Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon tililläsi on rahaa juuri nyt?

Vierailija
15.03.2007 |

Mulla -2e ja seuraavan kerran rahaa tulee 20.3.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut kyllä mitään käsitystä siitä, että näin moni elää ns. kädestä suuhun. erityisesti lapsiperheissä, joissa toivoisi aina löysää rahaa olevan, jotenkin kuvittelisi että sitä tarvitsisi jatkuvasti vähän kaikkeen lapsiin liittyvään.

mulla äitiysloma lopuillaan, käyttötilillä n. 8000 eur. en henkilökohtaisesti voisi kuvitella jääväni hoitovapaalle, jos se tarkoittaisi noin tiukkaa penninvenyttämistä, minusta ei yksinkertaisesti lapsen kanssa sellaiseen elämään olisi.

just my two cents ;)

Vierailija
22/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit yhellä tilillä on muutama tonni, ja sit yhellä tililä taitaa olla joku about 350euroa.

Mutta hyvin on muistissa sellaset ajat, jolloin ei säästössä ollut mitään.

Että itse olen kovalla työllä rahani kasannut. Tuohan sen turvallisuuden tunteen, mutta en ole sen onnellisempi nyt, ku olin rahattomanakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttötilillä 271¿ ja rahastojen yht. arvo n.4400¿ Asun kotona, eikä oo lapsia, joten aika hyvin menee :) Käyn töissä koulun ohella, eli ihan itse oon rahan tienannu. Äiti maksaa ruoat.

Vierailija
24/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttötilillä 271¿ ja rahatojen tän hetkinen arvo yht n.4400¿. Asun vielä kotona, eli ei oo oikeen mitään menoja. Käyn töissä koulun ohella, eli ihan itse oon rahan tienannu. Äiti maksaa ruoat.

Vierailija
25/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tulee joka päivä, mutta niin tulee laskujakin. Omalle tililleni tulee vaan lapsilisät ja joskus siirrän sinne jonkin verran rahaa, en tiedä paljonko siellä nyt on, ehkä tonnin verran.

Vierailija
26/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöjä syön koko ajan, mutta silti säästötileillä on 400 eukkia, käyttötilillä parisataa, s-tilillä n. 50 euroa ja lisäksi on 80 eurolla lahjakortteja s-kauppaan, joita säästelen pahan päivän varalle. Viime kuussa jouduin käyttämään säästöpossujen sisältämät sata euroa, kun en halunnut säästötileille kajota. Silmälasien osto ja 400 euroa lapsen lääkärikuluja meinas vähän pistää budjetin sekaisin. Kyllä kannatti asua ä-loma maalla, niin sain hyvän potin säästettyä äitiysrahasta...

Vierailija
27/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei ollut kyllä mitään käsitystä siitä, että näin moni elää ns. kädestä suuhun. erityisesti lapsiperheissä, joissa toivoisi aina löysää rahaa olevan, jotenkin kuvittelisi että sitä tarvitsisi jatkuvasti vähän kaikkeen lapsiin liittyvään.

mulla äitiysloma lopuillaan, käyttötilillä n. 8000 eur. en henkilökohtaisesti voisi kuvitella jääväni hoitovapaalle, jos se tarkoittaisi noin tiukkaa penninvenyttämistä, minusta ei yksinkertaisesti lapsen kanssa sellaiseen elämään olisi.

just my two cents ;)

Vierailija
28/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eräs päivä pikku shopping spreen jälkeen mietin, että mun on kyllä pakko pitää työni ja menestyä siinä, sillä ahdistun, jollen pääse tasaisin väliajoin ostamaan jotakin pientä kivaa - eli 200-600¿ kulutan ihan puhtaasti itseeni joka kuukausi.

Äitiyslomaankin varauduin säästämällä 10 000¿, jolla sitten elelin ja pystyin vähän hemmottelemaan itseäni kunnes palasin taas töihin tienaamaan. Tosin maksoin niistä asuntolainan lyhennyksetkin, mies kun ei olisi siihen suostunut...

Opiskeluaikoina oli välillä tiukkaa, mutta silloin oli kyllä paljon pienemmät menotkin. Ja kesäisin paahdoin aina 2-3 kk töitä...

Vierailija
29/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olet tainnut syntyä kultalusikka suussa, jos et edes köyhiä opiskeluaikoja ole kokenut?

opiskeluajat ei olleet köyhiä, kävin töissä koko 7 vuoden ajan. ja lapsia en silloin hankkinut, mielestäni lapset tarvitsivat taloudellisesti vakaan kodin.

edelleen vain minun mielipiteeni :)

Vierailija
30/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkatilillä lienee n. 1000¿ ja säästötilillä 8000¿ - eli ei siis mitenkään mahdottomasti.

Voisin siis säästää, enkä törsätä kaikkea, tiedän!

Vierailija
31/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laskut maksettu

Vierailija
32/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään huipputuloja ole, mutta en vain osaa tuhlata...

Vierailija
33/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilillä (omalla) on vähän rahaa, ei se aina tarkota että eletään kädestä suuhun. Minulla ei ole muita tuloja kuin osa-aikaisen työni palkka ja lapsilisä (joka siirtyy suoraan lapsen tilille). Mutta miehelläni on palkan (2500¿) lisäksi kymmeniä tuhansia euroja vuodessa osinkoja.

Vaikka mulla on vähän rahaa käytössä ja ostan sillä omat jutut, lapsen vaatteet, lelut ym. sekä suurimman osan talouden ruuista, emme elä kädestä suuhun. Sillon kun mun tili näyttää lähes nollaa, niin mies maksaa viulut.

Vierailija
34/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut laskut on maksettu, mutta loppukuusta tulee vielä päivähoitomaksu ja kännykkälasku.

Vierailija
35/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kyllä eletään tosiaan kädestä suuhun mutta kun ei ole muuta vaihtoehtoa juuri nyt.

Ihan elämän perustarpeet (ruoka, asuminen) vievät meidän tulot.

Meidän tulot on n. 1500e/kk ja Perheessä kaksi aikuista sekä kaksi alle 2 -vuotiasta lasta.

Vierailija
36/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle euro tilillä ja seuraavaks tuleee rahaa 20 päivä

Vierailija
37/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat rahat sinne onkin sitten miehen vuorolisät ja mun kotihoidontuki 31. päivä. Lapsilisä menee lapsen tilille. S-tililläkin muuten on varmaan taas 50 e

Vierailija
38/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi laskunmaksutilillä on noin 600e, säästössä 1300e. Miehellä on sitten enemmän rahaa. Mutta kyllähän tämä hoitovapaalla oleminen on tälläistä kädestä suuhun elämistä ja säästötkin ovat huvenneet....

Vierailija
39/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tililla on varmaan n. 50 euroa ja yhteisellä noin 1000. Palkkapäivä miehellä 25. ja mulla kuun viimeinen.

Vierailija
40/60 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain päivänä vielä saamme sen asuntolainan :)