Pelottavaa miten huolettomasti lähti nuorena komean kundi mukaan yökerhosta eikä miettinyt että mitä jos se o joku hullu. Kaveritkaan ei
Olisi osanneet poliisille sanoa kuin että se oli Jani tai Joni tai ehkä Sami.
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ysärillä ja 2000-luvun alussa vielä tarvinnut pahemmin pelätä. Porukka ei ollut silloin samanlaista sekopäistä pasckaa kuin nykyään ja muumaiden "kulttuuri" ei vielä vaikuttanut suomalaisten tapoihin. Nistejäkään ei pyörinyt joka nurkassa vielä.
Alapeukuttaja ei ollut vielä edes syntynyt tuohon aikaan joten turha tulla länkyttämään. Itse pk-seudulla koko nuoruutensa bilettäneenä (ja myös reiveissä käyneenä) että sen ajan ulkkisporukoissa pyörineenä kyllä tiedän vähän enemmän tästä asiasta kuin joku silopalli.
N46
2000-luvun alkupuolella oli vähemmän väkivaltainen ajanjakso, totta, mutta sitä aiemmin oli hyvin väkivaltaista ja jengejä lähiöt täynnä. Maaseudulla kylätappeluja tanssipaikoilla. Toki kotoperäistä sakkia
Hys hys, älä pilaa hyvää persuöyhötystä faktoilla.
Silloin miehet jakautuivat enemmän turvallinen, pikkuseko tai täyshullu osioihin. Ja itse kohtasinkin pari täyshullua, ihme että selvisi elossa. Nykyään on tietyssä ikäsukupolvissa juovia narkkaavia ja osa epävakaita. Ja osa järjissään taas, mutta usein nekin varmaan naisille liian vaativia.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ysärillä ja 2000-luvun alussa vielä tarvinnut pahemmin pelätä. Porukka ei ollut silloin samanlaista sekopäistä pasckaa kuin nykyään ja muumaiden "kulttuuri" ei vielä vaikuttanut suomalaisten tapoihin. Nistejäkään ei pyörinyt joka nurkassa vielä.
Ehkä naisten ei mutta miehillä oli yleistä saada selkäänsä nakkikiskalla.
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴 tanssittaa nuoria gimmoja yökerhossa
Mutta minä vien aina sen viimeisen tanssin.
-Manalan kouhelihamies 🥸🥩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ei ole lutkia.
Ihanaa kaksinaismoralismia. Sinkkumies on vain sonni ja miesten mies kun löytää baarista seuraa,sinkkunainen taas lumppu.
Se on ihan perusbiologiaa et on vaikeampi päästä penetroitumaan johonki ku penetroiduttavalsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttaja ei ollut vielä edes syntynyt tuohon aikaan joten turha tulla länkyttämään. Itse pk-seudulla koko nuoruutensa bilettäneenä (ja myös reiveissä käyneenä) että sen ajan ulkkisporukoissa pyörineenä kyllä tiedän vähän enemmän tästä asiasta kuin joku silopalli.
N46
2000-luvun alkupuolella oli vähemmän väkivaltainen ajanjakso, totta, mutta sitä aiemmin oli hyvin väkivaltaista ja jengejä lähiöt täynnä. Maaseudulla kyläta
Ei kukaan kiistä sun kokemuksia.
Kyse on siitä että sä yleistät omien kokemustes perusteella että "asia on nyt näin".
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ei ole lutkia.
Ei tarvitse olla. Silloin oli tapana myös treffata yksityisesti ilman että nainen olisi mennyt petiin, mies ehkä olisi. Ulkona tapaaminen voi olla myös riski jos joku raahaa puskaan, joillekin käynyt niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
2000-luvun alkupuolella oli vähemmän väkivaltainen ajanjakso, totta, mutta sitä aiemmin oli hyvin väkivaltaista ja jengejä lähiöt täynnä. Maaseudulla kyläta
persuvammainen löysi tämänkin ketjun. millä tavalla persut kuuluvat 90/2000-luvun yöelämään?
Näin 50v harmittelen kyllä sitä että oli pitänyt lähteä vielä vähän useamman kanssa / useimmin:) jatkoille tosiaankin lähdettiin seksiä harrastamaan. Parhaimpina aikoina pidin toimistolla vaatekertaa jos kävin vahingossa niin ettei vaikka viikolla päätynyt kotiin yöksi mutta töihin piti aamulla mennä (ajat ennen etätöitä).
Vierailija kirjoitti:
Niin lähdin minäkin ja se oli normaalia. Silloin ei ollut mitenkään yleistä että jotain pahaa tapahtuisi. Olen nyt 60-vuotias. Mun puolisokin löytyi noin. Yhdessä oltu 30 vuotta.
Nykyaikana en lähtisi.
No vaikka sinä et lähtisi nykyaikana, niin moni lähtee.
Nykyään(kin) on aivan normaalia, että nuoret lähtee baarista toisten mukaan jatkoille, panemaan, Tinderistä löydetään joku ja mennään panemaan, festareilta löydetään joku ja mennään panemaan jne. Ihan tavallista elämää monille parikymppisille länsimaalaisille naisille ja miehille.
Se on todella äärimmäisen harvinaista, että mitään sattuu. Niin harvinaista, ettei ole mitään järkeä alkaa pelkäämään jotain tavallisia tyyppejä baarissa. En ole yhtään huolissani nuoremmista kavereistani, jotka tuota baarista miesten luokse lähtemistä harrastaa.
Eli: ei todellakaan ole millään tavalla yleistä, että jotain tapahtuisi. Baaripanot on edelleen normaalia nuorten elämää.
Miksei puhuta että miesten pitäisi varoa naisia? Me juotiin yhden jannun viinat ja otettiin sen lompakosta taksiraha kun sammui,mahtoi aamulla vituttaa kun heräsi, Kutsui meidät jatkoille,luuli saavansa kahdelta 18v misulta ja heräsi pallit täynnä,viinat juotuna :D
(Tuosta on kolmekymmentävuotta joten rikos jo vanhentunut)
Hieman tuntuu, että keski-ikäiset ja sitä vanhemmat on jo niin kaukana nuorten elämästä ettei heillä ole mitään realistista kosketusta siihen.
Lukevat vain mediasta ja netistä kaikkia kauhu-uutisia ja luulevat, että sellainen on yleistä ja normaalia nykyaikaa.
Toki satunnaisia väkivaltarikoksia ja raiskauksia tapahtui noinakin vuosikymmeninä mutta ketjun pointtihan on että ennen pystyi jättämään juomansa pöydällä eikä mikään keijo tullut sitä terästämään. Nykyään se olisi itsemurha. Myöskään nistejä ei ollut joka paikassa kuten nykyään(määrä on räjähtänyt käsiin) nuoret miehet eivät YLEISESTI raiscailleet tai mur hanneet baaripanojaan niin kuin nykyään. Ja tässä ei nyt tarkoiteta mitään perähikiän nakkikioskitappeluita.
Joka yrittää selitellä nämä faktat muuksi ei todellakaan ole elänyt menneinä vuosikymmeninä.
N46
Näitä suosittujen muistoja joissa kaikki oli kivaa jne. Onhan se heillä ollutkin niin. Suurella enemmistöllä olikin vähän toisenlaista mutta voittajat muistetaan ja he kirjoittavat historian.
Vierailija kirjoitti:
Hieman tuntuu, että keski-ikäiset ja sitä vanhemmat on jo niin kaukana nuorten elämästä ettei heillä ole mitään realistista kosketusta siihen.
Lukevat vain mediasta ja netistä kaikkia kauhu-uutisia ja luulevat, että sellainen on yleistä ja normaalia nykyaikaa.
19v tyttäreni sai pubista tyrmäystipat. Itse en koskaan nuorena, vaikka juoma nakotti pöydässä kun itse tanssi hiki hatussa ja joskus joi vaan ekan juoman,joka osui käteen.
Joten ikävä kyllä tiedän maailman muuttuneen :(
Mä en ollu koskaan se jonka luokse lähettiin.
Meillä oli 5-7 nuoren miehen löyhä kaverijengi josta yks oli se joka sai aina kaikki p*llut.
Mä menin kerran tanssimaan yhen naisen lähelle niin sit se nainen siirty vaan tanssimaan sen mun kaverin lähelle.
Oppi jo sillon kuinka hemmetin epäoikeudenmukasen valikoivasti naiset käyttäytyy miehiä kohtaan.
M40
Vierailija kirjoitti:
Toki satunnaisia väkivaltarikoksia ja raiskauksia tapahtui noinakin vuosikymmeninä mutta ketjun pointtihan on että ennen pystyi jättämään juomansa pöydällä eikä mikään keijo tullut sitä terästämään. Nykyään se olisi itsemurha. Myöskään nistejä ei ollut joka paikassa kuten nykyään(määrä on räjähtänyt käsiin) nuoret miehet eivät YLEISESTI raiscailleet tai mur hanneet baaripanojaan niin kuin nykyään. Ja tässä ei nyt tarkoiteta mitään perähikiän nakkikioskitappeluita.
Joka yrittää selitellä nämä faktat muuksi ei todellakaan ole elänyt menneinä vuosikymmeninä.
N46
Ketkä äänestivät suvaitsevan Suomen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19v tyttäreni sai pubista tyrmäystipat. Itse en koskaan nuorena, vaikka juoma nakotti pöydässä kun itse tanssi hiki hatussa ja joskus joi vaan ekan juoman,joka osui käteen.
Joten ikävä kyllä tiedän maailman muuttuneen :(
Hyvä että et saanut. Moni sai.
"2000-luvun alkupuolella oli vähemmän väkivaltainen ajanjakso, totta, mutta sitä aiemmin oli hyvin väkivaltaista ja jengejä lähiöt täynnä. Maaseudulla kylätappeluja tanssipaikoilla. Toki kotoperäistä sakkia mutta väkivaltaa se silti oli."
90-luvulla en KERTAAKAAN kohdannut mitään outoa baareissa(muutama baaritappelu jne) eikä tuohon aikaan ollut yleistä huumata naisia. Pystyit vapaasti jättämään juomasi pöydälle. Joku ehkä pölli sen mutta thats it. Baaripanojen kanssa hararstettiin seksiä eikä kukaan käyttäytynyt oudosti. Myös huomattavan isosta kaveripiiristäni kukaan ei joutunut huumauksen tai muun sekoilun uhriksi. Jännä että minun oikeita kokemuksia alapeukuttavat täällä jotkut teinit tai sellaiset jotka eivät edes clubbailleet ysärillä.
N46