Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko kuulla ulkopuolisen kertomana, jos kumppanisi pettäisi?

Vierailija
14.04.2025 |

Haluaisitko kuulla ulkopuolisen kertomana, jos kumppanisi pettäisi? Onko petoksen olosuhteilla, laajuudella tai kestolla väliä?

Haluaisitko kuulla ulkopuolisen kertomana, jos kumppanisi pettäisi?

Vaihtoehdot

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisenlainen näkökulma:

Olen puolisoni kanssa suhteessa (ollut jo 25v) jossa molemmat saavat harrastaa seksiä muidenkin kanssa niin halutessaan.

Ei ole yks eikä kaks kertaa, kun joku tulee sankarin viittaa itselleen sovitellen kertomaan kuinka tietää puolisoni vieraissa käymisestä ja "hänen on nyt pakko saada kertoa".

Näille ilmoitan, että minun tai puolisoni asiat eivät sinulle kuulu ja arvostaisin etteivät puuttuisi tuntemattomien ihmisten elämään ollenkaan.

Lukemattomat kerrat olen saanut kuulla olevani naiivi, sokea, alistettu uhri ja vaikka mitä kurjaa, asian kertojat eivät voi hyväksyä millään sitä seikkaa että tämä on minulle 100% ok.

Mitä se sitten haittaa että sinulle kerrotaan, jos asia on sulle ok? Itse sijassasi sanoisin että tämä on yhdessä sovittu homma, mutta kiitos kun välität. Jos joku pelkän kertomisen lisäksi sitten alkaa antaa näkemyksiään avoimista suhteista niin annan mennä toisesta korvasta ulos. 

Vierailija
42/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua tietää. Ei minua kiinnosta kenenkään muunkaan seksielämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Miehen tekemiset ovat miehen tekemisiä. Minä olen vastuussa omista teoistani, en hänen. Tehköön mitä haluaa niin kauan, kun ei tartuta minuun tauteja.

Vierailija
44/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hypoteettinen kysymys, mutta kyllä haluaisin. Elän mieluummin todellisuudessa kuin valheessa. Tiedän kyllä että kumppanini ei petä.

Niin tiesin minäkin, kunnes hän sitten petti.

Näin. Itellekin oli täydellinen matto jalkojen alta se paljastuminen. Kun toiseen haluaa luottaa ja uskoo toisen sanovan rehellisesti, jos on jotain painavaa kerrottavaa parisuhteen kannalta.

Luotin siis siihen, että toinen kyllä kertoo, jos pitää olla huolissaan. Totaalisena yllätyksenä tuli se valehtelun ja salailun määrä. Että eihän sillä ollut aikomustakaan kertoa, vaan teki aivan kaikkensa peitelläkseen jälkiään.

Vierailija
45/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä oli hyvä kysely. Tulosten perusteella pitää laittaa käräytysviestiä.

Vierailija
46/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi. Miehen tekemiset ovat miehen tekemisiä. Minä olen vastuussa omista teoistani, en hänen. Tehköön mitä haluaa niin kauan, kun ei tartuta minuun tauteja.

Ihan aidosti kiinnostaa miksi ei sitten sovita, että vieraissa voi käydä ihan luvan kanssa? Silloinhan kyse ei ole pettämisestä. 

Vierailija
47/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan hairahdus tai kaksi ei haittaa yhtään, mutta jos aletaan elää täysin kaksoiselämää toisen perheen kanssa, niin siinä vaiheessa ois kyllä kiva tietää missä mennään. 

Vierailija
48/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisenlainen näkökulma:

Olen puolisoni kanssa suhteessa (ollut jo 25v) jossa molemmat saavat harrastaa seksiä muidenkin kanssa niin halutessaan.

Ei ole yks eikä kaks kertaa, kun joku tulee sankarin viittaa itselleen sovitellen kertomaan kuinka tietää puolisoni vieraissa käymisestä ja "hänen on nyt pakko saada kertoa".

Näille ilmoitan, että minun tai puolisoni asiat eivät sinulle kuulu ja arvostaisin etteivät puuttuisi tuntemattomien ihmisten elämään ollenkaan.

Lukemattomat kerrat olen saanut kuulla olevani naiivi, sokea, alistettu uhri ja vaikka mitä kurjaa, asian kertojat eivät voi hyväksyä millään sitä seikkaa että tämä on minulle 100% ok.

Mitä se sitten haittaa että sinulle kerrotaan, jos asia on sulle ok? Itse sijassasi sanoisin että tämä on yhdessä sovittu homma, mutta kiitos kun välität. Jos joku pelkän kertomi

En todellakaan rupea kiittelemään siitä että tuikituntematon ihminen puuttuu elämääni! Ärsyttää se omahyväinen asenne kun odotetaan automaattisesti että puolisoni on joku pahantekijä ja minut vielä muka tulisi olla kiitollinen! ÄLKÄÄ PUUTTUKO!

Vierailija
49/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos saattaa suhteenne ulkopuolisia naisia raskaaksi? Makselee sitten elareita perheen ulkopuolellekin, joka on luonnollisesti pois teidän perheeltänne. Tämäkin saa toki olla ok, mutta oletko miettinyt asiaa?

Vierailija
50/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En todellakaan rupea kiittelemään siitä että tuikituntematon ihminen puuttuu elämääni! Ärsyttää se omahyväinen asenne kun odotetaan automaattisesti että puolisoni on joku pahantekijä ja minut vielä muka tulisi olla kiitollinen! ÄLKÄÄ PUUTTUKO!"

Pettäjää rupesi vissiin pelottamaan, että joku käräyttää hänet.

Vierailija
51/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut petollinen itse ja myös tullut petetyksi, myöskin kuullut toiselta, että minua petetään. Lopulta löysin puolison, jonka kanssa elettiin kuolemaan asti yhdessä.

Vierailija
52/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa kokemuksesta et usein puoliso on viimeinen joka saa tietää. Jotenkin pettäjät osaavat hämätä puolisoa, mut aina joku ulkopuolinen näkee väärässä seurassa tai auton vieraassa pihassa tms. 

Vierailija
53/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin niistä taudeista voi etukäteen tietää, ja jälkeenpäin ei voi kuin harmitella. Aikamoista rulettia.

Vierailija
54/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hypoteettinen kysymys, mutta kyllä haluaisin. Elän mieluummin todellisuudessa kuin valheessa. Tiedän kyllä että kumppanini ei petä.

Niin tiesin minäkin, kunnes hän sitten petti.

On vaikea pettää, jos ei käy juuri missään yksinään tai tapaa juuri ketään.

Vierailija
55/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisenlainen näkökulma:

Mitä se sitten haittaa että sinulle kerrotaan, jos asia on sulle ok? Itse sijassasi sanoisin että tämä on yhdessä sovittu homma,

En todellakaan rupea kiittelemään siitä että tuikituntematon ihminen puuttuu elämääni! Ärsyttää se omahyväinen asenne kun odotetaan automaattisesti että puolisoni on joku pahantekijä ja minut vielä muka tulisi olla kiitollinen! ÄLKÄÄ PUUTTUKO!

Ei se mitään omahyväisyyttä ole vaan johtuu ihan siitä että 98% suhteista on sovittu yksiavioisiksi ja näistä suurin osa haluaa tietää jos elääkin valheessa. Ei kukaan voi päällepäin nähdä että teillä on sovittu toisin, joten kimmastumistasi on vaikea käsittää. Miehesi menothan ovat sinulle ok, joten ei sinua pitäisi haitata kuulla niistä? Eikö se ole itseasiassa hyvä että sinulle tullaan puhumaan, niin voit samalla korjata sen väärän oletuksen että miehesi on pahantekijä? Muutenhan ihmiset jäisivät siihen uskoon, jos miehesi avoimesti heiluu muiden kanssa.

Vierailija
56/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisenlainen näkökulma:

Jospa et puhuisi muiden puolesta? Minun ja todella monen muunkin elämään saavat tuntemattomatkin todellakin puuttua, jos on tällaisesta asiasta kyse. Me haluamme tietää jos suhteemme on valhetta. Sinullahan sellaista tilannetta ei oIe, joten jospa et ojentaisi muita olemaan kertomatta vain sen takia että asia ei kosketa sinua? Meitä monia muita se koskettaa ja haluamme mielellämme tietää itseämme ja elämäämme koskevia asioita.

Vierailija
57/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, koska paljastuminen keventäisi hänen taakkaansa, ja heittäisi sen minun hartioilleni. Pitäköön hyvänään vaan

Vierailija
58/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haluaisin tietää ja sen lisäksi kertoisin itse, jos saisin tietää jonkun pettävän puolisoaan.

Vierailija
59/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi joku ei haluaisi kuulla, syyt kiinnostaa. Haluaisin todellakin kuulla.

Minä en haluaisi. En ole omistavaa enkä mustasukkaista tyyppiä, enkä pidä täydellistä yksiavioisuutta mitenkään ehdottomana tavoitteena. Jos puoliso sitten oikeasti rakastuisi johonkuhun, ja haluaisi lähteä, hän varmaan kertoisi siitä minulle ihan itse.

Eikö sitten olisi parempi olla avoimessa suhteessa jos yksiavioisuus ei ole tavoite? Itse ajattelen että pettämistä ei välttämättä ole se seksi vaan valehtelu. Petetään siis yhteinen sopimus. Miksi alunperin edes sopia yksiavioisuudesta jos sillä ei ole väliä? Vai hyväksytkö muistakin asioista valehtelun ja sopimusten rikkomisen itseäsi kohtaan? Se kuulostaa vähän itsevihaiselta ja -tuhoiselta.

Kuka sanoo, että ollaan sovittu yksiavioisuudesta? 

Jos ei olla sovittu yksiavioisuudesta ei taida sit olla pettämistä? Sulla ei taida olla kaikki kupit kaapissa..

Vierailija
60/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet että ne haluaa ehkäisystä huolehtia kun ei mistään muustakaan sopimusten pitämisistä huolehdi? Ihanan naivia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi