Minne piilottaisit suklaalevyn kotonasi?
Kommentit (77)
Kuinka sairas tilanne pitää olla, että piilottaa suklaalevyn. Kaikkea sitä kuuleekin.
Alusvaatelaatikko,pesuainekaappi.
Kirjojen väliin pystyyn kirjahyllyyn , on kuin 1 kirjoista
Haarojen väliin ja sanoisin söpölle miehelle, että herkut pitää etsiä/löytää😎
Meillä teineille on ihan ylimaallinen kyky löytää herkut kotona. Joten en edes yritä piilotella niitä.
Onneksi toisinaan ostavat minullekin herkkuja käydessään kaupassa.
En mihinkään mies usein ostaa kummallekin omat levyt, minä en voi syödä pähkinää ja mies voi, eli minun suklaat on tarkempi ostos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi suhteessa ihmisen kanssa, joka söisi luvatta toisen suklaat. Millainen aikuinen edes tekisi niin??? Lapsilta sen sijaan olen joskus piilottanut suklaalevyn, etteivät huomaa minun syövän suklaata, kun en halunnut antaa heille (ei ollut karkkipäivä jne). Piilotin työpöydälle jonkun paperin alle tai pidin suklaata laukussa, josta sitten otin sitä.
Sä et tiedä naisista mitään, jos ajattelet ettei nälkä, puutos, hormonit tai himo pakota siihen. Miksi hankkia kotiin mitään jos et syö niitä, säilytät vaan vuosikausia.
Ja sinä et tiedä aikuisuudesta mitään. Jos tuollainen himo tulee, voi aikuinen ihminen ihan vaan sanoa, että "hei jos et ole aikeissa syödä sitä suklaalevyäsi tänään, niin sopisiko, että minä syön sen ja ostan sulle huomenna tilalle uuden". Tai sitten, jos kumppani ei ole kotona, voi vaikka hakea kaupasta suklaata tai woltata sitä.
Tossa se on olkkarin pöydällä. Kyllä se siihen toisinaan katsoo.
Meillä on niin eri maut hérkkujen suhteen, että saa olla rauhassa. Eikä muksutkaan koske ilman lupaa.
Onneksi ei tarvii jemmailla.
Vessan peilikaapin päälle. Tuolta ei löydy edes vahingossa. Keittiön yläkaapit yms. on aina riski jos jotain sieltä sattuu hakemaan.
Jos suklaalevyn joutuu piilottaa kotona, on jotain pahasti pielessä.
Olkoon puoliso tai lapset, ei se ole oikein että omaansa joutuu piilotella.
Sinne minne aina, työpöydän laatikkoon.
Työpaikalla säilytän omassa kaapissa. Siellä myös toinen puhelin ja pitsiasusteet.
Vaatekaappiini tai makuuhuoneen lipastoon.
Kirjahyllyyn. Kaukaa katsottuna näyttää kirjalta.
Vierailija kirjoitti:
Tossa se on olkkarin pöydällä. Kyllä se siihen toisinaan katsoo.
Meillä on niin eri maut hérkkujen suhteen, että saa olla rauhassa. Eikä muksutkaan koske ilman lupaa.
Onneksi ei tarvii jemmailla.
Entä jos muut kiduttuvat kun katsovat sitä eikä saa syödä. Miksi se on pöydällä eikä kaapissa.
Täyttä peetä, hyvin pystyy olemaan ilman sokeria, se on vain päätös. Itse jätin kaiken sokerin joulun jälkeen ja painoa pudonnut nyt 8 kg, vain juhlissa tyyliin aattelin herkkuja syödä eli tänä aikana nyt kerran synttäreillä söin, jatkan samoin niin sitten riittää herkut sen muutaman kerran vuodessa. Tää on helppoa.