Paljon tililläsi on rahaa juuri nyt?
Kommentit (60)
kun maksoin laskut ja vuokran jäi jäljelle vajaa 800e + elatusmaksu 170e tulee huomenna.
Oli tavallaan hauska huomata etten ole ainoa vähillä rahoilla/rahatta oleva! Ei mullakaan mikään ihan katastrofi tilanne täällä ole vaikka tilillä miinusta onkin, miehellä on tilillään kyllä rahaa ja hän saakin hoidella ruokaostokset yms. seuraaviin rahoihin saakka ainakin!
ja rahaa tulee taas 15.4. Tosin palkasta meni suoraan säästötilille 320 euroa.
En ole varma kun katson tilitietoja harvoin.
Tosin eilen oli palkkapäivä ja asuntolaina menee vasta kuun eka päivä. Säästötilin saldoa tai rahastoja en muista.
Myös minä olen elänyt kädestä suuhun. Eka työpaikkani takia muutin pois kotiseudulta ja ekalla viikolla rahaa oli alle sata markkaa. Automaatista en saanut rahaa nostettua, kun uudessa paikassa en löytänyt sellaista automaattia, josta olisi saanut viidenkympin seteliä.
on isännän kanssa yhteinen on 21.000 euroa. Säästetään sinne rahaa ulkomaammatkoja ja mahdollisia remontteja varten sekä minun 4 kk hoitovapaata varten, joka on edessä nyt syksyllä.
S-tilillä 4¿ ja risat
lompakossa 6¿
seuraavaksi lapsilisä viikon päästä.
mutta kaikki laskut on maksettu ja ruokaa on pakkasessa
ja toisella tilillä 67 euroa. Lapsilisät tulee seuraavaks.
ja lapsilisä tulee 23.3.
ja sitten sitten kuun lopussa suuret hoitotuet.
Onneks miehellä on vähän enemmän ettei tarvitse minun rahoillani kitkutella. Hän maksaa laskut ja asunnon ja minä oman puhelinlaskun ja ruoat. Muuten en hänen rahojaan käytä, mutta onhan siinäkin jo paljon kun hän käytännössä maksaa kaiken.
Kotihoidotuella kotona vielä. Säästöjä ajalta ennen äitiyslomaa, mutta on sitä mennytkin nyt kotona ollessa, varmaan n. 3000e (säästöistä siis)
käyttötilillä 9 miljoonaa ja risat
laskut on maksettu, ruokarahat kuulle otettu sivuun.
Mä en ole koskaan elänyt ns. köyhiä aikoja. Kun opiskelin, tein myös samalla töitä ja silloin mulla ei ollut vielä lapsia.
Mutta mulle ei kyllä tullut yllätyksenä että, on paljon perheitä joilla on tiukkaa, ja eletään kädestä suuhun. Mutta meitä on moneen junaan, toiset kulkee silmät ja korvat auki, toiset ei.
Yritystilillä ihan kivasti, tosin suuret on erääntyvät laskutkin.
Mä en oikeesti tiedä, meillä on käyttötili ja säästötili miehen kanssa yhteiset, mies maksaa laskut ja mä maksan yleensä pankkikortilla ostokset. En jaksa rassata raha-asioilla päätäni, mä kun hoidan lapset ja kodin ku mies paljo työreissuilla:) Ollaan kait aika vanhanaikasia näiden suhteen.