Mies ei ole kiinnostunut minun asioistani, muuten ihana mies
Olen ollut mieheni kanssa reilun 6 kk
Meillä on tosi hauskaa yhdessä, nautitaan ajastamme ja toisistamme. Hän ottaa minut aina huomioon kaikessa, saan kukat aina kun jotain synttäreitä, naistenpäivää, ystävänpäivää yms. Huomioi yleensäkin minut kaikessa.
Minä kuuntelen ja olen aidosti kiinnostunut hänen asioistaan, mutta nyt on alkanut tuntua ettei miestä kiinnosta minun asiat. Kuuntelee kyllä, mutta tuskin koskaan kysyy kertomaani asiaan liittyviä kysymyksiä tai kysyy oma-aloitteisesti minun asioistani.
Normimies vai vietetäänkö vain kivaa aikaa 🤔
Kommentit (86)
Näinpä olen itsekin, puolisoani kohdellut, kun itseäni huomasin myös ensikerran naispuolisen ihmisen kuuntelevan aidosti, ja aivan itse tahtonut tutustua minuun, sekä huomasin kiinnostuksen ja tietyn pilkkeen katseessa, sekä säteilyn olemuksesta/kasvoista heti, ensi kohtaamisella, ja mikä parasta tuli tunne aidosta kiinnostuksesta ja huomiosta kohtaani, eikä pelkästään kiinnostus, jota sain kohdalleni perustunut ulkoiseen olemukseeni tms, ulkoiseen seikkaan, vaan tuntui aidolta halulta tutustua minuun itseeni vaikka kuulemma oli ulkoinenkin olemus, sekin miellyttänyt silmää heti ensi tutustumisen yhteydessä ja jäänytkin toiselle lähtemättömästi mieleen koko kokonaisuus. Näin tapahtui kyllä omalla kohdallanikin, kun tavattiin. Itse Vain olen tehnyt sen virheen, että huomioimalla toista, jopa liikaakin olen laiminlyönyt/antanut ohittaa itseni, ja sen mitä itse kaipaa ja tarvitsee parisuhteessa,/elämässään, kun ottanut aina muut huomioon, ennen itseäni. Tällä itseni ohittaen, ja muiden hyvinvoinnin etusijalle laittamalla, olen ajan kanssa tuntenut, jääneeni vaille, itse huomiota, ja ajan myötä ilmeisesti itsestään selvyydeksi tullut puolisolleni, ja hiljalleen enemmän vain, etäälle jouduttu toisistamme. En koe tulevani kohdatuksi, ja tuntuu ettei enään, ole sitä toiselle, mitä on kuvitellut olevansa/merkitsevänsä, kun kokee ettei tule kohdatuksi/huomioiduksi, eikä muutenkaan tunne itseään enään halutuksi, puoleensa vetäväksi tai rakastetuksikaan. Aloittaja tekeekin oikeasti viisaastikin, kun ei anna liikaa huomiota, koska silloin juurikin on se pelko että jää itse, paitsioon itsestään selvyytenä, ja huomaakin, että toisten hyvinvoinnin eteen liiaksi yrittämällä onkin menettänyt omaa hyvinvointiaan, sekä antanut laiminlyödä itseään, ja omia tarpeitaan tulla kohdatuksi/huomioiduksi, ja on ainoa siitä suhteesta,joka näitä antaa, ja toinen saa huomiota, ja kokea itsensä rakastetuksi ja tärkeäksi, mutta antaja onkin ilman jäävä osapuoli, koska on liiaksikin antanut parisuhteelle ja toisen eteen kaikkensa.
Naisille tämä olkoon ohjeeksi, ja neuvoksikin. Tarkastelkaahan myös omaa käytössänne mieheiänne kohtaan, että voisikohan siellä olla jtn, syytä/seuraamusta toisen käyttäuäytymiselle, ja ihan jokaisen on hyvä miettiä, että mitä itse antaa suhteelle,tai ei anna ja olisiko siellä jopa ratkaisun avain pulmiin/ongelma tilanteisiin. Huomioitteko oikeasti itse, toista osapuolta, vai onko se niin ettei toisen tarpeet, ja huomion saanti olekaan tärkeää, jos itse sitä saa,tai ei saa.. 2 ihmistä, ihmissuhde aina tarvitsee, eikä ole yksipuolisesti kaikki mulle, vaan molempipuoleista huomion/läheisyyden ja rakkauden jakamista.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voi olla ihana jos hän ei ole kiinnostunut sinusta?
Tätä minäkin ihmettelen. En naisena jatkaisi mitään suhdetta. Hän on ,,ihana,, kun hänen tuomiaan kukkia ja muuta sellaista ihastellaan, mutta SINUSSA ei ole hänelle mitään kiinnostavaa. Paska ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voi olla ihana jos hän ei ole kiinnostunut sinusta?
Kuten laitoin, huomioi minut kaikissa asioissa. Enemmän kuin kukaan ennen.
Love bombing??
Sen verran monta varoitusmerkkiä olet tuonut esille, että en näe noista aineksista saavaan tasapainoista, vastavuoroista parisuhdetta, jossa molemmilla hyvä olla ja molemmat tulee kuulluksi.
Ehkä haluaa, että saat itse kertoa mitä haluat. Ei painosta kertomaan enempää.
Ihan hyvin huomattu tuo puute suhteessa, ap ei ole näköjään sillä lailla sokean rakastunut, ettei osaisi analysoida suhdetta. Ne kukkalahjat ovat minusta persoonattomia huomionosoituksia, niitä voi antaa kenelle vain. Jotta suhde olisi vahvalla pohjalla, pitäisi olla kiinnostunut toisesta ihmisenä ja tutustua aidosti. Olen vasta havahtunut siihen, että se puuttuu täysin omasta parisuhteestani ja se onkin väljähtynyt etäiseksi kämppäkaveruudeksi.
Oma arvaukseni on että mies haluaa "naisen". Naiset pitävät kukista ja muistamisista. Mutta naisilla ei ole persoonallisuutta, tai ainakaan sillä ei ole miehelle väliä. Kysy itseltäsi käyttäytyykö mies niin että
A) hän haluaa Naisen, ja tekee asioita jotka stereotypisesti on tiedetty naisten pitämiksi
Vai
B) haluaako hän juuri Sinut, on kiinnostunut juuri Sinun persoonastasi ja siitä mikä tekee Sinut onnelliseksi?
Itse en A tyypin kumppania haluaisi, koska se kiinnostus ei ole aitoa, ja johtaa ennen pitkää siihen että sinua kohdellaan muutenkin kuin esinettä ja vain "naisjoukon edustajaa", ei sinua ainutlaatuisena persoonana.
Ja loppujen lopuksi, onko sillä edes niin väliä mikä on syy? Jos sinä haluat kumppanin joka osoittaa kiinnostusta keskustelemalla, niin se on ihan validi tarve eikä tämä mies täytä sitä.
Vinkkinä suosittelen että jatkossa kiinnität asiaa jo deittailuvaiheessa huomiota. Kyseleekö mies juuri sinusta ja kiinnittääkö hän sinuun huomiota? Kun kyselet hänen eämästään jne, kysyykö hän sinun? Älä tarjoa liikaa tietoa kysymättä, koska muuten miehen kiinnostuksen puutetta on vaikeampi huomata kun sinä itse täytät puuttuvat kysymykset.
Ikävä kyllä tämä ominaisuus on hyvin yleinen miehissä, ja ainoa mitä voi tehdä on yrittää spotata ne ajoissa ja laittaa vaihtoon.