Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohtelu mitä saat lihavana/ylipainoisena naisena

Vierailija
12.04.2025 |

On tullut pettymyksiä itselleni - en tiennyt, miten inhottavia jotkut aikuiset ihmiset voivat olla. On esim katsottu avoimen inholla ja kohdeltu kuin ei olisi mitään ihmisarvoa.

Kommentit (309)

Vierailija
121/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavaratalojen vaateosastoilta ohjaavat aina retkeilyosastolle katsomaan telttoja jos etsin mekkoja tai paitoja

En usko tollasta paskaa

Vierailija
122/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten viitsit sanoa ystäväsi puolesta että hän "menee hukkaan" ilman parisuhdetta? Mitäpä jos ei mitään parisuhdetta kaipaa? Nainen kun on kokonainen ilman miestäkin ja toisin päin.

Musta tuntuu että sinä menet vähän hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavalle tuputetaan laihdutusvinkkejä "ihan parastasi ajatellen", mutta jos lihava huomauttaisi jollekin  esim. huonoista tai pahasti ulkonevista etuhampaista, niin tuskin kiiteltäisiin neuvoista.

Vierailija
124/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteet ei ole sairaita, ja ylipaino tulee enemmän fyysisestä toiminnasta kun henkisestä. Joillain on geenit, jotka on ns entisajan selviytyjän geenit eli esim nälän tunne ei tyydyty pienellä määrällä ruokaa.

Eri asia sitten 300-500 kiloiset ym. Heillä toki jotain traumaa saattaa olla, ja tunteiden käsittelemättömyyttä.

Joku tyhmä äsken sanoi että sairaita tunteita. Ei ne tunteet ole sairaita.

Tunteiden syöminen kurkusta alas on sairas toimintamalli.

Tunteiden terve käsittely ei tapahdu ahmimalla, juomalla tai huumeilla. Ei pakonomaidesti pelaamalla, seksillä tai trollailemalla.

Kaikki nämä on opeteltuja tapoja. Näistä oppii myös eroon. 

Vierailija
125/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua surettaa, kun paras ja ihanin työkaverini on sinkkuna, eikä voi mitenkään olla muu syynä kuin paino. Siinä menee kaikin puolin hyvä nainen hukkaan, kun miehet ovat niin pinnallisia. 

Pitäisikö sille painolle sitten tehdä jotain. Väitätkö että naiset eivät ole pinnallisia? Yleensä mitä nähnyt niin rumimmat miehet niitä sinkkuja on

Vierailija
126/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu lihavuuden asteesta, olen saanut ihan normaalia, ystävällistä kohtelua kaikilta. 

Kun olin nuorempana parhaimmillani 58 kg, silloin sai pelätä miesten agressiivisia iskuyrityksiä. Joku kadulla kädestäni kiinni, toinen tarttui peppuuni kun kävelin kotiin ja yksi tuli iholle kirjastossa ja olivat yliseksuaalisia.

Nyt minua kohdellaan normaalina ihmisenä.

T. 94 kg

Vierailija
127/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatsojen pitää aluksi tehdä tarpeeksi aerobista, kun aloittavat rasvan polton. Kilot rasittavat niveliä. Sen jälkeen voi alkaa lopusta ihrasta rakentaa lihasta! Oikeastaan lopulta helppoa, kunhan löytyy itsekuri ja motivaatio alun tuskaan.

Sain kerran läskin työkaverin menemään kahvakuula-tunnille. Kiitteli jälkikäteen.

Vierailija
128/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä kauniin sieltä huudella ja potkia.. ja lällättää kuinka helppoa. 

Vierailija
129/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kyllä kohdella mitenkään kurjasti. Toki painoa ei ole älyttömän paljon, mutta selvästi pullukka olen. Itse asiassa mua on viimeisen vuoden sisään tultu iskemään useammin kuin koko aiemman elämän aikana. Että kai nää vienot rypynalut ja ekstraläski sitten viehättä miehiä.

Ehkä ne ajattelee että lihavemmat on helppoja.. 

Ehkä. Multa ei kyllä herunut nyt eikä hoikkana, koska olen ollut parisuhteessa viimeiset 20v. Ja kun mietin omaa tuttavapiiriäni, niin ei ne pyöreimmät ole niitä jotka hyppii sängystä sänkyyn. Päinvastoin.

Vierailija
130/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua surettaa, kun paras ja ihanin työkaverini on sinkkuna, eikä voi mitenkään olla muu syynä kuin paino. Siinä menee kaikin puolin hyvä nainen hukkaan, kun miehet ovat niin pinnallisia. 

Miehillä on ihan sama oikeus valita kumppaninsa kun naisilla. Miksi pitää ottaa ylipainoinen jos haluaa normaalipainoisen? Sitä paitsi, paljon näkee ylipainoisia pareja liikkuvan ostoksillakin niin joko se sun kaverisi on ihan sairaalloisen ylipainoinen, tai sitten siinä on jotain muuta vikaa

Vierailija
131/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia kohtelua.

Vierailija
132/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet ei ole sairaita, ja ylipaino tulee enemmän fyysisestä toiminnasta kun henkisestä. Joillain on geenit, jotka on ns entisajan selviytyjän geenit eli esim nälän tunne ei tyydyty pienellä määrällä ruokaa.

Eri asia sitten 300-500 kiloiset ym. Heillä toki jotain traumaa saattaa olla, ja tunteiden käsittelemättömyyttä.

Joku tyhmä äsken sanoi että sairaita tunteita. Ei ne tunteet ole sairaita.

Tunteiden syöminen kurkusta alas on sairas toimintamalli.

Tunteiden terve käsittely ei tapahdu ahmimalla, juomalla tai huumeilla. Ei pakonomaidesti pelaamalla, seksillä tai trollailemalla.

Kaikki nämä on opeteltuja tapoja. Näistä oppii myös eroon. 

TROLLOLLOOO 👹!

Vierailija
133/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fatsojen pitää aluksi tehdä tarpeeksi aerobista, kun aloittavat rasvan polton. Kilot rasittavat niveliä. Sen jälkeen voi alkaa lopusta ihrasta rakentaa lihasta! Oikeastaan lopulta helppoa, kunhan löytyy itsekuri ja motivaatio alun tuskaan.

Sain kerran läskin työkaverin menemään kahvakuula-tunnille. Kiitteli jälkikäteen.

Vihaan ihmisiä kun ne osaa jo .. mä vihasin ryhmätunteja jo normipainoisenakin.. 

Vierailija
134/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on kaunis ja urheilullinen🙏🏽👍🏿! Eipä tarvii virua läskikurjuudessa ja valittaa.

Vierailija
135/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi luonteeltaan tosi mukava kaveri, mutta hän ei ole ulkoisesti komea ja on lihava joka ei kelpaa muille naisille, kelpaisiko sinun kaverillesi? Ettehän vain ole pinnallisia?

Vierailija
136/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari kiloa ylipainoa, ja joka kerta kun menin mistään syystä terveydenhuollon vastaanotolle, kehotettiin laihduttamaan viisi kiloa. No sittenpä laihdutin ja olen nyt hyvin normaalipainon rajoissa. Nyt nyt varoitellaan sitten lihomisesta - ikäänkuin en itsekin sitä tietäisi...

Mut pitää vaan päästä sanomaan viran puolesta ja heiluttelemaan niitä terveysesitteitä, joita mulle on kertynyt jo vino pino.

Vierailija
137/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kyllä tehdä heti sitä lihaskuntoakin, koska lihas kuluttaa enemmän kuin läski. Nivelet kestää aerobisen aiheuttaman rasituksen paremmin, kun on lihasta ympärillä tukemassa.

Sitä paitsi lihaskuntoharjoitelussa saa kyllä samaan aikaan nousemaan sykkeetkin. Joten jos vain jompikumpi pitäisi valita, niin ehdottomasti tehokas lihaskuntotreeni.

Vierailija
138/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan ihmisiä kun ne osaa jo .. mä vihasin ryhmätunteja jo normipainoisenakin.. 

Voi luoja..harrasta yksilöliikuntaa.  Vai keksitkö uuden tekosyyn? Mikä on seuraava?

Vierailija
139/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni lihava nainen ja mies on parisuhteessa.

Miehet eivät ryhdy mihinkään suhteeseen rumapainoisen naisen kanssa. Mutta avioliitossa nainen usein märehtii itsensä rumapainoiseksi ja mies on siinä liitossa sitten jumissa erisyistä jonkin aikaa, kunnes jättää rumapainoiseksi muuttuneen vaimonsa.

Vierailija
140/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on kaunis ja urheilullinen🙏🏽👍🏿! Eipä tarvii virua läskikurjuudessa ja valittaa.

Niin toivottavasti sulle tapahtuu tosi pahaa.