Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole kiinnostunut minun asioistani, muuten ihana mies

Vierailija
13.04.2025 |

Olen ollut mieheni kanssa reilun 6 kk

Meillä on tosi hauskaa yhdessä, nautitaan ajastamme ja toisistamme. Hän ottaa minut aina huomioon kaikessa, saan kukat aina kun jotain synttäreitä, naistenpäivää, ystävänpäivää yms. Huomioi yleensäkin minut kaikessa.

Minä kuuntelen ja olen aidosti kiinnostunut hänen asioistaan, mutta nyt on alkanut tuntua ettei miestä kiinnosta minun asiat. Kuuntelee kyllä, mutta tuskin koskaan kysyy kertomaani asiaan liittyviä kysymyksiä tai kysyy oma-aloitteisesti minun asioistani.

Normimies vai vietetäänkö vain kivaa aikaa 🤔

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseleekö muilta ihmisiltä?

Mun mies ei. Keskustelimme aiheesta ja hän nykyään kysyy minulta väliin jotain, mutta melko kömpelösti. Kaikki ei vain jostain syystä osaa.

Vierailija
62/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut onnellisessa liitossa 20 v, ja juuri eilen mietin, kuinka iso osa siitä, että tunnen edelleen olevani rakastettu johtuu siitä, että mies kuuntelee ja muistaa. Sekä pieniä tyhmiä juttuja, joita olen kertonut lapsuudestani, että arkisia asioita. Tänäänkin illalla voin olla varma, että hän kysyy särkeekö olkapäitä vielä, ja hieroo niitä oma-aloitteisesti. En vaihtaisi tätä kukkiin naistenpäivänä.

Aikuiselle tyttärelle olen aina neuvonut että kuuntelee intuitiotaan tai gut feelingiä, alitajunta sieltä huutelee sen mitä tietoisuus ei välttämättä halua kuulla. Suosittelen samaa sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk on mielestäni lyhkänen aika miettiä tuollaisia asioita jos suhde muuten on rakkautta täynnä. Tässähän vasta opetellaan tutustumaan toisiinsa. Ei joka asiasta tarvitse kysyä ja jos asia on sinulle erityisen iso, tai merkittävä ( ilman että näin olisit sen hänelle ilmaissut ), kun toiselle se ei niinkään olisi merkittävä. Esim. Maitotölkki tippui lattialle ja jouduin siivoamaan, kun toiselle se on arkipäivää, ei iso juttu, en kysele enempää

Vierailija
64/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin miksi ihastuin juuri omaan aviomieheeni niin yksi todella iso osa sitä oli se että hän oli yksi ensimmäisistä miehistä joka ihan todella aidosti tuntui olevan kiinnostunut siitä millainen minä olen, mitä minä ajattelen ja mistä minä haaveilen.

Ja kyllä se on sitten näkynyt myös suhteessamma hyvin positiivisesti koko sen 10 vuotta jonka olemme olleet yhdessä.

Vierailija
65/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässähän vasta opetellaan tutustumaan toisiinsa. Ei joka asiasta tarvitse kysyä"

Minusta taas juuri tämä tutustumisvaihe on se jolloin pitäisi olla ihan erityisen kiinnostunut siitä toisesta kaikein puolin. Ymmärrän jos toisen arkipäivän jokainen käänne ei enää ole kovin merkittävä kun on oltu 20 vuotta yhdessä mutta alussa kyllä luulisi vielä kiinnostavan.

Vierailija
66/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sen "entäs mitä sulle kuuluu"-kysymyksen pakollisuutta. Jos olen kertonut omat kuulumiseni ja lopetan, voit kysymättäkin kertoa omasi. Jos et puhu mitään, oletan ettet halua kertoa. Jos kerrot, en kysy jatkokysymyksiä silloin, jos en osaa muotoilla oikeanlaista kysymystä, joka hyödyttäisi keskustelun kulkua. Jos sinulla on ongelma, pyrin auttamaan sen ratkaisemisessa, jos minulla on siihen kapasiteettia. Jos ei, kuuntelen. Olen nainen.

Vierailija
67/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin provoksi, koska "muuten ihana mies, mutta" -aloitukset ovat palstalla vitsi.

Vierailija
68/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin provoksi, koska "muuten ihana mies, mutta" -aloitukset ovat palstalla vitsi.

Miesvihan levittämistä nämä ketjut ovat.

