Minne piilottaisit suklaalevyn kotonasi?
Kommentit (94)
Faith kirjoitti:
Kirjahyllyn kirjarivin takana olisi aika hyvä piilopaikka litteälle esineelle kuten suklaalevylle. Tai sitten kirjariviin pystyyn johonkin väliin.
Kiitos vinkistä. Meillä on yksi kaappi täynnä sanakirjoja (englanti, ruotsi, saksa, venäjä). Mies vihaa kieltenopiskelua joten paras piilopaikka on sanakirjojen takana.
Ollaan molemmat aikuisia ei tarvitse mitään piilotella joulu/synttärilahjat on ollut eri juttu!
Suuhuni/vatsaani
Ongelma ratkaistu
Potan alle. Ei muuten turvassa! Jos on raskaana?
Puolisoa ei ole, ja itseltä on vähän hankala piilottaa. Toisaalta joudun usein etsimään jotain tavaraa eri kaapeista ja laatikoista, kun en muista, mihin olen sen laittanut. Luulen, että suklaalevyn kyllä muistaisin vähän liiankin hyvin.
Sain joku joulu 13 suklaarasiaa lahjaksi asiakkailtani. Mies söi lähes kailki yksinään. Olin kyllä vihainen. Nyt piilotan suklaalevyn perunapussin taakse vihanneslaatikkoon, sillä hän ei syö perunoita, eli ei kuori eikä koske niitä. Makeanhimossa mies ratsaa autoni hanskalokeron, keittiössä kaikki kipot, kupit ja kattilat. Perunapussin takaa ei ole löytänyt. Pakastimesta häviää myös jäätelöt. Niitä kun ei voi piilotella muualle.
Hahahaha!!! Siivouskaappiin! Mies ei edes tiennyt meillä olevan sellaista 5v asumisen jälkeen, tuskin muistaa sen olemassa oloa enää. Tai sulakekaappiin. Vaatehuoneeseen (ei löydä sieltä mitään vaikka sanoisin tarkan sijainnin). Ullakko olis kans varma piilo, mutta liian hankala suklaalevyn vuoksi.
Astiakaapit kanssa, varsinkin se jossa säilytän kakkuvuokia, olisi niiiiin hyvä piilo.
Harmi ettei tarvi piilottaa mitään, olisi niin kivaa keksiä piiloja ja odotella löytäiskö :D.
Eipä meillä ole mitään tarvetta piilotella suklaita (tai muitakaan makeisia ja karkkeja). Keittiön yhdessä laatikostossa (meillä on useampi laatikosto) yksi laatikko on ns. namilaatikko josta voi ottaa makeaa mielensä mukaan ja jos jokin loppuu, se pitää sanoa ääneen että tietää tuoda kaupasta uutta tilalle koska saattaa mennä pitkiäkin aikoja ettei tee makeaa mieli ja sitten ketuttaa jos laatkossa ei enää olekaan juuri sitä kaivattua namia jäljellä kun haluaisi ottaa.
Vierailija kirjoitti:
En olisi suhteessa ihmisen kanssa, joka söisi luvatta toisen suklaat. Millainen aikuinen edes tekisi niin??? Lapsilta sen sijaan olen joskus piilottanut suklaalevyn, etteivät huomaa minun syövän suklaata, kun en halunnut antaa heille (ei ollut karkkipäivä jne). Piilotin työpöydälle jonkun paperin alle tai pidin suklaata laukussa, josta sitten otin sitä.
Lapsilla on superkuulo, kuulevat kun suklaan käärettä rapistaa tai lohkaisee palan.
Vierailija kirjoitti:
Sain joku joulu 13 suklaarasiaa lahjaksi asiakkailtani. Mies söi lähes kailki yksinään. Olin kyllä vihainen. Nyt piilotan suklaalevyn perunapussin taakse vihanneslaatikkoon, sillä hän ei syö perunoita, eli ei kuori eikä koske niitä. Makeanhimossa mies ratsaa autoni hanskalokeron, keittiössä kaikki kipot, kupit ja kattilat. Perunapussin takaa ei ole löytänyt. Pakastimesta häviää myös jäätelöt. Niitä kun ei voi piilotella muualle.
Etkö päästä miestäsi kauppaan?
Enpä muista,, että tuollaista koskaan olisi käynyt. Meillä on myös ollut asioilla seuraukset eli lapsia on kasvatettu.