Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telia, Elisa vai DNA?

Vierailija
16.09.2025 |

Tulee aika ensi kuussa jolloin vuosia kestänyt Telian asiakkuus tulee päätökseen. Telia kyllästyttää. DNA.prepaideista minulla on kokemuksia ja ne ovat toimineet moitteettomasti kun niitä on tarvittu.

Onko täällä ketään, joka on tyytyväinen Elisan asikas? Tulen tarvitsemaan siis nettiliittymän, puhelinnumeron sekä hyvän reitittimen pöytäkoneelle. Puhelimesta en haluaisi maksaa kuukausimaksuja, koska sillä soittelen ehkä 3 kertaa vuodessa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kilpailuttaa. itse käytän DNA:ta kaikissa muodoissa. jos nettiä käytät koneelta niin Telia ja DNA olleet yhtä hyviä. Elisalla on ollut ongelmia kuulemien perusteella vähän joka osa-alueella

Vierailija
2/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaa kilpailuttaa. itse käytän DNA:ta kaikissa muodoissa. jos nettiä käytät koneelta niin Telia ja DNA olleet yhtä hyviä. Elisalla on ollut ongelmia kuulemien perusteella vähän joka osa-alueella

Mitä ongelmia Elisalla on? Ihan tyytyväinen olen, mulla netti kotona, Elisa viihde ja Elisan puhelinliittymä - kaikki toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA 

Vierailija
4/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota MOI, itse otin.

En jaksa juosta tarjousten perässä joka vuosi.

Vierailija
5/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asuinalueesta, kaikki liittymät eivät toimi hyvin joka paikassa.

Vierailija
7/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu asuinalueesta, kaikki liittymät eivät toimi hyvin joka paikassa.

Mikä toimii parhaiten korvessa reitittimellä, joka ottaa yhteyden lähimpään mastoon? Reitittimestä lähtee perinteinen kaapeli pöytäkoneeseen. HD suoratoistot ei kiinnosta.

Vierailija
8/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota giganttimopiili.

Vierailija
9/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on DNA nettipaketti kännykässä ja Elisan viihde paketti kotona. Yhteensä noin 50 euroa ja hyvin on pelittänyt.

Vierailija
10/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin missä käytät puhelinta. Jos haluat varmaa toimintaa ulkomailla silloin tiputat DNA pois. Muuten vaan vertaat hintaa oman käyttösi perusteella, ominaisuuksia ja kuuluvuusalueita.

Vierailija
11/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota MOI, itse otin.

Toimiiko tää korvessa?

Vierailija
12/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin missä käytät puhelinta. Jos haluat varmaa toimintaa ulkomailla silloin tiputat DNA pois. Muuten vaan vertaat hintaa oman käyttösi perusteella, ominaisuuksia ja kuuluvuusalueita.

En käytä puhelinta missään. Ainoastaan reitittimellä pöytäkonetta. Puhelin on perheenjäsenille ja nettipankille ainoastaan.

Vierailija
13/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota MOI, itse otin.

Toimiiko tää korvessa?

Käyttää DNA:n verkkoa, katso kuuluvuusalue niiden sivuilta.

Vierailija
14/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota giganttimopiili.

Sikakallis, ja kallis jo ekana vuotena.

Vierailija
15/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia ja DNA on ainoat, jotka toimii kunnolla pohjoisessa . Vaihdoin Telian DNA;han ja ei mennyt kuin pari tuntia siitä, kun liittymän aktivoin niin Telialta tuli meiliin alta 20 euron kuukausimaksutarjous ja bonuksena lidlin lahjakortti.

Peruin vaihdon. Tämä hemmetin vaihtoveivaus pitää tehdä yleensä kerran vuodessa.

Vierailija
16/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota MOI, itse otin.

Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
17/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telia ja DNA on ainoat, jotka toimii kunnolla pohjoisessa . Vaihdoin Telian DNA;han ja ei mennyt kuin pari tuntia siitä, kun liittymän aktivoin niin Telialta tuli meiliin alta 20 euron kuukausimaksutarjous ja bonuksena lidlin lahjakortti.

Peruin vaihdon. Tämä hemmetin vaihtoveivaus pitää tehdä yleensä kerran vuodessa.

Minä en asu pohjoisessa, mutta asun silti korvessa. Mastoja on joka puolella. Mutta niin on rinteitäkin.

Vierailija
18/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein jaksais veivata hintojakaan. 20-30€ netti ja puhelinliittymä, joka olisi voimassa vaikka 10 vuotta. En jaksa kilpailuttaa muutamien eurojen takia. Naurettavaa trouhua. Tärkeintä on että netti ei pätki.

Vierailija
19/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota MOI, itse otin.

Mitä se tarkoittaa?

Pitävät sen hinnan minkä olet sopimuksessa tehnyt eivätkä lisäile kaikenmaailman automaattikorotuksia ja väkisin keksittyjä lisiä.

MOI on paras.

Vierailija
20/28 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun korvessa ja minulla on Globetelin minuuttihinnoiteltu perusliittymä. Tulee halvaksi kun en juuri soittele enkä tekstaile. Siinä on lisänä perusdatapaketti 3eur/kk. Taloon tulee valokuitu, joten kotona käytän sitä myös puhelimessa, datapaketti on kodin ulkopuoliseen käyttöön.

Globetel käyttäö Telian verkkoa, joten kuuluvuus on sama kuin Telialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä