orgasmia, mutta MUN OMA KORVIEN VÄLI estää menemästä ns. rajan yli ja saamaan orgasmin. Koittakaa nyt hel vetti vieköön jo tajuta.
Ap
Jos ne olis tehneet kaikkensa ja oikein, niin olisit saanut. Ihan nii kun sen vakipanosi kanssa.
Eli et ymmärrä yhtään mitään. Ei millään näköjään mene jakeluun, että vika on mun korvien välissä. No ei voi kauhalla vaatia jos on annettu lusikalla pätee suhun kyllä hyvin.
Ap
Eivät ole tehneet kun edelleen olet siinä käsityksessä, että vika on sinun korvien välissä. Se juuri kertoo, että ovat epäonnistuneet surkeasti. On ensimmäinen edellytys mieheltä että saa todistettua, että olet väärässä. Vakiopanosi on jo sinne päin, muttei todellakaan sama kuin oma rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kysyä, että mikä hel vetti teit joitakin vaivaa?? Miksi ei mene jakeluun, että vika on MUN KORVIEN VÄLISSÄ. EI miehissä. Oikeasti pitää ihmisen olla todella tyhmä jos ei tätä tajua.
Mut on saatu kyllä lähelle orgasmia, mutta MUN OMA KORVIEN VÄLI estää menemästä ns. rajan yli ja saamaan orgasmin. Koittakaa nyt hel vetti vieköön jo tajuta.
Ap
Jos ne olis tehneet kaikkensa ja oikein, niin olisit saanut. Ihan nii kun sen vakipanosi kanssa.
Eli et ymmärrä yhtään mitään. Ei millään näköjään mene jakeluun, että vika on mun korvien välissä. No ei voi kauhalla vaatia jos on annettu lusikalla pätee suhun kyllä hyvin.
Haista nyt jo paska hel vetin ääliö. Mä tiedän itse miten asia on. Sä aivovammainen kuvittelet vian aina olevan miehessä. Mene persereikä muualle jankuttamaan tuota harhaista paskaasi.
Ap
Ap sai orgasmin, mutta palstan äm mien mielestä se oli väärin saatu.
nyt menen miheni viereen, ja hän todellakin antaa orgasmit mulle. Huvää iltaa kaikille muillekkin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä miehenä olen sitä mieltä että ap:n edelliset miehet on vastuussa siitä että ap luulee vian olevan hänen korvien välissä. Pahinta mitä miehet voi naisille tehdä, rask.auksen jälkeen.
Olet idiootti. MÄ ITSE TIEDÄN MISSÄ ONGELMA ON. Ei mulle ole kukaan tuosta sanonut. Hel vetin pösilö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minusta tuo ajattelu tekee naisen koneeksi, joka tiettyjä nappuloita painelemalla laukeaa tsädääm! Psyykkinen kehitys ja erilaisista jännityksistä vapautuminen kulkee omia latujaan, ja omalla ajallaan. Ei kaikki ole tekniikasta kiinni.
Ja ymmärrän hyvin tuon ap:n kuvaaman ilmiön, että oma korvien väli estää laukeamisen, koska olen kärsinyt siitä itse nuorena. Miehen antama kiihotus voi olla äärimmäisen hyvää, mutta en vain pystynyt laukeamaan.
Tuolla kommentoijan logiikalla myös miehen liian nopea tai viivästynyt ejakulaatio on naisen syytä. Yleensä siinä tapauksessa ajatellaan kuitenkin, että se ongelma on nimenomaan miehen korvien välissä, vaikka nainen voikin jollain teknisellä keinolla viivästyttää liian aikaista ejakulaatiota. t. nainen 69 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minusta tuo ajattelu tekee naisen koneeksi, joka tiettyjä nappuloita painelemalla laukeaa tsädääm! Psyykkinen kehitys ja erilaisista jännityksistä vapautuminen kulkee omia latujaan, j
Miehen pitää ensisijassa keskittyä naisen henkiseen puoleen ja itseluottamuksen vahvistamiseen. Vahvistaa naisen tunnetta, luottamusta ja uskoa nautinnolliseen seksiin. Tekniset jutut ovat sitten sitten toteutusta, mutta edellyttävät että naisen on orgasmille sopivassa mielentilassa. Muuten tekniikasta ole paskankaan väliä. Jos lähtökohta on siinä, että nainen uskoo että hänellä on korvien välissä vikaa, niin tehtävä on hävitty jo ennen seksin aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minusta tuo ajattelu tekee naisen koneeksi, joka tiettyjä nappuloita painelemalla laukeaa tsädääm! Psyykkinen kehitys ja erilaisista
Otahan asioista selvää ennen kuin alat päteä. Vika todellakin voi olla naisessa itsessään. Todella lapsellista väittää, että syy on aina miehen. Miten pihalla voi jotkut oikeasti olla naisten seksuaalisuudesta.
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00395
https://riinakatainen.fi/orgasmin-saamisen-vaikeus/
https://anna.fi/hyvinvointi/seksielama/naisen-orgasmi-ei-ole-vain-fyysi…
Vierailija kirjoitti:
Kummallisen yleistävä kommentti, koska täällä on monenlaista mielipidettä naisilta. Ei ole "palstan ämmiä", vaan sekalainen joukko kirjavista taustoista tulevia eri-ikäisiä ihmisiä erilaisilla maailmankatsomuksilla ja koulutuksilla. Puheesi on kuin 50-luvun kirkonkylästä! :)
Ei kai kukaan ole väittänyt, että ap:n orgasmi olisi väärin saatu, vaan on yritetty pohdiskella orgasmien luonnetta ja niitä estäviä tekijöitä sekä sitä, onko nuolemalla saatu naisen orgasmi sama asia kuin yhdynnässä saatu naiselle ja miehelle.
Tämä yksi mies ilmaisi tuntevansa iloa siitä, kun saa yhdynnässä naisensa laukemaan. Sitä paheksuttiin vallankäyttönä tai jonain. En ole mies enkä tiedä, miltä peniksen liikuttaminen naisen emättimessä tuntuu, mutta minusta on ymmärrettävää, että mies diggaa sitä, jos sillä saa naisensa laukeamaan. Yleensä osapuolet iloitsevat toistensa nautinnosta ja kiihottuvat siitä vielä lisää. t. nainen 69 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisen yleistävä kommentti, koska täällä on monenlaista mielipidettä naisilta. Ei ole "palstan ämmiä", vaan sekalainen joukko kirjavista taustoista tulevia eri-ikäisiä ihmisiä erilaisilla maailmankatsomuksilla ja koulutuksilla. Puheesi on kuin 50-luvun kirkonkylästä! :)
Ei kai kukaan ole väittänyt, että ap:n orgasmi olisi väärin saatu, vaan on yritetty pohdiskella orgasmien luonnetta ja niitä estäviä tekijöitä sekä sitä, onko nuolemalla saatu naisen orgasmi sama asia kuin yhdynnässä saatu naiselle ja miehelle.
Tämä yksi mies ilmaisi tuntevansa iloa siitä, kun saa yhdynnässä naisensa laukemaan. Sitä paheksuttiin vallankäyttönä tai jonain. En ole mies enkä tiedä, miltä peniksen liikuttaminen naisen emättimessä tuntuu, mutta mi
Mä kritisoin Paten ylimielistä ja kaikkitietävää asennetta enkä sitä miten kukin saa orgasminsa.
Tämä kopiiotu edeltävistä linkeistä:
Orgasmi tapahtuu aivoissa. Jotta orgasmiin riittävä kiihottuminen voidaan saavuttaa, on mielen oltava altis seksuaalisille ärsykkeille. Orgasmin saavuttaminen vaatii läsnäoloa tilanteessa ja kiihottumisen aikaansaamien psykologisten ja fyysisten vasteiden hyväksymistä. On antauduttava nautinnon ja tuntemusten vietäväksi ja luovuttava kontrollista. Jos ajatukset tai huomio harhailevat toisaalla, on orgasmin saavuttaminen epätodennäköistä.
Miehen tärkein tehtävä on saada naisen aivot ja ajatukset oikeaan moodiin ENNEN seksiä. Siten seksiin ja naisen orgasmeihin valmistautuminen alka jo paljon ennen seksiä. Mitä herkemmäksi naisen mielentilan saa ennen seksiä sen varmemmin nainen saa orgasminsa. Pätee ihan varmasti suhteissa ja varsinkin myös pitkissä parisuhteissa, missä ruutiini valtaa herkästi, puhumattakaan ruuhkavuosista. Turha kuvitella, että ap on ainut vaikea nainen selätettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi mies ilmaisi tuntevansa iloa siitä, kun saa yhdynnässä naisensa laukemaan. Sitä paheksuttiin vallankäyttönä tai jonain. En ole mies enkä tiedä, miltä peniksen
Mä kritisoin Paten ylimielistä ja kaikkitietävää asennetta enkä sitä miten kukin saa orgasminsa.
En ole sanonut mitään miten naisen pitäisi saada orgasminsa. Minua on turha syyttää yhdyntäorgasmin hehkuttamisesta.
Seksiterapeutit suosittelevat fantasointia orgasmivaikeuksiin, ja sellaista ihmiset ilmeisesti usein käyttävätkin: kuvittelevat mielessään jotain kiihottavaa, vaikka jopa toisen patrnerin.
Se vain muuttaa sen seksuaalisen kommunikaatiotilanteen masturbaatioksi toisen kehon avulla. Totaalinen läsnäolo tilanteessa on seksissä a ja o. Ei kannata miettiä huomisen ostoslistaa tai lainan korkoja yhtään. t. nainen 69 v
Eiköhän se orgasmi yhdynnässäkin tule klitoriksen ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä mitään väliä miten saa yhdynnässä kunhan vain saa. Ei sillä, kaikille ei vain riitä pelkän klitoriksen hierominen, pitää olla jotain hieromassa emättimen sisällä. Joten ei ole pelkästään klitoriksen ansiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä mitään väliä miten saa yhdynnässä kunhan vain saa. Ei sillä, kaikille ei vain riitä pelkän klitoriksen hierominen, pitää olla jotain hieromassa emättimen sisällä. Joten ei ole pelkästään klitoriksen ansiota.
Jaa että kunhan vain saa yhdynnässä`!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että kunhan vain saa yhdynnässä`!
En kirjoittanut, että vain yhdynnässä. Älä aina muuta tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klitoris on osittain emättimen sisällä. Se on laajempi elin kuin on tajuttukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi mies ilmaisi tuntevansa iloa siitä, kun saa yhdynnässä naisensa laukemaan. Sitä paheksuttiin vallankäyttönä t
Älä puhu paskaa. Kuka se täällä oikein boostailee vaimon (tosin menneisyydessä) saaneilla naimaorkuilla? Sinä.
Ap