Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne piilottaisit suklaalevyn kotonasi?

Vierailija
13.04.2025 |

Mistä puolisosi ei ikinä katsoisi?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuten Sherlock Holmesin tarinoissa piilotetaan tavaroita, eli muiden suklaalevyjen joukkoon.

Puolisoa ei ole, joten piilotan ne itseltäni, ja sitten syön kaikki kerralla.

Vierailija
22/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsaan / suolistoon / ruuansulatuskanavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, suklaa on seksiä ja yhteinen herkku

Vierailija
24/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi suhteessa ihmisen kanssa, joka söisi luvatta toisen suklaat. Millainen aikuinen edes tekisi niin??? Lapsilta sen sijaan olen joskus piilottanut suklaalevyn, etteivät huomaa minun syövän suklaata, kun en halunnut antaa heille (ei ollut karkkipäivä jne). Piilotin työpöydälle jonkun paperin alle tai pidin suklaata laukussa, josta sitten otin sitä. 

Sä et tiedä naisista mitään, jos ajattelet ettei nälkä, puutos, hormonit tai himo pakota siihen. Miksi hankkia kotiin mitään jos et syö niitä, säilytät vaan vuosikausia.

Vierailija
25/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut käsipyyhehyllylle tai pöytäliinojen sekaan. Syön palan tai pari päivässä, mutta mies vetää kaiken kerralla vailla minkäänlaista itsekuria. Tahdon että mulla on suklaani aina kun tahdon.

Käsilaukussa ja työpaikalla säilyvät myös hyvin. 

Vierailija
26/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuniin.

Vierailija
27/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi suhteessa ihmisen kanssa, joka söisi luvatta toisen suklaat. Millainen aikuinen edes tekisi niin??? Lapsilta sen sijaan olen joskus piilottanut suklaalevyn, etteivät huomaa minun syövän suklaata, kun en halunnut antaa heille (ei ollut karkkipäivä jne). Piilotin työpöydälle jonkun paperin alle tai pidin suklaata laukussa, josta sitten otin sitä. 

Sä et tiedä naisista mitään, jos ajattelet ettei nälkä, puutos, hormonit tai himo pakota siihen. Miksi hankkia kotiin mitään jos et syö niitä, säilytät vaan vuosikausia.

Tämä. Hormonihöyryissä mun mielenterveys vaatii suklaata. Silloin sitä on oltava. 

Vierailija
28/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on makeiset miehen työkalulaatikossa . .. se ei koskaan ikinä käytä niitä.

Vierailija
29/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin säilyvyysongelman eroamalla. Nyt ei ole ketään himoissaan kaapimassa kaappeja kerralla tyhjiksi. Uusi mies löytyi, mutta hänkään ei ole sitä mallia, joka saapastelee suoraan eteisestä jääkaapille, vaan tuo käytöstavat mukanaan.

Vierailija
30/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvatyynyn alle sen missä puoliso yleensä oleilee.

Vierailija
31/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaatehuoneessa omat ei-kauden urheiluvaatteet parissa muovilaatikossa, ne ei kiinnosta ketään.

Sinne piilotin pääsiäisnamuja ja - munia virpojille. Siellä on pari Mignonia mullekin pääsiäistä varten, ei täällä mikään säilyisi viikkoa kun mies & lapset syö minkä näkee. Ei osaa säästää tiettyyn hetken.

Vierailija
32/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outoa porukkaa!

JOS asioita pitää piilotella, asiat ei ole hyvin!

TOISEN OMAAN EI KOSKETA ILMAN LUPAA!

Vierailija
33/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieksääkö jos löytää, vai miksi piilottelet?

Ei kun ap haluaa hyviä vinkkejä mistä löytäisi kotiinsa piilotetun suklaalevyn.

Vierailija
34/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse piilottaa, jos omistaa kassakaapin. 

Vierailija
35/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse piilottaa, vaimo on vähän sellainen että jos joku asia ei ole kädessä tai sylissä niin se on sellaisessa hukassa ettei sitä itse löydä. Mä taas oon just se, joka muistaa vaimon ravatessa ja jo melkein raivotessa hiuksia laittaessaan kun ponnarit hukassa että joo, hänen puolen yöpöydän vasemman takajalan vieressä lojuu ainakin yksi, musta, sellainen napakka. tarviitko sellaisen vai muistelenko missä olen nähnyt erilaisia xD Ehkä laittaisin vaan hänen yöpöydälleen ja katsoisin montako päivää menee ennenkuin suklaalevy huomataan.

Vierailija
36/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää , että tilanteenne on moinen.  Jos halaut piilottaa niin paikka mistä ei tartu hajut. Suklaa herkkä ottamaan sivumakuja. Tämä päte jo mihin sijoitat ostoskassissakin. Mutta hei-ei noin-ei noin ...

Vierailija
37/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampoonilaatikkoon

Eihän se siihen mahdu. 

Vierailija
38/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä aikuista joka piilottaa lapseltaan herkkuja ja vetää niitä itse salaa. maistuuko, eikö yhtään tunnu pahalle. ai sä saat vetää mielin määrin. noudata sinäkin lukujärjestystä.  miksi sulla on  oikeidet vetää. nolo.  eikö tunnu pahalle... oksetat mua. 

Vierailija
39/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapin alle

No, minun mies ei  ahmi suklaata

Vierailija
40/77 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut käsipyyhehyllylle tai pöytäliinojen sekaan. Syön palan tai pari päivässä, mutta mies vetää kaiken kerralla vailla minkäänlaista itsekuria. Tahdon että mulla on suklaani aina kun tahdon.

Käsilaukussa ja työpaikalla säilyvät myös hyvin. 

normaalihuushollissa tilataan siltä joka käy kaupassa-tuo mulle sitä ja sitä.  ne ovat sitten hänen- onnistuu, toiselle voi tarjota siitä,mutta omin luvin ei mennä ottamaan. jokaisella omansa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä