Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä koskaan ota miestä, joka ei kehu ulkonäköäsi

Vierailija
12.04.2025 |

Jos mies ei sano kauniiksi, hän ei pidä sinua kauniina. Miehille on todella tärkeää se, että kokee naisensa kauniina. Jos ei koe niin, ei pysty kohdella naista hyvin. Muitakin ominaisuuksia tarvitaan, mutta tuo kauneus on todella keskeistä suhteen onnistumiselle. 

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. 

Oma mies ei oo koskaan sanonut kauniiksi, mutten ole sitä odottanutkaan, koska - anteeksi nyt vaan, tästä saa tällä palstalla alanuolia roppakaupalla- se on itsestäänselvää itselleni, miehelleni ja suurimmalle odalle muistakin ihmisistä. Toki joo, makuja on niin monia että varmasti löytyy niitä joiden mielestä en ole kaunis, haukkuvathan jotkut Miss Universum - kilpailijoitakin rumiksi. 

Olen saanut hyvät geenit, olen kaunis, ja kuullut sen niin monelta taholta ja saanut sen mukaista kohtelua, että sen sanominen minulle ei tee mitään säväytystä.

Ja tiedän miehenikin pitävän minua kauniina, kyllä sen näkee jo katseesta.

Monet miehet käyttävät ulkonäön kehumista ihan keneen vaan, koska tietävät/luulevat naisten pitävän ja lämpiävän siitä. 

Vierailija
42/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittävän kaunis ja kuuma ja mukava ja alle 30v. Sitä vanhemmilla alkaa tyttömäisyys hävitä ja katkeruus näkyä naamasta ja sellainen ei sytytä. 

Moni nainen on kauneimmillaan juurikin yli 30-vuotiaana ja siitä kaunistuvat vaan. Syynä on lapsenpyöreyden häviäminen kasvoista. Myös oma tyyli alkaa löytyä silloin ja tietää, minkälaiset vaatteet ja hiustyyli sopivat itselle. 40-vuotiaana ja yli moni nainen on kauneimmillaan. Hyvä naiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä vilpittömästi kehun miestä joten en tyytyisi mihinkään "no ihan kivalta näytät"-murahdukseen kerran vuodessa. Melko masentava kuva parisuhteesta sellainen. Onneksi pärjään mukavasti myös sinkkuna 😄

Vierailija
44/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan totta. Tai jos mies ns muotoilee lauseensa tyyliin: olet tavallisella tavalla kaunis tms. Äkkiä luiskaan. Kelpaat kassientyjennykseen jos siihenkään. Hyvöksikäyttäjämies.

Ihan kuin naiset eivät myös hyväksikäyttäisi miehiä?Ei naiset kuule mitään enkeleitä ole. Osa on aika syvältä sieltä.

Oli se aika huvittavaa kun pitkästä aikaa naisiin sekaannuin ja ensimmäinen kehui parhaaksi ja komeaksi. Se loppui ja tuli seuraava nainen ja sekin kehui parhaaksi ja komeaksi. Samoja oppaitako ne naiset lueskelee.

Niin, tai sitten sinä vain olit heille sillä hetkellä paras ja komea.

Sitten ehkä käsitykset muuttuivat, puolin ja toisin. Ei se varmaan sinun komeuttasi vienyt.

Aina löytyy naisille kaiken hyväksi muuttava selitys? Entä jos mies olisi tehnyt samoin, kehunut vain parhaaksi ja kauniiksi ilman muuta tarkentamista, tuskin sellainen naiselle ainakaan käy.

Vierailija
45/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittävän kaunis ja kuuma ja mukava ja alle 30v. Sitä vanhemmilla alkaa tyttömäisyys hävitä ja katkeruus näkyä naamasta ja sellainen ei sytytä. 

Moni nainen on kauneimmillaan juurikin yli 30-vuotiaana ja siitä kaunistuvat vaan. Syynä on lapsenpyöreyden häviäminen kasvoista. Myös oma tyyli alkaa löytyä silloin ja tietää, minkälaiset vaatteet ja hiustyyli sopivat itselle. 40-vuotiaana ja yli moni nainen on kauneimmillaan. Hyvä naiset!

Tädit toki kokevat itse näin. 

Vierailija
46/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on naiseniskemisoppaiden perusvinkkejä. Kaikille naisille kannattaa tavattaessa hokea mielinkielin, että olet kaunis. Edes siltä varalta, että olet joskus pikatyhjennyksen tarpeessa eikä juuri siihen paikkaan muutakaan löydy.

Vierailija
47/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole 

T.Mies

Vierailija
48/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan totta. Tai jos mies ns muotoilee lauseensa tyyliin: olet tavallisella tavalla kaunis tms. Äkkiä luiskaan. Kelpaat kassientyjennykseen jos siihenkään. Hyvöksikäyttäjämies.

Ihan kuin naiset eivät myös hyväksikäyttäisi miehiä?Ei naiset kuule mitään enkeleitä ole. Osa on aika syvältä sieltä.

Oli se aika huvittavaa kun pitkästä aikaa naisiin sekaannuin ja ensimmäinen kehui parhaaksi ja komeaksi. Se loppui ja tuli seuraava nainen ja sekin kehui parhaaksi ja komeaksi. Samoja oppaitako ne naiset lueskelee.

Sitten ehkä käsitykset muuttuivat, puolin ja toisin. Ei se varmaan sinun komeuttasi vieny

Aina löytyy naisille kaiken hyväksi muuttava selitys? Entä jos mies olisi tehnyt samoin, kehunut vain parhaaksi ja kauniiksi ilman muuta tarkentamista, tuskin sellainen naiselle ainakaan käy.

Häh? Miten niin ei kävisi?

Ymmärrät varmaan, että parisuhde pyörii vähän muillakin asioilla kuin komeudella ja parhaudella?

Miten onnistut kääntämään sen jotenkin naisten viaksi, että ovat sanoneet sinun olleen komea ja paras?

Vierailija
49/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. 

Oma mies ei oo koskaan sanonut kauniiksi, mutten ole sitä odottanutkaan, koska - anteeksi nyt vaan, tästä saa tällä palstalla alanuolia roppakaupalla- se on itsestäänselvää itselleni, miehelleni ja suurimmalle odalle muistakin ihmisistä. Toki joo, makuja on niin monia että varmasti löytyy niitä joiden mielestä en ole kaunis, haukkuvathan jotkut Miss Universum - kilpailijoitakin rumiksi. 

Olen saanut hyvät geenit, olen kaunis, ja kuullut sen niin monelta taholta ja saanut sen mukaista kohtelua, että sen sanominen minulle ei tee mitään säväytystä.

Monet miehet käyttävät ulkonäön kehumista ihan keneen vaan, koska tietävät/luulevat naisten pitävän ja lämpiävän siitä. 

Et saa alanuolia sen takia että pidät itseäsi kauniina, vaan lähinnä sen takia jos et huomaa että noilla kahdella asialla saattaa olla kuin ollakin jokin yhteys, jos oma miehesi ei ole koskaan sanonut sinua kauniiksi ja sinä sattumoisin olet todistelemassa anonyymisti kauneuttasi netissä tuntemattomille. Jos hän kehuisi sinua tarpeeksi, tuskin olisit täällä väittämässä kauneuttasi itsestäänselvyydeksi. Tämä taisi olla myös AP:n pointti, eikä se että jokaisen parisuhteessa elävän naisen maailmassa kuuluisi luulla olevansa Miss Universum. Tärkeämpää on kuulla, että juuri se oma kumppani hyväksyy ja uskaltaa sanoa sen ääneen.

Vierailija
50/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vähättele naisen kauneutta ja tai yleisemmin ulkoista olemusta kiinnostuksen herättäjänä mutta en toisaalta haluaisi myöskään erityiesti korostaakaan sen merkitystä. 

Jos naisen kauneus olsi se tärkein piirre ja seikka mitä häneltä odottasiin, niin ehkä minun kannattaisi yrittää parisuhdetta nuken kanssa. Tarkoitan oikeastaan, että jos kauneus on hyvin kaukana siitä, mitä sisus on, niin tuon kauneuden puoleensavetävyyden katkaisee hyvin nopeasti. 

Sinkkumies

Oletko itse laatikkoleukainen lentäjä-kirurgi?

Olen taikinanaamainen, leuaton pellehermanni-kranssitukka, mutta tämä keskustelu koski naisia.

Vierailija
51/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tädit toki kokevat itse näin. 

No sehän on se olennainen asia. Jokainen elää ensisijaisesti itsensä kanssa.

Vierailija
52/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ehkä käsitykset muuttuivat, puolin ja toisin. Ei se varmaan sinun komeuttasi vieny

Sellaisesta tulee mieleen vähän "joojoo oot paras ja kaunis" kun pitäisi vaan helpoimman kautta toista kehua.

Vierailija
53/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä neuvo ehdottomasti kaikille naisille. 

Elämän mittainen piina miehestä, joka nimitteli minuakin leikillään rumaksi kun olin nuori, hoikka ja kaunis - ja tekee sitä edelleen kun olen vanha, lihavampi ja rumempi.

Vierailija
54/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että valehdella pitäisi ja lirkutella kaikenlaista paskaa niin sitten olisi muka hyvä?

