Apua sekä neuvoa kaipaan
Erosin miehestäni (avokki) viimeinkin!
Suhteessa ollut jo pidempään henkistä väkivaltaa.
Ja nyt mies alkoi kesällä käyttämään enemmän pilveä. En tiiä mitä polttaa, mut sanoi et pilvee...
Itse en juo enkä polta.
Meillä on lapsi, 3v ja mies ei anna mulle yk. huoltajuutta. Mutta ajattelin myöhemmin sen ottaa, kertomalla näistä miten käyttäytyy!!
Luuletteko että saisin??
Sain myös selville että tilaa jotain "seksi"-ainetta netistä, mikä on hyvää kaljan kanssa otettuna!! Ja sitä käytetään mm. pitkittämään orgasmia. ...joku Rush-aine nimeltään.
Olen ollut koko lapsen saannin jälkeen käytännössä yh, joten hänelle jää nyt enemmän vastuuta, jos ja kun lapsi on hänen luonaan!!
Odotankin jo, että kun on sovittu että hakee lapsen niin peruukin sen koska pitää päästä juomaan. Tai pyytää mua tuomaan lapsen koska on itse vielä krapulassa!!
APUA !!!
Olen ihan rikki.
Asutaan vielä kuun loppuun samassa talossa ja sit tämä jää mulle ja lapselle.
Ku vaan menis nopsaan nää päivät ja pääsis siitä eroon!!!
Kommentit (14)
Huumeiden käyttö ei riitä syyksi yksinhuoltajuuteen
Oli isä millainen tahansa, niin hän on varmasti rakas ja tärkeä lapselle. Toivoisin, ettet ihan täysin katkaise isän ja lapsen suhdetta, sillä lapsi kärsii siitä kuitenkin valtavasti. En toki tarkoita, että lasta tulisi isälle antaa esim. viikonlopuksi, jos isän on pakko kännätä tai käyttää muita päihteitä, mielummin sitten vaikka valvottuja tapaamisia, mutta kuitenkin.
Olen tosiaan samaa mieltä, että lapsi tarvitsee isää.
En halua myös sitä häneltä riistää.
Eikä yksinhuoltajuus ole edes este lapsen ja isän tapaamisille. Vaan se oikeuttaa minulle vallan että olen se joka päättää lapsen asioista, kaikessa!
Eikä siis suinkaan että isä ja lapsi ei saa olla tekemisissä.
Jos huumeet tulee hänen elämäänsä vielä pahemmin on yhteys katkaistava tai jätettävä katkolle, koska ei sellainen vanhempi ole hyvä jos se tarvitsee aineita!! En halua sellaista rooli mallia lapselleni.
Olen tämän koko lapsen elin ajan ollut se joka hänestä on huolehtinut ja häntä hoitanut. Ostanut hänelle ruokaaj a vaatteita.
Miehelle on ollut tärkeämpää päästä juomaan ja tuhlaan rahansa omiin menoihinsa!!
Ottipa tuossa joku aika sitten lainaa kaverilta 200€ jotta HÄN pärjäisi seuraavat kaksi viikko, kunnes tulee tili. Eikä sis ajatellut kertaakaan että saisi sillä rahalla jotain lapselleenkin. !!!
ap
Joku oli poistanut sen mun koneelta, suosikeista. Ettei vaan toi ex, jonka kanssa joudun asumaan edelleen saman katon alla tämän kuun vielä... Menis nopsaan nää päivät !!!!!
Sanon nyt tämän ihan silläkin uhalla, että kaikki nyt hyökkäävät kimppuuni...
Minun mielestäni pilvenpoltto ei todellakaan ole riittävä syy evätä huoltajuutta keneltäkään. Riippuen tietenkin siitä, miten rankkaa tuo pössyttely on. Ja en siis itse polta.
Tunnen paljon vanhempia, jotka joskus iltaisin polttelevat eikä se vaikuta heihin tai heidän kykyynsä huolehtia lapsistaan yhtikäs mitenkään. Paljon huolestuttavampaa on tuo ap:n mainitsema alkoholinkäyttö. Tuosta toisesta aineesta en tiedäkään sitten mitään.
En ainakaan minä hyökkää. Itse kun en polta ja en tiedä miten tuo pilvenpoltto vaikuttaa niin siksi tässä jo huolestuinkin.
Käyttää sitä ja alkoholia. Ja pelkään että siirtyy vielä muihin aineisiin ja/tai lääkkeisiin.
Tosin ei enää tartte sen perään kattoa, kun pääsen siitä eroon, mutta se et uskallanko kohta antaa lastamme hänelle onkin se isoin kysymysmerkki.
Ja että lapsi ei löydä hänen kaapistaan jotain ainetta, luullen sitä herkuksi.
En kiellä lapselta isää, mutta voihan hän vain ollakin päivisin isänsä luona ja yöt kotonaan, äitinsä kanssa. Kunhan lapsen isä suostuu.
AP
Ja koska aiot sitä yksinhuoltajuutta hakea? Sitten kun hörhö on tehnyt jotain pahaa lapselle vai?
miehen sähköpostissa on edelleen tallessa tilaus aineesta, mutta se ei todista käyttääkö hän sitä seksiin vai väärin!! Harmi.
Ja on myös kopsattua tekstiä hänen käymästään keskustelusta (mesessä) jossa kertoo menevänsä kaljalle ja ottavansa savut. Ja kaikkihan tietää et se tarkoittaa muuta kuin tupakkaa.
Pitäisi saada äänitettyä hänen puheensä salaa jossa tunnustaa käyttävänsä aineita!!
esim. vaan kolme kertaa viikossa??
Juuri tuollaista kommenttia kaipasinkin ja vahvistusta että se on jo huumemörhö kun on "vaan" pilvenpolttoo ja tilaa sitä ainetta netistä muuhun kuin siihen käyttöön, mihin oli tarkoitettu !!!
Kiitos.
Otan asian puheeksi, kun varaan meille ajan lastenvalvojalta ja menemme tekemään sinne paperit.
ap
Lastenvalvojalla saatetaan nimittäin tivata niitä...
Vaikka toisaalta miekkosen pitäisi todistaa, ettei käytä...
Tee pohjatyöt hyvin, koska jostain syystä maamme lastenvalvojien enemmistö kuvittelee yhteishuoltajuuden sujuvan pariskunnilta, joiden yhteiselämäkin on jo eroon päättynyt.
3
Kun väittää, ettei käytä, niin testi todistaa päinvastaista ;)
Jos se olisi laillista, siitä pitäisi olla lääkärin respti jossain.