Millainen henkilö herkästi suljetaan ryhmän ulkopuolelle?
Mitkä ominaisuudet on edesauttaneet sitä kautta aikoin?
Kommentit (55)
Joukkoon sopeutumaton-, ei jaa ryhmän yhteisiä tavoitteita/arvoja/ajatuksia, suhtautuu vihamielisesti ryhmään tai sen jäseniin yms
Autistivammainen joka haisee eikä koskaan sano mitään.
Syitä on satoja. Yksi johon eniten olen törmännyt on se, JOS ON TOISIA ÄLYKKÄÄMPI TAI KEHITTELEE TEHTÄVÄÄN JONKUN RATKAISUN ENNEN MUITA, eli suomeksi sanottuna SE HELVETINMOINEN KATEUS, se on pääsyy.
Täysi kaikesta mäkättävä paskiainen, jota kukaan ei jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Joukkoon sopeutumaton-, ei jaa ryhmän yhteisiä tavoitteita/arvoja/ajatuksia, suhtautuu vihamielisesti ryhmään tai sen jäseniin yms
Soeutumaton voi olle epävarma ja arka.Ei mikään kovis.
Vierailija kirjoitti:
Minä en liity yhdistyksiin, jotka hyväksyvät minut jäsenekseen.
Groucho Marx
Tämä on ihan parasta, siksi miksi asiaan tartuin on se, että tuo lause on kuin minulle luotu, kiitos lähettäjälle, päätän siis ITSE mihin kuulun, mihin.
Vierailija kirjoitti:
Syitä on satoja. Yksi johon eniten olen törmännyt on se, JOS ON TOISIA ÄLYKKÄÄMPI TAI KEHITTELEE TEHTÄVÄÄN JONKUN RATKAISUN ENNEN MUITA, eli suomeksi sanottuna SE HELVETINMOINEN KATEUS, se on pääsyy.
Kuulostat aika itsetietoiselta älykkyydestäsi, oletko varma, että kyse on kateudesta eikä siitä, että vain harva jaksaa pitkään itseään liian täynnä olevien seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Totuuden torvi?
Oma totuutensa torvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat aika itsetietoiselta älykkyydestäsi, oletko varma, että kyse on kateudesta eikä siitä, että vain harva jaksaa pitkään itseään liian täynnä olevien seuraa?
Sieltä se kateus nosti päätään - ERI -
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen, ryhmään sopeutumaton.
Sellainen, joka ei osaa small talkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri SINÄ olet joutunut ryhmän hyljeksimäksi ?
Ei tuohon hääviä ryhmää tarvitse, riittää jos pukeudut hyvin tai sinulla on uusi auto, that's it !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuuden torvi?
Oma totuutensa torvi
Kenen totuutta sinä toitotat ellet omaasi?
Seksikäs.