Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole kiinnostunut minun asioistani, muuten ihana mies

Vierailija
13.04.2025 |

Olen ollut mieheni kanssa reilun 6 kk

Meillä on tosi hauskaa yhdessä, nautitaan ajastamme ja toisistamme. Hän ottaa minut aina huomioon kaikessa, saan kukat aina kun jotain synttäreitä, naistenpäivää, ystävänpäivää yms. Huomioi yleensäkin minut kaikessa.

Minä kuuntelen ja olen aidosti kiinnostunut hänen asioistaan, mutta nyt on alkanut tuntua ettei miestä kiinnosta minun asiat. Kuuntelee kyllä, mutta tuskin koskaan kysyy kertomaani asiaan liittyviä kysymyksiä tai kysyy oma-aloitteisesti minun asioistani.

Normimies vai vietetäänkö vain kivaa aikaa 🤔

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän kyselisi sinulta asioita, jotka olet juuri oma-aloitteisesti kertonut?

Vierailija
22/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuollaisesta kokemusta. Sekä naisten puolelta että miesten. Ja on vaikea keskustella jos toinen ei sano yhtään mitään. Hyvin mahdoton keskustelu.

Ap vastaa sen verran että kyllähän me keskustellaan, mutta tuntuu ettei hän kysele minun elämästäni paljoakaan. Miettiikö niitä, ehkä. 

Ja tiedän ettei hän pahemmin osaa puhua tunteistaan,  tästä ollaan keskusteltu, näyttää ne muulla tavalla mutta meneekö tämä kysymättömyys samaan 🤔

Miksi pitäisi aina kysellä? En minä ainakaan halua mitään kuulustelua, vaan kerron itse jos jotain haluan kertoa. Samaa odotan kumppanilta. Toki vastaan, jos kysytään, mutta en odota enkä kaipaa mitään tenttausta. Joku "Minkälainen päivä oli tänään" on ihan normaalia small talkia. Samaa kategoriaa kuin "Onpa kaunis ilma."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies kyselee kaikki mahdolliset asiat, jos on kiinnostunut. 

Ja jopa entisestä sek si elämästä, mikä vähän outoa.

Vierailija
24/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies voi olla ihana jos hän ei ole kiinnostunut sinusta?

Kuten laitoin, huomioi minut kaikissa asioissa. Enemmän kuin kukaan ennen.

Miten hän voi huomioida sinut, jos ei oikeastaan tunne sinua?

Jos hän tuo kukkia naistenpäivänä, hän huomioi naistenpäivän, ei sinua. Kohteliaisuus on tapa toimia ja käyttäytyä, mutta sitä voi harjoittaa täysin pinnallisella tasolla.

Kukat ovat ihan kivoja, mutta kyllähän sitä mieluummin tulee huomioiduksi omana itsenään. Esimerkiksi, että toinen ottaa selvää ja muistaa mistä erityisesti pitää tai ei pidä.

Vierailija
25/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän tuo kukkia naistenpäivänä, hän huomioi naistenpäivän, ei sinua. Kohteliaisuus on tapa toimia ja käyttäytyä, mutta sitä voi harjoittaa täysin pinnallisella tasolla.

Kukat ovat ihan kivoja, mutta kyllähän sitä mieluummin tulee huomioiduksi omana itsenään. Esimerkiksi, että toinen ottaa selvää ja muistaa mistä erityisesti pitää tai ei pidä.

Tuo nyt oli esimerkki tuo naistenpäiväkukat... hän muistaa ja huomioi asiat mistä pidän ja en eli on kyllä kuunnellut mitä puhun.

Vierailija
26/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermaviemärit ulisemassa ainoasta asiasta mistä he kykenee keskustelemaan... miehistä.

#miesvihanäkyväksi

Sinullahan ei ole edes spermaviemäriä. Lue aloitus. Lue uudestaan. Yritä ajatella jos osaat.

Ei tarvitse lukea uudesaan. Siellä kysytään käytännössä ONKO KAIKKI MIEHET PASKOJA ja te haaskat kerännytte haukkumaan miehet.

Tää on arkea palstalla kun te spermaviemärit olette vauhdissa

Nyt on katkeraa naisvihaa havaittavissa. Vieläkö ihmettelet miksi et kelpaa?

Vierailija
27/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että on kiinnostunut asioistasi. Joskus vain on niin monia ajatuksia saman aikaisesti, ettei välttämättä ymmärrä kysyä päivästäsi, tai muista asioista. Tuskin pahallaan, vaan jos on todella ihastunut, niin yrittää näyttää muilla tavoin kuinka tärkeä olet hänelle

Niin, voihan tämä olla vain harjaantumattomuutta. Ehkä hän on sitä mieltä, että kun ap muutenkin puhuu paljon, hän kyllä kertoo kaiken oleellisen kysymättäkin.

Vierailija
28/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermaviemärit ulisemassa ainoasta asiasta mistä he kykenee keskustelemaan... miehistä.

#miesvihanäkyväksi

Homojen kannattaa pysyä niissä omissa homoketjuissaan eikä piinata naisia. 

Vierailija
29/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt oli esimerkki tuo naistenpäiväkukat... hän muistaa ja huomioi asiat mistä pidän ja en eli on kyllä kuunnellut mitä puhun.

Ok. Eli kerrotko, että mikä sinun ongelmasi sitten on? Se, että olet tyytyväinen?

Vierailija
30/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt oli esimerkki tuo naistenpäiväkukat... hän muistaa ja huomioi asiat mistä pidän ja en eli on kyllä kuunne

Ok. Eli kerrotko, että mikä sinun ongelmasi sitten on? Se, että olet tyytyväinen?

Miehet on kaikki sikoja

-ap

Vierailija
31/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun asiat on niin tylsiä ettei miehen kannata niistä puhua.

Vierailija
32/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt oli esimerkki tuo naistenpäiväkukat... hän muistaa ja huomioi asiat mistä pidän ja en eli on kyllä kuunne

Ap:Se ettei jän koskaan kysy mitään asioistani. Kerron oma-aloitteisesti mutta silloinkaan hän ei koskaan kysy mitään aiheeseen liittyvää. 

Vierailija
33/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö että' sä olet haukkumassa sitä netissä?

Mitä tykkäisit jos sinusta olis ketju ulilaudalla?

En ole haukkumassa. Luepa tarkemmin. Mies on ihana ja huomioi, kysyin krskutelutaidoista ja kiinnostuksesta minuun. Ei ole haukkumista todellakaan.

eli ei tiedä? Näytä ketju hänelle.

Vastaisitko kysymykseen: mitä tykkäisit jos ulilaudalla olisi ketju sinusta?

Kenestä tämä ketju on? Kuka voi tästä tunnistaa itsensä tai jonkun toisen ihmisen? Ei kukaan.

Ihan sama mitä joku anonyymisti ja yleisellä tasolla keskustelee.

Vierailija
34/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Sinullahan ei ole edes spermaviemäriä. Lue aloitus. Lue uudestaan. Yritä ajatella jos osaat.

Ei tarvitse lukea uudesaan. Siellä kysytään käytännössä ONKO KAIKKI MIEHET PASKOJA ja te haaskat kerännytte haukkumaan miehet.

En ole tehnyt naisvihaketjuja joissa ulisisin etten kelpaa, tuo on spermaviemärin oma keksintö jolla taas keräät tykkäyksiä vittulimat roiskuen. Eipä sinusta muuhun olekaan.

Lopeta toi naisia halventavan *viemäri-sanan käyttö. Suusi pitäisi pestä saippualla, kun noin rumasti puhut.

Vierailija
35/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen äärimmäisen puhelias ja analyyttinen ihminen, voin keksiä helposti puhetta vaikka kengännauhoista ja toisaalta nautin filosofisista ihmisyyttä koskevista keskusteluista. Mies taas on rakastava puoliso ja isä ja antaa itsestään 100 % perhe-elämään. Mutta hän ei ole filosofi vaan dippainssi. 

Hän on kiinnostunut ajatuksistani kun niistä kerron, mutta ei varsinaisesti esitä jatkokysymyksiä tai pureksi niitä valtavan syvällisesti. Pitäisikö tehdä johtopäätös että hän ei ole kiinnostunut minusta? Vaikka hän ymmärtää toisinaan kompleksistakin käytöstäni ja mikä tärkeintä, hyväksyy minut täysin..

Olen käynyt ap:n kanssa saman tyyppistä kipuilua ja tullut siihen tulokseen, että en voi mitata itselleni ominaisilla tavoilla toisen rakkauden tai kiinnostuksen määrää. Olenkin hyväksynyt pitkän parisuhteen kuluessa, että yhden ihmisen ei ole tarkoitus vastata kaikkiin tarpeisiini. Käyn filosofiset keskustelut siihen orientoituneiden ystävieni kanssa. Samoin nautin tietynlaisesta musiikista samanhenkisten ihmisten kanssa kuin . Vastaavasti miehelläni on omia harrastuspiirejään, joissa suhtaudutaan intohimoisesti asioihin, jotka eivät itseäni niin paljon kiinnosta.

Että en ensimmäisenä sanoisi ap:lle että jätä se sika tms.

Vierailija
36/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin mitä ap tarkoittaa! Pitkä ja hyvä avioliitto meillä mutta jos kerron omista asioistani tai tapahtumista ei miestäni kyllä juurikaan kiinnosta, joojoo on toteamus! Keskustelee kyllä vieraidemme kanssa vaikka koko yön ja on oikein seurallinen ja mukava mutta..siispä minulla on useita naisystäviä, joiden kanssa voin jutustella

Vierailija
37/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla kans tollanen. On musta jotenkin autistinen. Sitä ei siis vain oikeasti kiinnosta. Jos huomautan asiasta, saattaa mekaanisesti jotain kuulumisia kysellä, mutta koskaan ei mihinkään palata. 

Tämä on vain tapailumies ja otan nyt ilon irti vain hyvästä seksistä ja hauskoista hetkistä. 

Mutta en mä lasteni isäksi moista ottaisi. Tällee menee. On sitten ystäviä ja perhettä, joita mun asiat kiinnostaa oikeasti. 

Jos tapailet autistia, kertoo myös aika paljon sinusta. 

Vierailija
38/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

En ole tehnyt naisvihaketjuja joissa ulisisin etten kelpaa, tuo on spermaviemärin oma keksintö jolla taas keräät tykkäyksiä

Lopeta toi naisia halventavan *viemäri-sanan käyttö. Suusi pitäisi pestä saippualla, kun noin rumasti puhut.

Palataan asiaan kun olette lopettaneet miesvihan levittämisen näissä ketjuissa

Vierailija
39/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Oh the irony :D

Vierailija
40/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saatu liian vähän äitin rintaa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän