Mies ei ole kiinnostunut minun asioistani, muuten ihana mies
Olen ollut mieheni kanssa reilun 6 kk
Meillä on tosi hauskaa yhdessä, nautitaan ajastamme ja toisistamme. Hän ottaa minut aina huomioon kaikessa, saan kukat aina kun jotain synttäreitä, naistenpäivää, ystävänpäivää yms. Huomioi yleensäkin minut kaikessa.
Minä kuuntelen ja olen aidosti kiinnostunut hänen asioistaan, mutta nyt on alkanut tuntua ettei miestä kiinnosta minun asiat. Kuuntelee kyllä, mutta tuskin koskaan kysyy kertomaani asiaan liittyviä kysymyksiä tai kysyy oma-aloitteisesti minun asioistani.
Normimies vai vietetäänkö vain kivaa aikaa 🤔
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Siellä saatu liian vähän äitin rintaa :(
Tämä oli siis tarkoitettu tälle (viestiä ei voinutkaan lainata):
"Palataan asiaan kun olette lopettaneet miesvihan levittämisen näissä ketjuissa"
Tuollaiset stereotyyppiset huomionosoitukset eivät pidemmän päälle korvaa aitoa välittämistä.
"Juokse vielä kun voit. Käytä kyyneleesi viisaammin." - Aston Kalmari -
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset stereotyyppiset huomionosoitukset eivät pidemmän päälle korvaa aitoa välittämistä.
Kerro esimerkki kuinka itse huomioit miehiä
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, naisten kannattais keskittyä toisiinsa. ja unohtaa porsiminen
MItä ap tarkoitat tuolla "normimiehellä" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voi olla ihana jos hän ei ole kiinnostunut sinusta?
Kuten laitoin, huomioi minut kaikissa asioissa. Enemmän kuin kukaan ennen.
Tietääkö että' sä olet haukkumassa sitä netissä?
Mitä tykkäisit jos sinusta olis ketju ulilaudalla?
En ole haukkumassa. Luepa tarkemmin. Mies on ihana ja huomioi, kysyin krskutelutaidoista ja kiinnostuksesta minuun. Ei ole haukkumista todellakaan.
eli ei tiedä? Näytä ketju hänelle.
Vastaisitko kysymykseen: mitä tykkäisit jos ulilaudalla olisi ketju sinusta?
Kenestä tämä ketju on?
Kyse on kunnioituksesta, tai sen puutteesta. Eli teistä olisi ok että miehet keksivät tarinoita teistä ja puutteistanne, levittäisivät niitä nettiin ja toiset miehet kerääntyis rinkirunkkaamaan ja haukkumaan tietä?
Olet naurettava. Aloitus on anonyymi, ketään ei voi tunnistaa. Tässä ketjussa haukkumassa oot sinä, enkä yhtään epäile vaikka iellä yksin runkkaisitkin, kun naisten haukkuminen niin ajaa kiihkoon.
En ole levittänyt miesvihaa missään. Opettele käyttäytymään ja puhumaan asiallisesti ja kunnioittavasti toisista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
En ole levittänyt miesvihaa missään. Opettele käyttäytymään ja puhumaan asiallisesti ja kunnioittavasti toisista ihmisistä.
Vastaa: mitä tarkoitit normimiehellä tässä yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voi olla ihana jos hän ei ole kiinnostunut sinusta?
Kuten laitoin, huomioi minut kaikissa asioissa. Enemmän kuin kukaan ennen.
Tietääkö että' sä olet haukkumassa sitä netissä?
Mitä tykkäisit jos sinusta olis ketju ulilaudalla?
En ole haukkumassa. Luepa tarkemmin. Mies on ihana ja huomioi, kysyin krskutelutaidoista ja kiinnostuksesta minuun. Ei ole haukkumista todellakaan.
eli ei tiedä? Näytä ketju hänelle.
Vastaisitko kysymykseen: mitä tykkäisit jos ulilaudalla olisi ketju sinusta
Olet naurettava. Aloitus on anonyymi, ketään ei voi tunnistaa. Tässä ketjussa haukkumassa oot sinä, enkä yhtään epäile vaikka iellä yksin runkkaisitkin, kun naisten haukkuminen niin ajaa kiihkoon.
eli sinun haukkumisesi ulilaudalla "rakkaan miehesi" toimesta on ok, kunhan sinua ei tunnisteta.
Tämä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Spermaviemärit ulisemassa ainoasta asiasta mistä he kykenee keskustelemaan... miehistä.
#miesvihanäkyväksi
Siitä puhe mistä puute. Ei ole epeli nähny kuin oman nyrkkinsä pitkään aikaan, jos ikinä. Herkkä on miehen mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spermaviemärit ulisemassa ainoasta asiasta mistä he kykenee keskustelemaan... miehistä.
#miesvihanäkyväksi
Siitä puhe mistä puute. Ei ole epeli nähny kuin oman nyrkkinsä pitkään aikaan, jos ikinä. Herkkä on miehen mieli.
Todellakin, siitä puhe mistä puute.
Teillä se on aina miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse käyttänyt kyseistä sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse käyttänyt kyseistä sanaa.
Aloituksessa käytetään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Säälistä minä sinulle juttelen. Oikeat miehet on erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Säälistä minä sinulle juttelen. Oikeat miehet on erikseen.
Ketjuhan ei ollut miehistä tai minusta
Vai oliko sittenkin "miehistä", kiitos kun myönsit
No joo-o, kuulostaapa tutulta ja 20v oltu yhdessä. Ensimmäiset vuodet meni niin, että miehen kainalossa kuuntelin hänen juttujaan. Ja hänhän rakasti ääntänsä ja rakastaa sitä edelleen. En ole mikään suupaltti itse, eikä se silloin häirinnyt, että olin kuuntelijan osassa. En edes muista enää, yritinkö silloin jutella omia asioitani, mutta vuosia jälkeenpäin olen havahtunut siihen, ettei mieheni oikeastaan tiedä mitään lapsuudestani, nuoruudestani, opiskeluista jne. eikä hän ole edes kysellyt. Sitten tuli lapset ja 10 v hujahti ohi huomaamatta. Tämän jälkeen havahduin, että eihän mieheni tunne minua ollenkaan, on ollut hänen juttunsa ja lasten jutut, eikä häntä myöskään kiinnosta.
Älä ole yhtä hölmö kuin minä. Ota tuo puheeksi miltä sinusta tuntuu. Jos et saa suunvuoroa tai sulla on edelleen tunne, ettei sua kuunnella, niin ei asia tule miksikään muuttumaan. Olet ehkä myös onnistunut löytämään omaa ääntään rakastavan miehen, joka ei ikinä tule sun asioista kiinnostumaan.
Hei spermaviemärit, mikä on aloituksessa mainittu vihjaus normimieheen? Vastaisiko ap ja joku hänen faninsa?
Älkää naiset odottako, että ystävättärenne jaksavat loputtomiin kuunnella ongelmianne. Miehenne saavat teiltä seksiä, joten sen eteen on opittava myös kuuntelemaan. Jos delegoitte kuuntelun ystävillenne, niin kai se miehenne käy antamassa vastavuoroisesti hekumallista seksiä tälle ystävälle, joka juurikin sinkkuna joutuu teitä tukemaan.
Tuossa kerrot, että kuuntelet ja olet aidosti kiinnostunut miehesi asioista, aivan kuten hän sinua kohtaan. Mutta et ainakaan mainitse mitään, että itsekkään kyselisit mitään hänen asioihin liittyvistä, kuuntelet, mutta et kysele. Nyt sinua harmittaa, kun miehesi ei kysele.
Asiat voi mennä turhan monimutkaiseksi ihan vain sen vuoksi kuinka niitä omassa päässä pyörittelee ja näin näkee asiat vähän kuin putken läpi katsoen.
elekieli on ehkä sanojakin suuremmassa merkityksessä joissain tapauksissa
Kyse on kunnioituksesta, tai sen puutteesta. Eli teistä olisi ok että miehet keksivät tarinoita teistä ja puutteistanne, levittäisivät niitä nettiin ja toiset miehet kerääntyis rinkirunkkaamaan ja haukkumaan tietä?