Lopun "eikös kaikki miehet ole tällaisia" vihjaus on myös hieno.

Vierailija
69/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut onnellisessa liitossa 20 v, ja juuri eilen mietin, kuinka iso osa siitä, että tunnen edelleen olevani rakastettu johtuu siitä, että mies kuuntelee ja muistaa. Sekä pieniä tyhmiä juttuja, joita olen kertonut lapsuudestani, että arkisia asioita. Tänäänkin illalla voin olla varma, että hän kysyy särkeekö olkapäitä vielä, ja hieroo niitä oma-aloitteisesti. En vaihtaisi tätä kukkiin naistenpäivänä.

Aikuiselle tyttärelle olen aina neuvonut että kuuntelee intuitiotaan tai gut feelingiä, alitajunta sieltä huutelee sen mitä tietoisuus ei välttämättä halua kuulla. Suosittelen samaa sinne.

Siis hän kuuntelee ja muistaa, mutta ei kysy itse asioistani. Ehkä tässä pitää vain tottua ihmisten erilaisuuteen🤔

Vierailija
70/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hän kuuntelee ja muistaa, mutta ei kysy itse asioistani. Ehkä tässä pitää vain tottua ihmisten erilaisuuteen🤔

EI, parasta että eroat ja keskityt jatkossa naisiin.

Mitä tarkoitit normimiehellä tuossa aloituksessa?

Ei ole vaikea kysymys, miksi et vastaa?

Vierailija
71/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies voi olla ihana jos hän ei ole kiinnostunut sinusta?

Kuten laitoin, huomioi minut kaikissa asioissa. Enemmän kuin kukaan ennen.

Merkkipäivämuistamiset ja huomiominen sängyssä on ihan normisettiä ensimmäisen puolen vuoden aikana. Sillä sitoutetaan "hyvä catch". Oikeasti rakastumassa oleva kumppani haluaa kuitenkin myös oppia tuntemaan korviesi väliä ja käydä syvällisiä, pitkiä keskusteluja, jos sellaiseen kykenee. Jos ei edes alussa ole kiinnostunut sinusta ihmisenä, ei ole sitäkään vähää myöhemmin. 

Vierailija
72/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on trauma tuollaisesta ihmisestä. Olen tullut lopputulemaan, että hänellä oli/on hyvin vahvoja narsistisia piirteitä.

Vierailija
73/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kun spermaviemärit on kaikki psykologeja joilla on kompetenssi sanoa onko joku narsisti

Vierailija
74/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap hei, mikä on tuo normimies vai... juttu minkä kirjoitat tuolla aloituksessasi?

Vierailija
75/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokse.....ja lujaa.

Mitä tämä tarkoittaa? Siis onko se mies AP:n kertoman perusteella jotenkin vaarallinen?

Narsisti.

Vierailija
76/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokse.....ja lujaa.

Mitä tämä tarkoittaa? Siis onko se mies AP:n kertoman perusteella jotenkin vaarallinen?

Narsisti.

Mikäs olikaan sun kompetenssi asiassa?

Vierailija
77/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimies. Sinä olet huomionkipeä.

Vierailija
78/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti.

Mikäs olikaan sun kompetenssi asiassa?

Olen psykologian lisensiaatti.

Vierailija
79/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta myös sellaisesta ihmisestä, joka ei liiemmin kyselly tai osallistunut keskusteluun omasta puolestaan. Aina sai kysyä, mitä mieltä olet? jne. Kuunteli kyllä, mutta ei ollut sen enempää kiinnostunut asioistani. Ei toiminut suhde, koska itse olen sellainen, joka tykkää keskustella puolin ja toisin, saada uutta perspektiiviä jne. Se on yksi huomionosoitus myös. Mutta en haluaisi, että toinen väkisin esittäisi kiinnostunutta. Harmitonta sinänsä, koska eivät kaikki ole sellaisia joita kiinnostaisi kaikki asiat, olisi tietysti hyvä jos edes vähän. Eikä kaikki ole sellaisia, jotka automaattisesti osaisivat kysyä jne. luonteita on erilaisia ja miten on kasvanut. Ehkä häneltä ei ole koskaa kysytty mitään(?)

Vierailija
80/86 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihan levittämistä nämä ketjut ovat.

Lopun "eikös kaikki miehet ole tällaisia" vihjaus on myös hieno.

Päivystätkö sä täällä aina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme