Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä koskaan ota miestä, joka ei kehu ulkonäköäsi

Vierailija
12.04.2025 |

Jos mies ei sano kauniiksi, hän ei pidä sinua kauniina. Miehille on todella tärkeää se, että kokee naisensa kauniina. Jos ei koe niin, ei pysty kohdella naista hyvin. Muitakin ominaisuuksia tarvitaan, mutta tuo kauneus on todella keskeistä suhteen onnistumiselle. 

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia kehuta. 

Vierailija
102/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan totta. Tai jos mies ns muotoilee lauseensa tyyliin: olet tavallisella tavalla kaunis tms. Äkkiä luiskaan. Kelpaat kassientyjennykseen jos siihenkään. Hyvöksikäyttäjämies.

Mulle yksi sanoi, että olen persoonallisen näköinen :D

Minä tykkään persoonallisen näköisistä ja Heihin juuri ihastunkin. Olen niin myös sanonut joillekin. Olen tarkoittanut puhtaasti positiivisena asiana siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muistaaksi koskaan kehunut vaimoani kauniiksi, mutta eipä tuo ole valittanut. Enkä ole muitakaan kehunut, sellainen ei kuulu miun tapoihin.

Vierailija
104/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että mies arvostaa sisäistä kauneutta I enemmän, kun kauniita kasvoja, hiuksia ja vartaloani. 

Vierailija
105/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Puhuttiin miehen kanssa suhteestamme tässä vastikään, ja kysyin mistä hän pitää minusta eniten. Ekana tuli "oot hyvännäköinen" ja seuraavaksi "sun kans on ihana harrastaa seksiä". Niiden jälkeen tuli kyllä muutakin, mutta jotenkin silti toivoisi että listassa olisi ihan ekana jotain muuta. Mies on myös avoimesti aiemmin kertonut, että ihastui ekana mun ulkonäköön.

En haluaisi että ulkonäkö olisi noin tärkeä, koska ulkonäkö menee jossain vaiheessa. Meneekö sitten mieskin? Se on oikeasti mun ajatuksissa aika paljon, kun mietin suhdettamme. Ollaan oltu useita vuosia yhdessä ja suhde on tosi hyvä ja ihana nyt, mutta kuinka kauan?

Vierailija
106/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis se sisältö?????????????

Vierailija
107/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Puhuttiin miehen kanssa suhteestamme tässä vastikään, ja kysyin mistä hän pitää minusta eniten. Ekana tuli "oot hyvännäköinen" ja seuraavaksi "sun kans on ihana harrastaa seksiä". Niiden jälkeen tuli kyllä muutakin, mutta jotenkin silti toivoisi että listassa olisi ihan ekana jotain muuta. Mies on myös avoimesti aiemmin kertonut, että ihastui ekana mun ulkonäköön.

En haluaisi että ulkonäkö olisi noin tärkeä, koska ulkonäkö menee jossain vaiheessa. Meneekö sitten mieskin? Se on oikeasti mun ajatuksissa aika paljon, kun mietin suhdettamme. Ollaan oltu useita vuosia yhdessä ja suhde on tosi hyvä ja ihana nyt, mutta kuinka kauan?

Nuorten naisten ongelma. Muistan itsekin nuorempana, kun toivoin, että olisin muutakin kuin se ulkonäkö. Kehut ulkonäöstä lähinnä vitutti. Nyt täti-iässä jokainen kaunis kommentti ulkonäössä tuntuu hunajalta. Nauti nyt. Pian se loppuu, ja äkillisemmin kuin arvaatkaan.

108/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorten naisten ongelma. Muistan itsekin nuorempana, kun toivoin, että olisin muutakin kuin se ulkonäkö. Kehut ulkonäöstä lähinnä vitutti. Nyt täti-iässä jokainen kaunis kommentti ulkonäössä tuntuu hunajalta. Nauti nyt

Hyvin sanottu. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
109/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorten naisten ongelma. Muistan itsekin nuorempana, kun toivoin, että olisin muutakin kuin se ulkonäkö. Kehut ulkonäöstä lähinnä vitutti. Nyt täti-iässä jokainen kaunis kommentti ulkonäössä tuntuu hunajalta. Nauti nyt

Hmm... mä olen 49. Entä sä? 

Muistan kyllä että sama asia vitutti myös nuorena. Mutta nyt se tuntuu entistä ikävämmiltä kun ulkonäkö luonnollisestikin menee huonompaan, ja mietin että milloin mieskin sen huomaa jos se kerran noin tärkeä asia hänelle on.

