Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne piilottaisit suklaalevyn kotonasi?

Vierailija
13.04.2025 |

Mistä puolisosi ei ikinä katsoisi?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi suhteessa ihmisen kanssa, joka söisi luvatta toisen suklaat. Millainen aikuinen edes tekisi niin??? Lapsilta sen sijaan olen joskus piilottanut suklaalevyn, etteivät huomaa minun syövän suklaata, kun en halunnut antaa heille (ei ollut karkkipäivä jne). Piilotin työpöydälle jonkun paperin alle tai pidin suklaata laukussa, josta sitten otin sitä. 

Sä et tiedä naisista mitään, jos ajattelet ettei nälkä, puutos, hormonit tai himo pakota siihen. Miksi hankkia kotiin mitään jos et syö niitä, säilytät vaan vuosikausia.

Tämä. Hormonihöyryissä mun mielenterveys vaatii suklaata. Silloin sitä on oltava. 

Täyttä peetä, hyvin pystyy olemaan ilman sokeria, se on vain päätös. Itse jätin kaiken sokerin joulun jälkeen ja painoa pudonnut nyt 8 kg, vain juhlissa tyyliin aattelin herkkuja syödä eli tänä aikana nyt kerran synttäreillä söin, jatkan samoin niin sitten riittää herkut sen muutaman kerran vuodessa. Tää on helppoa.

Vierailija
42/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sairas tilanne pitää olla, että piilottaa suklaalevyn. Kaikkea sitä kuuleekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivouskomero

Vierailija
44/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatelaatikko,pesuainekaappi.

Vierailija
45/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen väliin pystyyn kirjahyllyyn , on kuin 1 kirjoista

Vierailija
46/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarojen väliin ja sanoisin söpölle miehelle, että herkut pitää etsiä/löytää😎

Vierailija
47/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teineille on ihan ylimaallinen kyky löytää herkut kotona. Joten en edes yritä piilotella niitä. 

Onneksi toisinaan ostavat minullekin herkkuja käydessään kaupassa.

Vierailija
48/77 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään mies usein ostaa kummallekin omat levyt, minä en voi syödä pähkinää ja mies voi, eli minun suklaat on tarkempi ostos 

Vierailija
49/77 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi suhteessa ihmisen kanssa, joka söisi luvatta toisen suklaat. Millainen aikuinen edes tekisi niin??? Lapsilta sen sijaan olen joskus piilottanut suklaalevyn, etteivät huomaa minun syövän suklaata, kun en halunnut antaa heille (ei ollut karkkipäivä jne). Piilotin työpöydälle jonkun paperin alle tai pidin suklaata laukussa, josta sitten otin sitä. 

Sä et tiedä naisista mitään, jos ajattelet ettei nälkä, puutos, hormonit tai himo pakota siihen. Miksi hankkia kotiin mitään jos et syö niitä, säilytät vaan vuosikausia.

Ja sinä et tiedä aikuisuudesta mitään. Jos tuollainen himo tulee, voi aikuinen ihminen ihan vaan sanoa, että "hei jos et ole aikeissa syödä sitä suklaalevyäsi tänään, niin sopisiko, että minä syön sen ja ostan sulle huomenna tilalle uuden". Tai sitten, jos kumppani ei ole kotona, voi vaikka hakea kaupasta suklaata tai woltata sitä.

Vierailija
50/77 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa se on olkkarin pöydällä.  Kyllä se siihen toisinaan katsoo.

Meillä on niin eri maut hérkkujen suhteen, että saa olla rauhassa. Eikä muksutkaan koske ilman lupaa.

Onneksi ei tarvii jemmailla.

Vierailija
51/77 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan peilikaapin päälle. Tuolta ei löydy edes vahingossa. Keittiön yläkaapit yms. on aina riski jos jotain sieltä sattuu hakemaan.

Vierailija
52/77 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suklaalevyn joutuu piilottaa kotona, on jotain pahasti pielessä.

Olkoon puoliso tai lapset, ei se ole oikein että omaansa joutuu piilotella.

Vierailija
53/77 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne minne aina, työpöydän laatikkoon.

Vierailija
54/77 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla säilytän omassa kaapissa. Siellä myös toinen puhelin ja pitsiasusteet.

Vierailija
55/77 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouskaappiin.

Vierailija
56/77 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,,    

Vierailija
57/77 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍫

Vierailija
58/77 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaappiini tai makuuhuoneen lipastoon.

Vierailija
59/77 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyyn. Kaukaa katsottuna näyttää kirjalta.

Vierailija
60/77 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa se on olkkarin pöydällä.  Kyllä se siihen toisinaan katsoo.

Meillä on niin eri maut hérkkujen suhteen, että saa olla rauhassa. Eikä muksutkaan koske ilman lupaa.

Onneksi ei tarvii jemmailla.

Entä jos muut kiduttuvat kun katsovat sitä eikä saa syödä. Miksi se on pöydällä eikä kaapissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän