Minne piilottaisit suklaalevyn kotonasi?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin miehenä piilotan minun jemmapulloni alakerran kodinhoitohuoneen siivouskomeroon. Ei ole vaimo koskaan löytänyt.
Hah. Mä olen laittanut ihan julkisesti näkyville siihen kirjan näköiseen pullokoteloon, jonka olen antanut miehelle lahjaksi kauan sitten. Kun aikoinaan avasi paketin, löysi kyllä sen ekan pullon. Seuraan kiinnostuksella, koska löytää tämän vuosikertakonjakin... :D
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhousujen sekaan,en usko että mies tai teinipoika penkoisi mun pikkareita.
Tietävät oikein hyvin. Sovittelevat niitä, kun et ole kotona.
Vaihtavat suklaalevyn uuteen, jos on tarvis.
En tiedä, miksi piilottaisin. Jonnekkin kaappiin kai muiden tavaroiden taakse.
Kirjahyllyn kirjarivin takana olisi aika hyvä piilopaikka litteälle esineelle kuten suklaalevylle. Tai sitten kirjariviin pystyyn johonkin väliin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mä olen löytänyt hyvän piilon, jota edes teinini eivät ole kräkänneet: Verhon taakse ikkunalaudalle, kohtaan jonka edestä verhoa ei ikinä vedetä auki. Siellä ovat odottamassa poloista minua joka kerta kun satun tarviimaan. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi ei kokkaa, kattilaan tai uunin peltilaatikkoon
Laita tiskihanskojen sisään....
Olisi parempi jos minulta piilotettaisiin suklaat. Vastikään söin Fazerin suklaakonvehteja rasiallisen, oli hyviä. Vielä olisi virpojaisista jäljellä yksi suklaamunat.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhousujen sekaan, en usko että mies tai teinipoika penkoisi mun pikkareita.
Jaa, teillä on talo täynnä homoja?
Piilotan perjantaipulloni lauantaihin.
Mitä helvettiä???
Kuinka syöpäiset setit tarvii kämpillä olla, että joutuu jotain vtun suklaalevyjä jemmaamaan?????
Eiköhän kannata akka kantaa hiuksista roskiin siinä kohtaa, jos siltä tarvii sukulaatilevyjä alkaa piilottamaan.
Tamppoonipaketti on kätkenyt jo hyvän ajan herkkuni. Mies ja pojat ovat myllänneet paikat, sen huomaan, mutta ei ole kätkö paljastunut. Kiusallani olen jopa jättänyt karkkipaperin lojumaan jonnekin.
Pikkuhousujen sekaan,en usko että mies tai teinipoika penkoisi mun pikkareita.