Älä koskaan ota miestä, joka ei kehu ulkonäköäsi
Jos mies ei sano kauniiksi, hän ei pidä sinua kauniina. Miehille on todella tärkeää se, että kokee naisensa kauniina. Jos ei koe niin, ei pysty kohdella naista hyvin. Muitakin ominaisuuksia tarvitaan, mutta tuo kauneus on todella keskeistä suhteen onnistumiselle.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan totta. Tai jos mies ns muotoilee lauseensa tyyliin: olet tavallisella tavalla kaunis tms. Äkkiä luiskaan. Kelpaat kassientyjennykseen jos siihenkään. Hyvöksikäyttäjämies.
Ihan kuin naiset eivät myös hyväksikäyttäisi miehiä?Ei naiset kuule mitään enkeleitä ole. Osa on aika syvältä sieltä.
Oli se aika huvittavaa kun pitkästä aikaa naisiin sekaannuin ja ensimmäinen kehui parhaaksi ja komeaksi. Se loppui ja tuli seuraava nainen ja sekin kehui parhaaksi ja komeaksi. Samoja oppaitako ne naiset lueskelee.
Niin, tai sitten sinä vain olit heille sillä hetkellä paras ja komea.
Sitten ehkä käsitykset muuttuivat, puolin ja toisin. Ei se varmaan sinun komeuttasi vienyt.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan totta. Tai jos mies ns muotoilee lauseensa tyyliin: olet tavallisella tavalla kaunis tms. Äkkiä luiskaan. Kelpaat kassientyjennykseen jos siihenkään. Hyvöksikäyttäjämies.
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin naisilla on omia miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin naisilla on omia miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Olette molemmat tosi söpöjä. Mitäs jos vaikka muodostaisitte yhdessä liiton?
Ap, etkö sinä käsitä, että rakastuneelle miehelle ja naiselle, juuri se rakastettu on kaikkein kaunein ja parhain ihminen, maan päällä.
Riippumatta siitä, minkä näköinen kumppani itseasiassa on.
Turhat flirtti sanat, mielistelyt, kehumiset sun muut, ovat pelkkää sanahelinää.
Ja kyllä suurin osa suomalaisista miehistä antaa kumppanilleen palalautetta, useistakin asioista.
Suomalainen mies ei ole mikään kauno- romanttisten puheiden sankari.
Mutta jo ihaileva katse mieheltä, kertoo kumppanille, että miies pitää upeana.
Eikä se ihaileva katse tule aina ulkonäöstä, vaan muistakin jutuista, mitä nainen tekee ja miten toimii.
Meillä esim. mies joskus toteaa, kun olemme lähdössä juhliin tai ulos: Näytät hyvältä.
Se parasta, mitä jäyhältä suomalaiselta mieheltä voi odottaa.
Sanoilla ei ole merkitystä. Ne ovat teot joiden kautta mies toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle yksi sanoi, että olen persoonallisen näköinen :D
Tarkoittaa myös sitä, että et ole mitään tusina kamaa. Sinussa jotain miellyttävän persoonallista, olet siksi kiinnostava.
Samaa mieltä.
Lisäisin, että sama ohje koskee myös miehiä. Mies, Älä ikinä mene vakavaan parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka ei vilpittömästi osoita ilmiselviä merkkejä siitä, että pitää sinua hyvännäköisenä. Muussa tapauksessa päädyt "Dead bedroom" suhteeseen.
Meillä ei ole kummallakaan mitään tarvetta kehuskella ulkonäköö. Kuullostaa ihan naurettavalta. 😲
Mieshän kuullostaisi Auervaaralta joka oli romanssihuijari ja varas.
Miljoonapeli
Mies kiersi risteilyillä, ravintoloissa ja tansseissa. Hän etsi uhreikseen leskiä ja eronneita naisia. Nyt hän on syytteessä Pohjanmaan käräjäoikeudessa kenties Suomen suurimmasta rakkaushuijausten sarjasta. Tämä on Kokkolan Auervaaran tarina.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009665803.html
Naisilla pitäisi heti soida hälytyskellot päässä jos joku alkaa tekemään tuttavuutta kamalalla kehuskelulla. Kehumalla koiteaan saada jotain hyötyä siitä ihmisestä irti ja epärehelliset päämäärät hyväksikäyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain huomiota juuri ulkonäön takia ja se oli tosi rasittavaa, koska he eivät nähneet persoonaani ollenkaan. Kaiken maailman miehet pyöri kimpussa. Pikemminkin on red flag, jos mies kehuu sinua kauniiksi.
Minulle myös red flag. Toki, jos sattuisin kysymään niin on ihan mukavaa jos mies vastaa minun olevan kaunis, mutta jos ulkonäkö on se suurin kehujen aihe niin sellaista miestä kannattaa todella varoa. Itselläni on useampikin tällainen eksä, jotka olivat aivan hullaantuneita ulkonäöstäni ja kehuivat sitä jatkuvasti. Toki tuijottivat myös muita kauniita naisia. He olivat todella pinnallisia ihmisiä, joilla oli jälkikäteen mietittynä tosi esineellistävä naiskuva ja olivat persoja naiskauneudelle, eli ajautuivat myös pettämään koska eivät voineet sitä vastustaa. Näistä miehistä tiesin, että heidän kanssaan suhde ei voi olla pitkä myöskään siksi, koska ulkonäkö on heille niin tärkeää ja se tulee rapistumaan. Heidän kanssaan joutuisin koko ajan olemaan pahoillani ja stressaamaan ulkoisesta vanhenemisesta ja odottamaan milloin suhde päättyy siihen että suhteen tärkein pilari eli ulkonäköni ei enää riitä.
Nykyiseni on ihan toista maata. Hän on 10 vuoden suhteen aikana sanonut minua kauniiksi ihan muutaman kerran, ja valtaosa hänen kehuistaan ja ihailustaan keskittyy ihan muihin asioihin minussa. Hän ei vilkuile muita naisia ja suhtautuu ylipäätään naisiin ihmisinä. Hänen kanssaan on turvallista vanheta, koska tiedän että joku ryppy kasvoissani ei vaikuta hänen tunteisiinsa koska hänen tunteensa eivät pohjaudu ulkonäkööni. Ja sama tietenkin toisinpäin. Myös itselleni miehen ulkonäkö on aina ollut sillä tavalla sivuseikka, että vaikka siitä pidän niin ne on ihan muut syyt mistä häntä kehun ja miksi häntä rakastan. Ei siis haittaa tippaakaan että hän on ulkoisesti rapistunut paljonkin suhteemme aikana.
Sisäinen kauneus eli pimperon tiukkuus on tärkeää myös! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Lisäisin, että sama ohje koskee myös miehiä. Mies, Älä ikinä mene vakavaan parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka ei vilpittömästi osoita ilmiselviä merkkejä siitä, että pitää sinua hyvännäköisenä. Muussa tapauksessa päädyt "Dead bedroom" suhteeseen.
Rahalla saa ja hevoselta pääsee! Ei miestä kiinnosta naisen mielipiteet! T: M65+
Riittävän kaunis ja kuuma ja mukava ja alle 30v. Sitä vanhemmilla alkaa tyttömäisyys hävitä ja katkeruus näkyä naamasta ja sellainen ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän saman asian takia mies kannattaa hankkia nuorena, kun on vielä kaunis ja suhteelle voi luoda hyvän pohjan ja sitouttaa miehen itseensä kauniina aikana. Myöhemmin vanhempana se ei enää onnistu, koska miehet eivät koe vanhoja naisia kauniina.
Miksi haluaisin sitouttaa itseeni jonkun pinnallisen ihmisen joka pitää minua tulevaisuudessa rumana? Päinvastoin, haluan tuollaisen pysyvän minusta mahdollisimman kaukana
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mulle on sanottu, että "ei paha" 😂
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän saman asian takia mies kannattaa hankkia nuorena, kun on vielä kaunis ja suhteelle voi luoda hyvän pohjan ja sitouttaa miehen itseensä kauniina aikana. Myöhemmin vanhempana se ei enää onnistu, koska miehet eivät koe vanhoja naisia kauniina.
Miksi haluaisin sitouttaa itseeni jonkun pinnallisen ihmisen joka pitää minua tulevaisuudessa rumana? Päinvastoin, haluan tuollaisen pysyvän minusta mahdollisimman kaukana
Erinomainen pointti. Kaikkihan me tiedämme, että mitä rumempi ihminen itse on, sitä paremman kumppanin hän pystyy itselleen saamaan. Maailma toimii näin!
Jos on oikeasti noin huono itsetunto, että se vaatii jatkuvaa kehumista, niin ei kannata ottaa miestä vaan koira.
"Takatissisi ja rasvainen ihosi kiiltelevät kauniisti kuun valossa. Näppyläsi näyttävät aivan rubiineilta kalmanvaaleassa taikinassa. Olet niin kaunis, rakkaani."
Nainen sulla on tosi kaunis peppuaukko
Vierailija kirjoitti:
En vähättele naisen kauneutta ja tai yleisemmin ulkoista olemusta kiinnostuksen herättäjänä mutta en toisaalta haluaisi myöskään erityiesti korostaakaan sen merkitystä.
Jos naisen kauneus olsi se tärkein piirre ja seikka mitä häneltä odottasiin, niin ehkä minun kannattaisi yrittää parisuhdetta nuken kanssa. Tarkoitan oikeastaan, että jos kauneus on hyvin kaukana siitä, mitä sisus on, niin tuon kauneuden puoleensavetävyyden katkaisee hyvin nopeasti.
Sinkkumies
Oletko itse laatikkoleukainen lentäjä-kirurgi?
Eli naiset ovat pinnallisia ja elävät huomiosta