Vierailija
55/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanin oli mies joka ei sanonut kauniiksi mutta katse oli sellainen sulanut x) 

Vierailija
56/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii sanoa kauniiksi naista (tai miestä), joka ei sitä ole. En ainakaan itse kaipaa valehtelua enkä siitä tykkää. Miksi ei voi oppia sanomaan rehellisesti niitä hyviä asioita toisesta ihmisestä ja jättää huonot vaan sanomatta? Itse tykkään kuulla kohteliaisuuksia asioista, jotka on totta. Ne voivat olla hyvin pieniä: "sulla on kiva hymy/iloiset silmät/kaunis mekko/mahtava huumorintaju/hyvä peppu/mielenkiintoiset harrastukset" jne jne.

T. Nainen

Vierailija
57/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. 

Et saa alanuolia sen takia et

"Et saa alanuolia sen takia että pidät itseäsi kauniina, vaan lähinnä sen takia jos et huomaa että noilla kahdella asialla saattaa olla kuin ollakin jokin yhteys, jos oma miehesi ei ole koskaan sanonut sinua kauniiksi ja sinä sattumoisin olet todistelemassa anonyymisti kauneuttasi netissä tuntemattomille. Jos hän kehuisi sinua tarpeeksi, tuskin olisit täällä väittämässä kauneuttasi itsestäänselvyydeksi. Tämä taisi olla myös AP:n pointti, eikä se että jokaisen parisuhteessa elävän naisen maailmassa kuuluisi luulla olevansa Miss Universum. Tärkeämpää on kuulla, että juuri se oma kumppani hyväksyy ja uskaltaa sanoa sen ääneen."

Ei sanat kerro oikeastaan yhtään mitään, ihmiset ovat hyviä valehtelemaan ja sanomaan asioita vain toisen mieliksi, tai edistääkseen sitä että itse saavat mitä haluavat. 

Tiedämmehän me kaikki esim ihmistyypin, joka pahoinpitelee, pettää ja muutoinkin kaltoinkohtelee puolisoaan, ja silti kovasti sanoilla vakuuttelee, että totta kai rakastaa. 

Teot (ja eleet, katseet, asenne, kohtelu) puhuvat voimakkaammin ja todemmin.

Siksi tiedän, mieheni teoista, että olen hänen mielestään kaunis. Ei sitä tarvitse sanoa, ei ne sanat tuo mitään uutta tietoa tai lisäarvoa. Ja ai olen todistelemassa kauneuttani netissä anonyymisti :D Vastasin mielipiteeni ketjuun, ja kerroin ihan oleellisen seikan mielipidettäni ja kommenttiani tukemaan. Se siitä. 

Vierailija
58/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa/tavallisen näköistä pitää kehua kauniiksi ja kaunista fiksuksi.

Vierailija
59/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies sanoi suhteen alussa, että olen kaunis, mutta sen jälkeen sanoi, että ei kehu minua enempää, ettei minusta tule liian itserakasta? En ymmärtänyt silloin nuorena, että tästä lähtien alkoi minun haukkuminen. Hän sai tehdä mitä hyvänsä ja kielsi minua tapaamasta omia ystäviä ym. Minulla ei saanut olla miesystäviä, mutta toki hänellä sai olla naisystävä, joka heti soittaa hänen peräänsä, että olenko nukkunut hänen luonaan yötä? Jos näin on, niin tämä naisystävä lyö luuria korvaan. Miesystävä, jonka kanssa seurustelin, niin oli aina ilkeä minua kohtaan ja kaikesta syytti vain minua. En osannut pukeutua hyvin, en osannut puhua hänen ystävilleen oikein, kun mukamas pitää olla aina kesto hymy päällä ja kuunnella muita. Naureskeli minulle, että minä en ole yhtään mitään, kun tein hoitajan työtä ja samaan hengen vetoon valittaa, että voi miten hieno ja älykäs hän on DI- insinöörinä? Jätin kyllä hänet ajat sitten, kun ei narskun kanssa voi seurustella lainkaan, ja toki hänen äidin käytös ihan saman kaltaista. Ja tämä ääliö naureskeli, kun jätin jääkaapin oveen ne laskut ja luuli ihan, että jätän ihan huvin vuoksi? Kun hoitajan palkasta ei jäänyt mitään säästöön ja laskut maksetaan ihan ajallaan, kun palkka tulee. Ei huonolla palkalla oikeasti saa mitään koskaan säästöön. Mielummin olen köyhä, kuin sen miehen kanssa, joka aina haukkuu minua, että en ole yhtään mitään. 

Vierailija
60/122 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu, etten ole perinteisellä tavalla kaunis. Mutta, mussa on jotain mistä ei pääse irti. Tyydyn siihen. Ja omistan peilin, et jos mua joku alkaisi intopinkeänä kauniiksi kehumaan, sais kenkää samantien. En pidä valehtelijoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi