Älä koskaan ota miestä, joka ei kehu ulkonäköäsi
Jos mies ei sano kauniiksi, hän ei pidä sinua kauniina. Miehille on todella tärkeää se, että kokee naisensa kauniina. Jos ei koe niin, ei pysty kohdella naista hyvin. Muitakin ominaisuuksia tarvitaan, mutta tuo kauneus on todella keskeistä suhteen onnistumiselle.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö.
Oma mies ei oo koskaan sanonut kauniiksi, mutten ole sitä odottanutkaan, koska - anteeksi nyt vaan, tästä saa tällä palstalla alanuolia roppakaupalla- se on itsestäänselvää itselleni, miehelleni ja suurimmalle odalle muistakin ihmisistä. Toki joo, makuja on niin monia että varmasti löytyy niitä joiden mielestä en ole kaunis, haukkuvathan jotkut Miss Universum - kilpailijoitakin rumiksi.
Olen saanut hyvät geenit, olen kaunis, ja kuullut sen niin monelta taholta ja saanut sen mukaista kohtelua, että sen sanominen minulle ei tee mitään säväytystä.
Ja tiedän miehenikin pitävän minua kauniina, kyllä sen näkee jo katseesta.
Monet miehet käyttävät ulkonäön kehumista ihan keneen vaan, koska tietävät/luulevat naisten pitävän ja lämpiävän siitä.
Et saa alanuolia sen takia että pidät itseäsi kauniina, vaan lähinnä sen takia jos et huomaa että noilla kahdella asialla saattaa olla kuin ollakin jokin yhteys, jos oma miehesi ei ole koskaan sanonut sinua kauniiksi ja sinä sattumoisin olet todistelemassa anonyymisti kauneuttasi netissä tuntemattomille. Jos hän kehuisi sinua tarpeeksi, tuskin olisit täällä väittämässä kauneuttasi itsestäänselvyydeksi. Tämä taisi olla myös AP:n pointti, eikä se että jokaisen parisuhteessa elävän naisen maailmassa kuuluisi luulla olevansa Miss Universum. Tärkeämpää on kuulla, että juuri se oma kumppani hyväksyy ja uskaltaa sanoa sen ääneen.
Ymmärsin AP:n ajatuksen aivan toisin. Mielestäni hänestä se, että mies pitää naista kauniina, on rakastumisen edellytys. Jos mies ei pidä naista kauniina, hän ei rakasta oikeasti. Ja jos mies ei sano, että nainen on kaunis, hän ei pidä naista kauniina eikä myöskään rakasta häntä.
Nainen ei siis näitä kehuja sen kummemmin kaipaa, mutta jos ne puuttuvat, se voi indikoida rakkauden puutetta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö.
Oma mies ei oo koskaan sanonut kauniiksi, mutten ole sitä odottanutkaan, koska - anteeksi nyt vaan, tästä saa tällä palstalla alanuolia roppakaupalla- se on itsestäänselvää itselleni, miehelleni ja suurimmalle odalle muistakin ihmisistä. Toki joo, makuja on niin monia että varmasti löytyy niitä joiden mielestä en ole kaunis, haukkuvathan jotkut Miss Universum - kilpailijoitakin rumiksi.
Olen saanut hyvät geenit, olen kaunis, ja kuullut sen niin monelta taholta ja saanut sen mukaista kohtelua, että sen sanominen minulle ei tee mitään säväytystä.
Ja tiedän miehenikin pitävän minua kauniina, kyllä sen näkee jo katseesta.
Monet miehet käyttävät ulkonäön kehumista ihan keneen vaan, koska tietävät/luulevat naisten pitävän ja lämpiävän siitä.
En itsekään muista, onko mies koskaan sanonut kauniiksi, mutta minulla ei ole epäilystäkään, etteikö hän pitäisi. Näen sen joka päivä.
Olisi ehkä huolestuttavaa, jos hän yhtäkkiä ryhtyisi tuollaista sopertelemaan.
Kuinka moni kirjoittajista on pitkässä parisuhteessa? Niinpä...Turha ihmetellä, miksi parisuhteet kariutuvat, kun uskotaan kaikenmaailman guruja.
"Ei pidä kehua, ettei ylpisty". Näin uskoivat ihmiset entisaikaan.
T: Tuntematon
Puppua. Entinen mieheni kyllä kehui minua kauniiksi, mutta rakkaus ei kyllä teoissa näkynyt. Taisi olla niin, että kaunis vaimo nosti hänen statustaan naapurien ja työkaverien keskuudessa, mikä hiveli hänen itsetuntoaan.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi mieluummin?
Mies sanoo tyhmäksi, mutta kehuu kauniiksi.
Mies sanoo rumaksi, mutta kehuu älykkääksi.
Kumpikin voi olla vieläpä ihan totta. Eihän kaikki ole kauniita saati älykkäitä.
No ei kumpikaan 🙄
Valehdella ei tietenkään pidä. Mutta miehen ei pidä alkaa suhteeseen naisen kanssa, jota mies ei koe kauniina/viehättävänä eikä naisen pidä sellaista miestä ottaa. Sellaisesta suhteesta ei hyvää seuraa pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän saman asian takia mies kannattaa hankkia nuorena, kun on vielä kaunis ja suhteelle voi luoda hyvän pohjan ja sitouttaa miehen itseensä kauniina aikana. Myöhemmin vanhempana se ei enää onnistu, koska miehet eivät koe vanhoja naisia kauniina.
Miksi haluaisin sitouttaa itseeni jonkun pinnallisen ihmisen joka pitää minua tulevaisuudessa rumana? Päinvastoin, haluan tuollaisen pysyvän minusta mahdollisimman kaukana
Erinomainen pointti. Kaikkihan me tiedämme, että mitä rumempi ihminen itse on, sitä paremman kumppanin hän pystyy itselleen saamaan. Maailma toimii näin!
No ainakaan kauneus ei auta saamaan hyvää kumppania. Enemmän ehdokkaita kyllä, mutta joukossa on tosi paljon ulkonäkökeskeisiä ja he eivät ole hyviä kumppaneita. Itselläni paras suhde on löytynyt aikana kun olin ulkoisesti huonoimmillani. En väitä että rumuuteni auttoi mutta ainakin piti pinnalliset kauempana jolloin pysyi paremmin näkemään oikeista syistä kiinnostuneet
Vierailija kirjoitti:
Valehdella ei tietenkään pidä. Mutta miehen ei pidä alkaa suhteeseen naisen kanssa, jota mies ei koe kauniina/viehättävänä eikä naisen pidä sellaista miestä ottaa. Sellaisesta suhteesta ei hyvää seuraa pidemmän päälle.
Eli rumien naisten pitäisi tyytyä olemaan yksin?
Vierailija kirjoitti:
En vähättele naisen kauneutta ja tai yleisemmin ulkoista olemusta kiinnostuksen herättäjänä mutta en toisaalta haluaisi myöskään erityiesti korostaakaan sen merkitystä.
Jos naisen kauneus olsi se tärkein piirre ja seikka mitä häneltä odottasiin, niin ehkä minun kannattaisi yrittää parisuhdetta nuken kanssa. Tarkoitan oikeastaan, että jos kauneus on hyvin kaukana siitä, mitä sisus on, niin tuon kauneuden puoleensavetävyyden katkaisee hyvin nopeasti.
Sinkkumies
Jep jep. Ja kaikki kauniit tuttavani ovat vaan sattumalta olleet myös niin huipputyyppejä, että siksi puolisoehdokkaita oli ja on jonoksi asti? :D
Kun taas itse perunan näköisenä olen saanut elämäni aikana kaikki aloitteet tehdä, ja kanssani oltu siihen asti kunnes löydetty kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli rumien naisten pitäisi tyytyä olemaan yksin?
Näin olen omalla kohdalla todennut. Hyvää ja arvostavaa suhdetta en ole kokenut, enkä jaksa enää uskoa tulevani kokemaankaan.
Poistuin deittisovelluksista ajat sitten, kun eipä siellä mitään keskustelua muutenkaan tullut niin ihan turhaa ajanhukkaa. Eikä tosiaan tule treffikutsuja missään muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä vilpittömästi kehun miestä joten en tyytyisi mihinkään "no ihan kivalta näytät"-murahdukseen kerran vuodessa. Melko masentava kuva parisuhteesta sellainen. Onneksi pärjään mukavasti myös sinkkuna 😄
Vielä pahempaa on syvä hiljaisuus, kun tulee esim. kampaajalta tai vaateostoksilta näihin uusiin vaatteisiin pukeutuneena.
Kun taas tuttavanaisiensa uusia hiuksia tai vaatteita kehuttiin heti. Vielä minullekin erikseen mainiten, että tuo tyyli kyllä sopii X:lle niin hyvin.
Ruman ei kannata ottaa kumppania ollenkaan. Mutta moni voi laihduttamalla, urheilemalla ja kampaajan avulla tulla kauniimmaksi.
Mä olen ollut nyt 32 vuotta ihmisen kanssa joka ei pidä mua kauniina. On se joskus sanonut, ettei se mun kanssa olis jos mä olisin ruma. 😄
Enhän mä kaunein nainen ole, enkä siihen edes pyri. Muutama on kauniinakin mua pitänyt, mutta ne sitte ollut ihan outoja tapauksia.
Eräskin niin ujo, että kaveri oli puhemiehenä koko illan. Lähdin kyllä "leikkiin" mukaan, kun nuo olivat älyttömän komeita kumpikin. Sai tämmönen rumiluskin maistaa komeen elämää.. tää on kyllä mietityttänyt ja harmittanut jälkeenpäin, että mitähän tuolle ujolle kuuluu...
Oma mies on pitänyt muahyvänä ja ollut uskollinen vaikeinakin aikoina. Rakkautta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan totta. Tai jos mies ns muotoilee lauseensa tyyliin: olet tavallisella tavalla kaunis tms. Äkkiä luiskaan. Kelpaat kassientyjennykseen jos siihenkään. Hyvöksikäyttäjämies.
No, entä jos minä olen tavallisella tavalla kaunis? Pitäisikö miehen valehdella minulle? En minä halua valehtelevaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuolleena syntynyt epärealistinen aloitus.
Maailmassa 99% naisista ei ole kauniita. Mitä heidän tulisi tehdä? Elää yksin koko elämänsä ajan?
Minkälaiset mahdollisuudet tavis/rumamiehillä on kaunottariin?
Onpa sulla kriteerit kauneuteen. Mä sanoisin, että 20% naisista on kauniita. Niitä superkauniitakin on varmaan 5%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan totta. Tai jos mies ns muotoilee lauseensa tyyliin: olet tavallisella tavalla kaunis tms. Äkkiä luiskaan. Kelpaat kassientyjennykseen jos siihenkään. Hyvöksikäyttäjämies.
No, entä jos minä olen tavallisella tavalla kaunis? Pitäisikö miehen valehdella minulle? En minä halua valehtelevaa miestä.
Itse miettisin, että miksi kokee tarpeelliseksi kertoa, että olisin tavallisella tavalla kaunis.
Että juuri ja juuri hänelle riittävä, vai?
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset ovat pinnallisia ja elävät huomiosta
Ei. AP on pinnallinen ja elää huomiosta, jos nyt on edes nainenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä vilpittömästi kehun miestä joten en tyytyisi mihinkään "no ihan kivalta näytät"-murahdukseen kerran vuodessa. Melko masentava kuva parisuhteesta sellainen. Onneksi pärjään mukavasti myös sinkkuna 😄
Vielä pahempaa on syvä hiljaisuus, kun tulee esim. kampaajalta tai vaateostoksilta näihin uusiin vaatteisiin pukeutuneena.
Kun taas tuttavanaisiensa uusia hiuksia tai vaatteita kehuttiin heti. Vielä minullekin erikseen mainiten, että tuo tyyli kyllä sopii X:lle niin hyvin.
Ehkä narsisti ei pohjimmillaan koe saavansa hyvää kumppania ja sitten haukut kohdistuu siihen kumppaniin jonka itse valinnut
Vierailija kirjoitti:
Tämä oikeasti on hyvä neuvo. Kannattaa uskoa.
Olen samaa mieltä. Elämänkokemus on osoittanut, että juuri näin tämä menee.
🇺🇦🇮🇱
Ap:lla kova vimma tuhota muiden parisuhteita. Päivittäin saa lukea näitä heittoja täältä.
Onko sulla kultapieni omaa elämää ollenkaan?
T: Tuntematon