Vierailija
110/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan, että mies arvostaa sisäistä kauneutta I enemmän, kun kauniita kasvoja, hiuksia ja vartaloani. 

Taas näitä kauniin naisen ''ongelmia''.

Jos mies ei pidä sinua viehättävänä, häntä ei voisi vähempää kiinnostaa sinun sisäinen kauneutesi, olisit vain naisena vajavainen, jos et ole kaunis.

Miehet kohtelevat rumia naisia vielä huonommin kuin kauniita. Muista se ennen kuin uhriudut kauneudestasi.

Vierailija
111/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressaat aivan turhia. Se ulkonäkö pysyy toisen silmissä hyvänä loppuun saakka, jos rakastaa. Nauti.

Vierailija
112/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi mieluummin?

Mies sanoo tyhmäksi, mutta kehuu kauniiksi.

Mies sanoo rumaksi, mutta kehuu älykkääksi.

Kumpikin voi olla vieläpä ihan totta. Eihän kaikki ole kauniita saati älykkäitä.

Ei kumpikaan. 

Vierailija
113/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei saisi valehdella.

Vierailija
114/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaviemärit taas haukkumassa miehiä...

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
115/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luomuna ilman meikkiä te akat nyt vaan satutte olemaan 95 prosenttisesti rumia.

Vierailija
116/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmin katsottuna kaikki naiset on rumia jos ei ulkoisesti niin vähintään sisäisesti, itsekkäitä manipuloivia pettäjiä.

Vierailija
117/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuessani alan nähdä miehen komeana, ja näen niin kauan kunnes erotaan. Myöhemmin olen valokuvista katsonut, että ihan tavallisia talliaisia ovat olleet vaikka olen luullut että sain maailman komeimman. 

Minä sitten aina kehun kulloistakin miestä maasta taivaaseen, ja hän paistattelee siinä palvonnassani ja on kanssani siksi että ei ole tottunut kuulemaan olevansa hyvännäköinen. Minua eivät juuri ole kehuneet, koska heillä ei ole tapahtunut samaa ihastumista. 

Toki olen myös huono ottamaan vastaan kohteliaisuuksia, joten ei kannata valehdellakaan. Jotain yksittäisiä kehon osia on kehuttu, ja se tuntuu uskottavalta, mutta ei toki kauniiksi vielä tee, jos on hieno vatsa tai nenä.

Kauniiksi minua ovat kehuneet ystävät. He tietysti näkevät minut kauniina koska ovat ystäviäni, ihan niin kuin minäkin pidän jokaista ystävääni kauniina, vaikka ei ole tilastollisesti todennäköistä että juuri minun ystäväni olisivat kaikki kaunottaria.

Vierailija
118/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain huomiota juuri ulkonäön takia ja se oli tosi rasittavaa, koska he eivät nähneet persoonaani ollenkaan. Kaiken maailman miehet pyöri kimpussa. Pikemminkin on red flag, jos mies kehuu sinua kauniiksi. 

No mitä v*ttua tässä sitten pitäisi sanoa tai jättää sanomatta, jos aina menee väärin? :D

Vierailija
119/122 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain huomiota juuri ulkonäön takia ja se oli tosi rasittavaa, koska he eivät nähneet persoonaani ollenkaan. Kaiken maailman miehet pyöri kimpussa. Pikemminkin on red flag, jos mies kehuu sinua kauniiksi. 

No mitä v*ttua tässä sitten pitäisi sanoa tai jättää sanomatta, jos aina menee väärin? :D

No jos nainen vaikka kysyy niin toki voi vastata että olet kaunis, tai joskus kehys muutenkin, mutta jatkuva ulkonäön hehkutus on tosiaankin red flag ja kertoo pinnallisesta miehestä jolle ulkonäkö on tärkein. Jokainen haluaa tulla rakastetuksi omana itsenään ja vielä senkin jälkeen jos ulkonäkö muuttuu. Ei mieskään halua, että nainen hehkuttaa jatkuvasti että on niin ihanaa kun sulla on niin iso palkka, voi vitsi miten kiva kun oot rikas, rakastan sua kun sulla on niin paljon rahaa!

Siinähän voisi tulla mieleen että rakkaus häviää jos rahat häviää. 

Vierailija
120/122 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Ensimmäinen poikaystäväni kehui aina, kuinka hyvä luonne minulla on yms, mutta ei koskaan maininnut ulkonäöstä mitään. Suhteen edetessä siitä tulikin sitten ongelma, kun ulkonäköni ei kelvannut hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan